Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2011
#21
(11-02-2011, 12:56 AM)dora Έγραψε: Aκομα δεν καταλαβες οτι το εκαναν για απαξιωση της συγκοινωνιας και στροφη σε αλλα μεσα που υπαρχει κονομα ? (ι.χ) Για θυμισου η δημιουργια των κορμων το 1995 ποσο κοσμο εδιωξαν γιατι χρειαζοταν διπλασιος χρονος με την μετεπιβιβαση να φτασεις στον προορισμο σου. Τι κουβαλανε οι τοπικες γραμμες ολη μερα ? Αραχνες και σκουληκια. Δεν ενδιαφεροντε για βελτιωση της συγκοινωνιας το χρημα ειναι στην βενζινα ασφαλειες τελη κτλπ

Διαφωνώ. Καταρχάς, το 1995 ο τότε στόλος της ΕΘΕΛ ήταν σε μεγάλο βαθμό πεπαλαιωμένος και δεν μπορούσε να στηρίξει αξιόπιστα τα τοπικά δρομολόγια. Οι τοπικές γραμμές, σε μεγάλο βαθμό εξυπηρετούν σχετικά καλά εως ικανοποιητικά θα έλεγα... Στα Μελίσσια π.χ. που δουλεύω, τα λεωφορεία δεν πάνε και άδεια, με πρωταθλητές μεταφορικής κίνησης κυρίως τα 410, 405, 451Α.

Πρόβλημα κατά τη γνώμη μου, παραμένει το σύστημα δρομολόγησης με σχεδιασμό αγκυλωμένο στο '80! Για παράδειγμα, π.χ. στη γραμμή 405 οι συχνότητες ανά 20-25 λεπτά περίπου, είναι αραιές για μια σύντομη σχετικά χιλιομετρική διαδρομή (15-20 λεπτά περίπου διαδρομή ως κέντρο Μελισσίων).

(11-02-2011, 07:00 PM)christos126 Έγραψε: Συμφωνώ. Όταν περικόπτεις γραμμές, πρέπει να εξασφαλίζεις σωστή και συμφέρουσα μετεπιβίβαση, αλλιώς κάνεις μια τρύπα στο νερό. Είναι το ίδιο που έχει συμβεί με τα λεωφορεία 206 & 237 στο ρεύμα προς Αθήνα. Η Ειδομένης στη Δάφνη σηκώνει όλο το βάρος και δεν έχει σχεδόν καθόλου "πράσινο" σε αντίθεση με την Ηλιουπόλεως προς κέντρο, από την οποία όμως περνούν πια κυρίως ΙΧ. Αν θέλουμε ΙΧ εκτός του κέντρου και τα λεωφορεία στο μετρό, τότε γιατί δεν ρυθμίζουμε κατάλληλα και τους φωτεινούς σηματοδότες? Άλλη μια τρύπα στο νερό.

Επειδή πηγαίνω συχνά Ηλιούπολη, πρό αλλαγών θυμάμαι ότι τα 206, 237 αδειάζανε κατά 70% στην ΠΥΡΚΑΛ και συνεχίζανε με ελάχιστους επιβάτες πρός Ακαδημία, χώρια οι αναμονές στη στάση, συν ότι μετά τις 23:10 δεν υπήρχε λεωφορείο από Ηλιούπολη πρός κέντρο, πλήν του 218.
Στο τμήμα Αγία Μαρίνα-Δάφνη το 206 χρειάζεται 10 λεπτά το πολύ ενώ στο τμήμα πλατεία Κανάρια-Δάφνη τα 237, 201, 218 δεν χρειάζονται πάνω από 7 λεπτά... Η αποδοχή ή όχι των αλλαγών αποδεικνύεται και στο Φίξ, όπου αρκετοί από τα 550, 10 παίρνουν μετρό ακόμη και για μια στάση!

Θεωρώ ότι η τοπικοποίηση γραμμών, διευκολύνει το επιβατικό κοινό και είναι πιο ξεκούραστες και για τους οδηγούς.

Μικρότερη χλμ απόσταση+σωστές συχνότητες=σταδιακή αύξηση επιβατών. Και οποσδήποτε πρέπει να σταματήσει το φαινόμενο να συμπέφτουν τα διαλείμματα πολλών οδηγών. Είναι απαράδεκτο σε αφετηρία γεμάτη επιβάτες να έχουν μαζευτεί αρκετά οχήματα και να παίζουν την "κολοκυθιά" ποιός θα αναχωρήσει.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
#22
(11-02-2011, 12:56 AM)dora Έγραψε: Aκομα δεν καταλαβες οτι το εκαναν για απαξιωση της συγκοινωνιας και στροφη σε αλλα μεσα που υπαρχει κονομα ? (ι.χ) Για θυμισου η δημιουργια των κορμων το 1995 ποσο κοσμο εδιωξαν γιατι χρειαζοταν διπλασιος χρονος με την μετεπιβιβαση να φτασεις στον προορισμο σου. Τι κουβαλανε οι τοπικες γραμμες ολη μερα ? Αραχνες και σκουληκια. Δεν ενδιαφεροντε για βελτιωση της συγκοινωνιας το χρημα ειναι στην βενζινα ασφαλειες τελη κτλπ

