Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2025
#91
Χθες το Χ13 είχε 8 Λεωφορεία (λόγω Κυριακής). Έγινε όμως πολύ κακή διαχείριση των δρομολογίων (δεν ήταν οι 2 καλοί άνθρωποι του οασα που είχα αναφέρει σε προηγούμενο ποστ) οπότε έγινε χαμός ενώ ο κόσμος δεν ήταν τόσος


Επίσης ο κόσμος εξακολουθεί να μην καταλαβαίνει τι γίνεται με παραπληροφόρησεις να δίνουν και να παίρνουν 

Ακούστηκαν 

1. Το μέτρο ήταν για μια εβδομάδα και τώρα το επέκτειναν γτ δεν έγινε καλή δουλειά 
2. Είναι μόνο Δευτέρα με Πέμπτη 
3. Το Χ13 πάει Γλυφάδα 
4. Η Δάφνη έχει μετρό (κατεβαίνουν κιόλας να πάνε να το πάρουν)
5. Το Χ13 ξεκινάει στη μεγάλη στάση του φιξ απέναντι 
6. Το μέτρο αρχίζει στις 22.00+
7. Οι οδηγοί τρώνε δρομολόγια (κλασικά)
Απάντηση
#92
(17-11-2025, 03:48 PM)Leon377 Έγραψε: Χθες το Χ13 είχε 8 Λεωφορεία (λόγω Κυριακής). Έγινε όμως πολύ κακή διαχείριση των δρομολογίων (δεν ήταν οι 2 καλοί άνθρωποι του οασα που είχα αναφέρει σε προηγούμενο ποστ) οπότε έγινε χαμός ενώ ο κόσμος δεν ήταν τόσος


Επίσης ο κόσμος εξακολουθεί να μην καταλαβαίνει τι γίνεται με παραπληροφόρησεις να δίνουν και να παίρνουν 

Ακούστηκαν 

1. Το μέτρο ήταν για μια εβδομάδα και τώρα το επέκτειναν γτ δεν έγινε καλή δουλειά 
2. Είναι μόνο Δευτέρα με Πέμπτη 
3. Το Χ13 πάει Γλυφάδα 
4. Η Δάφνη έχει μετρό (κατεβαίνουν κιόλας να πάνε να το πάρουν)
5. Το Χ13 ξεκινάει στη μεγάλη στάση του φιξ απέναντι 
6. Το μέτρο αρχίζει στις 22.00+
7. Οι οδηγοί τρώνε δρομολόγια (κλασικά)
Τελικά στο ΦΙΞ σε ποια στάση γίνεται η αποβίβαση και σε ποια η επιβίβαση; Τα οχήματα σταματούν στον διαμορφωμένο χώρο λεωφορείων για τέρμα ή κάνουν "λούπα" γύρω γύρω; Επίσης υπάρχει κάποιος υπάλληλος να βοηθάει/ενημερώνει τους επιβάτες;
Απάντηση
#93
(17-11-2025, 08:35 PM)Crabman Έγραψε: Τελικά στο ΦΙΞ σε ποια στάση γίνεται η αποβίβαση και σε ποια η επιβίβαση; Τα οχήματα σταματούν στον διαμορφωμένο χώρο λεωφορείων για τέρμα ή κάνουν "λούπα" γύρω γύρω; Επίσης υπάρχει κάποιος υπάλληλος να βοηθάει/ενημερώνει τους επιβάτες;
Επιβίβαση στη στάση Α2/040 προς Αθήνα για να βγαίνουν κατευθείαν από το μέτρο και να μπουκαρουν. Ο ένας άνθρωπος του οασα που είναι εκεί καλει τον άλλον να στείλει αμάξι/αμάξια από το στρογγυλό. Αυτοί δεν μιλάνε στους επιβάτες αφού δεν υπάρχει λόγος, πάντα έστω ένα Χ13 κάθεται εκεί και αν δεν κάθεται έρχεται σε 4 δευτερόλεπτα 

Τον κόσμο βοηθάνε δύο άτομα Συγγρού Φιξ κάτω που τους λένε ανεβείτε από δω να πάρετε το λεωφορείο 


Η αποβίβαση γίνεται στο στρογγυλό και τα αμάξια γυρνάνε γύρω γύρω για να κάτσουν στην ουρά ή μερικοί οδηγοί αφήνουν κατευθείαν στην ουρά (δηλαδή ακριβώς γωνία Αμβροσίου Φραντζή+ Συγγρού) και λαμβάνουν βρισιδια επειδή οι επιβάτες πρέπει να περπατήσουν 2μισι λεπτά


