Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
#97
(15-07-2015, 03:51 AM)MrVanHool Έγραψε: Δεν συγκρίνονται το 1,5 χιλιόμετρο της Αγίας Άννης (είτε της Λεωφ.Κηφισού) που είναι αέρα (non-stop), με τα περισσότερα από 2,5 από Π.Ράλλη έως την Γέφυρα Πουλόπουλου (ο σταθμός του Κεραμεικού απέχει 5 λεπτά περπατήματος από την στάση επί της οδού Πειραιώς, πράγμα που κανείς επιβάτης ούτε καν του Αγ.Ι.Ρέντη δεν θα κάνει). Ο χρόνος διαδρομής μπορεί να συρρικνωθεί σε λιγότερο από το μισό, στην ώρα αιχμής 25' ανά κατεύθυνση είναι αρκετά (ο κύκλος του 838/914 τώρα είναι 100'), τα δε δρομολόγια ΠΡΕΠΕΙ να είναι ανά 15' ,και το κυριότερο κίνητρο είναι η απομάκρυνση της προβληματικής και άχρηστης Αφετηρίας της οδού Αθηνάς, είτε της παράνομης του ΤΕ049. Όσο για την Αφετηρία, μέχρι και στην Μαρκόνι, ακριβώς μπροστά στις κυλιόμενες του Μετρό, μπορεί να έχει Αφετηρία, πέραν όλων των ερημιών έως την Θεσσαλίας.. Αν κατεβαίνω στον Ελαιώνα και σε 10' είμαι Άγ.Ι.Ρέντη, γιατί να προτιμάω Κεραμεικό και να κάνω 25' τουλάχιστον, με οχήματα παραπάνω και δρομολόγια ένα σήμερα και ένα σε 3 μέρες?! Δεν τίθεται καν θέμα συζήτησης, ειδικά για τις Κοκκινιές που είναι τόσο απαξιωμένες...

Όσο αφορά το 914, εγώ όσες φορές το έχω πάρει, έχει εξυπηρετήσει κόσμο, έστω και σε αυτό το μικρό Π. Μπορεί να περιοριστεί σε ορισμένα δρομολόγια. Το θέμα όμως είναι η σύνδεση της νότιας καμπύλης του Δακτυλίου που είναι άφαντη. Ενώ από πάνω έχουμε ένα σωρό γραμμές (036,140, άξονας Λ.Αλεξάνδρας), το κομμάτι από το Παγκράτι έως την Πειραιώς τουλάχιστον είναι τελείως ακάλυπτο, με αποτέλεσμα όλες οι μετακίνησεις από και προς προορισμών αυτής της καμπύλης, να γίνονται υποχρεωτικά μέσω Κέντρου! ( Παγκράτι-Ν.Κόσμος / Ν.Κόσμος-Πειραιώς και λοιπές διασυνδέσεις). Φυσικά και δεν είναι ούτε η ώρα, ούτε το topic, ούτε η θέση μου, ούτε καν η σημασία να κάνω μια τέτοια γενικότερη συγκοινωνιακή ανάλυση.
Επιγραμματικά για να απαντήσω, από το Φιξ η Καλλιρρόης δεν αποτελεί κύκλο για τον Άγ.Ι.Ρέντη και την Πειραιώς! Ο σκοπός του ΔΕΝ είναι ο Ρέντης άλλωστε, όταν θα έχεις το 838 που θα πετάει, μπορεί να τραβηχτεί και αλλού (γι'αυτό και δεν το ανεβάζω Κοκκινιά), αλλά να ξαναυπάρχει ένα αξιόπιστο δίκτυο διαδημοτικών γραμμών, επί προκειμένου, η σύνδεση είτε της Καλλιρρόης (είτε του Ν.Κόσμου με την άλλη πρόταση) με την Πειραιώς τουλάχιστον.

