24-08-2013, 08:54 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-08-2013, 08:57 PM από mercedes elbo.)
Για το 040 το 'πα επειδή και εγώ κάποιες φορές που το 'χω χρησιμοποιήσει έρχεται καθυστερημένο στο Σύνταγμα. Το 051 νομίζω έχει χρόνος διαδρομής για πλήρη κύκλο 45' οπότε με 4 οχήματα θα 'πρεπε να 'χε δρομολόγια ανά 10'-15' και όχι ανά 20'. Για το 843 δεν μπορώ να καταλάβω τι συνέβη και ήρθε μετά από 40'.
Όσον αφορά την τήρηση των δρομολογίων εννοείται ότι είναι καλύτερο να έχεις αραιότερα δρομολόγια αλλά αυτά να τηρούνται κατά 100%. Γενικά οι περισσότερες γραμμές που αναφέρθηκαν παραπάνω είναι τοπικές ή μικρές που τηρούνται τα δρομολόγια με ακρίβεια.
Επίσης, για τους οδηγούς μιλάω όταν κάποιος οδηγός πηγαίνει απελπιστικά αργά σε σχέση με τους υπόλοιπους και κάνει μπάχαλο τα δρομολόγια. Θεωρώ πως ταχύτητες 40-50 χλμ δεν είναι υπερβολικές για κάποια μικρή λεωφόρο ή έναν κανονικό δρόμο όταν και η υπόλοιπη κίνηση πάει με μεγαλύτερες ή παραπλήσιες. To ίδιο και σε μεγάλες λεωφόρους όπως Βουλιαγμένης, Ποσειδώνος κλπ. όταν δεν έχει κίνηση δεν είναι φυσιολογικό ένα λεωφορείο να κινείται με 40 αντί για π.χ. 60 εφόσον αυτό επιτρέπεται.
Tέλος οι ενδιάμεσοι χρόνοι θα 'ταν κάτι πολύ σημαντικό κυρίως για γραμμές που συντονίζονται μεταξυ τους π.χ. 2/4 κ.α.
Όσον αφορά την τήρηση των δρομολογίων εννοείται ότι είναι καλύτερο να έχεις αραιότερα δρομολόγια αλλά αυτά να τηρούνται κατά 100%. Γενικά οι περισσότερες γραμμές που αναφέρθηκαν παραπάνω είναι τοπικές ή μικρές που τηρούνται τα δρομολόγια με ακρίβεια.
Επίσης, για τους οδηγούς μιλάω όταν κάποιος οδηγός πηγαίνει απελπιστικά αργά σε σχέση με τους υπόλοιπους και κάνει μπάχαλο τα δρομολόγια. Θεωρώ πως ταχύτητες 40-50 χλμ δεν είναι υπερβολικές για κάποια μικρή λεωφόρο ή έναν κανονικό δρόμο όταν και η υπόλοιπη κίνηση πάει με μεγαλύτερες ή παραπλήσιες. To ίδιο και σε μεγάλες λεωφόρους όπως Βουλιαγμένης, Ποσειδώνος κλπ. όταν δεν έχει κίνηση δεν είναι φυσιολογικό ένα λεωφορείο να κινείται με 40 αντί για π.χ. 60 εφόσον αυτό επιτρέπεται.
Tέλος οι ενδιάμεσοι χρόνοι θα 'ταν κάτι πολύ σημαντικό κυρίως για γραμμές που συντονίζονται μεταξυ τους π.χ. 2/4 κ.α.