07-02-2013, 11:08 PM
(06-02-2013, 07:37 PM)georgio Έγραψε: Με αφορμη το θεμα των απεργιων-στασεων: σημερα κατα τις 16.15 στην ηλιουπολη το 140 απο πολυγωνο πηγαινε προς γλυφαδα και δεν ειχε καθολου κοσμο. Φανταζομαι πως ξεκινησε απο υμηττο; Γιατί ειναι αδυνατο να κανει ελληνικο-πολυγωνο-ηλιουπολη σε μιση ωρα. Επισης σημερα το 856 ξεκινησε δρομολογιο 16:50. Μήπως πρεπει να βρεθει καποια φορμουλα ετσι ώστε το πρωι ή σε απεργιες τα λεωφορεια απο χαραυγή να βγαινουν απ το ελληνικο και όχι απο πειραια;Έχω την αίσθηση -κι ας με διορθώσει κάποιος εργαζόμενος της ΟΣΥ ή κάποιος που να τα γνωρίζει καλύτερα- ότι πολλές φορές σε στάσεις εργασίας το σωματείο αποφασίζει τα λεωφορεία να βγαίνουν 30' πριν τη λήξη της στάσης. Για παράδειγμα πολλές φορές όταν τυχαίνει και το πρωί υπάρχει μέχρι τις 9:00 στάση εργασίας, το σωματείο λέει πως στις 8:30 θα βγουν τα λεωφορεία από τα αμαξοστάσια.
Σ' αυτή την περίπτωση, όμως, και για να ξεκινήσει στις 16:50 το δρομολόγιο του 856 σημαίνει ότι στις 16:00 πρέπει να βγήκε από το αμαξοστάσιο, γιατί δε νομίζω να κάνει τόσο πολύ χρόνο για να φτάσει στη Χαραυγή.
Πάντως δεν είναι το μόνο λάθος σε κάθε απεργία τους. Και βάσει της κείμενης νομοθεσίας οι απεργοί σε επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας έχουν την υποχρέωση να διαθέτουν επαρκές προσωπικό ασφαλείας για την εξυπηρέτηση του κόσμου, κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεών. Και αυτό είναι κάτι που πρέπει κάποια στιγμή επιτέλους να το σεβαστούν και να το εφαρμόσουν τα σωματεία.
Θα μπορούσαν να διαθέτουν ένα συγκεκριμένο αριθμό οδηγών για τη λειτουργία ορισμένων γραμμών -κορμών κατά βάση- και κυρίως σε περιοχές που δεν υπάρχει κάλυψη από ΜΣΤ, ώστε να υπάρχει κάποια μορφή εξυπηρέτησης.
Αλλά εδώ ανοίγει μια μεγάλη συζήτηση...