Επιβάτες από τις συγκοινωνίες διώχθηκαν και με τα γεγονότα των ΣΕΠ αλλά θα διώξουν και άλλους οι τωρινές κινητοποιήσεις...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
#23
Στις 14/12 ειχα στειλει ενα email στον ΟΑΣΑ και στην ΕΘΕΛ σχετικα με την επιστροφη του 315 στο Πικερμι. Παρακατω φαινεται το email:

Καλημερα σας.

Θα ηθελα να σας κανω μια προταση σχετικα με την επιστροφη του 315 στο Πικερμι.

Το 315 τερματιζε στο Πικερμι, οπου και διακοπηκε η επεκταση αυτη της γραμμης λογω ατυχηματων που ειχαν συμβει στο φαναρι της διασταυρωσης της Λ. Μαραθωνος με την Εθνικης Αντιστασεως στην Παλληνη. Εκει η γραμμη στην κατευθυνση προς Αθηνα εστριβε αριστερα παρανομως βεβαια, αλλα ο ΟΑΣΑ ειχε τοποθετησει πινακιδες ωστε να ανακοινωνει οτι επιτρεπεται η στροφη.

Απο την στιγμη που εγινε η διακοπη του τμηματος προς Πικερμι, το 315 εχασε παρα πολλους επιβατες γιατι σταματησε να συνδεει την Μεσογειων με την Νομαρχια Ανατολλικης Αττικης, αλλα και την Παλληνη με το Πικερμι.

Η προταση μου αφορα στο πως θα μπορουσε να τροποποιηθει η γραμμη για να επιτρεπεται να στριβει αριστερα στην Μαραθωνος οταν θα γυρναει απο Πικερμι και εφοσον επιτρεψεται αυτην την αλλαγη.

Στην κατευθυνση προς Πικερμι θα μπορει να εκτελει την διαδρομη που ειχε καθως δεν απαγορευεται να στριβει δεξια απο την Εθνικης Αντιστασεως προς Πικερμι.

Στην κατευθυνση προς Αθηνα θα σας προτεινω τρεις διαφορετικες εκδοχες οπου θα μπορει να πραγματοποιει και να κατεβαινει προς Λεονταριου - Εργατικες Κατοικιες.

Προταση 1: απο Λ. Μαραθωνος - αριστερα Παλλαδος Αθηνας (στον Γερμανο στην Παλληνη) - δεξια Μεγαλου Αλεξανδρου - ευθεια Λεονταριου - συνεχεια εγκεκριμενη διαδρομη.

Προταση 2: απο Λ. Μαραθωνος - αριστερα Ελευθεριου Βενιζελου (στην Eurobank στην Παλληνη) - συνεχεια ειτε δεξια στην Οδυσσεα Ανδρουτσου ειτε στην Παπαφλεσσα - δεξια Λεονταριου - συνεχεια εγκεκριμενη διαδρομη.

Προταση 3: απο Λ. Μαραθωνος - δεξια Αγιου Νικολαου - αριστερα Βυζαντιου (Αγιος Τρυφωνας Παλληνης) - αριστερα Εθνικης Αντιστασεως - ευθεια στο φαναρι στην διασταυρωση Λ. Μαραθωνος - Εθνικης Αντιστασεως - συνεχεια εγκεκριμενη διαδρομη.

Με την εκτελεση μιας εκ των ανωτερων προτασεων θα αποκτησει ξανα η λεωφορειακη γραμμη 315 νοημα υπαρξης καθοτι ειναι γραμμη συμαντικης αξιας διοτι θα συνδεει την Μεσογειων και τις γυρω περιοχες καθως και τις λεωφορειακες γραμμες που καταληγουν σε καποιο σημειο διελευσης της 315 με την Νομαρχια Ανατολλικης Αττικης. Επισης θα αποκτησει περισσοτερο κοσμο και απο την Παλληνη γιατι ανεκαθεν οι κατοικοι της Παλληνης προτιμουσαν την συγκεκριμενη λεωφορειακη γραμμη για την εξυπηρετηση τους.

Τα λεωφορεια που απεκτησε η λεωφορειακη γραμμη 314 απο την διακοπη του τμηματος της 315 για Πικερμι θα μπουν παλι στην γραμμη 315 και ετσι θα εχουν και οι δυο ανα 20 λεπτα και συνδυαστικα ανα 10 λεπτα.


Χθες μου απαντησαν απο τον ΟΑΣΑ:

[Εικόνα: 238950.th.png]
#24
(15-02-2011, 12:12 PM)meganium Έγραψε: Στις 14/12 ειχα στειλει ενα email στον ΟΑΣΑ και στην ΕΘΕΛ σχετικα με την επιστροφη του 315 στο Πικερμι.

