Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
(18-09-2025, 10:32 AM)Giannis Έγραψε: Προσωπικά θα ήθελα να αγόραζαν τις νταλίκες. Γενικά υπάρχει ιστορικό έλλειψης αρθρωτών και θεωρώ ότι 40 περίπου οχήματα θα μπορούσαν να βοηθήσουν σε αυτό ή ακόμα και να ξαναπάρουν νταλίκες γραμμές που παλιά είχαν (237 πχ). Επίσης με τα αραιά δρομολόγια που υπάρχουν, οι νταλίκες είναι προτιμότερες από τα δωδεκάμετρα.
Από την άλλη βέβαια μπορεί στην ΟΣΥ να τους προβληματίζει η πολυτυπία και τα ανταλλακτικά.
Ναι αλλά τα περισσότερα από αυτά ήταν τα Solaris Βαρσοβίας τα οποία φαίνεται πως ήταν μηχανικά ερείπια. Δεν νομίζω να έχω δει ποτέ πάνω από 6-7 ταυτόχρονα έξω ενω ήταν 24. Μάλιστα τώρα που διέγραψαν κάποιες φαίνεται καλύτερη η εικόνα. Δεν νομίζω ότι αξίζουν αλλά θα δείξει.
Επίσης για τη Man 6210 δεν ισχύει προφανώς αφού είναι στο 250.
Δημοσιεύσεις: 21
Θέματα: 0
Εγγραφή: 25-06-2025
(18-09-2025, 10:32 AM)Giannis Έγραψε: Προσωπικά θα ήθελα να αγόραζαν τις νταλίκες. Γενικά υπάρχει ιστορικό έλλειψης αρθρωτών και θεωρώ ότι 40 περίπου οχήματα θα μπορούσαν να βοηθήσουν σε αυτό ή ακόμα και να ξαναπάρουν νταλίκες γραμμές που παλιά είχαν (237 πχ). Επίσης με τα αραιά δρομολόγια που υπάρχουν, οι νταλίκες είναι προτιμότερες από τα δωδεκάμετρα.
Από την άλλη βέβαια μπορεί στην ΟΣΥ να τους προβληματίζει η πολυτυπία και τα ανταλλακτικά.
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 2
Εγγραφή: 09-09-2023
(17-09-2025, 08:44 PM)ecoj Έγραψε: Ανασφάλιστες και οι Man νταλίκες 6205, 6210, 6217
Επίσης ανσφάλιστα τα Citaro 6098, 6099, 6102, 6103, 6108
Δηλαδή εκτός είναι πλέον πάνω από 20 leasing από αυτά του Παπαδάκη.
6210 αυτή τη στιγμή στο 250
Δημοσιεύσεις: 21
Θέματα: 0
Εγγραφή: 25-06-2025
Καλημέρα. Κατά τη γνώμη μου θα μπορούσαν να κρατήσουν τις νταλίκες Citaro νομίζω 17 οχήματα και τις νταλίκες MAN νομίζω 11 οχήματα. Θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στις γραμμές Α10 και Β10.
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
(18-09-2025, 11:06 AM)CITARO-70 Έγραψε: Καλημέρα. Κατά τη γνώμη μου θα μπορούσαν να κρατήσουν τις νταλίκες Citaro νομίζω 17 οχήματα και τις νταλίκες MAN νομίζω 11 οχήματα. Θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στις γραμμές Α10 και Β10.
Νταλίκες Citaro είναι 11 και οι Man 7.
Για τις Man το διόρθωσα παραπάνω ότι η 6210 δουλεύει. Οι 6205 και 6217 φαίνονται ανασφάλιστες αλλα θα δούμε. Άλλωστε ανασφάλιστα δεν είναι οριστική διαγραφή ούτε ακινησία. Θα φανεί τι θα γίνει αλλα αμφιβάλλω ότι υπάρχει πρόθεση αγοράς.
Δημοσιεύσεις: 2.139
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
Tο 6210 κυκλοφορεί ανανεωμένο βαμμένο
Οπότε όσα είναι ανασφαλιστα μάλλον είναι για αναβάθμιση στον Παπαδάκη
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
18-09-2025, 08:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 18-09-2025, 08:57 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
Το σκέφτηκα κι εγώ αυτό αλλά μένει να φανεί γιατί κάποια από αυτά που φαίνονται ανασφάλιστα είναι μήνες εκτός (πχ 6006). Μάλιστα σε αυτήν την περίπτωση οι Solaris νταλίκες που έφαγαν οριστική διαγραφή ίσως θυσιάστηκαν για ανταλλακτικά. Μπορεί η ΟΣΥ να κρατήσει κάποια από αυτά.
Υπάρχει και το εξής επιχείρημα: αν σκόπευαν να τα αποσύρουν πως έκατσαν και έφτιαξαν το 6094; Θα δούμε σε κάθε περίπτωση.
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
(18-09-2025, 08:27 PM)Leon377 Έγραψε: Tο 6210 κυκλοφορεί ανανεωμένο βαμμένο
Οπότε όσα είναι ανασφαλιστα μάλλον είναι για αναβάθμιση στον Παπαδάκη
Πάντως κάπου που ανέβσαν φώτο του 6210 μάλλον σημερινές δεν είναι βαμμένο.
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
Οι Solaris 6204 και 6209 φαίνονται με οριστική διαγραφή πλέον. Επίσης ανασφάλιστο είναι και το Citaro 6133.
Δημοσιεύσεις: 2.139
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(18-09-2025, 09:47 PM)ecoj Έγραψε: Πάντως κάπου που ανέβσαν φώτο του 6210 μάλλον σημερινές δεν είναι βαμμένο.
3 άτομα που είδαμε αυτές τις φωτό μας φαίνεται βαμμένο