Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2025
Το 421 των 07:40 (και 07:50), δεν έχει κάνει ποτέ κάτω από 100 λεπτά, ενώ του δίνουν 75. Σήμερα μετά από 1 ώρα και 40 λεπτά είμαστε ακόμα στο Γαλάτσι, οπότε σχεδόν 2μιση ώρα θα πάει. Σε τέτοιες περιπτώσεις τι να γίνει με τους χρόνους διαδρομής? Και 90 λεπτά να πάει δεν θα αλλάξει κάτι
Απάντηση
To 205, μια από τις σημαντικότερες γραμμές όλου του νότιου τομέα της Αττικής, έχει φτάσει το τελευταίο καιρό σε απίστευτα χαλιά με αποκορύφωμα σήμερα να έχει τα εξής κενά

2 50λεπτά
1 60λεπτο
1 65λεπτο
2 70λεπτα
2 75λεπτα
Απάντηση
(11-11-2025, 10:22 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Το 421 των 07:40 (και 07:50), δεν έχει κάνει ποτέ κάτω από 100 λεπτά, ενώ του δίνουν 75. Σήμερα μετά από 1 ώρα και 40 λεπτά είμαστε ακόμα στο Γαλάτσι, οπότε σχεδόν 2μιση ώρα θα πάει. Σε τέτοιες περιπτώσεις τι να γίνει με τους χρόνους διαδρομής? Και 90 λεπτά να πάει δεν θα αλλάξει κάτι
Το έχω δει και με την νέα δρομολόγηση που θα ισχύσει από 1/12, 0730-0830 θα δίνουμε 80 λεπτά. Ωστόσο, σήμερα ας πούμε, μέχρι τις 0830 οι υπάρχοντες χρόνοι φτάνουν κάτι περισσεύουν (όταν των 0720 με 20λεπτο κενό από το Τέρμα έκανε 48 λεπτά αντί για 75 που δίνουμε). 

Πιο μεγάλη διαφορά είναι το μεσημέρι που και στις δύο κατευθύνσεις θα αυξηθεί ο χρόνος διαδρομής. Ενώ τώρα είναι στα 55 λεπτά προς Αγία Παρασκευή, θα είναι σταθερά στα 60 και στην αιχμή στα 70, ενώ προς Αγίους Αναργύρους τα 75 λεπτά θα είναι από τις 1500.

Και παρά την γενναία αύξηση χρόνου διαδρομής, θα έχει ένα παραπάνω δρομολόγιο η γραμμή (το Καρτ.1 του ΑΜ ΑΝΘ δεν θα σχολάει Αφετηρία, όπως όλες οι βάρδιες του ΑΜ ΑΝΘ θα σχολάει στο Τέρμα).
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Γενικά το 421 θέλει όλο αλλαγή για μένα. Η κατάσταση είναι πολύ συγκεκριμένη και κάθε μέρα ίδια. Το πρόβλημα είναι από ΑΦ προς ΤΕ και όχι από ΤΕ προς ΑΦ. Μέχρι τις 07:10 όλα είναι στην ώρα τους (με τελευταίο οριακό αυτό που έχει 07:10/ΑΦ και 08:25/ΤΕ). Έπειτα των 07:20 λείπει, οπότε των 07:30 φεύγει 07:25 και είναι το πρώτο που βρίσκει κίνηση. Μέχρι να φτάσει Φιλαδέλφεια έχει πάει 08:00-08:05 ενώ των 07:10 έχει φτάσει 07:30 και ακόμα και στην νταλίκα δεν χωράει ο κόσμος. Των 07:25 κάνει γύρω στα 80-90 λεπτά να φτάσει. Των 07:40 βρίσκει ακόμα περισσότερη κίνηση και συνήθως φτάνει 09:30 Αγία Παρασκευή (ενώ μετά έχει 10:00 από Αγίους). Των 07:50 επίσης έχει το ίδιο θέμα, των 08:05 σχολάει άλλωστε στην Αγία Παρασκευή και από τις 08:30 και μετά φτιάχνει αρκετά.
Μάλιστα 11:00-13:00 φτάνουν ακόμα και 60 λεπτά.
Τέλος όσον αφορά την πρωινή αιχμή το πρόβλημα είναι ότι η κίνηση αυξάνεται σταδιακά επομένως τα 15λεπτα στον δρόμο γίνονται μισάωρα, άρα καλό θα ήταν να υπάρχουν μόνο 10λεπτα και όσο περισσότερες βάρδιες από Ανθούσα με νταλίκες

