10-09-2013, 04:56 PM
Από την ανάγνωση των πινάκων δρομολογίων που εφαρμόζονται από 09/09/2013 προκύπτει ότι η αναδιάρθωση των λεωφορειακών γραμμών στα νότια προάστια είναι φόλα.
Έχουμε και λέμε :
Ε22 : Συχνότητες ακόμη και στο μισάωρο τις καθημερινές, όταν το παλιό Ε22 της Αθήνας είχε στάνταρ 25λεπτο. Συν το γεγονός ότι η γραμμή του Μετρό στο Ελληνικό δεν υποστηρίζεται με πλήρη δρομολόγια, αλλά με 8λεπτα και 10λεπτα (άλλη φόλα αυτή), καταλήγω ότι η σύνδεση Βάρκιζας - Σαρωνίδας χειροτέρεψε σημαντικά.
Χρόνος διαδρομής Αθήνα - Γλυφάδα πριν την αλλαγή : 35' περίπου και με στάνταρ ώρες αναχώρησης από Ακαδημία.
Χρόνος διαδρομής Αθήνα - Γλυφάδα μετά την αλλαγή : Οπωσδήποτε 45' τουλάχιστον, καθώς ακόμη και αν ξέρεις την ώρα αναχώρησης του Ε22 από Ελληνικό, πρέπει να υπολογίσεις το ανέβα - κατέβα στους σταθμούς (σίγουρο 6λεπτο στο Σύνταγμα, στο Πανεπιστήμιο και άλλα 5 λεπτά στο Ελληνικό, με κανονικό περπάτημα και χωρίς τρεχάλα στις κυλιόμενες), τη διαδρομή του τρένου (15'), 10' αέρα σε περίπτωση που χάσεις τρένο και πρέπει να περιμένεις το επόμενο καθώς και 8' διαδρομή μέχρι τη στάση Πλ. Γλυφάδας στην παραλιακή. Ίσον 45 λεπτά !!!
Β2/Σύνδεση Παραλιακής - Συγγρού
Η περικοπή στο μεγαλείο της. Από εκεί που υπήρχε κάθε 25' διέλευση του Ε22 από τις κύριες στάσεις καθώς και κάθε 20' του Β2, τώρα μας έμεινε μόνο το Β2, για το οποίο υποσχέθηκαν συχνότητα 10-15' και εφαρμόζουν 15-20' , ακόμη και 25λεπτά μετά τις 18:00 !!! Περισσεύει κάθε σχόλιο.
Σύνδεση Αγ. Τρύφωνα/Τερψιθέας με Μετρό
Πριν την αλλαγή είτε έπαιρνες το 210 (κάθε 25 - 30' με στάνταρ αναχώρηση) είτε έμπαινες σε ό,τι κατέβαινε (Β1, 128, 207) και πόνταρες στο Αγ. Τρύφωνα να μπείς σε Α4/154 για να φτάσεις Αγ. Δημήτριο. Το ίδιο και στην επιστροφή.
Τώρα, το Μετρό είναι σχεδον έξω από το σπίτι σου και καμία γραμμή δεν το προσεγγίζει ! Το δε 205 περνάει "ανάποδα" σε σχέση με τα άλλα και ειδικά στο κομμάτι Μ. Ασίας/Β.Ηπείρου δεν μπορείς να έχεις εναλλακτική, περιμένοντας π.χ. στη μία στάση με βλέμμα στην άλλη, αφού είναι μονόδρομοι. Άρα, είτε πάς στη στάση του 205 και περιμένεις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ 25' χωρίς να ξέρεις πότε θα έρθει, είτε το "καις" και πηγαίνεις με τον παλιό τρόπο (Β1, 128, 207 και αλλαγή στη Γεννηματά στα Α4/154).
Σύνδεση Σούρμενων - Ιασωνίδου
Παρ' ότι μπήκε και το 124 μαζί με το 205, δεν υπάρχει εξυπηρέτηση, αφού και τα δύο έχουν κακές συχνότητες και είναι ασυντόνιστα. Πολύ πιθανό να περιμένεις μισή ώρα και να σου σκάσουν και τα δύο, για να ανεβείς δύο - τρείς στάσεις ...
Σύνδεση 124 / Αγ. Νεκταρίου - Πυρνάρι - Άνω Γλυφάδα
Ενώ πρόκειται για μια καλά χαραγμένη γραμμή που περνάει μέσα από τις γειτονιές και όχι από τη μονίμως πηγμένη Γούναρη και θα μπορούσε να γίνει επιτέλους χρήσιμη με τη σύνδεσή της στο Μετρό, εν τούτοις την άφησαν με συχνότητες 30' - όταν πριν το 2009 που αποτελούσε μια γραμμή καθαρά ενδοδημοτική Γλυφάδας είχε κάθε 15' .
Με λίγα λόγια, από τη νέα γραμμή του Μετρό επωφελούνται μόνον όσες γειτονιές βρίσκονται σε απόσταση περπατήματος από τους σταθμούς, ενώ τόσες άλλες κοντινές, που απέχουν 10 - 12 στάσεις λεωφορείου και θα μπορούσαν να συνδεθούν άψογα με ένα καλό τοπικό δίκτυο, μένουν "ξεκρέμαστες" με λεωφορεία- φαντάσματα μία στο μισάωρο.
Θεωρώ ότι σε συνδυασμό με την έλλειψη χώρων στάθμευσης γύρω από τους νέους σταθμούς, η νέα γραμμή του Μετρό θα αποδώσει λιγότερα απ' ότι σχεδιάστηκε και η ταλαιπωρία του κόσμου στα Νότια Προάστια όχι απλά δεν τελείωσε, αλλά μόλις τώρα αρχίζει !!
