02-08-2013, 05:20 PM
(02-08-2013, 04:16 PM)georgio Έγραψε: Στο θερινο υπάρχουν περιθώρια για να ενισχυθει μια γραμμη. Και το 124 πρεπει να ενισχυθει για να έχει η Τερψιθεα μια αξιοπρεπη αυνδεση με το μετρο. Τη Δευτερα στη στάση στην Ιασωνίδου περίμεναν ισα με 30 άτομα και ήταν και απόγευμα. Τα 5 οχήματα απο το 210 τα 4 του 202 αυτά του 101 του Ε22 και 171 αραγε θα δωθουν στο χειμερινό σε άλλες γραμμες που έχουν ανάγκη;
Το 210 είχε 3 οχήματα το ίδιο και το 202. 5 είχε όταν συγχωνεύτηκε με το 248 και σταδιακά κόπηκαν. Το ίδιο εγινε και με το 202 που ξεκίνησε με 4 και πήγε στα 3 αργότερα. Απ' ότι φαίνεται το προτιμούν το 124 σε σχέση με το Α4. Το 124 μπορεί άνετα να μειώσει το χρόνο διαδρομής του ειδικά άμα κοπεί και ο κύκλος στην Διαδόχου Παύλου. Θεωρώ ότι χωρις αυτό τον κύκλο θέλει 30' ανά κατεύθυνση οπότε με 4 οχήματα στο Χειμερινό (τόσα πρέπει να 'χει αφού η απόφαση στην Διαύγεια έλεγε 90' συνολικό χρόνο διαδρομής και συχνότητα 20'-25') έχουμε συχνότητα ανά 15'.
(02-08-2013, 04:25 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το Ε22 ταέστειλε στο Β2 τα οχήματά που περίσσεψαν. Το 101 άλλαξε αμαξοστάσιο και εκτός αυτού, δε γλύτωσε και τίποτα από οχήματα. Το 155 θα έχει παραπάνω λόγω διπλάσιας διαδρομής.
Αν θυμάμαι καλά, είχα υπολογίσει το πλεόνασμα κάπου στα 9 οχήματα. Αν κάποια από αυτά πάνε στο 205, πάλι περισσεύουν.
Συνολικά πριν τις αλλαγές από οχήματα είχαμε:
101: 3
124: 3
141: 9
155: 3
171: 7
202: 3
210: 3
216: 3
247: 1
Β2: 5
Ε22: 8
Χ97: 3
Σύνολο: 51
Tώρα στο Χειμερινό θα έχουμε:
101: 3
124: 4
141: 6
142: 1
155: 4 ή 5 (Στην Διαύγεια λέει 90' συνολικό χρόνο διαδρομής με συχνότητα ανά 20' στην αιχμή που δεν διευκρινίζει ακριβώς πόσα οχήματα θα 'χει.)
171: 6
Β2: 7 ή 8 (Ίδια περίπτωση με το 155 καθώς λέει 95' με συχνότητα 10'-15'.)
Ε22: 5
Χ97: 2
Σύνολο: 39-41
Δηλαδή συνολικό όφελος 10-12 οχήματα και θα αν πάρει 1-2 οχήματα και το 205 θα πάει στα 8-10.