03-04-2013, 12:50 AM
(02-04-2013, 03:39 PM)Citaro Έγραψε: Πρόκειται βέβαια για δύο εξαιρετικά "ψόφιες" γραμμές από απόψεως επιβατικής κίνησης.
Η μεν 100 ιδρύθηκε σε "καλές εποχές" για το εμπορικό κέντρο της Αθήνας, έτσι όμως που έχει καταντήσει το κέντρο της Αθήνας ποιόν να εξυπηρετήσει; Η φιλοσοφίας της (και της "200" που συγχωνεύθηκε) ήταν να μαζεύει τους επιβάτες από τις παλιές αφετηρίες (Κουμουνδούρου, Ζήνωνος, Κάνιγγος, Ακαδημία) και να τους πηγαίνει στο εμπορικό τρίγωνο. Όμως, οι αφετηρίες έφυγαν, το εμπορικό τρίγωνο μαράζωσε και όσοι πάνε για ψώνια, κατεβαίνουν με το μετρό. Έτσι, κατάντησε να είναι μια γραμμή που ελάχιστοι την ξέρουν και ακόμη λιγότεροι την χρησιμοποιούν, σε αντίθεση με τα 025/6 τα οποία πάνε κι έρχονται φίσκα μέσα από την Ευρυπίδου.
Η δε 404, που ιδρύθηκε το 2000 ως τροφοδοτική του μετρό για τις συνοικίες Κάτω Χαλανδρίου, ήδη καλύπτεται σε απόσταση περπατήματος από όλους τους σταθμούς μετρό πέριξ της Μεσογείων. Από το πιό απόμερο σημείο της διαδρομής, είναι ζήτημα αν χρειάζονται 15' περπάτημα για το μετρό. Κατά συνέπεια, οι περισσότεροι κάτοικοι των περιοχών αυτών μάλλον πηγαίνουν με τα πόδια στο μετρό.
Συνεπώς, καλώς τις αραίωσαν, αφού ούτως ή άλλως έχουν ελάχιστους επιβάτες.
Το 070 τώρα, χθές και σήμερα που το είδα (και το χρησιμοποίησα) είναι μισή λύση. Με δρομολόγιο κάθε 30-40', δεν το περιμένεις, αλλά χρησιμοποιείς το συνδυασμό 15/Α7, 14, 18, 19. Δεν πιστεύω ότι με τέτοια συχνότητα θα "περπατήσει".
Το 100 και το 404 όντως είναι ψώφιες γραμμές και ευτυχώς που κόψαν από 'κει και όχι από κάποια άλλη γραμμή. Το 070 θεωρώ πως είναι σαν ενισχυτική της σύνδεσης Κηφισίας-Αλεξάνδρας. Το πραγματικό σκοπό ίδρυσής του δεν πρόκειται να τον καλύψει και το βλέπω να καταργείται σύντομα. Καλύτερα αυτό το όχημα που απασχολέι να το δίναν στο 046 να φτιάξει λίγο τις συχνότητές του που έιναι σήμερα αιχμή ανά 15'-20'.