Δημοσιεύσεις: 1.132
Θέματα: 61
Εγγραφή: 10-10-2009
Σύμφωνα με άρθρο του notia, το 142 δεν θα πηγαίνει Καλαμάκι. Κατεβαίνοντας την Κυθηρίων θα κάνει αριστερά στην Λ. Αλίμου.
Σύναψη:ΓΡΑΜΜΗ 142 (αλλάζει από 8/12/2025)
• Θα ακολουθεί πλέον την εξής κυκλική διαδρομή: από Μετρό Αργυρούπολη θα βγαίνει λεωφ. Βουλιαγμένης, στη συνέχεια Καραϊσκάκη, Αρχαίου Θεάτρου, Ήρωος Μάτση, λεωφ. Ιωνίας, λεωφ. Κυθηρίων, λεωφ. Αλίμου.
Αναλυτικότερα:
Η διαδρομή ξεκινάει από το ΜΕΤΡΟ Αργυρούπολη, διασχίζει τη λεωφ. Βουλιαγμένης, στρίβει αριστερά στην Καραϊσκάκη – Αρχαίου Θεάτρου (περίπου στο ύψος του ΜΕΤΡΟ Αλίμου) και κατόπιν μέσω των λεωφ. Ιωνίας περνάει από ολόκληρη τη λεωφ. Κυθηρίων, βγαίνει στην Αλίμου και τη Λαμίας και φθάνει ξανά στο ΜΕΤΡΟ Αργυρούπολη. Με τον τρόπο αυτό, εξυπηρετούνται η περιοχή Κυθηρίων, το Άνω Καλαμακι και ο Παλαιός Άλιμος.
Ολόκληρο το άρθρο:
https://www.notia.gr/2025/11/%cf%80%cf%8...%81%ce%b1/
Δημοσιεύσεις: 57
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-01-2012
Ίδρυση νέας κυκλικής λεωφορειακής γραμμής με ονομασία 912 «ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ- ΚΕΠΑ»
Με στόχο την ενημέρωση και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού , ο ΟΑΣΑ ανακοινώνει την ίδρυση νέας κυκλικής λεωφορειακής γραμμής με αριθμό 912 και ονομασία « ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ – ΚΕΠΑ». Η λειτουργία της γραμμής θα ξεκινήσει 5/12/2025 και θα πραγματοποιείται από Δευτέρα έως και Παρασκευή, κατά τις ώρες λειτουργίας του ΚΕΠΑ.- Η αφετηρία της κυκλικής λεωφορειακής γραμμής 912 χωροθετείται σε απόσταση 20 μέτρων από την είσοδο του κτιρίου ΚΕΠΑ, στη δεξιά πλευρά του δρόμου, με ονομασία «912 ΑΦΕΤΗΡΙΑ (ΚΕΠΑ)» και ΚΣ 380138
- Η διαδρομή της κυκλικής λεωφορειακής γραμμής 912 θα είναι η εξής:
ΑΠΟ ΑΦΕΤΗΡΙΑ (ΚΕΠΑ), ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΔΟ ΣΤΑΔΙΟΥ, ΕΞΟΔΟΣ ΠΡΟΣ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗΣ ΜΥΤΙΛΙΝΑΙΟΥ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΘΝΑΡΧΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΥ, ΣΤΑΣΗ ΗΣΑΠ (ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟΥ), ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΗΣ(ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ), ΔΕΞΙΑ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ, ΔΕΞΙΑ ΤΖΑΒΕΛΛΑ, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΜΗΡΙΔΟΥ ΣΚΥΛΙΤΣΗ, ΔΕΞΙΑ ΕΘΝΑΡΧΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΥ, ΣΤΑΣΗ ΗΣΑΠ (ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ), ΔΕΞΙΑ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗΣ ΜΥΤΙΛΙΝΑΙΟΥ, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ, ΑΦΕΤΗΡΙΑ (ΚΕΠΑ).
Σε περίπτωση που οι επιβάτες επιθυμούν πρόσθετες πληροφορίες παρακαλούμε να απευθύνονται στο πληροφοριακό κέντρο 11185.
πηγή https://www.oasa.gr
Δημοσιεύσεις: 11
Θέματα: 0
Εγγραφή: 24-11-2022
Εγώ ένα πράγμα δεν έχω κατάλαβει με την Μάτση και την Αρχ.Θεάτρου πως θα πηγαίνει εκεί το 142?? Μου κάνει εντύπωση καθώς εκει έχει να περάσει λεωφορείο από την εποχή του 101.
