15-07-2015, 12:31 AM
Κατά τη γνώμη μου δύο είναι οι λύσεις που αξίζουν για το 051, συνοψίζοντας και εμπλουτίζοντας προηγούμενα posts :
1. Μεταφορά στην πλατ. Αττικής για σύνδεση ΚΣΥΛ με Μ2, ΟΣΕ-Προαστιακό (επιτέλους!!) και Μ1
2. Κατέβασμα στην Ακαδημίας (λ.χ. Εδουάρδου Λω).
Παρά το γεγονός ότι οι συνδέσεις που εξασφαλίζει η πρώτη είναι εξαιρετικά σημαντικές, η σύνδεση του ΚΣΥΛ με το κέντρο της Αθήνας (συμπεριλαμβανομένων των Μ1, Μ2 και βαριά βαριά Μ3), πιστεύω ότι αξίζει περισσότερο απ΄όλα.
Αναφερόμενος στη σύνδεση Ν. Κόσμου και Πανεπιστημίων, πιστεύω ότι πρέπει άμεσα να αποκατασταθεί με λογικές συχνότητες (λιγότερο από 30' στην αιχμή) και με τακτές αναχωρήσεις ως εξής: Ν. Κόσμος - Φιλολάου/Υμηττού - είσοδος από κύρια πύλη Πολυτεχνειούπολης - έξοδος από πύλη Ζωγράφου (δεν ξέρω αν είναι εφικτό αλλά ακόμη κ αν δεν είναι καλό θα είναι να γίνει) - τέρμα στο Νεκροταφείο Ζωγράφου. Με αυτό τον τρόπο θα συνδέει όλη τη ζώνη επιρροής του τραμ (Ν. Σμύρνη, Π. Φάληρο, Καλαμάκι, Ν. Κόσμο κ.ά.) με τα δύο κυριότερα πανεπιστήμια, τα νοσοκομεία στου Γουδή και τις ιατρικές/οδοντιατρικές σχολές (Γουδή). Όσο για τυχόν επέκταση προς Καλλιθέα/Νέα Σμύρνη, θα το ψάξω λίγο καλύτερα και θα επανέλθω. Η γραμμή μπορεί, έστω και όχι αμέσως να πετύχει πολύ (παρά τη συμφόρηση της Φιλολάου - το να αλλάζεις δύο μετρό και να σαι σα σαρδέλα μόνο καλύτερο δεν είναι) υπό τον όρο ότι θα τηρούνται οι ώρες αναχώρησης, αλλιώς να μη γίνει καθόλου.
1. Μεταφορά στην πλατ. Αττικής για σύνδεση ΚΣΥΛ με Μ2, ΟΣΕ-Προαστιακό (επιτέλους!!) και Μ1
2. Κατέβασμα στην Ακαδημίας (λ.χ. Εδουάρδου Λω).
Παρά το γεγονός ότι οι συνδέσεις που εξασφαλίζει η πρώτη είναι εξαιρετικά σημαντικές, η σύνδεση του ΚΣΥΛ με το κέντρο της Αθήνας (συμπεριλαμβανομένων των Μ1, Μ2 και βαριά βαριά Μ3), πιστεύω ότι αξίζει περισσότερο απ΄όλα.
Αναφερόμενος στη σύνδεση Ν. Κόσμου και Πανεπιστημίων, πιστεύω ότι πρέπει άμεσα να αποκατασταθεί με λογικές συχνότητες (λιγότερο από 30' στην αιχμή) και με τακτές αναχωρήσεις ως εξής: Ν. Κόσμος - Φιλολάου/Υμηττού - είσοδος από κύρια πύλη Πολυτεχνειούπολης - έξοδος από πύλη Ζωγράφου (δεν ξέρω αν είναι εφικτό αλλά ακόμη κ αν δεν είναι καλό θα είναι να γίνει) - τέρμα στο Νεκροταφείο Ζωγράφου. Με αυτό τον τρόπο θα συνδέει όλη τη ζώνη επιρροής του τραμ (Ν. Σμύρνη, Π. Φάληρο, Καλαμάκι, Ν. Κόσμο κ.ά.) με τα δύο κυριότερα πανεπιστήμια, τα νοσοκομεία στου Γουδή και τις ιατρικές/οδοντιατρικές σχολές (Γουδή). Όσο για τυχόν επέκταση προς Καλλιθέα/Νέα Σμύρνη, θα το ψάξω λίγο καλύτερα και θα επανέλθω. Η γραμμή μπορεί, έστω και όχι αμέσως να πετύχει πολύ (παρά τη συμφόρηση της Φιλολάου - το να αλλάζεις δύο μετρό και να σαι σα σαρδέλα μόνο καλύτερο δεν είναι) υπό τον όρο ότι θα τηρούνται οι ώρες αναχώρησης, αλλιώς να μη γίνει καθόλου.
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!