Δημοσιεύσεις: 788
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(22-01-2025, 12:57 PM)Citaro Έγραψε: Στο 235 χάλασε σήμερα γύρω στις 07:40 το Solaris 617 στο ύψος της Γαρδένιας στου Ζωγράφου. Στις 08:30 που ξαναπέρασα από το σημείο, πάλευε ένα κινητό συνεργείο του Σταματίου να το επαναφέρει. Μέχρι εδώ καλά, συμβαίνουν αυτά (στα leasing, διότι επί 28 χρόνια δεν θυμάμαι Ν1 να μένει στις γραμμές μας...)
Από εκείνη την ώρα όμως μέχρι τώρα στις 12:00, γιατί δεν βγήκε όχημα αντικατάστασης; Η γραμμή έμεινε με 2/5 λεωφορεία και ο οδηγός της βάρδιας, είτε έφυγε για Ανθούσα και από εκεί σπίτι του, είτε απλά δεν έβγαλε ποτέ άλλο όχημα και περιμένει να σχολάσει μέσα στο Α/Σ. ... Για να μην ήρθε γρήγορη αντικατάσταση μάλλον δεν υπήρχε αμάξι, αλλά περίεργο να μην υπήρχε κάποιο που είχε δουλέψει σε 4ωρη πρωινή κατσαρή έστω
Δημοσιεύσεις: 1.524
Θέματα: 4
Εγγραφή: 05-01-2023
Μένουν συνέχεια crossway πάντως
Δημοσιεύσεις: 1.297
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(22-01-2025, 04:00 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Για να μην ήρθε γρήγορη αντικατάσταση μάλλον δεν υπήρχε αμάξι, αλλά περίεργο να μην υπήρχε κάποιο που είχε δουλέψει σε 4ωρη πρωινή κατσαρή έστω Το οχημα των 8:25 (993χ Υutong) ειναι κατσαρή με ανεπάνδρωτη την επομενη βάρδια εδώ και 2 χρόνια. Μπορούσε να το πάρει ο οδηγός του 617 κ οδηγος του Yutong, να αναμείνει κάποιον ελιγμοδηγό από Ανθουσα για να αποδεσμευτει στις 9:55 που τελειωνε η υπηρεσια του.
Δημοσιεύσεις: 788
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
22-01-2025, 09:39 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-01-2025, 01:11 AM από Man Lion's city. Edited 2 times in total.)
Γενικά δεν υπάρχει μεγάλη ευελιξία παρατηρώ στον οργανισμό.
Παράδειγμα μια μέρα που έπαιζε η ΑΕΚ στην Νέα Φιλαδέλφεια, κλασσικά όλα τα οχήματα στο Β9 είχαν μαζέψει απίστευτη καθυστέρηση.
Το όχημα που είχε 2145/ΤΕ, 2245/ΑΦ, 2340/ΤΕ, ήταν στην ΑΦ στις 2352. Το εδιωξαν κενό και έφυγε από ΤΕ 0020
Το όχημα που είχε 2225/ΤΕ, 2325/ΑΦ ήταν στην ΑΦ στις 0008. Ακυρώθηκε
Και το όχημα που είχε 2305/ΤΕ, 2400/ΑΦ, ήταν στο ΤΕ στις 2348. Το έδιωξε κενό από ΤΕ και έφυγε από ΑΦ 0025.
Θα ήταν δύσκολα το πρώτο όχημα να κάνει το 24αρι από ΑΦ, αντί 2340/ΤΕ και το τρίτο να κάνει το 2340/ΤΕ αντί για το 24αρι από Αφετηρία?
Άλλωστε εφόσον βγαίνει από τα Λιόσια το ίδιο απέχει το ΑΦ-Λιόσια και το ΤΕ-Λιόσια
Δημοσιεύσεις: 1.524
Θέματα: 4
Εγγραφή: 05-01-2023
23-01-2025, 12:26 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-01-2025, 12:28 AM από Leon377. Edited 1 time in total.)
(22-01-2025, 09:39 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Γενικά δεν υπάρχει μεγάλη ευελιξία παρατηρώ στον οργανισμό.
Παράδειγμα μια μέρα που έπαιζε η ΑΕΚ στην Νέα Φιλαδέλφεια, κλασσικά όλα τα οχήματα στο Β9 είχαν μαζέψει απίστευτη καθυστέρηση.
