05-02-2011, 01:50 PM
Με τις στάσεις εργασίας των τελευταίων ημερών, προέκυψε ένα άλλο φαινόμενο:
Όλοι γνωρίζουμε ότι από την ώρα που θα λήξει μια στάση εργασίας, μεσολαβεί κάποιος χρόνος έως ότου το όχημα φτάσει από το αμαξοστάσιο στην αξετηρία/τέρμα της γραμμής του. Το πρόβλημα όμως είναι πολύ έντονο, για γραμμές που τερματίζουν πολύ μακριά από το κάθε αμαξοστάσιο. Δεν είναι λίγες οι φορές, που το λεωφορείο φτάνει στην αφετηρία (ή στο τέρμα) μέχρι και 1.5 ώρα μετά!!!
ΔΕΝ το λέω, με την έννοια ότι χασομερούν οι οδηγοί, αλλά με την έννοια ότι οι κυκλοφοριακές συνθήκες (και ειδικά σε στάση εργασίας των ΜΜΜ) είναι εξαιρετικά δύσκολες, και όλες οι αποστάσεις απαιτούν πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Σκέφτηκα λοιπόν, πως, τις μέρες που έχουν προκαθοριστεί στάσεις εργασίας, θα έπρεπε τα τελευταία (πριν) και τα πρώτα (μετά) δρομολόγια μερικών γραμμών να εξυπηρετούνται από άλλα αμαξοστάσια, κοντινότερης απόστασης.
Ενδεικτικά παραθέτω μερικές από αυτές τις γραμμές:
- 036: ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΚΥΨΕΛΗ (Α/Σ Βοτανικού)
Μεγάλη απόσταση μεταξύ Βοτανικού - Κατεχάκη, και μάλιστα μέσα από το κέντρο της Αθήνας.
Προτείνω τα πρώτα και τα τελευταία δρομολόγια να πηγαίνουν στο Ελληνικό, εκτός αν κάποια δρομολόγια εκτελούνται από το ενδιάμεσο σημείο (Κυψέλη, ή έστω Γαλάτσι)
- 304 / 305: ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ - ΑΡΤΕΜΙΣ (ΒΡΑΥΡΩΝΑ/ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ) (Α/Σ Ελληνικού)
Και η αφετηρία, και το τέρμα, βρίσκονται πολύ μακριά. Ακόμα και αν το όχημα φτάσει στην Άρτεμη μέσω Βάρης-Κορωπίου και Λ. Σπάτων, απαιτείται πολύς χρόνος.
Προτείνω 1-2 δρομολόγια να καλύπτονται από γκαζιέρες της Ανθούσας (όπως και συμβαίνει μερικές ημέρες του χειμώνα).
- 522 / 523 / 524 / 526 / 530 / 543 /560 / 561 : ΤΟΠΙΚΑ ΣΤ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ (Α/Σ Βοτανικού)
Εδώ ίσως να μην έχουμε τόσο έντονο πρόβλημα, αν υποθέσουμε ότι τα οχήματα ανεβαίνουν από Εθνική (ομοίως και για τα Α7/Β7 Ράλλη / Β9).
Θα μπορούσαν να μπουν και μερικοί τσιμεντόλιθοι από την Ανθούσα, ή γκαζιέρες Ανθούσας/Λιοσίων.
- 421: ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. (Α/Σ Ράλλη)
Εδώ αναφέρομαι στην Αγία Παρασκευή κυρίως. Σίγουρα απαιτείται περίπου 1 ώρα για να προσεγγίσει ένα όχημα από τον Βοτανικό ή από του Ράλλη.
Προτείνω και πάλι, τα πρώτα δρομολόγια να είναι από την Ανθούσα (ήδη μπαίνουν περιστασιακά 12μετρα στην γραμμή)
- Χ63: ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ - ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ (Α/Σ Βοτανικού)
Για να φτάσει το όχημα στον Τιτάνα, κάνει πολλά νεκρά χιλιόμετρα (30 -περίπου). Γιατί να μην μπουν (και γενικότερα, όχι απαραίτητα μόνο σε ειδικές περιπτώσεις) γκαζιέρες από τα Λιόσια ή το Θριάσιο;;;
- Α7/Β7: ΚΑΝΙΓΓΟΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ (Α/Σ Ελληνικού-Ράλλη)
Βεβαίως η γραμμή εκτελείται και από του Ράλλη, αλλά εδώ αναφέρομαι στις GN που βάζει το Ελληνικό. Πρέπει οπωσδήποτε η Ράλλη να παίρνει τα πρώτα δρομολόγια.
- 550: ΚΗΦΙΣΙΑ - ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ (Α/Σ Ελληνικού)
Ίσως το εντονότερο πρόβλημα!!! Μπορεί να χρειαστεί μέχρι και 1.5 ώρα για να φτάσει η νταλίκα στην Κηφισιά! Πιστεύω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει η Ράλλη να δίνει στην αρχή 1-2 νταλίκες.