Το πρόβλημα μετά είναι μετά τις 16:00 που θέλει τουλάχιστον 80 λεπτά αυτή την φορά από Αγίους προς Αγία. Προς τα πάνω τα 65 φτάνουν αλλά πολλές φορές επειδή λείπει όχημα το πάνε στα 60 και γίνεται μπάχαλο.

Οπότε αν 4-7 έχει 65/80 λεπτά όλα θα είναι εντάξει.

Και για το τέλος πρόβλημα υπάρχει με αυτό που κάνει 20:20 (20:25 επειδή λείπει αμάξι μετά) ΤΕ και 21:15 αφετηρία που δεν φεύγει ποτέ στην ώρα του ειδικά Παρασκευή. Θα μπορούσε αυτό να γίνει 21:35 και των 21:35 να γίνει 21:10 με διάλειμμα Αγία Παρασκευή μέχρι 22:25.

Πρόβλημα υπάρχει και με τα αμάξια που λείπουν το βράδυ 20:45 και 21:35 από Αγία Παρασκευή γιατί υποχρεωτικά υπάρχει κενό 45 λεπτών ότι και να κάνεις.

Σάββατο μεσημέρι θα ήθελε σε κάποια δρομολόγια 65/70 για να σπάσει λίγο το 60λεπτο και βράδυ που μετά τις 21:00 μειώνεται πολύ ο χρόνος για Αγία Παρασκευή από 55 σε 45 ενώ η Φιλαδέλφεια είναι μέσα στην κίνηση.

Κυριακή ίσως θα βοηθούσε το 50/50 ανά κατεύθυνση αντί για 55/45 γιατί η επιστροφή δεν βγαίνει.