Το όχημα που είχε 2145/ΤΕ, 2245/ΑΦ, 2340/ΤΕ, ήταν στην ΑΦ στις 2352. Το εδιωξαν κενό και έφυγε από ΤΕ 00:20
Το όχημα που είχε 2225/ΤΕ, 2325/ΑΦ ήταν στην ΑΦ στις 0008. Ακυρώθηκε
Και το όχημα που είχε 2305/ΤΕ, 2400/ΑΦ, ήταν στο Τέρμα στις 2348. Το έδιωξε κενό από ΤΕ και έφυγε από ΑΦ 0025.
Θα ήταν δύσκολα το πρώτο όχημα να κάνει το 24αρι από ΑΦ, αντί 2340/ΤΕ και το τρίτο να κάνει το 2340/ΤΕ αντί για το 24αρι από Αφετηρία?
Άλλωστε εφόσον βγαίνει από τα Λιόσια το ίδιο απέχει το ΑΦ-Λιοσια και το Τε-Λιοδια Αυτό το περιστατικό είναι οριακά γελοίο, απίστευτο που συμβαίνει τέτοια ανοργανωσια
Δημοσιεύσεις: 36
Θέματα: 0
Εγγραφή: 05-08-2023
Φίλος μου ήταν πρόσφατα στο Γκάζι κατά τις 3:00 το πρωί και περίμενε το 500. Το 500 δεν πέρασε ποτέ και έπρεπε να πάρει το επόμενο (1+ ώρα αναμονή). Έκανε καταγγελία στον ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ του απάντησε ότι λόγω "κυκλοφοριακού φόρτου" (!) το δρομολογιο ακυρώθηκε από Πειραιά και άρχισε από Θησείο, 2 στάσεις μακριά του.
Ακόμα και να είχε "κυκλοφοριακό φόρτο" ξημερώματα καθημερινής, δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια ελάχιστη ενημέρωση; Τα νυχτερινά είναι που είναι 1 την ώρα και αν, δεν μπορεί ο σταθμάρχης να βγάλει μια ανακοίνωση είτε στο πρόγραμμα των δρομολογίων είτε στην ξεχασμένη ενότητα της εφαρμογής" Ενημερώσεις"; Είναι μαλιστα δυνατόν όταν κάποιος μπαίνει στον κόπο να κάνει καταγγελία να του απαντάνε με υφακι αντί να αναγνωριστεί το λάθος;
Κάθε μέρα που περνάει τόσο πιο πολύ πείθομαι ότι οι περισσότεροι υπάλληλοι σε αυτόν τον οργανισμό είναι στερεότυπικοι δημόσιοι υπάλληλοι. Εξαίρεση ίσως οι μηχανικοί και οι οδηγοί που τα ανέχονται όλα αυτά και κρατάνε το σύστημα να τρέχει.
Δημοσιεύσεις: 186
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
(23-01-2025, 12:30 PM)500_enjoyer Έγραψε: Φίλος μου ήταν πρόσφατα στο Γκάζι κατά τις 3:00 το πρωί και περίμενε το 500. Το 500 δεν πέρασε ποτέ και έπρεπε να πάρει το επόμενο (1+ ώρα αναμονή). Έκανε καταγγελία στον ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ του απάντησε ότι λόγω "κυκλοφοριακού φόρτου" (!) το δρομολογιο ακυρώθηκε από Πειραιά και άρχισε από Θησείο, 2 στάσεις μακριά του.
Ακόμα και να είχε "κυκλοφοριακό φόρτο" ξημερώματα καθημερινής, δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια ελάχιστη ενημέρωση; Τα νυχτερινά είναι που είναι 1 την ώρα και αν, δεν μπορεί ο σταθμάρχης να βγάλει μια ανακοίνωση είτε στο πρόγραμμα των δρομολογίων είτε στην ξεχασμένη ενότητα της εφαρμογής" Ενημερώσεις"; Είναι μαλιστα δυνατόν όταν κάποιος μπαίνει στον κόπο να κάνει καταγγελία να του απαντάνε με υφακι αντί να αναγνωριστεί το λάθος;
Κάθε μέρα που περνάει τόσο πιο πολύ πείθομαι ότι οι περισσότεροι υπάλληλοι σε αυτόν τον οργανισμό είναι στερεότυπικοι δημόσιοι υπάλληλοι. Εξαίρεση ίσως οι μηχανικοί και οι οδηγοί που τα ανέχονται όλα αυτά και κρατάνε το σύστημα να τρέχει. Όλα είναι θέμα πολιτικό. Δεν θέλει η κυβέρνηση να υπάρχει συγκοινωνία σ
Δημοσιεύσεις: 788
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(23-01-2025, 01:48 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Όλα είναι θέμα πολιτικό. Δεν θέλει η κυβέρνηση να υπάρχει συγκοινωνία σ Παιδιά δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι πολιτικό. Το πολιτικό σε γενικές γραμμές είναι προφανώς ότι κάθε κυβέρνηση δεν έχει σε προτεραιότητα τα ΜΜΜ και αυτό στα δημόσια φαίνεται πιο πολύ. Δεν την ενδιαφέρει που δεν υπάρχουν οδηγοί και δεν θα σπαταλήσει χρόνο να δει πως θα λυθεί ακόμα και αν είναι απλό.
