Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014
#61
(30-01-2014, 01:45 AM)i_lie_us Έγραψε: 1: Οδηγός σήμερα του 140 στα Κανάρια (προς Πολύγωνο πήγαινε όταν το είδα), έκανε είσοδο από την πρώτη πόρτα και έλεγχο αν υπάρχει εισιτήριο-κάρτα..
Από ό,τι θυμάμαι, τυπικά τουλάχιστον, δεν έχει είσοδο από την πρώτη πόρτα, έτσι;!

2¨Η μετατροπή του 206 σε γραμμή με αφετηρία-τέρμα που λέγαμε, έχουμε ιδέα για το πότε θα γίνει; Από αρχές του μήνα ξέρω 'γω;

1: Μπράβο του! Τυπικά δεν έχει έλεγχο αλλά υπάρχουν αναφορές για οδηγούς να κάνουν είσοδο από την πρώτη πόρτα και έλεγχο εισητηρίων/καρτών και σε άσχετες γραμμές π.χ. 304.

2: Λογικά από 1/2.

Edit: Nikos1991 Μαζί τα γράφαμε Tongue

(30-01-2014, 02:01 AM)ns_ Έγραψε: Πολύ ενδιαφέρον το ιστορικό στοιχείο!

Εγώ θεωρώ ότι βασική αιτία είναι ο άστοχος σχεδιασμός από απλή συγκόλληση των 057 και 024 που οδήγησε στη δαιδαλώδη διαδρομή

Από Στ. Δάφνης, Παπαναστασίου δυτικά
Από Αλκίνοου, Εθν. Μακαρίου ανατολικά
Από Ηλιουπόλεως, προς Στ. Νέου Κόσμου δυτικά
Θεοδωρητου Βρεσθένης βορειοανατολικα ...
και μετά δυτικά για Φιξ!

Ήταν λογικό (νομοτελειακο θα έλεγα) ότι μια τέτοια γραμμή "φίδι" θα είχε πλήρη αποτυχία

Μια λύση που θα ήταν πιο "δίκαιη" από το να επεκταθεί το 212, που έχει 40λεπτη συχνότητα και ως εκ τούτου

* απλά ενισχύει με 1,5 δρομολόγιο την ώρα (ασυντονιστα μάλιστα - δηλ. μπορεί να περάσουν μαζί) τα 218/232
+ στο κομμάτι Αλκίνοου-Στ. Δάφνης απο Εθνάρχου Μακαρίου είναι παντελώς άχρηστο καθώς το 218/232 στρίβει δεξιά και έτσι το 212 δεν έχει τι να ενισχύσει και η κατεύθυνση αυτή μένει ακαλυπτη

μια πιο δίκαιη λύση, προεκτεινοντας γραμμή στον άξονα κάθετα στη γραμμή του Μετρό, θα ήταν αντί της προέκτασης του 212 στη Δάφνη (κρατηθείτε), η επέκταση του 206 στη Δάφνη

Το 206 είναι ένα λεωφορείο με συχνότητες από τις καλύτερες που υπάρχουν (9' στην αιχμή!) και ακόμη και μια επέκταση στη Δάφνη δεν θα το ανέβαζε πάνω από 1'-2'. Έτσι θα είχε η Δάφνη μια κανονική συγκοινωνία *προς* το Μετρό (θα μπορούσε αντί από Γραβιάς μάλιστα, να πηγαίνει από Ελ. Βενιζέλου)

Δεν είχε σχέση η διαδρομή στην περίπτωση του 202 καθώς το κομμάτι Στ. Δάφνης - Άγιος Ιωάννης απευθυνόταν σε επιβάτες διαφορτικών περιοχών σε σχέση με το Άγιος Ιωάννης - Φιξ και φυσικά εξυπηρετούσε διαφορετικές ανάγκες το καθένα. Θα μπορούσαν να ήταν δύο διαφορετικές γραμμές. Δηλαδή δεν μιλούσαμε για μια γραμμή που έκανε παρακάμψεις ώστε να καλύψει τμήματα άλλων γραμμών (βλ. συνένωση 508/9) αλλά ένωση χωρίς μεταβολή της διαδρομής στα επιμέρους τμήματα π.χ. 211/054, 222/608 κλπ.

