Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
#72
(24-05-2015, 11:15 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το φως της δημοσιότητας είδαν, μέσω δημοσιεύματος τοπικού ενημερωτικού ιστοτόπου του Χαϊδαρίου (http://xaidarisimera.blogspot.gr/2015/05...t_497.html), οι προτάσεις της Διεύθυνσης Λειτουργικού Σχεδιασμού του Ο.Α.Σ.Α. σχετικά με τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής.

Συγκεκριμένα, ο σχεδιασμός που τέθηκε υπόψιν του Δήμου Χαϊδαρίου έχει ως εξής:

Γραμμή Α15 "ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΔΑΣΟΣ"
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής Β15.

Γραμμή Β15 "ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από γραμμή Α15 και χαμηλής επιβατικής κίνησης στην περιοχή Παλατάκι.

Γραμμή Α16 "ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)"
- Τροποποίηση διαδρομής και μετατροπή σε τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πλ. Κουμουνδούρου - Στ. Αιγάλεω.

Γραμμή Γ16 "ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από γραμμές Α15 και 866.

Γραμμή 803 "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΑΣΟΣ Β' (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)"
- Σενάριο Α': Διατήρηση της υπάρχουσας διαδρομής ως έχει, αλλά με εφαρμογή νέου πίνακα δρομολογίων, με συχνότητα ανά 40' τις ώρες αιχμής.
- Σενάριο Β': Τροποποίηση διαδρομής με αφετηρία το Δάσος Χαϊδαρίου και κατάληξη το Γενικό Κρατικό Νίκαιας, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πειραιάς - Γεν. Κρατ. Νίκαιας. Συχνότητα ανά 25' τις ώρες αιχμής.
- Σενάριο Γ': Τροποποίηση διαδρομής και μετατροπή σε τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πειραιάς - Στ. Αιγάλεω. Συχνότητα ανά 20' τις ώρες αιχμής.
- Ο Ο.Α.Σ.Α. προκρίνει την εφαρμογή του Σεναρίου Β'.

Γραμμή 811 "ΧΑΪΔΑΡΙ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Τροποποίηση διαδρομής με επέκταση έως τον Σταθμό Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
- Συχνότητα ανά 20' τις ώρες αιχμής
- Υπό εξέταση αίτημα κατοίκων για διέλευση μέσω Δελφών στην κατεύθυνση προς Στ. Αιγάλεω (εξυπηρέτηση περιοχής Λιούμη). Επιφυλάξεις υπό το φόβο αντιδράσεων λόγω διέλευσης πλησίον Στ. Αγ. Μαρίνας, χωρίς να πραγματοποιεί στάση έξω από αυτόν.
- Προς απόρριψη αίτημα κατοίκων για διέλευση από Δάσος, καθώς θα προκαλέσει αραίωση δρομολογίων (συχνότητα ανά 30' τις ώρες αιχμής) και περιπορεία των επιβατών του Δαφνίου.

Γραμμή 845 "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΘΗΒΩΝ)"
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής 876.

Γραμμή 866 "ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Τροποποίηση διαδρομής με επέκταση έως τον Σταθμό Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
- Τροποποίηση διαδρομής στην κατεύθυνση προς Στ. Αιγάλεω ως εξής: Λ. Αθηνών, δεξιά Κύπρου, αριστερά Ιερά Οδός.
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής Γ16.

Γραμμή 876 "ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από νέα τοπική-τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
Χμμ, ας τα σχολιασουμε λιγο αναλυτικα..

Το Α15 σαν ψευτοκορμος, μπορει να σηκωσει την Λεωφ.Αθηνων μονο του με τα 9λεπτα, δεν χρειαζεται περαιτερω πυκνωση. Αλλωστε, το Β15 παντα αδειο πηγαινε. Μονο το πρωι ισως χρειαζεται, εκτος και αν διατηρηθουν (και πυκνωσουν) τα δρομολογια του Ε15, για το οποιο δεν εχει γινει αναφορα.. Φυσικα, ακριβως επειδη δεν ειναι κορμος, επρεπε να καταληγει στην Αγια Μαρινα, αλλα ας σχολιασουμε σε αυτη την φαση τις ανακοινωσεις..

