Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Και το Α5 από Νομισματοκοπείο μέχρι Σταυρό έχει μεγάλο θέμα και πολλές φορές ακόμα και 10 λεπτά να περάσει μετά τις Λούτσες. Αυτά τα λεωφορεία δεν είναι για πουθενά σχεδόν, άντε σε κανένα 411, 416 κλπ. Η Ανθούσα βέβαια τώρα υποτίθεται ότι θα γεμίσει με 3πορτα 12μετρα
Δημοσιεύσεις: 2.140
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
Σήμερα υπάρχει η απογευματινή βάρδια του Β1 που κάνει το 21.50 από Πειραιά
3 χρόνια τώρα που κοιτάω τη γραμμή 4 στις 5 καθημερινές αν όχι και τις 5, η βάρδια ήταν πάντα ηχηρά μη επανδρωμένη
Δημοσιεύσεις: 2.140
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
22-10-2025, 10:56 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-10-2025, 10:56 PM από Leon377.)
(22-10-2025, 09:14 PM)Leon377 Έγραψε: Σήμερα υπάρχει η απογευματινή βάρδια του Β1 που κάνει το 21.50 από Πειραιά
3 χρόνια τώρα που κοιτάω τη γραμμή 4 στις 5 καθημερινές αν όχι και τις 5, η βάρδια ήταν πάντα ηχηρά μη επανδρωμένη
Το πήρα και πήγαμε από Τζαβέλλα μέχρι 7η Αργυρούπολης δηλαδή 24 στάσεις χωρίς να σταματήσουμε
Δημοσιεύσεις: 754
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(22-10-2025, 11:19 AM)Mycenae Έγραψε: Απίστευτα τραγικά τα νορβηγικά λεωφορεία τύπου πούλμαν που μπαίνουν κυρίως στο Α5. Τραγικά στενά και άβολα, με στενό διάδρομο και ειδικά το πίσω μέρος είναι τόσο υπερυψωμένο που πρέπει κάποιος να σκαρφαλώσει... Ειδικά όταν γεμίζουν η κατάσταση γίνεται τραγικά αφόρητη... Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος σκέφτηκε να τα δρομολογήσει σε μια τόσο υπερφορτωμένη γραμμή όπως το Α5... Bασικά, ποιος σκέφτηκε να τα δρομολογήσει σε μια πόλη σαν την Αθήνα γενικά...
Υποθέτω ότι αυτά στη Νορβηγία θα τα είχαν για ημιαστικα, για περιοχές εκτός κέντρου, γι αυτό έχουν και άνετα καθίσματα. Αλλά δεν είναι για γραμμές με πολύ κόσμο, που ανεβαίνει και κατεβαίνει συνέχεια.
Με τις συχνότητες που έχει η Αθήνα κιόλας, δεν είναι για καμία γραμμή (θυμάμαι γκαζιερες στο 411 να φτάνουν Πλακεντίας σχεδόν γεμάτες νωρίς το απόγευμα).
Μακάρι να φύγουν σύντομα αυτά τα πούλμαν.
Δημοσιεύσεις: 3.915
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
Μετά από μια ολόκληρη βδομάδα που δεν είχαν δρομολογήσει ούτε μία φορά το δεύτερο απογευματινό όχημα στο 821 ήρθε αυτή που το είχαν κανονικά όλες τις καθημερινές αν και τις τελευταίες μέρες εμφάνιζε σημάδια διαλυσης το 730 το απόγευμα. Επίσης ως ενδιαφέρον κρίνεται ότι σήμερα Σάββατο έστειλαν κανονικά βάρδια τα Λιόσια στο Β15 το απόγευμα.
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Όπως είπαμε και τα άσχημα την προηγούμενη εβδομάδα για αργούς οδηγούς, να πω μπράβο σε 3 οδηγούς από Λιόσια σήμερα. 755 παρά την αύξηση χρόνου από 85 σε 90 εδώ και 2 χρόνια την Κυριακή, έχει μείνει απογευματινή βάρδια με 5 δρομολόγια (!), στην οποία ποτέ δεν έχει γίνει το δρομολόγιο των 22:05. Αντίθετα σήμερα ο οδηγός πήγαινε πολύ γρήγορα έφτασε 22:01 Μεσονύχι (είχε διάλειμμα 21:45-22:05) και έφυγε κανονικά στην ώρα του χωρίς διάλειμμα!