Η απάντηση του ΟΑΣΑ είναι απλά για γέλια. Κλασική δημοσιουπαλληλική γραφειοκρατική απάντηση. Εν' ολίγοις, θεωρούν λογικό η 315 να λειτουργεί σαν αργομισθία, κάνοντας τέρμα στο πουθενά (Νεκροταφείο Παλλήνης) κάνοντας έναν τεράστιο κύκλο μη εξυπηρετώντας ουσιαστικά...

Δεν είναι τυχαίο ότι έχει κοινό τέρμα στην Παλλήνη με την 324 (επίσης γραμμή "νεκρή", με άθλιο σχεδιασμό, αραιά δρομολόγια και ελάχιστη εξυπηρέτηση).
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
#25
Σε κάθε πρόταση επιβάτου παρόμοια απάντηση: λυπούμεθα αλλά...τι μας λες τώρα για εκδοχές και αλλαγές! Η γραμμές τροποποιήθηκαν πριν 2 μήνες, πάει τέλειωσε...!
#26
(15-02-2011, 11:24 PM)christos126 Έγραψε: Σε κάθε πρόταση επιβάτου παρόμοια απάντηση: λυπούμεθα αλλά...τι μας λες τώρα για εκδοχές και αλλαγές! Η γραμμές τροποποιήθηκαν πριν 2 μήνες, πάει τέλειωσε...!

Κι όμως, σε σχέση με άλλες υπηρεσίες ο ΟΑΣΑ πάντοτε απαντά σχετικά εμπεριστατωμένα. Κι αυτό οφειλόταν στον υπογράφοντα Παν. Κοντογιάννη, που ήταν εξαιρετικός στη δουλειά του, άσχετα που αναγκαζόταν να "χορεύει" ανάλογα με τα κέφια του κάθε διορισμένου προέδρου.

Το κακό όμως είναι ό ως άνω κύριος (Κοντογιάννης) συνταξιοδοτείται (σχετική ανάρτηση υπάρχει στο Διαύγεια) και δεν ξέρω τι διάδοχο θα βάλουν στη θέση του. Δύσκολο όμως να ξαναβρεθεί κάποιος με το ίδιο μεράκι που είχε ο Κοντογιάννης ... ξέρω τι λέω, τον γνώρισα από κοντά, όταν είχα κάνει εγώ ορισμένες προτάσεις και με πήρε τηλέφωνο ο ίδιος, καλώντας με για σύσκεψη στα γραφεία του ΟΑΣΑ με άλλους τρεις - τέσσερις συγκοινωνιολόγους.
Ε, σας πληροφορώ ότι οι άλλοι ήταν το στύλ "τι μας τον κουβάλησες τώρα και μας βάζεις αγγαρείες". Μόνο ο Κοντογιάννης άκουγε πραγματικά και ενδιαφερόταν γι΄αυτά που τους είχα γράψει.

Θα με θυμηθείτε γι' αυτά που γράφω ...
#27
Δικιο εχεις citaro γιατι ειχα στειλει και αλλα ερωτηματα και μου ειχε απαντησει ο ιδιος με επιχειρηματα. Γενικα ναι οκ δεν ηταν η απαντηση που περιμενα, αλλα και μονο που μου απαντησε και μου εξηγησε τους λογους που δεν γινεται τωρα, τον ευχαριστω τον ανθρωπο. Θα μπορουσε αν ηταν αλλος να ελεγε εμεις ετσι το γουσταρουμε το 315 και να μην σου πεφτει λογος εσενα ή οτιδηποτε αλλο.

Παντως μεταξυ να μου το θυμηθειτε οτι το 315 θα το κλαψουμε....Μακαρι να βγω ψευτης.
#28
Ξέρει κανείς πότε φεύγει ο Κοντογιάννης;;; Γιατί ετοιμάζω κι εγώ μερικές προτάσεις για τα τοπικά Γλυφάδας - Βάρης, και ελπίζω να τον προλάβω...
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
#29
(17-02-2011, 06:45 PM)cmegas Έγραψε: Ξέρει κανείς πότε φεύγει ο Κοντογιάννης;;; Γιατί ετοιμάζω κι εγώ μερικές προτάσεις για τα τοπικά Γλυφάδας - Βάρης, και ελπίζω να τον προλάβω...

http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/4%C...953-%CE%92
#30
Απο τους ανθρωπους που εδωσαν ο,τι μπορουσαν στις Αθηναικες συγκοινωνιες.

Λυπαμαι πραγματικα που συνταξιοδοτειται, πιο πολυ λυπαμαι που δεν μπορεσα να τον γνωρισω επι τω εργω, ενω ακομα περισσοτερο λυπαμαι εμας τους επιβατες απο εδω και περα.. Sad


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 81.051 26-11-2024, 05:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.840 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.211 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 218.434 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.043 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.154 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.166 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.611 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.404 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.750 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)