Αυτή την ανάλυση επειδή το παίρνω 7/7 το συγκεκριμένο οπότε εκτός από θεωρητικές γνώσεις που έχουμε εμείς εδώ στο forum, το βλέπω και στην πράξη
Απάντηση
(13-11-2025, 12:51 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Γενικά το 421 θέλει όλο αλλαγή για μένα. Η κατάσταση είναι πολύ συγκεκριμένη και κάθε μέρα ίδια. Το πρόβλημα είναι από ΑΦ προς ΤΕ και όχι από ΤΕ προς ΑΦ. Μέχρι τις 07:10 όλα είναι στην ώρα τους (με τελευταίο οριακό αυτό που έχει 07:10/ΑΦ και 08:25/ΤΕ). Έπειτα των 07:20 λείπει, οπότε των 07:30 φεύγει 07:25 και είναι το πρώτο που βρίσκει κίνηση. Μέχρι να φτάσει Φιλαδέλφεια έχει πάει 08:00-08:05 ενώ των 07:10 έχει φτάσει 07:30 και ακόμα και στην νταλίκα δεν χωράει ο κόσμος. Των 07:25 κάνει γύρω στα 80-90 λεπτά να φτάσει. Των 07:40 βρίσκει ακόμα περισσότερη κίνηση και συνήθως φτάνει 09:30 Αγία Παρασκευή (ενώ μετά έχει 10:00 από Αγίους). Των 07:50 επίσης έχει το ίδιο θέμα, των 08:05 σχολάει άλλωστε στην Αγία Παρασκευή και από τις 08:30 και μετά ...
Aυτο παρατήρησα σήμερα κι εγω. Ανεβαινα γυρω στις 9:10 την Καποδιστρίου από Κηφισίας προς Ν.Ιωνία. Είδα 5 (πέντε) οχηματα του 421 και ενα εκτος υπηρεσίας να κατεβαίνουν με απόσταση 3-4' το ενα από το άλλο. Στην τηλεματική που μπήκα, είδα ότι ήταν 9 οχήματα στην κατευθυνση για ΑΓΠΑΡ και ένα (!) προς Αγίους (νταλίκα) που την πέτυχα στο Κωνσταντοπουλειο απ'εξω. Αρα η επομενη αναχωρηση ήταν μετα απο 45-50' (και εφυγαν 4 μαζεμενα σε ενα 10λεπτο)
Απάντηση
(13-11-2025, 02:28 PM)Citaro Έγραψε: Aυτο παρατήρησα σήμερα κι εγω. Ανεβαινα γυρω στις 9:10 την Καποδιστρίου από Κηφισίας προς Ν.Ιωνία. Είδα 5 (πέντε) οχηματα του 421 και ενα εκτος υπηρεσίας να κατεβαίνουν με απόσταση 3-4' το ενα από το άλλο. Στην τηλεματική που μπήκα, είδα ότι ήταν 9 οχήματα στην κατευθυνση για ΑΓΠΑΡ και ένα (!) προς Αγίους (νταλίκα) που την πέτυχα στο Κωνσταντοπουλειο απ'εξω. Αρα η επομενη αναχωρηση ήταν μετα απο 45-50' (και εφυγαν 4 μαζεμενα σε ενα 10λεπτο)
Ακριβώς. Πάντα αυτό γίνεται επειδή η νταλίκα (βάρδια Ανθούσας που φεύγει 07:25), έχει φτάσει 08:45 Αγία Παρασκευή ενώ των 07:40 (08:55/ΤΕ) φτάνει μετά τις 09:30 και είτε πάει κενό, αν το 07:50 (09:05/ΤΕ) είναι από πίσω, είτε πάει κενό στην επόμενη άνοδο (10:00 από ΑΦ)
Πάντως με τόση κίνηση δεν φταίει και ο χρόνος διαδρομής, ούτε 110 δεν φτάνει αν κάνει 50 λεπτά μέχρι Φιλαδέλφεια από Αγίους, ενώ με τα πόδια είναι 30 λεπτά.
Όμως σε κάθε περίπτωση το θέμα δεν είναι η επιστροφή εκείνη την ώρα (το απόγευμα έχει κόσμο η επιστροφή), όσο ότι επειδή οι αποστάσεις στην άνοδο ανοίγουν και μετα από 20 λεπτά δεν χώρας να μπεις στο Citelis, καθημερινά ένα σωρό άτομα μένουν έξω μετά την νέα Ιωνία με αποκορύφωμα την κοινή στάση με 608 και το επόμενο θέλει μισή ώρα και είναι πάλι γεμάτο.
Όταν δε την προηγούμενη εβδομάδα αντί για νταλίκα η Ανθούσα έβαλε Yutong δεν χώρεσαν ούτε από Φιλαδέλφεια
Απάντηση
Μιας και που μιλούσαμε για το 421 , σήμερα αντιμετώπισε μεγάλο πρόβλημα το πρωί. Το αμάξι της Ανθούσας -το οποίο ήταν και ηλεκτρικό σήμερα και όχι νταλίκα- που έχει 07:25 από ΑΦ καθυστέρησε κάνα 10λεπτο να φτάσει στους Αγίους και έφυγε 07:37 -από 07:10 έως 07:37 δεν έφυγε όχημα- , ενώ μετά από ούτε 5 λεπτά έφυγε και το Citelis #9062. 08:05 ήταν στη στάση Ντάλια στους Αγίους , ενώ 09:05 που το κοίταξα ήταν στο Γαλάτσι και μάλιστα είχαν μαζευτεί 4 οχήματα με διαφορά μικρότερη του τετάρτου , είχε περάσει μπροστά το 9062 , μετά το Yutong , μετά άλλο Citelis και στο τέλος νταλίκα Iveco. Ευτυχώς που θα αλλάξει το πρόγραμμα γιατί η γραμμή χρειάζεται επειγόντως ενίσχυση και μεγαλύτερους χρόνους διαδρομής.
