22-08-2013, 05:39 PM
(22-08-2013, 05:24 PM)garvanitis Έγραψε: Αν παρατηρήσεις θα δεις ότι έχει εκτός δύναμης και κάποια σειράς 8000 τα οποία και δεν έχουν κανέναν απολύτως λόγο να είναι εκτός δύναμης - ούτε απόσβεση δεν έχουν κάνει. Συνεπώς παραμένουν ανενεργά - αν και σε μακροχρόνια ακινησία - πιθανότατα ακινητούν λόγω σοβαρών βλαβών και έλλειψης ανταλλακτικών, όχι όμως γιατί είναι μη επισκεύασιμα. Αυτά όμως τα τρόλεϊ συνεχίζουν να αποτελούν περουσιακά στοιχεία της ΟΣΥ, βρίσκονται κάπου αποθηκευμένα και αποτελούν μέρος του ενεργητικού της. Φαντάσου ένα σενάριο βάσει του οποίου είναι συγκεντρωμένα όλα σε ένα χώρο στον οποίο ξεσπάει πυρκαγιά και καταστρέφονται. 'Οντας ασφαλισμένα αποζημιώνονται στο σύνολό τους στην υπολειμματική τους αξία (αρχική αξία μείον απομείωση χρήσης/ηλικίας).
Το γελοίο της υπόθεσης βέβαια είναι αλλού. Για κύκλωμα δρομολόγησης που απαιτεί 180 οχήματα υπάρχουν στο στόλο 366, δηλαδή εφεδρεία 101%!!! Αν υπολογίσεις το γεγονός ότι το κόστος ενός τρόλεϊ είναι περίπου 2,5 φορές αυτό ενός θερμικού λεωφορείου καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό σε στάσιμο κεφάλαιο.
Πως πάρθηκε η απόφαση να αποσυρθούν τρόλεϊ 6000; Ήταν λειτουργικά και αποσύρθηκαν ή ήταν προβληματικά; Γιατί δεν τα πουλάνε στο εξωτερικό αφού σαν τρόλεϊ θα έχουν μια αξία; Και έτσι κι αλλιώς δεν χρειάζονται τόσα πολλά;