04-03-2013, 11:10 PM
Νίκο (nikos1991) κάνεις ένα μεγάλο λάθος στο σχόλιό σου που αναφέρεσαι στα Ε14/Χ14 και Χ95 που μεταφέρονται στη Ριζάρη όποτε κλείνει το κέντρο. Πράγματι, εκεί μεταφέρεται η αφετηρία τους, αλλά η Ριζάρη είναι κλειστή για τα αυτοκίνητα και η αστυνομία επιτρέπει μόνο τη διέλευση των λεωφορείων.
Προσωπικά είμαι αντίθετος στο να υπάρξει οποιαδήποτε μετατόπιση στην αφετηρία του 250.
Αφενός, διότι δεν υπάρχει κάποιο σημείο κοντά στον Ευαγγελισμό που να υπάρχει η δυνατότητα αναμονής από λεωφορείο (Και αυτό που είπε ο Citaro ότι αφού παρανομούν οι άλλοι και σταθμεύουν στη Ριζάρη να παρανομήσει και το κράτος είναι εξοργιστικό. Το κράτος θα πρέπει να φροντίζει να αποτρέπει τους άλλους από το να παρανομούν.)
Αφετέρου, η αναμονή που υπάρχει στην Πύλη της Πανεπιστημιούπολης δεν είναι και σημαντική. Επειδή έχει τύχει αρκετές φορές να το χρησιμοποιήσω, άλλοτε μπορεί φτάνοντας στην αφετηρία ο οδηγός να κάνει στάση για αποβίβαση/επιβίβαση και να αναχωρήσει κατευθείαν, άλλοτε μπορεί να σταματήσει για λίγο και άλλοτε μπορεί ο οδηγός να πει να αλλάξουμε λεωφορείο. Δεν είναι και κάτι το τρομερό.
Αυτό που θα έπρεπε να προτείνουμε για το 250 είναι ενίσχυση των δρομολογίων ή δρομολόγηση τις ώρες αιχμής 18μετρων για να υπάρχει καλύτερη εξυπηρέτηση.
Επίσης, όσο αφορά την πρόταση περί εισόδου 221 εντός της Πανεπιστημιούπολης, θέλω και επ' αυτής να εκφράσω την πλήρη διαφωνία μου. Τα 220/221 και το 235 συμβάλλουν στο να εξυπηρετούνται οι φοιτητές Φιλοσοφικής και Θεολογικής, άρα βοηθούν ελαφρώς και στην αποσυμφόρηση του 250. Καλύτερα να μείνει όπως έχει ως τώρα το 221, γιατί και στο ζεύγος 220/221 γίνεται πανικός το πρωί.
Αυτό που πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει με τα 220/221 είναι η ονομασία. Το 220 να έχει την ονομασία "ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ (Μέσω ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ)" και το 221 "ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ (Μέσω ΟΥΛΩΦ ΠΑΛΜΕ)". Κι αυτό το λέω γιατί ενώ οι γραμμές έχουν την ίδια αφετηρία, η ονομασία τους είναι τελείως διαφορετική, με αποτέλεσμα να υπάρχει σύγχυση (πολλές φορές στον Ευαγγελισμό τυχαίνει να περνάει το 221 και να ρωτάει ο κόσμος που δεν ξέρει και θέλει να ανέβει Α. Ιλίσια αν όντως πάει αυτό εκεί).
Προσωπικά είμαι αντίθετος στο να υπάρξει οποιαδήποτε μετατόπιση στην αφετηρία του 250.
Αφενός, διότι δεν υπάρχει κάποιο σημείο κοντά στον Ευαγγελισμό που να υπάρχει η δυνατότητα αναμονής από λεωφορείο (Και αυτό που είπε ο Citaro ότι αφού παρανομούν οι άλλοι και σταθμεύουν στη Ριζάρη να παρανομήσει και το κράτος είναι εξοργιστικό. Το κράτος θα πρέπει να φροντίζει να αποτρέπει τους άλλους από το να παρανομούν.)
Αφετέρου, η αναμονή που υπάρχει στην Πύλη της Πανεπιστημιούπολης δεν είναι και σημαντική. Επειδή έχει τύχει αρκετές φορές να το χρησιμοποιήσω, άλλοτε μπορεί φτάνοντας στην αφετηρία ο οδηγός να κάνει στάση για αποβίβαση/επιβίβαση και να αναχωρήσει κατευθείαν, άλλοτε μπορεί να σταματήσει για λίγο και άλλοτε μπορεί ο οδηγός να πει να αλλάξουμε λεωφορείο. Δεν είναι και κάτι το τρομερό.
Αυτό που θα έπρεπε να προτείνουμε για το 250 είναι ενίσχυση των δρομολογίων ή δρομολόγηση τις ώρες αιχμής 18μετρων για να υπάρχει καλύτερη εξυπηρέτηση.
Επίσης, όσο αφορά την πρόταση περί εισόδου 221 εντός της Πανεπιστημιούπολης, θέλω και επ' αυτής να εκφράσω την πλήρη διαφωνία μου. Τα 220/221 και το 235 συμβάλλουν στο να εξυπηρετούνται οι φοιτητές Φιλοσοφικής και Θεολογικής, άρα βοηθούν ελαφρώς και στην αποσυμφόρηση του 250. Καλύτερα να μείνει όπως έχει ως τώρα το 221, γιατί και στο ζεύγος 220/221 γίνεται πανικός το πρωί.
Αυτό που πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει με τα 220/221 είναι η ονομασία. Το 220 να έχει την ονομασία "ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ (Μέσω ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ)" και το 221 "ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ (Μέσω ΟΥΛΩΦ ΠΑΛΜΕ)". Κι αυτό το λέω γιατί ενώ οι γραμμές έχουν την ίδια αφετηρία, η ονομασία τους είναι τελείως διαφορετική, με αποτέλεσμα να υπάρχει σύγχυση (πολλές φορές στον Ευαγγελισμό τυχαίνει να περνάει το 221 και να ρωτάει ο κόσμος που δεν ξέρει και θέλει να ανέβει Α. Ιλίσια αν όντως πάει αυτό εκεί).