Απάντηση
(14-11-2025, 06:21 PM)kostas720 Έγραψε: Μιας και που μιλούσαμε για το 421 , σήμερα αντιμετώπισε μεγάλο πρόβλημα το πρωί. Το αμάξι της Ανθούσας -το οποίο ήταν και ηλεκτρικό σήμερα και όχι νταλίκα- που έχει 07:25 από ΑΦ καθυστέρησε κάνα 10λεπτο να φτάσει στους Αγίους και έφυγε 07:37 -από 07:10 έως 07:37 δεν έφυγε όχημα- , ενώ μετά από ούτε 5 λεπτά έφυγε και το Citelis #9062. 08:05 ήταν στη στάση Ντάλια στους Αγίους , ενώ 09:05 που το κοίταξα ήταν στο Γαλάτσι και μάλιστα είχαν μαζευτεί 4 οχήματα με διαφορά μικρότερη του τετάρτου , είχε περάσει μπροστά το 9062 , μετά το Yutong , μετά άλλο Citelis και στο τέλος νταλίκα Iveco. Ευτυχώς που θα αλλάξει το πρόγραμμα γιατί η γραμμή χρειάζεται επειγόντως ενίσχυση και μεγαλύτερους χρόνους διαδρομής.
Σήμερα μόλις είδα ότι άργησε 15 λεπτά να φύγει και ήταν και Yutong, υποχρεωτικά τίμησα τον προαστιακό ο οποίος και άργησε τα συνηθισμένα 10 λεπτά και έμεινε έξω κόσμος στην Νερατζιώτισσα.
Σε κάθε περίπτωση απλά εγώ επιμένω ότι το θέμα δεν είναι το 75 να γίνει 80, θέλει πολύ μεγάλη αύξηση χρόνου διαδρομής εκείνη την ώρα, 10λεπτα αυστηρά και νταλίκες.
Και επίσης χθες έγινε αυτό που προέβλεψα λίγες ώρες πριν. Των 21:15 έφτασε 21:25 Αφετηρία και έφυγε κενό στις 21:35, μαζί με το κανονικό των 21:35, ενώ μετά σχολάει και μάλιστα στο 7ωρο! Είναι μεγάλη απορία γιατί δεν αλλάζουν τα καρτελάκια να έχει 21:35 αντί για 21:15 και το άλλο 21:10 αντί για 21:35. Άλλωστε οδηγός αλλάζει στην Αγία Παρασκευή στις 15:20 άρα και 22:10 να φύγει μπαίνει αμαξοστάσιο 23:20, δεν υπήρχε λόγος να πάει κενό
Απάντηση
Η Ανθούσα χθες και σήμερα έχει κόψει πολλές βάρδιες που δεν τις έκοβε ποτέ. Πχ χθες Τρίτη απόγευμα το 409 είχε 1/2 , το 214 το βλέπω μονίμως με 5-6 οχήματα και χθες είχε βαρέσει 20λεπτα , στο 036 απόγευμα 3/6 , 402 σήμερα απόγευμα 2/4 , ενώ στο 421 έχει κοπεί και χθες και σήμερα το 1/2 που έχει η Ανθούσα και συγκεκριμένα αυτό που είχε από ΑΦ 16:30 και 19:25 με αποτέλεσμα το βράδυ μεταξύ 19-22 να έχει κενά 45'-60' και ποτέ κάτω από 20λεπτα (δεν βάζει και νταλίκες και το κάνει ακόμα χειρότερο). Το πιο περίεργο είναι ότι η Ανθούσα σε σχέση με άλλα αμαξοστάσια ήταν σε καλύτερη κατάσταση και δεν κοβόντουσαν τέτοια οχήματα.
Απάντηση
Άριστο έργο έχει γίνει με τα αυτοκόλλητα στις νέες στάσεις
Σε όλες τις στάσεις του Β1 έχουν κολλήσει αυτοκόλλητο "Β1 μπλα μπλα εναλλακτική κάθε Τρίτη λόγω λαϊκής" και σε μερικές στάσεις του Α1 έχουν βάλει "Α1 μπλα μπλα προσωρινή λόγω έργων"

Σε κάνει να αναρωτιέσαι, δεν αναρωτήθηκαν ποια είναι η μυθική διαδρομή που ακολουθεί τις άλλες μέρες το Β1 όταν κολλούσαν τα αυτοκόλλητα σε όλη την παραλιακή;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 647 173.466 29-12-2024, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 149.728 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 99.572 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 267.595 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 69.964 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 166.439 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 169.936 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 150.190 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 115.656 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 250.505 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)