Δημοσιεύσεις: 319
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Για τις αλλαγές με τις λεωφορειακές γραμμές στην περιοχή του Αλίμου, επανέρχομαι με νέες απορίες που μου προκλήθηκαν:
- 101: Προσωπικά, διαφωνώ πως ο κύριος λόγος που υπήρξαν οι καθυστερήσεις στη γραμμή αυτή ήταν η περιοχή των Κυθηρίων. Δεν μπορώ να αντιληφθώ όμως, εφόσον έκοψαν το 101 από την «άγονη» αυτή επιβατικά περιοχή, για ποιον λόγο δεν το τερματίζουν στο Καλαμάκι, ακόμα κι ας γίνει κυκλική γραμμή όπως το 141. Το κομμάτι Καλαμακιου · Μαρίνα Αλιμου (και vise versa) σίγουρα προσθέτει 20’ στον χρόνο διαδρομής της γραμμής ασκοπα, ενώ θα μπορούσαμε να έχουμε μια λίγο καλύτερη συχνότητα στη γραμμή.
Επιπλέον, το τμήμα αυτό, με το μποτιλιάρισμα της Ποσειδωνος στις ώρες αιχμής, έχει κυριολεκτικά οδηγήσει σε άπειρα χαμένα δρομολόγια 101 στο παρελθόν.
- 109: Θετική αλλαγή πως δεν χάνει άσκοπα χρόνο στον Άγιο Κοσμα. Πλέον όμως δεν γνωρίζω αν υπάρχει λόγος να διατηρηθεί η σύνδεση του με την Λ. Ποσειδωνος από τη στιγμή που η ανταπόκριση με το τραμ πλέον δεν είναι τόσο δελεαστική όσο ήταν με τη προηγούμενη διαδρομή.
- 142: Μιλάμε για παντελή απαξίωση της γραμμής που θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην κατάργηση της λόγω «χαμηλής επιβατικής κίνησης» αντί να μπει σαν αιτία ο κακός σχεδιασμός της. Με τον νέο σχεδιασμό της, δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος από το μετρό να πει στοχευμένα να κατέβει Αργυρούπολη για να πάει στην περιοχή των Κυθηρίων ή της Λ. Ιωνίας όταν υπάρχει το 109 και το γεγονός πως θα περνάει μόνο σε μια κατεύθυνση από καθε περιοχή (με εξαίρεση την Γερουλάνου) δεν την κάνει καν ελκυστική στο να την πάρει κάποιος για να πάει στο μετρό.
- Β2: Πάλι καλά και εκείνο δε θα χάνει πλέον άσκοπα χρόνο κάνοντας κύκλους στον Άγιο Κοσμά, αλλά θα το κάνει στην Αλίμου……
Θα μπορούσε παρά πολύ εύκολα να γίνει επέκταση του πηγαίνοντας από Αλίμου - Γερουλάνου - Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου - Μετρό Αργυρούπολης (όπως θα κάνει το 142, δηλαδή), ώστε να καταργηθεί η παραπάνω γραμμή. Επιπλέον, η αλλαγή αυτή θα επέτρεπε και στο Β1 να πιάνει την Λ. Αλίμου μέσω Λαμίας, όπως κάνει και το 140, σε περίπτωση που είναι προτιμότερη διαδρομή.
Δημοσιεύσεις: 11
Θέματα: 0
Εγγραφή: 24-11-2022
(, 04:29 PM)Larioupol Έγραψε: Για τις αλλαγές με τις λεωφορειακές γραμμές στην περιοχή του Αλίμου, επανέρχομαι με νέες απορίες που μου προκλήθηκαν:
- 101: Προσωπικά, διαφωνώ πως ο κύριος λόγος που υπήρξαν οι καθυστερήσεις στη γραμμή αυτή ήταν η περιοχή των Κυθηρίων. Δεν μπορώ να αντιληφθώ όμως, εφόσον έκοψαν το 101 από την «άγονη» αυτή επιβατικά περιοχή, για ποιον λόγο δεν το τερματίζουν στο Καλαμάκι, ακόμα κι ας γίνει κυκλική γραμμή όπως το 141. Το κομμάτι Καλαμακιου · Μαρίνα Αλιμου (και vise versa) σίγουρα προσθέτει 20’ στον χρόνο διαδρομής της γραμμής ασκοπα, ενώ θα μπορούσαμε να έχουμε μια λίγο καλύτερη συχνότητα στη γραμμή.
Επιπλέον, το τμήμα αυτό, με το μποτιλιάρισμα της Ποσειδωνος στις ώρες αιχμής, έχει κυριολεκτικά οδηγήσει σε άπειρα χαμένα δρομολόγια 101 στο παρελθόν.