Το κομμάτι της Δάφνης είναι ανισοβαρές σε σχέση με το κομμάτι της Ηλιούπολης του 206 από πλευράς επιβατικής κίνησης και από την άλλη χρειάζεται τη σημερινή του συχνότητα το 206 οπότε θεωρώ ότι είναι αδύνατη αυτή η επέκταση.
#62
(30-01-2014, 01:45 AM)i_lie_us Έγραψε: 1: Οδηγός σήμερα του 140 στα Κανάρια (προς Πολύγωνο πήγαινε όταν το είδα), έκανε είσοδο από την πρώτη πόρτα και έλεγχο αν υπάρχει εισιτήριο-κάρτα..
Από ό,τι θυμάμαι, τυπικά τουλάχιστον, δεν έχει είσοδο από την πρώτη πόρτα, έτσι;!

2¨Η μετατροπή του 206 σε γραμμή με αφετηρία-τέρμα που λέγαμε, έχουμε ιδέα για το πότε θα γίνει; Από αρχές του μήνα ξέρω 'γω;

Από 1/2
#63
Μαζί ήρθαν από Υμηττό το 218 και το 212 στο Σταθμό Δάφνης - 10:48μμ. Μεγάλη επιτυχία...
#64
(30-01-2014, 11:52 PM)ns_ Έγραψε: Μαζί ήρθαν από Υμηττό το 218 και το 212 στο Σταθμό Δάφνης - 10:48μμ. Μεγάλη επιτυχία...

Το 232 έχει τελευταίο δρομολόγιο από Βύρωνα 21:50. Το 218 κανονικά ήταν (22:40 από Ηλιούπολη).
#65
(31-01-2014, 03:55 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 232 έχει τελευταίο δρομολόγιο από Βύρωνα 21:50. Το 218 κανονικά ήταν (22:40 από Ηλιούπολη).

Το point μου είναι όταν προεκτείνεις μια γραμμή (212) 35λεπτης συχνότητας (την ώρα στην οποία αναφερόμαστε) για να ενισχύσει μια άλλη (218/232 - Παπαναστασίου - Αλκινόου - Εθν. Μακαρίου μέχρι Μπουμπουλίνας) η οποία είναι 20λεπτης συχνότητας, είναι γελοίο / ακυρώνει τον σκοπό της προέκτασης να έρχονται μαζί τα λεωφορεία.
#66
(01-02-2014, 01:46 AM)ns_ Έγραψε: Το point μου είναι όταν προεκτείνεις μια γραμμή (212) 35λεπτης συχνότητας (την ώρα στην οποία αναφερόμαστε) για να ενισχύσει μια άλλη (218/232 - Παπαναστασίου - Αλκινόου - Εθν. Μακαρίου μέχρι Μπουμπουλίνας) η οποία είναι 20λεπτης συχνότητας, είναι γελοίο / ακυρώνει τον σκοπό της προέκτασης να έρχονται μαζί τα λεωφορεία.

Ωχ συγγνώμη. Δικό μου λάθος. Από κεκτημένη ταχύτητα είδα 232 και νόμιζα ότι αναφερόσουν στο συντονισμό 218/232 και γι' αυτό έγραψα και γι' αυτά. Κατα τ' άλλα συμφωνώ ότι δεν πολυέχει νόημα η επέκταση του 212 τη στιγμή που έχουμε 218/232 με καλύτερες συχνότητες και ωράρια.
#67
(01-02-2014, 02:15 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ωχ συγγνώμη. Δικό μου λάθος. Από κεκτημένη ταχύτητα είδα 232 και νόμιζα ότι αναφερόσουν στο συντονισμό 218/232 και γι' αυτό έγραψα και γι' αυτά. Κατα τ' άλλα συμφωνώ ότι δεν πολυέχει νόημα η επέκταση του 212 τη στιγμή που έχουμε 218/232 με καλύτερες συχνότητες και ωράρια.