Να προσθέσω ότι ο αρχικός σχεδιασμός του ΟΑΣΑ δεν ήταν έτσι και ο ένας από τους δύο επονομαζόμενους καλούς άνθρωπος του ΟΑΣΑ την πρώτη μέρα αφού έβρισε τον ήδη σχεδιασμό αποφάσισε εκείνη την ώρα μπροστά μου πως θα γίνει καλύτερος
Απάντηση
#94
Ευχαριστούμε για την αναλυτική περιγραφή της κατάστασης. Όντως είναι λίγο μακριά η αποβίβαση στην γωνία Συγγρού και Α. Φραντζή. Καλύτερα αποβίβαση στο κυκλικό και μίνι κύκλος από Καλλιρρόης και ξανά Φραντζή για να μπουν στην ουρά. Ευτυχώς εκείνες τις ώρες δεν είναι γεμάτο πούλμαν μπροστά στο μουσείο (ΕΜΣΤ).

Μια άλλη λύση θα μπορούσε να είναι η εξής: Αποβίβαση απευθείας κοντινότερα στον σταθμό είτε στην στάση 060814 (Α2/040/550/10) προς Αθήνα είτε στην (αυτή την περίοδο ανενεργή) στάση του Χ80 προς Αθήνα, και Επιβίβαση στην μεγάλη (και νομίζω ανενεργή) στάση επί της Καλλιρρόης που βρίσκεται ακριβώς πίσω από την 060814 (δλδ ανεβαίνοντας τις σκάλες του μετρό στο δεξί χέρι η στάση που είναι όλη διαφημιστική οθόνη). Μάλιστα άμα δεν έχει σταματημένα πούλμαν ή αυτοκίνητα, ο χώρος αναμονής/"ουράς" είναι διπλάσιος από ότι μπροστα στο ΕΜΣΤ, περίπου 200 έναντι 100 μέτρων.
Απάντηση
#95
(17-11-2025, 10:04 PM)Crabman Έγραψε: Ευχαριστούμε για την αναλυτική περιγραφή της κατάστασης. Όντως είναι λίγο μακριά η αποβίβαση στην γωνία Συγγρού και Α. Φραντζή. Καλύτερα αποβίβαση στο κυκλικό και μίνι κύκλος από Καλλιρρόης και ξανά Φραντζή για να μπουν στην ουρά. Ευτυχώς εκείνες τις ώρες δεν είναι γεμάτο πούλμαν μπροστά στο μουσείο (ΕΜΣΤ).

Μια άλλη λύση θα μπορούσε να είναι η εξής: Αποβίβαση απευθείας κοντινότερα στον σταθμό είτε στην στάση 060814 (Α2/040/550/10) προς Αθήνα είτε στην (αυτή την περίοδο ανενεργή) στάση του Χ80 προς Αθήνα, και Επιβίβαση στην μεγάλη (και νομίζω ανενεργή) στάση επί της Καλλιρρόης που βρίσκεται ακριβώς πίσω από την 060814 (δλδ ανεβαίνοντας τις σκάλες του μετρό στο δεξί χέρι η στάση που είναι όλη διαφημιστική οθόνη). Μάλιστα άμα δεν έχει σταματημένα πούλμαν ή αυτοκίνητα, ο χώρος αναμονής/"ουράς" είναι διπλάσιος από ότι μπροστα στο ΕΜΣΤ, περίπου 200 έναντι 100 μέτρων.
Πούλμαν δεν έχει γιατί πάνε και τα διώχνουν από νωρίς 

Στη στάση του Χ80 ή πιο μετά δεν μπορούνε να πάνε γιατί μετά θα κάνουν κύκλους συνέχεια και θα μπερδεύεται ο κόσμος που θα περιμένει
Απάντηση
#96
(17-11-2025, 10:06 PM)Leon377 Έγραψε: Στη στάση του Χ80 ή πιο μετά δεν μπορούνε να πάνε γιατί μετά θα κάνουν κύκλους συνέχεια και θα μπερδεύεται ο κόσμος που θα περιμένει

Η στάση που αναφέρθηκε είναι η στάση επί της Καλλιρόης που χρησιμοποιούσαν τα 106/126/136/137 πριν πάνε στο στρογγυλό. Ο στύλος της στάσης του ΟΑΣΑ και το στέγαστρο του δήμου υπάρχουν ακόμα, που σημαίνει ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως αφετηρία ή έστω στάση για το Χ13 τις βραδινές ώρες. Έχει και εκεί άπλετο χώρο για την αφετηρία του Χ13 που το πρωί χρησιμοποιείται από τα πούλμαν.

Ουσιαστικά, από ότι κατάλαβα, η πρόταση είναι το Χ13 να υιοθετήσει την παλιά διαδρομή των 106/126/136/137 και να αποβιβάζει στην 060814 (040/550/Α2/10), να στρίβει δεξιά Πετμεζά, δεξιά Καλλιρόης, τέρμα επί της υπάρχουσας στάσης στην Καλλιρόης, αριστερά Φρατζή και συνέχεια όπως έχει ήδη η διαδρομή.