Για το Β15, επρεπε να εχει γινει εδω και χρονια, καλιο αργα παρα ποτε ομως..

Τα σεναρια που διαβαζω καθε φορα, για τις τροποποιησεις του Α16, με εκνευριζουν ολο και περισσοτερο! Σαν Κορμος Ελευσινας, ειναι αδιανοητο να κοπει απο την Αθηνα και εγω που ειμαι στην Ακαδημια να πρεπει να αλλαξω 3 λεωφορεια για να παω στην Μανδρα! Το ιδιο ισχυει και για τον Ασπροπυργο και την ανταποκριση στα τοπικα.. Ελεος πια!
Οι προτασεις ειναι 2 βασικα, αλλα προβλεπουν αλληλενδετα ριζικη αναδιαρθρωση των συγκοινωνιων ολου του λεκανοπεδιου, οσο παραξενο και αν φαινεται.. Οποτε, επι των ανακοινωσεων, το Α16 πρεπει να παραμεινει και να γινει ο κορμος που ποτε δεν ηταν (εναλλαξ 10λεπτο απο Κουμ με το Γ)

Για το Γ16, καλυφθηκα εν μερη, απο την προηγουμενη αναφορα, οσο αφορα τα σχεδια του ΟΑΣΑ..

Το 803, που εγινε τοσος χαμος να γυρισει, εξυπηρετει κανεναν με τα μισαωρα και βαλε?! Ειναι αδιανοητο να θελεις να πας στο Δασος απο Μετρο και οι επιλογες σου να ειναι η η Ανθουπολη (με Θηβων και Αττικο) η η Λαρισα (με ολη την Καβαλας) την στιγμη που η Αγ.Μαρινα ειναι διπλα και στο Αιγαλεω, διερχεται μονο στην επιστροφη, αλλιως πρεπει να περπατησει καποιος 2 στασεις!
Το δευτερο σεναριο δε, εξυπηρετει ελαχιστους που κατευθυνονται στο Village, τις αλλαγες των οδηγων του ΑΜ ΠΕΙ, και τιποτα αλλο, καθως καταληγει παλι στο πουθενα με δρομολογια απαραδεκτα για τοπικη γραμμη!
Το τριτο σεναριο λοιπον ειναι το καλυτερο απο του ΟΑΣΑ και αν καιγονται τοσο πολυ για την Δελφων (που ειναι 3 στενα διπλα η Εβρου που ανεβαινει για τα ΤΕΙ Αθηνας), ας μπει απο εκει, αφου θα εχει φορτωσει απο Αιγαλεω, αν και πραγματικα δεν το καταλαβαινω..

Το 811 τωρα, ενω ξεκινησε καλα, ειναι αληθεια πως εμεινε ενα τεραστιο κενο στην Ιερα Οδο, απο οταν κοπηκαν στην Αγ.Μαρινα.. Κατι πρεπει να κατεβει ξανα στο Αιγαλεω, και οι συχνοτητες του 811, καθως και οι περιοχες που εξυπηρετει συμφερουν καλυτερα, απο το να πειραξεις το "προτυπο" 837. Αλλα σαφως με αμαξι, οχι απλα αυξηση του χρονου διαδρομης!
Για την Δελφων, αν και πρεπει να ριξουν ακυρο κανονικα, οσο για το Δασος, ιδου το κενο, αλλα φυσικα και οχι!

Ποιος χεστηκε για το 876?! (και το 803 που ξεχασαν να αναφερουν). Το 845 κανονικα θελει νταλικες (ισως οχι και ολες) και τα 15λεπτα που εχει ειναι μια χαρα! Ολο το Πειραιας-Αιγαλεω στηριζεται στο 845 και οχι στο 703!

