Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#1
Δημοσιεύτηκε εν τέλει ο διαγωνισμός για το leasing των 300 λεωφορείων στο ΕΣΗΔΗΣ σήμερα 23/9 σχεδόν στις 6 το απόγευμα.. Από τη σελίδα της ΟΣΥ ακόμα αγνοείται.. Εννοείται ο διαγωνισμός ήταν "στον αέρα" και σε "χρόνο ρεκόρ" από τις 9 Σεπτεμβρίου...
Απάντηση
#2
Με τον διαγωνισμό να ζητάει 300 συνολικά λεωφορεία, 90 αρθρωτά και 210 κανονικά με έτος κυκλοφορίας από το 2010 και φυσικά τουλάχιστον Euro 5.
Άραγε υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα μεταχειρισμένα στην αγορά;
(Μετά τα ΚΤΕΛ στην Θεσσαλονίκη και τον ΟΑΣΘ αλλά και με την επικείμενη εκχώρηση έργου του ΟΑΣΑ)
Απάντηση
#3
https://osy.gr/proclamations/%CE%A0%CE%A...E%A3_2.pdf

Από το 2ο τεύχος διευκρινίσεων του διαγωνισμού για την προμήθεια λεωφορείων με leasing στην απάντηση του 7ου ερωτήματος μαθαίνουμε επακριβώς "Διευκρινίζεται επίσης ότι γίνονται αποδεκτά λεωφορεία με δύο (2) θύρες υπηρεσίας χωρίς καμία βαθμίδα εισόδου και  στις  δυο  θύρες  τα  οποία  ωστόσο  θα  διαθέτουν  εσωτερική  βαθμίδα  ή  βαθμίδες  για  την  πρόσβαση  των επιβατών από την δεύτερη θύρα έως το πίσω μέρος του λεωφορείου.".

Κοινώς, επιτρέπεται η προσφορά λεωφορείων 2 θυρών low entry με σκαλιά μέσα στο όχημα. Με δεδομένο ότι σχεδόν το σύνολο των περιφερειακών γραμμών παραχωρείται στα ΚΤΕΛ σε μερικές εκ των οποίων λόγω επιβατικού φορτίου και αποστάσεων θα ήταν εφικτή η δρομολόγηση τέτοιων λεωφορείων. Απορίας άξιο είναι όταν έρθουν που θα δρομολογηθούν αυτά τα λεωφορεία τη στιγμή που για αρκετούς μήνες ακόμα τα λεωφορεία θα λειτουργούν με μία μόνο πόρτα και σκαλιά μέσα.. Φανταστείτε low entry αμάξι μέσα σε κεντρικές γραμμές της Αθήνας όπως 051, 141, 203, 206, 214, 220/1, 224, 235, 237, 732, 755, 822, 906, Α8, Γ12, Α15 και άλλες δεκάδες γραμμές 12μετρων...
Απάντηση
#4
Αλήθεια με τον διαγωνισμό για τα 300 λεωφορεία τι έγινε; 9/11 δεν έληγε ο διαγωνισμός ή θυμάμαι λάθος;
Απάντηση
#5
30 Οκτωβρίου ήταν η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών και το άνοιγμα των φακέλων προσφορών ήταν στις 9 Νοεμβρίου. (στο ΕΣΗΔΗΣ δεν έχει ανέβει κάτι νεότερο μετά τις διευκρινίσεις)
Απάντηση
#6
Περί του διαγωνισμού: https://troxoikaitir.gr/article/sarakaki...is-athinas
* Τρεις οι προσωρινοί ανάδοχοι: Med Bus & Truck Center (Όμιλος Παπαδάκη), Όμιλος Σαρακάκη, Εθνική Leasing
* Παρότι ο διαγωνισμός ήθελε 210 κανονικά και 90 αρθρωτά, αλλά τελικά προσφέρονται 243 κανονικά και 50 αρθρωτά
* Κάλυψη / τύποι
59 κανονικά από τον Σαρακάκη Volvo 7700 σε Volvo B9L
106 κανονικά από τον Παπαδάκη και 40 αρθρωτά, Mercedes Citaro O530, MAN Lion's City A21, Solaris Urbino 18
78 κανονικά από την Εθνική Leasing και 10 αρθρωτά, Solaris Urbino 12, Urbino 18, Irisbus Crossway LE
Απάντηση
#7
(07-01-2021, 12:11 PM)vard_57 Έγραψε: Περί του διαγωνισμού: https://troxoikaitir.gr/article/sarakaki...is-athinas
* Τρεις οι προσωρινοί ανάδοχοι: Med Bus & Truck Center (Όμιλος Παπαδάκη), Όμιλος Σαρακάκη, Εθνική Leasing
* Παρότι ο διαγωνισμός ήθελε 210 κανονικά και 90 αρθρωτά, αλλά τελικά προσφέρονται 243 κανονικά και 50 αρθρωτά
* Κάλυψη / τύπου
59 κανονικά από τον Σαρακάκη Volvo 7700 σε Volvo B9L
106 κανονικά από τον Παπαδάκη και 40 αρθρωτά, Mercedes Citaro O530, MAN Lio's City A21, Solaris Urbino 18
78 κανονικά από την Εθνική Leasing και 10 αρθρωτά, Solaris Urbino 12, Urbino 18, Irisbus Crossway LE

