04-09-2018, 06:12 PM
(04-09-2018, 09:38 AM)Larioupol Έγραψε: Επειδή δεν το έθεσα σωστά. Προτείνω την κατάργηση του 201, που πηγαινοέρχεται άδειο, λόγω των ακανονιστων συχνοτητων του. Λόγω αυτού, πολλοί αν είναι να πάνε από Ηλιούπολη προς Αργυρούπολη, προτιμούν να κατέβουν αρκετά μέτρα πιο κάτω, για να επιβιβαστούν στα συχνότερα 140,164. Αν υπάρχει γραμμή από την Αργυρούπολη με πιο συχνά δρομολόγια, θα προτιμηθει σε αντίθεση με το 140, ειδικά τα βράδια που το τελευταίο δρομολόγιο του 140 είναι στις 22:00 από Γλυφάδα (περίπου 22:30 στην Αργυρούπολη). Ειδικά τα βραδινα δρομολόγια του 140 είναι παραφορτωμένα σε αριθμό επιβατών (στα όρια του αδιαχωρητου), άρα αν υπήρχε γραμμή που να συνδέει επίσης Πλατεία Κανάρια, Πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως, Πλατεία Αργυρούπολης (η δική μου πρόταση για το 237), θα ήταν πάρα πολύ εξυπηρετικη σύνδεση, πρωτίστως τις ώρες αιχμής και τα βράδια.
Ακανόνιστες συχνότητες; Δύο οχήματα έχει, ανά μισή ώρα περίπου και τα δρομολόγια τηρούνται κανονικότατα. Άδειο δεν πηγαινοέρχεται ούτε καν στα τελευταία δρομολόγια, αφού πολλοί κάτοικοι της Άνω Ηλιούπολης το προτιμούν σε σχέση με το 237 γιατί ξέρουν ακριβή ώρα αναχώρησης από τον Σταθμό του Αγίου Δημητρίου (το 237 είναι πλέον διερχόμενο από τη Δάφνη και με τη χειρότερη δυνατή επάνδρωση πολλές φορές).
Επίσης αυτό με τα βραδινά δρομολόγια του 140 που σπάνε ρεκόρ επιβατικής κίνησης μάλλον συμβαίνει σε άλλη Ηλιούπολη από αυτή που ζω εγώ, γιατί όχι μόνο τον χειμώνα αλλά ακόμα και το καλοκαίρι που υπάρχει αυξημένη επιβατική κίνηση λόγω παραλίας, μετά τις 20:00 ίσα που καλύπτονται οι θέσεις καθήμενων και υπάρχουν κάποιοι όρθιοι.
(04-09-2018, 09:38 AM)Larioupol Έγραψε: Όσο για το ΙΚΑ/ΠΕΔΥ, εξυπηρετείται κατάλληλα με το 140, σχεδόν σε όλον τον άξονα της Ηλιούπολης (αφήνοντας εκτός Άνω Ηλιούπολη, Αστυνομικά) ακόμα και το νέο κτήριο του ΔΟΥ. Οπότε, με κατάργηση του 201 εξοικονομουνται 2 λεωφορεία που μπορούν να πάνε για να σχηματιστεί η νέα γραμμή που προανεφερα, και να προστεθούν 2-3 λεωφορεία στο 237, ώστε να έχει αξιοπρεπείς συχνότητες
Το 140 είναι ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ γραμμή. Εξυπηρετεί μετακινήσεις μεταξύ διαφόρων δήμων. Αν ήταν να καλύπτονται τοπικές ανάγκες από διαδημοτικές γραμμές, τότε ας αρχίσουμε να εξαφανίζουμε τη μία γραμμή μετά την άλλη. Και τις ώρες αιχμής, στις ημέρες απεργιών ή σε άλλες έκτακτες περιστάσεις να ξεροσταλίαζει ο κόσμος στη στάση για να πάει στη λαϊκή, στο δημαρχείο ή στη μονάδα υγείας της περιοχής του.