Το 866, ετσι οπως τα εχουν κανει, πρεπει να εχει εναλλαξ αναχωρησεις με το Γ απο τον Ασπροπυργο (αυτο σημαινει ανα 20', αφου και το Γ πρεπει να ειναι εναλλαξ 10λεπτο με το Α στην Αθηνα) και δεν χρειαζεται να το τραβηξεις Αιγαλεω.. Υπαρχει το 811 και το Α για την Ιερα και εχει και ενα Γ που ..μαει στην Καβαλας. Αλλωστε, ο κοσμος του Ασπροπυργου, προτιμαει και τιμαει την απευθειας συνδεση με την Αθηνα με το Γ, οποτε..

Το 876 (που καποιος φιλος μας πανηγυριζε και ελεγε, την εφαρμογη της διασπασης του Κορμου Ελευσινας σε δυο γκρουπ με τους Κορμους και τα Τοπικα τους αντιστοιχα, ως ενα ακρως επιτυχημενο παραδειγμα, και οσοι Chavdarοκαμενοι το πιασατε, χαιρομαι!) φανηκε στην πραξη ποσο αχρηστο και κακο εκανε στην Ελευσινα, την στιγμη που κοβουν βαρδια απο τον Κορμο Ελευσινας και λειπει η Αθηνα, αντι για το τοπικο και εχεις αναχωρησεις Καθ ανα ωρα, ενω τα Σαββατα ξεπερναει και την μιαμιση ωρα (και σαφως, αμα εισαι Κουμ η οπου αλλου, δεν εχεις και ιδεα και τι ωρα θα φυγει..
Επισης, οι διελευσεις απο Αγ.Μαρινα προς Ελευσινα ειναι σχεδον μαζι, καθως η διαδρομη Αγ.Μαρ-Κουμ για το Α ειναι οση και το κενο της συνδιασμενης δρομολογησης απο Ελευσινα, οποτε η αντιστοιχη επιστροφη βρισκει την επομενη αναχωρηση του τοπικου περιπου. Μερικα παραδειγματα ας πουμε,
1945 876 Ελευσ - 2025 Αγ.Μαρ,
2020 Α Κουμ - 2035 Αγ.Μαρ
2025 876 Ελευσ - 2105 Αγ.Μαρ
2100 Α Κουμ - 2115 Αγ.Μαρ
2105 876 Ελευσ - 2145 Αγ.Μαρ
2140 Α Κουμ - 2155 Αγ.Μαρ
2145 876 Ελευσ - 2230 Αγ.Μαρ (τακτη αναχωρηση)
2220 Α Κουμ - 2232 Αγ.Μαρ..
Φυσικα, Κυρ ειναι ακομα χειροτερα, και καθ'ολη την διαρκεια της ημερας δυστυχως..
0955 876 Ελευσ - 1040 Αγ.Μαρ
1025 Α Κουμ - 1040 Αγ.Μαρ
1105 Α Κουμ - 1120 Αγ.Μαρ
1040 876 Ελευσ - 1125 Αγ.Μαρ
1120 876 Ελευσ - 1205 Αγ.Μαρ
1150 Α Κουμ - 1205 Αγ.Μαρ
.................... (ειδικα το βραδυ)
1800 Α Κουμ - 1815 Αγ.Μαρ
1735 876 Ελευσ - 1815 Αγ.Μαρ
1855 Α Κουμ - 1910 Αγ.Μαρ
1835 876 Ελευσ - 1915 Αγ.Μαρ
1945 876 Ελευσ - 2025 Αγ.Μαρ
2010 Α Κουμ - 2025 Αγ.Μαρ
2120 Α Κουμ - 2135 Αγ.Μαρ
2110 876 Ελευσ - 2150 Αγ.Μαρ (τακτη αναχωρηση)
ΚΟΨΙΜΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 - από MrVanHool - 25-05-2015, 01:59 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 633.055 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.266 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 360.629 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 160.164 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 374.596 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.528 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.264 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.637 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.243 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.327 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)