Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2025
Σύμφωνα με άρθρο του notia, το 142 δεν θα πηγαίνει Καλαμάκι. Κατεβαίνοντας την Κυθηρίων θα κάνει αριστερά στην Λ. Αλίμου.


Σύναψη:ΓΡΑΜΜΗ 142 (αλλάζει από 8/12/2025)


• Θα ακολουθεί πλέον την εξής κυκλική διαδρομή: από Μετρό Αργυρούπολη θα βγαίνει λεωφ. Βουλιαγμένης, στη συνέχεια Καραϊσκάκη, Αρχαίου Θεάτρου, Ήρωος Μάτση, λεωφ. Ιωνίας, λεωφ. Κυθηρίων, λεωφ. Αλίμου.

Αναλυτικότερα:

Η διαδρομή ξεκινάει από το ΜΕΤΡΟ Αργυρούπολη, διασχίζει τη λεωφ. Βουλιαγμένης, στρίβει αριστερά στην Καραϊσκάκη – Αρχαίου Θεάτρου (περίπου στο ύψος του ΜΕΤΡΟ Αλίμου) και κατόπιν μέσω των λεωφ. Ιωνίας περνάει από ολόκληρη τη λεωφ. Κυθηρίων, βγαίνει στην Αλίμου και τη Λαμίας και φθάνει ξανά στο ΜΕΤΡΟ Αργυρούπολη. Με τον τρόπο αυτό, εξυπηρετούνται η περιοχή Κυθηρίων, το Άνω Καλαμακι και ο Παλαιός Άλιμος.


Ολόκληρο το άρθρο:
https://www.notia.gr/2025/11/%cf%80%cf%8...%81%ce%b1/
Απάντηση
Ίδρυση νέας κυκλικής λεωφορειακής γραμμής με ονομασία 912 «ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ- ΚΕΠΑ»

Με στόχο την ενημέρωση και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού , ο ΟΑΣΑ ανακοινώνει την ίδρυση νέας κυκλικής λεωφορειακής γραμμής με αριθμό 912 και ονομασία «ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ – ΚΕΠΑ». Η λειτουργία της γραμμής θα ξεκινήσει  5/12/2025 και θα πραγματοποιείται από Δευτέρα έως και Παρασκευή, κατά τις ώρες λειτουργίας του ΚΕΠΑ.
  • Η αφετηρία της κυκλικής λεωφορειακής γραμμής 912 χωροθετείται σε απόσταση 20 μέτρων από την είσοδο του κτιρίου ΚΕΠΑ, στη δεξιά πλευρά του δρόμου, με ονομασία «912 ΑΦΕΤΗΡΙΑ (ΚΕΠΑ)» και ΚΣ 380138
  • Η διαδρομή της κυκλικής λεωφορειακής γραμμής 912 θα είναι η εξής:
ΑΠΟ ΑΦΕΤΗΡΙΑ (ΚΕΠΑ), ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΔΟ ΣΤΑΔΙΟΥ, ΕΞΟΔΟΣ ΠΡΟΣ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗΣ ΜΥΤΙΛΙΝΑΙΟΥ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΘΝΑΡΧΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΥ, ΣΤΑΣΗ ΗΣΑΠ (ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟΥ), ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΗΣ(ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ), ΔΕΞΙΑ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ, ΔΕΞΙΑ ΤΖΑΒΕΛΛΑ, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΜΗΡΙΔΟΥ ΣΚΥΛΙΤΣΗ, ΔΕΞΙΑ ΕΘΝΑΡΧΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΥ, ΣΤΑΣΗ ΗΣΑΠ (ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ), ΔΕΞΙΑ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗΣ ΜΥΤΙΛΙΝΑΙΟΥ, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ, ΑΦΕΤΗΡΙΑ (ΚΕΠΑ).
Σε περίπτωση που οι επιβάτες επιθυμούν πρόσθετες πληροφορίες παρακαλούμε να απευθύνονται στο πληροφοριακό κέντρο 11185.


πηγή https://www.oasa.gr
Τα λεωφορεία του Πειραιά : https://bit.ly/piraeusbuses
Απάντηση
Εγώ ένα πράγμα δεν έχω κατάλαβει με την Μάτση και την Αρχ.Θεάτρου πως θα πηγαίνει εκεί το 142?? Μου κάνει εντύπωση καθώς εκει έχει να περάσει λεωφορείο από την εποχή του 101.
Απάντηση
Για τις αλλαγές με τις λεωφορειακές γραμμές στην περιοχή του Αλίμου, επανέρχομαι με νέες απορίες που μου προκλήθηκαν:

- 101: Προσωπικά, διαφωνώ πως ο κύριος λόγος που υπήρξαν οι καθυστερήσεις στη γραμμή αυτή ήταν η περιοχή των Κυθηρίων. Δεν μπορώ να αντιληφθώ όμως, εφόσον έκοψαν το 101 από την «άγονη» αυτή επιβατικά περιοχή, για ποιον λόγο δεν το τερματίζουν στο Καλαμάκι, ακόμα κι ας γίνει κυκλική γραμμή όπως το 141. Το κομμάτι Καλαμακιου · Μαρίνα Αλιμου (και vise versa) σίγουρα προσθέτει 20’ στον χρόνο διαδρομής της γραμμής ασκοπα, ενώ θα μπορούσαμε να έχουμε μια λίγο καλύτερη συχνότητα στη γραμμή.

Επιπλέον, το τμήμα αυτό, με το μποτιλιάρισμα της Ποσειδωνος στις ώρες αιχμής, έχει κυριολεκτικά οδηγήσει σε άπειρα χαμένα δρομολόγια 101 στο παρελθόν.

- 109: Θετική αλλαγή πως δεν χάνει άσκοπα χρόνο στον Άγιο Κοσμα. Πλέον όμως δεν γνωρίζω αν υπάρχει λόγος να διατηρηθεί η σύνδεση του με την Λ. Ποσειδωνος από τη στιγμή που η ανταπόκριση με το τραμ πλέον δεν είναι τόσο δελεαστική όσο ήταν με τη προηγούμενη διαδρομή.

- 142: Μιλάμε για παντελή απαξίωση της γραμμής που θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην κατάργηση της λόγω «χαμηλής επιβατικής κίνησης» αντί να μπει σαν αιτία ο κακός σχεδιασμός της. Με τον νέο σχεδιασμό της, δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος από το μετρό να πει στοχευμένα να κατέβει Αργυρούπολη για να πάει στην περιοχή των Κυθηρίων ή της Λ. Ιωνίας όταν υπάρχει το 109 και το γεγονός πως θα περνάει μόνο σε μια κατεύθυνση από καθε περιοχή (με εξαίρεση την Γερουλάνου) δεν την κάνει καν ελκυστική στο να την πάρει κάποιος για να πάει στο μετρό.

- Β2: Πάλι καλά και εκείνο δε θα χάνει πλέον άσκοπα χρόνο κάνοντας κύκλους στον Άγιο Κοσμά, αλλά θα το κάνει στην Αλίμου……


Θα μπορούσε παρά πολύ εύκολα να γίνει επέκταση του πηγαίνοντας από Αλίμου - Γερουλάνου - Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου - Μετρό Αργυρούπολης (όπως θα κάνει το 142, δηλαδή), ώστε να καταργηθεί η παραπάνω γραμμή. Επιπλέον, η αλλαγή αυτή θα επέτρεπε και στο Β1 να πιάνει την Λ. Αλίμου μέσω Λαμίας, όπως κάνει και το 140, σε περίπτωση που είναι προτιμότερη διαδρομή.
Απάντηση
(5 ώρες πριν)Larioupol Έγραψε: Για τις αλλαγές με τις λεωφορειακές γραμμές στην περιοχή του Αλίμου, επανέρχομαι με νέες απορίες που μου προκλήθηκαν:

- 101: Προσωπικά, διαφωνώ πως ο κύριος λόγος που υπήρξαν οι καθυστερήσεις στη γραμμή αυτή ήταν η περιοχή των Κυθηρίων. Δεν μπορώ να αντιληφθώ όμως, εφόσον έκοψαν το 101 από την «άγονη» αυτή επιβατικά περιοχή, για ποιον λόγο δεν το τερματίζουν στο Καλαμάκι, ακόμα κι ας γίνει κυκλική γραμμή όπως το 141. Το κομμάτι Καλαμακιου · Μαρίνα Αλιμου (και vise versa) σίγουρα προσθέτει 20’ στον χρόνο διαδρομής της γραμμής ασκοπα, ενώ θα μπορούσαμε να έχουμε μια λίγο καλύτερη συχνότητα στη γραμμή.

Επιπλέον, το τμήμα αυτό, με το μποτιλιάρισμα της Ποσειδωνος στις ώρες αιχμής, έχει κυριολεκτικά οδηγήσει σε άπειρα χαμένα δρομολόγια 101 στο παρελθόν.

- 109: Θετική αλλαγή πως δεν χάνει άσκοπα χρόνο στον Άγιο Κοσμα. Πλέον όμως δεν γνωρίζω αν υπάρχει λόγος να διατηρηθεί η σύνδεση του με την Λ. Ποσειδωνος από τη στιγμή που η ανταπόκριση με το τραμ πλέον δεν είναι τόσο δελεαστική όσο ήταν με τη προηγούμενη διαδρομή.