Το ότι πήγε κενό όμως το 1/3 της διαδρομής το 500, είτε ότι άργησε να έρθει αντικατάσταση κλπ δεν έχει σχέση με το πολιτικό θέμα, έχει σχέση με την πολιτική που ακολουθεί το κάθε αμαξοστασιο και ο κάθε σταθμάρχης για την αντιμετώπιση καθυστέρησης.
Φυσικά αν έχει μαζέψει μισή ώρα καθυστέρηση το 500, η μόνη λύση είναι να πάει κενό το 1/3 της διαδρομής για να το καλύψει. Ούτε είναι η λύση να φύγει με 30+ και να φτάσει με 45+ Κηφισιά και να καθυστερήσει το επόμενο, ούτε να κάνει όλο το δρομολόγιο κενό και να κάτσει μισή ώρα στην Κηφισιά.
Το μοναδικό φάουλ είναι ότι η τηλεματική δεν ενημερώνει για τέτοιες περιπτώσεις. Θα μπορούσε όταν το αποφασίζει ο σταθμάρχης στο ημερήσιο πρόγραμμα να υπάρχει ένα αστεράκι στο δρομολόγιο που λέει το δρομολόγιο εκτελείται 02:30 από Ομόνοια πχ
Δημοσιεύσεις: 186
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
(23-01-2025, 02:01 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Παιδιά δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι πολιτικό. Το πολιτικό σε γενικές γραμμές είναι προφανώς ότι κάθε κυβέρνηση δεν έχει σε προτεραιότητα τα ΜΜΜ και αυτό στα δημόσια φαίνεται πιο πολύ. Δεν την ενδιαφέρει που δεν υπάρχουν οδηγοί και δεν θα σπαταλήσει χρόνο να δει πως θα λυθεί ακόμα και αν είναι απλό.
Το ότι πήγε κενό όμως το 1/3 της διαδρομής το 500, είτε ότι άργησε να έρθει αντικατάσταση κλπ δεν έχει σχέση με το πολιτικό θέμα, έχει σχέση με την πολιτική που ακολουθεί το κάθε αμαξοστασιο και ο κάθε σταθμάρχης για την αντιμετώπιση καθυστέρησης.
Φυσικά αν έχει μαζέψει μισή ώρα καθυστέρηση το 500, η μόνη λύση είναι να πάει κενό το 1/3 της διαδρομής για να το καλύψει. Ούτε είναι η λύση να φύγει με 30+ και να φτάσει με 45+ Κηφισιά και να καθυστερήσει το επόμενο, ούτε να κάνει όλο το δρομολόγιο κενό και να κάτσει μισή ώρα στην Κηφισιά.
Το μοναδικό φάουλ είναι ότι η τηλεματική δεν ενημερώνει για τέτοιες περιπτώσεις. Θα μπορούσε όταν το αποφασίζει ο σταθμάρχης στο ημερήσιο πρόγραμμα να υπάρχει ένα αστεράκι στο δρομολόγιο που λέει το δρομολόγιο εκτελείται 02:30 από Ομόνοια πχ Το ότι δεν βγαίνουν τα δρομολόγια είναι θέμα έλλειψης οδηγών και λεωφορείων για να υπάρχουν και μεγαλύτεροι χρόνοι διαδρομής.Η κυβέρνηση δεν επιθυμεί να δώσει χρήματα στην συγκοινωνία για να βρει οδηγούς πληρώνοντας τους παραπάνω οπότε ναι η αιτία είναι πολιτική.Βασικα σκοπός της είναι να γίνει όλο αυτό μη βιώσιμο ώστε να το δώσει το έργο σε ιδιώτες .Απλά δεν το έχεις κάνει όλο αυτό ακόμη γιατί τα έχει βρει δύσκολα γιατί ούτε οι ιδιώτες μπορούν να αναλάβουν καθώς έχουν και αυτοί έλλειψη σε οδηγούς .Και αυτό ήταν κάτι το οποίο η κυβέρνηση δεν το περίμενε ότι θα έρθει και τώρα πρέπει να λογοδοτήσει στον κόσμο που δεν υπάρχει συγκοινωνία.Το έχω πει όσο περνάει ο καιρός τόσο χειρότερα θα γίνεται αν δεν αλλάξει η πολιτική του ενιαίου μισθολογίου στο επάγγελμα του οδηγού .