Κι άλλα Solaris. Γιατί ήταν "πολύ καλά" αυτά που ήδη είχαμε.  Tongue
Απάντηση
#8
Είναι με leasing οπότε όσο είναι η σύμβαση θα πληρώνουν οι προμηθευτές..Τώρα τι θα γινει θα δείξει.. Δυστυχώς Πολύ λίγα αρθρωτά..Δεν φτάνουν ούτε για πρόγευμα..
Απάντηση
#9
https://www.facebook.com/161339620585491...010569847/

Στην πρώτη φωτογραφία εκεί στα αριστερά φαίνονται έτοιμα με τα χρώματα της ΟΣΥ ενα Urbino κι ενα Crossway LE (και με αυτοκόλλητο Εθνικής Leasing) ενώ στην δεύτερη φωτογραφία φαίνεται ένα άλλο Solaris με τον αρχικό του χρωματισμό (που παραπέμπει στο χρωματισμό των λεωφορείων του αεροδρομίου του Όσλο, που αν είναι όντως, το πιθανότερο είναι να έχει 3+2 πόρτες στα αριστερά)
Απάντηση
#10
(18-02-2021, 02:58 PM)vard_57 Έγραψε: https://www.facebook.com/161339620585491...010569847/

Στην πρώτη φωτογραφία εκεί στα αριστερά φαίνονται έτοιμα με τα χρώματα της ΟΣΥ ενα Urbino κι ενα Crossway LE (και με αυτοκόλλητο Εθνικής Leasing) ενώ στην δεύτερη φωτογραφία φαίνεται ένα άλλο Solaris με τον αρχικό του χρωματισμό (που παραπέμπει στο χρωματισμό των λεωφορείων του αεροδρομίου του Όσλο, που αν είναι όντως, το πιθανότερο είναι να έχει 3+2 πόρτες στα αριστερά)


Και σε άλλες αναρτήσεις της σελίδας του εμπόρου φαίνονται τα Crossway και τα Solaris, τα πρώτα μάλιστα υπάρχουν και φωτογραφίες που διακρίνονται με τα αρχικά χρώματα από το Bergen της Νορβηγίας από όπου έρχονται. Το μεγάλο ερώτημα όμως είναι σε ποιο Α/Σ θα πάνε και που θα δρομολογηθούν μέσα στην Αθήνα δίπορτα, με θέσεις τύπου πούλμαν (έχουν και ζώνες ασφαλείας..) και εσωτερικά σκαλοπάτια ειδικά τώρα που έχουν φύγει οι περισσότερες περιφερειακές γραμμές και επίκειται να φύγουν και άλλες...

Επίσης, από το bergen έρχονται και τα Volvo 7700 που υπήρχαν εκεί.. Το Urbino 18 του Αεροδρομίου του Όσλο που όντως έχει 3 πόρτες δεξιά και 2 αριστερά και μέσα έχει πολλές μόνες φαρδιές θέσεις θέλω να πιστεύω ότι το αγόρασαν για ανταλλακτικά και όχι ότι θα φέρουν λεωφορείο αεροδρομίου στην Αθήνα να κάνει συγκοινωνία..

Υ.Γ.

Αγγελία αντίστοιχη με των "δικών μας" για τα Crossway LE: https://www.mascus.gr/%CE%BC%CE%B5%CF%84...visft.html

Και για τα 7700: https://www.mascus.com.sg/transportation...ilhve.html
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)