- 142: Μιλάμε για παντελή απαξίωση της γραμμής που θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην κατάργηση της λόγω «χαμηλής επιβατικής κίνησης» αντί να μπει σαν αιτία ο κακός σχεδιασμός της. Με τον νέο σχεδιασμό της, δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος από το μετρό να πει στοχευμένα να κατέβει Αργυρούπολη για να πάει στην περιοχή των Κυθηρίων ή της Λ. Ιωνίας όταν υπάρχει το 109 και το γεγονός πως θα περνάει μόνο σε μια κατεύθυνση από καθε περιοχή (με εξαίρεση την Γερουλάνου) δεν την κάνει καν ελκυστική στο να την πάρει κάποιος για να πάει στο μετρό.

- Β2: Πάλι καλά και εκείνο δε θα χάνει πλέον άσκοπα χρόνο κάνοντας κύκλους στον Άγιο Κοσμά, αλλά θα το κάνει στην Αλίμου……


Θα μπορούσε παρά πολύ εύκολα να γίνει επέκταση του πηγαίνοντας από Αλίμου - Γερουλάνου - Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου - Μετρό Αργυρούπολης (όπως θα κάνει το 142, δηλαδή), ώστε να καταργηθεί η παραπάνω γραμμή. Επιπλέον, η αλλαγή αυτή θα επέτρεπε και στο Β1 να πιάνει την Λ. Αλίμου μέσω Λαμίας, όπως κάνει και το 140, σε περίπτωση που είναι προτιμότερη διαδρομή.
Η αλήθεια είναι οτι 101 και το 142 ειδικα το 142 έτσι όπως πάει θα πάει για οριστική κατάργηση.Τώρα με το 101 θα συμφωνήσω με τα παραπάνω αν θα ήθελα να ενισχυθέι λίγο το κομμάτι των δρομολογιών δηλαδή αυτό το κάθε μια ώρα ειναι κάπως
Απάντηση
(5 ώρες πριν)Larioupol Έγραψε: Για τις αλλαγές με τις λεωφορειακές γραμμές στην περιοχή του Αλίμου, επανέρχομαι με νέες απορίες που μου προκλήθηκαν:

- 101: Προσωπικά, διαφωνώ πως ο κύριος λόγος που υπήρξαν οι καθυστερήσεις στη γραμμή αυτή ήταν η περιοχή των Κυθηρίων. Δεν μπορώ να αντιληφθώ όμως, εφόσον έκοψαν το 101 από την «άγονη» αυτή επιβατικά περιοχή, για ποιον λόγο δεν το τερματίζουν στο Καλαμάκι, ακόμα κι ας γίνει κυκλική γραμμή όπως το 141. Το κομμάτι Καλαμακιου · Μαρίνα Αλιμου (και vise versa) σίγουρα προσθέτει 20’ στον χρόνο διαδρομής της γραμμής ασκοπα, ενώ θα μπορούσαμε να έχουμε μια λίγο καλύτερη συχνότητα στη γραμμή.

Επιπλέον, το τμήμα αυτό, με το μποτιλιάρισμα της Ποσειδωνος στις ώρες αιχμής, έχει κυριολεκτικά οδηγήσει σε άπειρα χαμένα δρομολόγια 101 στο παρελθόν.

- 109: Θετική αλλαγή πως δεν χάνει άσκοπα χρόνο στον Άγιο Κοσμα. Πλέον όμως δεν γνωρίζω αν υπάρχει λόγος να διατηρηθεί η σύνδεση του με την Λ. Ποσειδωνος από τη στιγμή που η ανταπόκριση με το τραμ πλέον δεν είναι τόσο δελεαστική όσο ήταν με τη προηγούμενη διαδρομή
Το 101 είναι η γραμμή του Δήμου Αλίμου. Πιάνει τον Δήμο από την άκρη σε άκρη. Ο Δήμος έχει πει να αρχίζει από τη Μαρίνα και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει 

Όσες φορές έχω πάρει το 109 ή όσες φορές έχω δει το 109 στην Αλίμου προς Άγιο Κοσμά, πάντα υπάρχει άνθρωπος που πάει να κάνει ανταπόκριση με Α1/Α2
Τις περισσότερες φορές από αυτές είναι ομάδα παιδιών που πάει για έξοδο στη Γλυφάδα
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 138 55.226 25-12-2024, 07:06 PM
Τελευταία Δημοσίευση: FerrariF2004
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 36.457 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 70.694 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 70.229 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 119.024 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 111.997 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 92.260 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 201.520 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 145.799 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 5.350 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)