Επίσης στο Β9 2/3 οχήματα έκαναν διάλειμμα 6 λεπτών γιατί τα 60 λεπτά που δίνει είναι πολύ σφιχτά και έλλειπε και αμάξι, οπότε όχι μόνο δεν έχασαν επίτηδες χρόνο αλλά παρ όλο που πετούσαν έχασαν και το διάλειμμα
Δημοσιεύσεις: 754
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(27-10-2025, 12:18 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Όπως είπαμε και τα άσχημα την προηγούμενη εβδομάδα για αργούς οδηγούς, να πω μπράβο σε 3 οδηγούς από Λιόσια σήμερα. 755 παρά την αύξηση χρόνου από 85 σε 90 εδώ και 2 χρόνια την Κυριακή, έχει μείνει απογευματινή βάρδια με 5 δρομολόγια (!), στην οποία ποτέ δεν έχει γίνει το δρομολόγιο των 22:05. Αντίθετα σήμερα ο οδηγός πήγαινε πολύ γρήγορα έφτασε 22:01 Μεσονύχι (είχε διάλειμμα 21:45-22:05) και έφυγε κανονικά στην ώρα του χωρίς διάλειμμα!
Επίσης στο Β9 2/3 οχήματα έκαναν διάλειμμα 6 λεπτών γιατί τα 60 λεπτά που δίνει είναι πολύ σφιχτά και έλλειπε και αμάξι, οπότε όχι μόνο δεν έχασαν επίτηδες χρόνο αλλά παρ όλο που πετούσαν έχασαν και το διάλειμμα
Απορώ τι γράφει η κάρτα τους και πως δεν βγαίνει παράνομη η έλλειψη διαλείμματος.
Δημοσιεύσεις: 60
Θέματα: 0
Εγγραφή: 31-03-2023
Δυστυχώς, οι οδηγοί αστικών λεωφορείων δεν είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν την κάρτα ταχογράφου εντός αστικού ιστού, παρά μόνο όταν εξέρχονται από αυτόν.
Για την νομιμότητα ή όχι της έλλειψης διαλειμμάτων θα αφήσω κάποιον άλλον να σχολιάσει καθώς δεν γνωρίζω την απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα.
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
29-10-2025, 01:06 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-10-2025, 01:08 AM από Man Lion's city. Edited 2 times in total.)
Υπερβολικά αργός οδηγός σήμερα στο 9151 του Β9, δεν έφτασε ούτε με κενό δρόμο πάνω από 25 χλμ. Ενώ έφυγε 16:55 από ΑΦ έφτασε ΤΕ 18:09, ενώ των 17:25 έφτασε 18:21. Έπειτα έφυγε 18:14 αντί για 18:00 και έφτασε 19:30 αντί για 19:05, ενώ των 18:30 τον είχε φτάσει μέχρι την Μεταμόρφωση! Έφυγε κενό μέχρι Κηφισιά έφτασε 20:25 ενώ έπρεπε να φτάσει 20:05 και να κάνει διάλειμμα μέχρι τις 20:25 οπότε έφυγε 20:45 και πήγε πάλι κενό μέχρι κέντρο. Επειτα έφυγε κανονικά 21:25 στην ώρα του και κατέληξε να φύγει 23:45 στο τελευταίο δρομολόγιο αντί για 23:25 (ευτυχώς οχι πάλι κενό). Η δρομολόγηση γενικά του Β9 Κυριακή απόγευμα είναι τραγική γιατί έχει 120/3, οπότε αν δεν περνάει και το 1/3 η συχνότητα φτάνει τα 80 λεπτά και μετά με τοσο κόσμο έφτασε και τα 100
Δημοσιεύσεις: 2.140
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(29-10-2025, 01:06 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Υπερβολικά αργός οδηγός σήμερα στο 9151 του Β9, δεν έφτασε ούτε με κενό δρόμο πάνω από 25 χλμ. Ενώ έφυγε 16:55 από ΑΦ έφτασε ΤΕ 18:09, ενώ των 17:25 έφτασε 18:21. Έπειτα έφυγε 18:14 αντί για 18:00 και έφτασε 19:30 αντί για 19:05, ενώ των 18:30 τον είχε φτάσει μέχρι την Μεταμόρφωση! Έφυγε κενό μέχρι Κηφισιά έφτασε 20:25 ενώ έπρεπε να φτάσει 20:05 και να κάνει διάλειμμα μέχρι τις 20:25 οπότε έφυγε 20:45 και πήγε πάλι κενό μέχρι κέντρο. Επειτα έφυγε κανονικά 21:25 στην ώρα του και κατέληξε να φύγει 23:45 στο τελευταίο δρομολόγιο αντί για 23:25 (ευτυχώς οχι πάλι κενό). Η δρομολόγηση γενικά του Β9 Κυριακή απόγευμα είναι τραγική γιατί έχει 120/3, οπότε αν δεν περνάει και το 1/3 η συχνότητα φτάνει τα 80 λεπτά και μετά με τοσο κόσμο έφτασε και τα 100
Καλά αν είχε πολύ κόσμο μετά λογικό να πήγαινε καθυστερημένος. Μπορεί να ήταν και θέμα σταθμάρχη που οργάνωσε κακώς τις αλλαγές