Δεν πειράζει! :-)

Όχι, το 218 και το 232 μια χαρά συντονισμό έχουν (διαχρονικά) αν λάβει μάλιστα υπόψη και την μεγάλη ("επική") θα έλεγα "μακαρονοδιαδρομή" (Ηλεκτρικός Καλλιθέας - Λουτρά, που ενώθηκε με το Πειραιάς - Ηλεκτρικός Καλλιθέας μέσω Μοσχάτου, που προεκταθηκε από τα Λουτρά στους Καλογήρους - τότε Πλ. Κύπρου - εποχές (Ε)ΚΤΕΛ - που έγινε 218 Πειραιάς - Δάφνη, που προεκταθηκε στον Υμηττό, που φτιαχτηκε το παρακλάδι του 232 Πειραιάς - Υμηττός - Βυρωνας και που μετά κι αυτό επεκτάθηκε έως την Ηλιούπολη!)

Το μόνο που θα εβλεπα όσον αφορά τα 218/232 θα ήταν ένας "εξορθολογισμός" της διαδρομής στο κομμάτι Αλκίνοου-7η Αιγαίου καθώς ο τεραδτιος και χρονοβόρος κύκλος για να εξυπηρετηθεί η περιοχή Αγ. Γεωργίου δεν έχει πλέον νόημα καθώς ο κάτοικος π.χ. Ρουμπέση και Μπακνανά αν θέλει να πάει Νέα Σμύρνη, πάει και παίρνει το τραμ από Ν. Κόσμο, αν δε, θέλει να πάει Καλλιθέα ή Πειραιά πάει πολύ πιο γρήγορα από το Μετρό Ν. Κόσμου που είναι δίπλα (Ν. Κόσμος - Ομόνοια και μετεπιβίβαση για Καλλιθέα - Πειραιά)

Για την επέκταση του 212 στη Δάφνη συντάσσομαι υπέρ της καταργησεως και εγώ.

Έχω προτείνει τρεις λύσεις

(α) επαναφορά του 057 λόγω της αποτυχίας στην πράξη όλων των άλλων επιλογών (202, τώρα 212), άλλωστε διακεντρική για τη Χαραυγη που είναι ανάλογη περίπτωση υπάρχει

(β) τοπικοποίηση του 856 στον Αγ. Ιωάννη και ένωση του με την γραμμη του 057 - με το ρίσκο που επισήμανε συμφορουμιτης και με το οποίο θα συμφωνήσω ότι υπάρχει να μην πάει καλά - θα μπορούσε να γίνει δοκιμαστικά επί 3μηνο

(γ) τοπική γραμμή Στ. Ν. Κόσμου - Δάφνη - Στ. Αγ. Ιωάννης μέσω Ακροπόλεως με μια π.χ. 25λεπτη συχνότητα όπως τώρα έχει το 212 - το έλλειμμα εξυπηρέτησης/συνδεσης λ δεν είναι στο Στ. Δάφνης που έχει το 218/232 (αλλά και το 131 για κάποιους) αλλά στους σταθμούς Ν. Κόσμου και Αγ. Ιωάννη. (και δεν χαλάει και τη σύνδεση Υμηττού - Χαραυγής με το κέντρο καθώς δεν τοπικοποιει το 856

Τώρα το μόνο που γίνεται είναι να ταλαιπωρουνται οι οδηγοί του 212 με ασκοπους κύκλους, να χαλάει η ακρίβεια των δρομολογίων και να χάνονται πόροι που θα μπορούσαν να αξιοποιηθουν καλύτερα αλλού (π.χ. στο λεωφορείο του Αγ. Αρτεμιου που είναι πάντα πήχτρα ή στα λεωφορεία της Άνω Νέας Σμύρνης που έχουν 18λεπτη συχνότητα)

Αντίθετα την παράταση της δοκιμαστικής (μέχρι τις δημοτικες...) προέκτασης
του 212 θα την χαρακτήριζα παρωδία, αν όχι έκτρωμα
#68
(01-02-2014, 02:38 PM)ns_ Έγραψε: Το μόνο που θα εβλεπα όσον αφορά τα 218/232 θα ήταν ένας "εξορθολογισμός" της διαδρομής στο κομμάτι Αλκίνοου-7η Αιγαίου καθώς ο τεραδτιος και χρονοβόρος κύκλος για να εξυπηρετηθεί η περιοχή Αγ. Γεωργίου δεν έχει πλέον νόημα καθώς ο κάτοικος π.χ. Ρουμπέση και Μπακνανά αν θέλει να πάει Νέα Σμύρνη, πάει και παίρνει το τραμ από Ν. Κόσμο, αν δε, θέλει να πάει Καλλιθέα ή Πειραιά πάει πολύ πιο γρήγορα από το Μετρό Ν. Κόσμου που είναι δίπλα (Ν. Κόσμος - Ομόνοια και μετεπιβίβαση για Καλλιθέα - Πειραιά)