- 109: Θετική αλλαγή πως δεν χάνει άσκοπα χρόνο στον Άγιο Κοσμα. Πλέον όμως δεν γνωρίζω αν υπάρχει λόγος να διατηρηθεί η σύνδεση του με την Λ. Ποσειδωνος από τη στιγμή που η ανταπόκριση με το τραμ πλέον δεν είναι τόσο δελεαστική όσο ήταν με τη προηγούμενη διαδρομή.
- 142: Μιλάμε για παντελή απαξίωση της γραμμής που θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην κατάργηση της λόγω «χαμηλής επιβατικής κίνησης» αντί να μπει σαν αιτία ο κακός σχεδιασμός της. Με τον νέο σχεδιασμό της, δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος από το μετρό να πει στοχευμένα να κατέβει Αργυρούπολη για να πάει στην περιοχή των Κυθηρίων ή της Λ. Ιωνίας όταν υπάρχει το 109 και το γεγονός πως θα περνάει μόνο σε μια κατεύθυνση από καθε περιοχή (με εξαίρεση την Γερουλάνου) δεν την κάνει καν ελκυστική στο να την πάρει κάποιος για να πάει στο μετρό.
- Β2: Πάλι καλά και εκείνο δε θα χάνει πλέον άσκοπα χρόνο κάνοντας κύκλους στον Άγιο Κοσμά, αλλά θα το κάνει στην Αλίμου……
Θα μπορούσε παρά πολύ εύκολα να γίνει επέκταση του πηγαίνοντας από Αλίμου - Γερουλάνου - Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου - Μετρό Αργυρούπολης (όπως θα κάνει το 142, δηλαδή), ώστε να καταργηθεί η παραπάνω γραμμή. Επιπλέον, η αλλαγή αυτή θα επέτρεπε και στο Β1 να πιάνει την Λ. Αλίμου μέσω Λαμίας, όπως κάνει και το 140, σε περίπτωση που είναι προτιμότερη διαδρομή. Η αλήθεια είναι οτι 101 και το 142 ειδικα το 142 έτσι όπως πάει θα πάει για οριστική κατάργηση.Τώρα με το 101 θα συμφωνήσω με τα παραπάνω αν θα ήθελα να ενισχυθέι λίγο το κομμάτι των δρομολογιών δηλαδή αυτό το κάθε μια ώρα ειναι κάπως
Δημοσιεύσεις: 2.144
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(, 04:29 PM)Larioupol Έγραψε: Για τις αλλαγές με τις λεωφορειακές γραμμές στην περιοχή του Αλίμου, επανέρχομαι με νέες απορίες που μου προκλήθηκαν:
- 101: Προσωπικά, διαφωνώ πως ο κύριος λόγος που υπήρξαν οι καθυστερήσεις στη γραμμή αυτή ήταν η περιοχή των Κυθηρίων. Δεν μπορώ να αντιληφθώ όμως, εφόσον έκοψαν το 101 από την «άγονη» αυτή επιβατικά περιοχή, για ποιον λόγο δεν το τερματίζουν στο Καλαμάκι, ακόμα κι ας γίνει κυκλική γραμμή όπως το 141. Το κομμάτι Καλαμακιου · Μαρίνα Αλιμου (και vise versa) σίγουρα προσθέτει 20’ στον χρόνο διαδρομής της γραμμής ασκοπα, ενώ θα μπορούσαμε να έχουμε μια λίγο καλύτερη συχνότητα στη γραμμή.
Επιπλέον, το τμήμα αυτό, με το μποτιλιάρισμα της Ποσειδωνος στις ώρες αιχμής, έχει κυριολεκτικά οδηγήσει σε άπειρα χαμένα δρομολόγια 101 στο παρελθόν.
- 109: Θετική αλλαγή πως δεν χάνει άσκοπα χρόνο στον Άγιο Κοσμα. Πλέον όμως δεν γνωρίζω αν υπάρχει λόγος να διατηρηθεί η σύνδεση του με την Λ. Ποσειδωνος από τη στιγμή που η ανταπόκριση με το τραμ πλέον δεν είναι τόσο δελεαστική όσο ήταν με τη προηγούμενη διαδρομή Το 101 είναι η γραμμή του Δήμου Αλίμου. Πιάνει τον Δήμο από την άκρη σε άκρη. Ο Δήμος έχει πει να αρχίζει από τη Μαρίνα και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει
Όσες φορές έχω πάρει το 109 ή όσες φορές έχω δει το 109 στην Αλίμου προς Άγιο Κοσμά, πάντα υπάρχει άνθρωπος που πάει να κάνει ανταπόκριση με Α1/Α2
Τις περισσότερες φορές από αυτές είναι ομάδα παιδιών που πάει για έξοδο στη Γλυφάδα
Δημοσιεύσεις: 319
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(9 ώρες πριν)Leon377 Έγραψε: Το 101 είναι η γραμμή του Δήμου Αλίμου. Πιάνει τον Δήμο από την άκρη σε άκρη. Ο Δήμος έχει πει να αρχίζει από τη Μαρίνα και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει
Όσες φορές έχω πάρει το 109 ή όσες φορές έχω δει το 109 στην Αλίμου προς Άγιο Κοσμά, πάντα υπάρχει άνθρωπος που πάει να κάνει ανταπόκριση με Α1/Α2
Τις περισσότερες φορές από αυτές είναι ομάδα παιδιών που πάει για έξοδο στη Γλυφάδα
Αρχικά, το 101 ΔΕΝ είναι γραμμή του Δήμου Αλίμου, αλλά του ΟΑΣΑ. Αν ντε και καλά χρειάζεται ο Άλιμος γραμμή να περνάει από κάθε σημείο του, μπορεί να το κάνει με γραμμή της δημοτικής συγκοινωνίας του. Όπως έκριναν πως δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης του στην Κυθηρίων, αντίστοιχα δεν υπάρχει και λόγος ύπαρξης στην Μαρίνα και στο ρέμα της Πικροδάφνης(!).
