23-05-2013, 10:57 PM
(23-05-2013, 10:39 PM)Vasilis21 Έγραψε: για τα 622 815 εχω πει και γω οτι θελουν συντονισμα στην ανοδο ειδικα το βραδυ που ξεκινανε και τα δυο ιδια ωρα απο γαλατσι και ταυρο και φτανουν μαζι ακαδημια και μετα αφηνουν 45 λεπτα κενο
Τα 622/815 θέλουν κόψιμο γιατί οι χωριστοί κλάδοι έχουν διαφορετικό μήκος διαδρομής και χρόνο πραγματοποιήσης. Αντ' αυτών ένα 213 Γουδή-Ακαδημία πιστεύω θα είναι πολύ καλύτερο, για το Γαλάτσι ενίσχυση του 036 ώστε να εκτελείται ανά 10' στην αιχμή και για το Ταύρο τοπικοποιήση του 838 στο Στ. Κεραμεικού με διέλευση από Ταύρο και κόψιμο του 914. Ανά 20' αιχμή και θα βελτιωθεί και η συγκονωνία στην Κοκκινιά σε σχέση με σήμερα.