10-09-2013, 06:11 PM
E22: Aπό θέμα δρομολογίων έμεινε ακριβώς στα ίδια τις Καθημερινές (38) και τις Κυριακές (22). Μόνο το Σάββατο έχει περισσότερα πλέον (28 έναντι 22). Όσον αφορά την διαδρομή αυτό που φταίει είναι το 8' του μετρό στην αιχμή που αντισταθμίζει το οποιοδήποτε όφελος υπάρχει από την αποφυγή της κίνησης στις μεγάλες λεωφόρους.
Β2/Σύνδεση Παραλιακής - Συγγρού
Στην πρωινή αιχμή μόνο δουλεύει 10'-15'. Μετά στην μεσημεριανή ανά 15'. Παλιά ναι μεν υπήρχαν περίπου 5-6 διελεύσεις ανά ώρα αλλά αυτές ήταν ασυντόνιστες και θα μπορούσε άνετα να έρθουν και τα δυο μαζί. Τώρα μπορεί να 'ναι 4-5 ανά ώρα αλλά τουλάχιστον είναι απ' την ίδια γραμμή.
Σύνδεση Αγ. Τρύφωνα/Τερψιθέας με Μετρό
Περίπου τα ίδια. Το 205 άμα ξέρεις δρομολόγια από Γκόλφ μπορείς να υπολογίσεις τι ώρα περνάει (νομίζω κάνει γύρω στα 20'-25' μέχρι Τερψιθέα). Θεωρώ κερδισμένη βγήκε η Τερψιθέα γιατί πλέον πάει κατευθείαν μετρό (Στ. Ελληνικού) αντί να πηγαίνει Άγιο Δημήτριο μέσω Άνω Ελληνικού/Αργυρούπολης/Λ. Βουλιαγμένης. Ίσως η συχνότητα ανά 8' του μετρό να του μειώσει κάπως το χρονικό όφελος αλλά και πάλι σίγουρα υπάρχει κέρδος. Μια λύση για να φτιάξουν και οι συχνότητες θα 'ταν να κοπεί το 207 και να πάρει το οχημά του το 205. Άλλωστε το αποκλειστικό κομμάτι του 207 είναι ένα κομμάτι της Ανδρέα Παπανδρέου η οποία από πάνω έχει 128/154 και από κάτω 205/Β3. Αρκεί να αλλάξει η διαδρομή του 205 στην Τερψιθέα και να πηγαίνει όπως το 207.
Σύνδεση 124 / Αγ. Νεκταρίου - Πυρνάρι - Άνω Γλυφάδα
Ολόσωστη κίνηση να πάει το 124 στο Ελληνικό αλλά 20'-25' που έλεγε η Διαύγεια έχει μόνο στις 7-8 το πρωί. Όσον αφορά τη συχνότητα ίσως να μπορούσε να βελτιωθεί αν μειωνόταν ο χρόνος διαδρομής. Μου φαίνεται υπερβολή τα 90' συνολικά. Καλύτερα θα 'ταν 75' ώστε με τρία οχήματα να πάει στα 25' και το πρωί που έχει 4 στα 15'-20'.
Πάντως είναι γεγονός ότι πλέον τα νότια έχουν γεμίσει με γραμμές που έχουν άθλιες συχνότητες ακόμη και τις Καθημερινές στην αιχμή: 101 (25'), 124 (20'-30'), 128 (25'-40'), 142 (40'), 155 (20'-30'), κ.α.
Β2/Σύνδεση Παραλιακής - Συγγρού
Στην πρωινή αιχμή μόνο δουλεύει 10'-15'. Μετά στην μεσημεριανή ανά 15'. Παλιά ναι μεν υπήρχαν περίπου 5-6 διελεύσεις ανά ώρα αλλά αυτές ήταν ασυντόνιστες και θα μπορούσε άνετα να έρθουν και τα δυο μαζί. Τώρα μπορεί να 'ναι 4-5 ανά ώρα αλλά τουλάχιστον είναι απ' την ίδια γραμμή.
Σύνδεση Αγ. Τρύφωνα/Τερψιθέας με Μετρό
Περίπου τα ίδια. Το 205 άμα ξέρεις δρομολόγια από Γκόλφ μπορείς να υπολογίσεις τι ώρα περνάει (νομίζω κάνει γύρω στα 20'-25' μέχρι Τερψιθέα). Θεωρώ κερδισμένη βγήκε η Τερψιθέα γιατί πλέον πάει κατευθείαν μετρό (Στ. Ελληνικού) αντί να πηγαίνει Άγιο Δημήτριο μέσω Άνω Ελληνικού/Αργυρούπολης/Λ. Βουλιαγμένης. Ίσως η συχνότητα ανά 8' του μετρό να του μειώσει κάπως το χρονικό όφελος αλλά και πάλι σίγουρα υπάρχει κέρδος. Μια λύση για να φτιάξουν και οι συχνότητες θα 'ταν να κοπεί το 207 και να πάρει το οχημά του το 205. Άλλωστε το αποκλειστικό κομμάτι του 207 είναι ένα κομμάτι της Ανδρέα Παπανδρέου η οποία από πάνω έχει 128/154 και από κάτω 205/Β3. Αρκεί να αλλάξει η διαδρομή του 205 στην Τερψιθέα και να πηγαίνει όπως το 207.
Σύνδεση 124 / Αγ. Νεκταρίου - Πυρνάρι - Άνω Γλυφάδα
Ολόσωστη κίνηση να πάει το 124 στο Ελληνικό αλλά 20'-25' που έλεγε η Διαύγεια έχει μόνο στις 7-8 το πρωί. Όσον αφορά τη συχνότητα ίσως να μπορούσε να βελτιωθεί αν μειωνόταν ο χρόνος διαδρομής. Μου φαίνεται υπερβολή τα 90' συνολικά. Καλύτερα θα 'ταν 75' ώστε με τρία οχήματα να πάει στα 25' και το πρωί που έχει 4 στα 15'-20'.
Πάντως είναι γεγονός ότι πλέον τα νότια έχουν γεμίσει με γραμμές που έχουν άθλιες συχνότητες ακόμη και τις Καθημερινές στην αιχμή: 101 (25'), 124 (20'-30'), 128 (25'-40'), 142 (40'), 155 (20'-30'), κ.α.