Έχουμε και λέμε :
Ε22 : Συχνότητες ακόμη και στο μισάωρο τις καθημερινές, όταν το παλιό Ε22 της Αθήνας είχε στάνταρ 25λεπτο. Συν το γεγονός ότι η γραμμή του Μετρό στο Ελληνικό δεν υποστηρίζεται με πλήρη δρομολόγια, αλλά με 8λεπτα και 10λεπτα (άλλη φόλα αυτή), καταλήγω ότι η σύνδεση Βάρκιζας - Σαρωνίδας χειροτέρεψε σημαντικά.
Χρόνος διαδρομής Αθήνα - Γλυφάδα πριν την αλλαγή : 35' περίπου και με στάνταρ ώρες αναχώρησης από Ακαδημία.
Χρόνος διαδρομής Αθήνα - Γλυφάδα μετά την αλλαγή : Οπωσδήποτε 45' τουλάχιστον, καθώς ακόμη και αν ξέρεις την ώρα αναχώρησης του Ε22 από Ελληνικό, πρέπει να υπολογίσεις το ανέβα - κατέβα στους σταθμούς (σίγουρο 6λεπτο στο Σύνταγμα, στο Πανεπιστήμιο και άλλα 5 λεπτά στο Ελληνικό, με κανονικό περπάτημα και χωρίς τρεχάλα στις κυλιόμενες), τη διαδρομή του τρένου (15'), 10' αέρα σε περίπτωση που χάσεις τρένο και πρέπει να περιμένεις το επόμενο καθώς και 8' διαδρομή μέχρι τη στάση Πλ. Γλυφάδας στην παραλιακή. Ίσον 45 λεπτά !!!
Β2/Σύνδεση Παραλιακής - Συγγρού
Η περικοπή στο μεγαλείο της. Από εκεί που υπήρχε κάθε 25' διέλευση του Ε22 από τις κύριες στάσεις καθώς και κάθε 20' του Β2, τώρα μας έμεινε μόνο το Β2, για το οποίο υποσχέθηκαν συχνότητα 10-15' και εφαρμόζουν 15-20' , ακόμη και 25λεπτά μετά τις 18:00 !!! Περισσεύει κάθε σχόλιο.
Σύνδεση Αγ. Τρύφωνα/Τερψιθέας με Μετρό
Πριν την αλλαγή είτε έπαιρνες το 210 (κάθε 25 - 30' με στάνταρ αναχώρηση) είτε έμπαινες σε ό,τι κατέβαινε (Β1, 128, 207) και πόνταρες στο Αγ. Τρύφωνα να μπείς σε Α4/154 για να φτάσεις Αγ. Δημήτριο. Το ίδιο και στην επιστροφή.
Τώρα, το Μετρό είναι σχεδον έξω από το σπίτι σου και καμία γραμμή δεν το προσεγγίζει ! Το δε 205 περνάει "ανάποδα" σε σχέση με τα άλλα και ειδικά στο κομμάτι Μ. Ασίας/Β.Ηπείρου δεν μπορείς να έχεις εναλλακτική, περιμένοντας π.χ. στη μία στάση με βλέμμα στην άλλη, αφού είναι μονόδρομοι. Άρα, είτε πάς στη στάση του 205 και περιμένεις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ 25' χωρίς να ξέρεις πότε θα έρθει, είτε το "καις" και πηγαίνεις με τον παλιό τρόπο (Β1, 128, 207 και αλλαγή στη Γεννηματά στα Α4/154).
Σύνδεση Σούρμενων - Ιασωνίδου
Παρ' ότι μπήκε και το 124 μαζί με το 205, δεν υπάρχει εξυπηρέτηση, αφού και τα δύο έχουν κακές συχνότητες και είναι ασυντόνιστα. Πολύ πιθανό να περιμένεις μισή ώρα και να σου σκάσουν και τα δύο, για να ανεβείς δύο - τρείς στάσεις ...
Σύνδεση 124 / Αγ. Νεκταρίου - Πυρνάρι - Άνω Γλυφάδα
Ενώ πρόκειται για μια καλά χαραγμένη γραμμή που περνάει μέσα από τις γειτονιές και όχι από τη μονίμως πηγμένη Γούναρη και θα μπορούσε να γίνει επιτέλους χρήσιμη με τη σύνδεσή της στο Μετρό, εν τούτοις την άφησαν με συχνότητες 30' - όταν πριν το 2009 που αποτελούσε μια γραμμή καθαρά ενδοδημοτική Γλυφάδας είχε κάθε 15' .
Με λίγα λόγια, από τη νέα γραμμή του Μετρό επωφελούνται μόνον όσες γειτονιές βρίσκονται σε απόσταση περπατήματος από τους σταθμούς, ενώ τόσες άλλες κοντινές, που απέχουν 10 - 12 στάσεις λεωφορείου και θα μπορούσαν να συνδεθούν άψογα με ένα καλό τοπικό δίκτυο, μένουν "ξεκρέμαστες" με λεωφορεία- φαντάσματα μία στο μισάωρο.
Θεωρώ ότι σε συνδυασμό με την έλλειψη χώρων στάθμευσης γύρω από τους νέους σταθμούς, η νέα γραμμή του Μετρό θα αποδώσει λιγότερα απ' ότι σχεδιάστηκε και η ταλαιπωρία του κόσμου στα Νότια Προάστια όχι απλά δεν τελείωσε, αλλά μόλις τώρα αρχίζει !!