Την σύγκριση Αγ. Άννης (ύψος Π.Ράλλη)-Ελαιώνας/Κεραμεικός την έκανα λόγω της κίνησης στην Αγ. Άννης. Όμως, αν δεν κάνει στάσεις το 838 θεωρώ ότι αντισταθμίζεται οπότε και αξίζει να πάει Ελαιώνα. Με χρόνο διαδρομής 50' και 3 οχήματα (νομίζω 4 έχουν σήμερα 838/914) έχεις συχνότητα 15-15-20.

Για το 914 το σκέφτομαι τελείως για κατάργηση καθώς η Πειραιώς απέχει λιγότερο από 500μ ακόμα και από το πιο απομακρυσμένο σημείο. Οπότε η πλειοψηφία θα περπατήσει για να πάρει 049. Αν τώρα είναι τόσο απαραίτητο να υπάρχει γραμμή στη Λαχαναγορά μπορεί να μείνει το 914 αλλά να φτάνει μέχρι Λαχαναγορά ή το πολύ Ρέντη και Αφετηρία ή στο Φίξ ή στον Αγ. Ιωάννη αλλά με 1 όχημα που περισσεύει από τα παλιά 838/914 δεν έχει μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας.

(15-07-2015, 03:51 AM)MrVanHool Έγραψε: Ποτέ μου δεν συντάχτηκα υπέρ της σημερινής κατάστασης συνολικά στην εξυπηρέτηση του Θριάσιου Πεδίου.
Η πρόταση μου είναι ξεκάθαρη. Κατέβασμα των Τοπ.Θριασίου* στην Αγία Μαρίνα, με δημιουργία γκρουπ 2 κλάδων (Ελευσίνας-Ασπροπύργου) και εναλλάξ δρομολόγηση από Αγία Μαρίνα και εκτιμώμενη εναλλάξ δρομολόγηση από Ελευσίνα/Πλ.Ασπροπύργου, στο κλάδο της Ελευσίνας σαν 817-863/861 (12 δρομολόγια καθημερινές) και 866-881 (με δρομολόγια σίγουρα χχ25 από Ρουπάκι - αναχώρηση μετά την επιβίβαση των επιβάτων των Προαστιακού και των δυο γραμμών), με δρομολόγια ο κάθε κλάδος συνδιασμένα 10-12λεπτα καθ'όλη την διάρκεια της ημέρας (0600-2000) , με 23 λεωφορεία καθημερινές. Κάτω, στα νέα Τοπ.Θριασίου, γκρουπ 805-855-879 (Ασπρόπυργος-Γκορυτσά-Ελευσίνα) με διέλευση από κομμάτια του 862 που θα καταργηθεί, δρομολόγια με διέλευση από την ΒΙΟ.ΠΕ Μαγούλας με την κατάργηση του 864, με 8 λεωφορεία σύνολο. Σύνολο 31 με συχνότητες 10-12 στους Κορμούς, από 20 λεπτά για τα τοπικά κομμάτια Ελευσίνα-Μάνδρα, άμεση σύνδεση των ΜΣΤ, αξιόπιστα Τοπικά, ακόμη και του Ασπροπύργου, και και.. Συγκρίνεται με την σημερινή διαχείρηση των 36 οχημάτων σε Α16/876, Γ16/866 και Τ.ΘΡΙ ?!

Και φυσικά, επειδή μετά θα υπάρχουν σαν αλυσσιδωτές αντιδράσεις, τροποποιήσεις στο δίκτυο συνολικά (είτε το κενό Αθήνα-Αγ.Μαρ με το 856-813, είτε η ενοποίηση των δρομολόγιων στο 15λεπτο τρένο 878 και ότι συνεπάγεται στα Λιόσια-Μενίδια..)