Έτσι τα οχήματα αφήνουν τον κόσμο στην στάση που τους εξυπηρετεί για να μπει στο μετρό και μετά κάθονται στην αφετηρία που ταυτόχρονα είναι και το σημείο επιβίβασης από Φιξ προς Άγιο Δημήτριο, και δεν χρειάζεται να αποβιβάζουν στην γωνία Φραντζή-Συγγρού ή να κάνουν άσκοπους κύκλους.
Απάντηση
#97
(18-11-2025, 12:57 AM)Costpap Έγραψε: Η στάση που αναφέρθηκε είναι η στάση επί της Καλλιρόης που χρησιμοποιούσαν τα 106/126/136/137 πριν πάνε στο στρογγυλό. Ο στύλος της στάσης του ΟΑΣΑ και το στέγαστρο του δήμου υπάρχουν ακόμα, που σημαίνει ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως αφετηρία ή έστω στάση για το Χ13 τις βραδινές ώρες. Έχει και εκεί άπλετο χώρο για την αφετηρία του Χ13 που το πρωί χρησιμοποιείται από τα πούλμαν.

Ουσιαστικά, από ότι κατάλαβα, η πρόταση είναι το Χ13 να υιοθετήσει την παλιά διαδρομή των 106/126/136/137 και να αποβιβάζει στην 060814 (040/550/Α2/10), να στρίβει δεξιά Πετμεζά, δεξιά Καλλιρόης, τέρμα επί της υπάρχουσας στάσης στην Καλλιρόης, αριστερά Φρατζή και συνέχεια όπως έχει ήδη η διαδρομή.

Έτσι τα οχήματα αφήνουν τον κόσμο στην στάση που τους εξυπηρετεί για να μπει στο μετρό και μετά κάθονται στην αφετηρία που ταυτόχρονα είναι και το σημείο επιβίβασης από Φιξ προς Άγιο Δημήτριο, και δεν χρειάζεται να αποβιβάζουν στην γωνία Φραντζή-Συγγρού ή να κάνουν άσκοπους κύκλους.
Λεγοντας "στη στάση του Χ80 ή μετά" έδειχνε ότι το κατάλαβα με τη πρώτη 

Εκεί που λες δεν μπορούν να κάτσουν γτ είναι φανάρι και το μεγαλύτερο μέρος του χώρου που περιγράφεις είναι μετά τον σταθμό. Μιλάμε για πολλά λεωφορεία εκτός αν τα μειώσουν 
 
 Ακόμα και με αυτό που λες 

1. Ο κόσμος θα βλέπει Χ13 θα έρχεται και θα θέλει να μπει και θα πρέπει να ακούγεται κάθε μισό λεπτό "οοοοχι εδώ. Από κει"

2. Οι οδηγούν που αποβιβάζουν δεν φεύγουν αμέσως αφού τηρείται σειρά και πρέπει να περιμένουν τη δική τους σειρά και θα γίνεται μπαχάλο αφού δεν έχει χώρο 

3. Κάποια αμάξια μετά από 1 2 δρομολόγια σχολανε. Οπότε θα πέφτουν και καντήλια προς τους οδηγούς που σχολανε από όσους περιμένουν πριν αυτοί ενημερωθούν ότι "οοοχι εδώ. Από κει"
Απάντηση
#98
Όπως είχα προβλέψει μειώθηκαν τα αμάξια στο Χ13. Πλέον βγάζει 15, η Ράλλη χαιρέτησε (5 Μπραχάμι 5 Βοτανικός 5 Πειραιάς)
Απάντηση
#99
Πιλοτική μερική τροποποίηση της διαδρομής της λεωφορειακής γραμμής 101 στον Δήμο Αλίμου από τη Δευτέρα 01.12.2025 και για διάστημα 6 μηνών.

https://www.oasa.gr/blog/%cf%80%ce%b9%ce...1%ce%b4-2/
Απάντηση
Και θα ανέβει και για το 109 επίσης που θα γυρνάει στην 5η Καλαμακιου πλέον και δεν θα κατεβαίνει μέχρι το Ελληνικό με 11,5 παραπάνω δρομολόγια Δευτέρα-Σάββατο και 10 τις Κυριακές.
Πλέον μόνο το 24αρι θα είναι έως 5η Καλαμακιου (και τις Κυριακές - 2335 πλέον το τελευταίο κυκλικό τις Καθημερινές), με την συχνότητα να είναι στα 15-20 καθημερινές, 20 Σάββατο και 20-25 Κυριακή.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 138 54.980 25-12-2024, 07:06 PM
Τελευταία Δημοσίευση: FerrariF2004
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 36.400 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 70.499 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 70.069 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 118.775 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 111.747 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 92.112 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 201.207 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 145.627 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 5.345 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)