Επιπλέον, το 101 διέρχεται σε πάρα πολύ μεγάλο τμήμα της διαδρομής του και από τον δήμο Ελληνικού · Αργυρούπολης, ο οποίος με τις αλλαγές που γίνονται με παρέμβαση του Αλίμου μένει στην κυριολεξία εκτεθειμένος συγκοινωνιακά, χάνοντας κομβική σύνδεση Αργυρουπολης - Λ. Αλίμου (διοικητικά, η μισή λεωφόρος υπάγεται στον δήμο αυτόν), αφήνοντας ουσιαστικά μόνο το ασταθές 140 για τη συγκοινωνιακή σύνδεση της περιοχής με την παραλιακή.
Δημοσιεύσεις: 2.144
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
5 ώρες πριν
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 5 ώρες πριν από Leon377. Edited 3 times in total.)
(6 ώρες πριν)Larioupol Έγραψε: Αρχικά, το 101 ΔΕΝ είναι γραμμή του Δήμου Αλίμου, αλλά του ΟΑΣΑ. Αν ντε και καλά χρειάζεται ο Άλιμος γραμμή να περνάει από κάθε σημείο του, μπορεί να το κάνει με γραμμή της δημοτικής συγκοινωνίας του. Όπως έκριναν πως δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης του στην Κυθηρίων, αντίστοιχα δεν υπάρχει και λόγος ύπαρξης στην Μαρίνα και στο ρέμα της Πικροδάφνης(!).
Επιπλέον, το 101 διέρχεται σε πάρα πολύ μεγάλο τμήμα της διαδρομής του και από τον δήμο Ελληνικού · Αργυρούπολης, ο οποίος με τις αλλαγές που γίνονται με παρέμβαση του Αλίμου μένει στην κυριολεξία εκτεθειμένος συγκοινωνιακά, χάνοντας κομβική σύνδεση Αργυρουπολης - Λ. Αλίμου (διοικητικά, η μισή λεωφόρος υπάγεται στον δήμο αυτόν), αφήνοντας ουσιαστικά μόνο το ασταθές 140 για τη συγκοινωνιακή σύνδεση της περιοχής με την παραλιακή. Εγώ μαζί σου είμαι, απλα σου εξηγήσα τι γίνεται. Όμως το τμήμα Κυθηρίων δεν κόπηκε απλά άλλαξε η γραμμή του. Δεν είναι ότι το άφησαν χωρίς τίποτα
Το ότι διασχίζει όλο τον Άλιμο αλλά συνεχίζει στην Αργυρούπολη συμβαινει γιατι δεν ξεφύτρωσε μόνο του μια μέρα το τωρινό 101 αλλά στηρίχθηκε στο παλιό 101 Πειραιάς Ελληνικό. Πάντως δεν το λες και "παρά πολύ μεγάλο τμήμα" μια ευθεία κάνει
Πέρα από όλα αυτά, το ότι οι αλλαγές του 2013 και οι τωρινές αλλαγές ήταν όλες προτάσεις του Δήμου και το ότι διασχίζει όλο τον Δήμο το κάνει, είτε θες είτε όχι, γραμμή του Δήμου Αλίμου. Αυτό που εννοείς είναι ότι δεν είναι Δημοτική. Είναι διαφορετική έννοια αυτό
Το ασταθές 140 δεν θα είναι μόνο του, θα έχει και το Β2 παρέα για τον σκοπό που περιγράφεις και φυσικά το Β1 που εξυπηρετεί τον ίδιο αυτό σκοπό τα τελευταία, νομίζω, 22 χρόνια
|