Την δρομολόγηση πάντως των Τοπ.Θριασίου, την έχω έτοιμη εδώ και πάρα πολύ καιρό. Με τις βάρδιες της, τα διαλλείματα, τις κατσαρές, τις αλλαγές και στην Ελευσίνα (Δ' κύκλωμα ΑΜ ΒΟΤ), την εναλλάξ δρομολόγηση από διερχόμενο σημείο (Ελευσ/Ασπροπ) και όχι από τα Τέρματα. Και πάντα την βελτιώνω κι άλλο. Όποτε σε ενδιαφέρει...
Αλλά, τι σημασία έχει? Έτσι όπως είναι ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ, μόνο καλό δεν θα κάνουν..

Η ενστασή μου στο κατέβασμα των Τ. Θριασίου στην Αγ. Μαρίνα είναι οι τοπικές μετακινήσεις. Είναι γεγονός ότι τα Τοπικά έχουν μεγαλύτερη επιβατική κίνηση από τους Κορμούς (Α16/876 και Γ16/866) και αυτό γιατί υπάρχουν τοπικές μετακινήσεις αλλά και επιβάτες που μετεπιβιβάζονται σε 845/71 ή 878/9.

Aν καταλαβαίνω καλά κατεβάζεις από Ελευσίνα στην Αγ. Μαρίνα το 817 το οποίο το συντονίζεις με τα 863/861 στην Ελευσίνα;

Για τον Ασπρόπυργο κρατάς το 866 για σύνδεση με Μετρό και το συντονίζεις με το 881 στον Ασπρόπυργο; Αν όντως εννοείς αυτό δεν έχει κανένα νόημα ο συντονισμός αυτών των δύο αφού μετά το κέντρο του Ασπροπύργου ακολουθούν τελείως διαφορετικές διαδρομές.

Για το 855 προτίνεις να φτάνει ως Ψάρι και μετα να κατεβαίνει κάπως μέχρι Λ. Νάτο και να φτάνει μέχρι Ελευσίνα; Για το 805 μετά τον Ασπρόπυργο να συνεχίζει όπως το 879 μέχρι Ελευσίνα; Προσωπικά αν εννοείς αυτό που κατάλαβα το θεωρώ σπατάλη τόσα δρομολόγια για σύνδεση Ασπροπύργου με Ελευσίνα. Επίσης, δρομολόγια που θα κάνουν παράκαμψη στην Άνω Ελευσίνα ή στο Βιομηχανική Ζώνη Μαγούλας θα καθυστευρούν σε μεγάλο βαθμό τους επιβάτες που κατευθύνονται προς Ασπρόπυργο/Άνω Λιόσια/Αχαρναί.

Αμά μπορείς και τα έχεις έτοιμα ανέβασε την προτεινόμενη δρομολόγηση γι' αυτές τις γραμμές (δηλ. βάρδιες, ενναλάξ δρομολογήσεις κλπ).

Όσο για τον ΟΑΣΑ αρχικά ανέφερε το σπάσιμο του Α16 σε 2 γραμμές μία Κέντρο-Αγ. Μαρίνα και μία Αγ. Μαρίνα-Ελευσίνα. Μετά όμως υπήρξε αίτημα από το Δήμο Χαϊδαρίου να πάει το 811 Αιγάλεω και έτσι στην πρόταση του στέλνει τις γραμμές Ελευσίνας-Ασπροπύργου στο Αιγάλεω μάλλον για να γλιτώσει την επιπλέον γραμμή Κουμουνδούρου-Αγ. Μαρίνα και η οδική σύνδεση με κέντρο να γίνεται με το 856 το οποίο από το κομμάτι της Χαραυγής αναγκαστικά θα φτάνει μέχρι Κέντρο ακόμα και αν γινόταν τοπικό ο κλάδος του Αιγάλεω.

Υ.Γ. Μια απορία για τα οχήματα. Τα Τ.Θριασίου ξέρω έχουν 16 οχήματα και 2 το 861. Τα Α16/876 και Γ16/866 έχουν 9 οχήματα το καθένα;
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 - από mercedes elbo - 15-07-2015, 04:48 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 632.949 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.232 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 360.547 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 160.107 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 374.503 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.507 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.255 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.616 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.212 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.304 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)