Δημοσιεύσεις: 788
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
23-01-2025, 02:28 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-01-2025, 02:29 PM από Man Lion's city. Edited 1 time in total.)
(23-01-2025, 02:14 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Το ότι δεν βγαίνουν τα δρομολόγια είναι θέμα έλλειψης οδηγών και λεωφορείων για να υπάρχουν και μεγαλύτεροι χρόνοι διαδρομής.Η κυβέρνηση δεν επιθυμεί να δώσει χρήματα στην συγκοινωνία για να βρει οδηγούς πληρώνοντας τους παραπάνω οπότε ναι η αιτία είναι πολιτική.Βασικα σκοπός της είναι να γίνει όλο αυτό μη βιώσιμο ώστε να το δώσει το έργο σε ιδιώτες .Απλά δεν το έχεις κάνει όλο αυτό ακόμη γιατί τα έχει βρει δύσκολα γιατί ούτε οι ιδιώτες μπορούν να αναλάβουν καθώς έχουν και αυτοί έλλειψη σε οδηγούς .Και αυτό ήταν κάτι το οποίο η κυβέρνηση δεν το περίμενε ότι θα έρθει και τώρα πρέπει να λογοδοτήσει στον κόσμο που δεν υπάρχει συγκοινωνία.Το έχω πει όσο περνάει ο καιρός τόσο χειρότερα θα γίνεται αν δεν αλλάξει η πολιτική του ενιαίου μισθολογίου στο επάγγελμα του οδηγού . Δεν θέλω προφανώς να υποστηρίξω την κυβέρνηση, εγώ ο ίδιος είπα όσο πιο ευγενικά γίνεται ότι δεν δείχνει κανένα ενδιαφέρον. Μόνο και μόνο ότι δεν αντιμετωπίζει το θέμα την οδηγών και ότι έξω αντί για 1.400 αμάξια κυκλοφορούν τα μισά, δείχνει τις προθέσεις που υπάρχουν.
Ωστόσο επιμένω ότι ότι το ένα 500αρι πήγε κενό δεν έχει σχέση με την κυβέρνηση, αλλά με την πολιτική του σταθμαρχείου, που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι και σωστή αλλά είναι τραγικό ότι δεν υπάρχει ενημέρωση.
Οι χρόνοι διαδρομής είναι γενικά εκτός πραγματικότητας, σε κάποιες περιπτώσεις δεν βγαίνουν ούτε χωρίς κίνηση αλλά σε κάποιες άλλες είναι τεράστιοι. Αυτό σημαίνει ότι ο οργανισμός έχει κακή εικόνα για τους χρόνους που χρειάζονται και αυτό φαίνεται όταν μετά από μήνες αλλάζει κάτι όπως το 400 που πήγε από 75 σε 90. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η κυβέρνηση λέει μείωσε τους χρόνους διαδρομής για να βγουν λιγότερα οχήματα έξω με τα ίδια δρομολόγια. Άλλωστε ούτε ένας στο υπουργείο δεν ξέρει τι σημαίνει χρόνος διαδρομής. Οπότε είναι είτε επειδή ο ΟΑΣΑ δεν ασχολείται να εξετάσει τους πραγματικούς χρόνους, είτε σε Κυριακές και τελευταία δρομολόγια που πιέζουν τους χρόνους για να βγουν τα τελευταία δρομολόγια χωρίς έξτρα οχήματα.
Το 500 έχει 90 λεπτά χρόνο, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση για να μιλάμε για καθυστέρηση 30 λεπτών, ούτε αν ήταν 95, ούτε 100 δεν θα σωζόταν. Τώρα να πάει 130 πχ δεν γίνεται για μια μέρα που θα βρει κάνα παρκαρισμένο ή κάνα Σάββατο που βγαίνουν όλοι
|