Για Καλλιθέα δε συμφέρει να πάρεις μετρό να πας Ομόνοια και μετά ΗΣΑΠ. Χρειάζεται σίγουρα κανά 20λεπτο με ενδιάμεση μετεπιβίβαση ενώ με τα 218/232 πάνω κάτω τον ίδιο χρόνο κάνουν αλλά πας με την μια και με λιγότερο περπάτημα.


(01-02-2014, 02:38 PM)ns_ Έγραψε: Τώρα το μόνο που γίνεται είναι να ταλαιπωρουνται οι οδηγοί του 212 με ασκοπους κύκλους, να χαλάει η ακρίβεια των δρομολογίων και να χάνονται πόροι που θα μπορούσαν να αξιοποιηθουν καλύτερα αλλού (π.χ. στο λεωφορείο του Αγ. Αρτεμιου που είναι πάντα πήχτρα ή στα λεωφορεία της Άνω Νέας Σμύρνης που έχουν 18λεπτη συχνότητα)

Αντίθετα την παράταση της δοκιμαστικής (μέχρι τις δημοτικες...) προέκτασης
του 212 θα την χαρακτήριζα παρωδία, αν όχι έκτρωμα

Πόροι δεν χάνονται γιατί δεν χρησιμοποιούνται παραπάνω οχήματα. Απλά έχουν προστεθεί 5' - 10' στο χρόνο διαδρομής του 212 με μικρή επίπτωση στον αριθμό δρομολογίων.
#69
Σημερα πηρα το 509.
1ον δεν εχει αλλαξει η προμετωπιδα γραφει το παλιο 'ΖΗΡΙΝΕΙΟ-ΚΡΥΟΝΕΡΙ΄' χωρις αναφορα στον Αγιο Στεφανο
2ον αυτοι που το παιρνουν απο συνοικισμο ποντιων δεν ξερουν ποιο παει που
3ον για να γυρισω το πηρα απο την 12η κρυονεριου εστριψε δεξια πολυτεχνιου πηγε μεχρι κατω(εφτασε στις γραμμες) μετα εστριψε δεξια ανεμωνης μετα δεξια ανοιξεως και μετα δεξια λεοφορο κρυονεριου εκανε εναν κυκλο δηλαδη και ξαναβρεθηκα 12η κρυονεριου οπου και συνεχισε κανονικα για κηφισια
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
#70
(03-02-2014, 04:12 PM)Vasilis21 Έγραψε: Σημερα πηρα το 509.
1ον δεν εχει αλλαξει η προμετωπιδα γραφει το παλιο 'ΖΗΡΙΝΕΙΟ-ΚΡΥΟΝΕΡΙ΄' χωρις αναφορα στον Αγιο Στεφανο
2ον αυτοι που το παιρνουν απο συνοικισμο ποντιων δεν ξερουν ποιο παει που
3ον για να γυρισω το πηρα απο την 12η κρυονεριου εστριψε δεξια πολυτεχνιου πηγε μεχρι κατω(εφτασε στις γραμμες) μετα εστριψε δεξια ανεμωνης μετα δεξια ανοιξεως και μετα δεξια λεοφορο κρυονεριου εκανε εναν κυκλο δηλαδη και ξαναβρεθηκα 12η κρυονεριου οπου και συνεχισε κανονικα για κηφισια

Από επιβατική κίνηση στα τμήματα στο Συν. Ποντίων και στο Κρυονέρι πως πάει? Επίσης, θυμάσαι πόση ώρα κάνατε για τον κύκλο στην Λ. Τραπεζούντος?


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 80.100 7 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.444 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.155 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 218.129 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.020 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.084 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.066 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.414 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.344 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.639 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)