03-04-2013, 01:58 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-04-2013, 01:59 AM από marios.ilioupoli.)
(03-04-2013, 01:25 AM)georgio Έγραψε: Λοιπόν μπορεί να γίνομαι κουραστικός αλλά το ξαναγράφω γιατί τα πράγματα νομίζω χειροτερεύουν στο 250.. Το ότι τα 6 λεωφορεια το πρωι εχουν γίνει 5 είναι γνωστο.. το οτι το προγραμμα των δρομολογίων είναι διακοσμητικό επίσης! αλλά πλεον το ελληνικο στέλνει μολις 3 λεωφορεια και 1 από το μπραχάμι του 206 μεχρι τις 2=4 λεωφορεια και μετα τις 3 μόλις 2 για τη βασική γραμμή της παν/λης. Προχθες στο Ν1 #212 η σαρδελοποίηση που έγινε απλά δεν υπάρχει. Σταμάτησε στην ανηφόρα 3-4 φορές και με τόσο κοσμο αν συμβει κάτι απλά θα εύχεσαι να μην είσαι μέσα.
Κανω 20' απο ηλιουπολη μεχρι παν/λη με το 140 και περιμενω άλλα 20 λεπτα το 250 στην πύλη... και αν εισαι τυχερός και στριμωχθείς κάπου..
Είναι τραγική η κατάσταση στο σύνολο των γραμμών που εξυπηρετούν την Πανεπιστημιούπολη. Από που να ξεκινήσω;
250: Τα πρωινά αν είσαι τυχερός και χωθείς κάπου στη Ριζαρή, θα φτάσεις Πανεπιστημιούπολη. Αν πάλι ανέβεις στη Βασ. Σοφίας για να το πάρεις, δε θα σταματήσει ποτέ!
220/221: Χρεώνονται όλη τη Φιλοσοφική και τη Θεολογική λόγω του χάους με το 250. Στο διάστημα 8-10 το πρωί και 2-4 το μεσημέρι, στις ώρες αιχμής δηλαδή, επικρατεί συνήθως και σε αυτά ότι και στο 250, γιατί πέρα από τους φοιτητές, υπάρχουν και πολλοί εργαζόμενοι που το χρησιμοποιούν.
Εσωτερικό: Μειώνονται σε αυτό τα δρομολόγια, άρα και όσοι φτάνουν με 140 ή 221 στην Πύλη δεν έχουν εναλλακτική για να εξυπηρετηθούν παρά το ήδη κορεσμένο 250.
Και ανάλογες καταστάσεις συμβαίνουν αρκετές φορές και στο 608 και στο 235, συνήθως όταν υπάρχει κάποια καθυστέρηση.