Όλοι γνωρίζουμε ότι από την ώρα που θα λήξει μια στάση εργασίας, μεσολαβεί κάποιος χρόνος έως ότου το όχημα φτάσει από το αμαξοστάσιο στην αξετηρία/τέρμα της γραμμής του. Το πρόβλημα όμως είναι πολύ έντονο, για γραμμές που τερματίζουν πολύ μακριά από το κάθε αμαξοστάσιο. Δεν είναι λίγες οι φορές, που το λεωφορείο φτάνει στην αφετηρία (ή στο τέρμα) μέχρι και 1.5 ώρα μετά!!!
ΔΕΝ το λέω, με την έννοια ότι χασομερούν οι οδηγοί, αλλά με την έννοια ότι οι κυκλοφοριακές συνθήκες (και ειδικά σε στάση εργασίας των ΜΜΜ) είναι εξαιρετικά δύσκολες, και όλες οι αποστάσεις απαιτούν πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Σκέφτηκα λοιπόν, πως, τις μέρες που έχουν προκαθοριστεί στάσεις εργασίας, θα έπρεπε τα τελευταία (πριν) και τα πρώτα (μετά) δρομολόγια μερικών γραμμών να εξυπηρετούνται από άλλα αμαξοστάσια, κοντινότερης απόστασης.
Ενδεικτικά παραθέτω μερικές από αυτές τις γραμμές:
- 036: ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΚΥΨΕΛΗ (Α/Σ Βοτανικού)
Μεγάλη απόσταση μεταξύ Βοτανικού - Κατεχάκη, και μάλιστα μέσα από το κέντρο της Αθήνας.
Προτείνω τα πρώτα και τα τελευταία δρομολόγια να πηγαίνουν στο Ελληνικό, εκτός αν κάποια δρομολόγια εκτελούνται από το ενδιάμεσο σημείο (Κυψέλη, ή έστω Γαλάτσι)
- 304 / 305: ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ - ΑΡΤΕΜΙΣ (ΒΡΑΥΡΩΝΑ/ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ) (Α/Σ Ελληνικού)
Και η αφετηρία, και το τέρμα, βρίσκονται πολύ μακριά. Ακόμα και αν το όχημα φτάσει στην Άρτεμη μέσω Βάρης-Κορωπίου και Λ. Σπάτων, απαιτείται πολύς χρόνος.
Προτείνω 1-2 δρομολόγια να καλύπτονται από γκαζιέρες της Ανθούσας (όπως και συμβαίνει μερικές ημέρες του χειμώνα).
- 522 / 523 / 524 / 526 / 530 / 543 /560 / 561 : ΤΟΠΙΚΑ ΣΤ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ (Α/Σ Βοτανικού)
Εδώ ίσως να μην έχουμε τόσο έντονο πρόβλημα, αν υποθέσουμε ότι τα οχήματα ανεβαίνουν από Εθνική (ομοίως και για τα Α7/Β7 Ράλλη / Β9).
Θα μπορούσαν να μπουν και μερικοί τσιμεντόλιθοι από την Ανθούσα, ή γκαζιέρες Ανθούσας/Λιοσίων.
- 421: ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. (Α/Σ Ράλλη)
Εδώ αναφέρομαι στην Αγία Παρασκευή κυρίως. Σίγουρα απαιτείται περίπου 1 ώρα για να προσεγγίσει ένα όχημα από τον Βοτανικό ή από του Ράλλη.
Προτείνω και πάλι, τα πρώτα δρομολόγια να είναι από την Ανθούσα (ήδη μπαίνουν περιστασιακά 12μετρα στην γραμμή)
- Χ63: ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ - ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ (Α/Σ Βοτανικού)
Για να φτάσει το όχημα στον Τιτάνα, κάνει πολλά νεκρά χιλιόμετρα (30 -περίπου). Γιατί να μην μπουν (και γενικότερα, όχι απαραίτητα μόνο σε ειδικές περιπτώσεις) γκαζιέρες από τα Λιόσια ή το Θριάσιο;;;
- Α7/Β7: ΚΑΝΙΓΓΟΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ (Α/Σ Ελληνικού-Ράλλη)
Βεβαίως η γραμμή εκτελείται και από του Ράλλη, αλλά εδώ αναφέρομαι στις GN που βάζει το Ελληνικό. Πρέπει οπωσδήποτε η Ράλλη να παίρνει τα πρώτα δρομολόγια.
- 550: ΚΗΦΙΣΙΑ - ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ (Α/Σ Ελληνικού)
Ίσως το εντονότερο πρόβλημα!!! Μπορεί να χρειαστεί μέχρι και 1.5 ώρα για να φτάσει η νταλίκα στην Κηφισιά! Πιστεύω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει η Ράλλη να δίνει στην αρχή 1-2 νταλίκες.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)