01-02-2014, 06:12 PM
(01-02-2014, 02:38 PM)ns_ Έγραψε: Το μόνο που θα εβλεπα όσον αφορά τα 218/232 θα ήταν ένας "εξορθολογισμός" της διαδρομής στο κομμάτι Αλκίνοου-7η Αιγαίου καθώς ο τεραδτιος και χρονοβόρος κύκλος για να εξυπηρετηθεί η περιοχή Αγ. Γεωργίου δεν έχει πλέον νόημα καθώς ο κάτοικος π.χ. Ρουμπέση και Μπακνανά αν θέλει να πάει Νέα Σμύρνη, πάει και παίρνει το τραμ από Ν. Κόσμο, αν δε, θέλει να πάει Καλλιθέα ή Πειραιά πάει πολύ πιο γρήγορα από το Μετρό Ν. Κόσμου που είναι δίπλα (Ν. Κόσμος - Ομόνοια και μετεπιβίβαση για Καλλιθέα - Πειραιά)
Για Καλλιθέα δε συμφέρει να πάρεις μετρό να πας Ομόνοια και μετά ΗΣΑΠ. Χρειάζεται σίγουρα κανά 20λεπτο με ενδιάμεση μετεπιβίβαση ενώ με τα 218/232 πάνω κάτω τον ίδιο χρόνο κάνουν αλλά πας με την μια και με λιγότερο περπάτημα.
(01-02-2014, 02:38 PM)ns_ Έγραψε: Τώρα το μόνο που γίνεται είναι να ταλαιπωρουνται οι οδηγοί του 212 με ασκοπους κύκλους, να χαλάει η ακρίβεια των δρομολογίων και να χάνονται πόροι που θα μπορούσαν να αξιοποιηθουν καλύτερα αλλού (π.χ. στο λεωφορείο του Αγ. Αρτεμιου που είναι πάντα πήχτρα ή στα λεωφορεία της Άνω Νέας Σμύρνης που έχουν 18λεπτη συχνότητα)
Αντίθετα την παράταση της δοκιμαστικής (μέχρι τις δημοτικες...) προέκτασης
του 212 θα την χαρακτήριζα παρωδία, αν όχι έκτρωμα
Πόροι δεν χάνονται γιατί δεν χρησιμοποιούνται παραπάνω οχήματα. Απλά έχουν προστεθεί 5' - 10' στο χρόνο διαδρομής του 212 με μικρή επίπτωση στον αριθμό δρομολογίων.