Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(11-11-2024, 05:21 PM)Aggele Έγραψε: Ας βάλλουν κανένα όχημα και οδηγούς που θα εργάζονται με κανονικούς μισθούς και μετά να έχουν την απαίτηση να χτυπάει εισητηριο 1,2 € ο καθένας μας για τα σαπάκια τους τόσα χρόνια και για τα power bank που μας έφεραν
Δεν διαφωνώ για την ΟΣΥ αλλά 4 χρόνια τώρα τα Τ.ΖΗΡ έχουν ευρωπαϊκά δρομολόγια. Βέβαια, τώρα τελευταία με την κίνηση στους δρόμους έχουν θέματα. Επίσης το λεωφορείο που ήμουν είχε συνολικά 9.500 χιλιομετρα.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(11-11-2024, 05:24 PM)panos1b Έγραψε: Δεν διαφωνώ για την ΟΣΥ αλλά 4 χρόνια τώρα τα Τ.ΖΗΡ έχουν ευρωπαϊκά δρομολόγια. Βέβαια, τώρα τελευταία με την κίνηση στους δρόμους έχουν θέματα. Επίσης το λεωφορείο που ήμουν είχε συνολικά 9.500 χιλιομετρα.
Τι σχεση εχουν οι επικυρώσεις με την διαφυγή κομίστρου; 9 στους 10 εχουν κάρτα απεριορίστων... μην τα ξαναλέμε
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(11-11-2024, 06:37 PM)Citaro Έγραψε: Τι σχεση εχουν οι επικυρώσεις με την διαφυγή κομίστρου; 9 στους 10 εχουν κάρτα απεριορίστων... μην τα ξαναλέμε
Ναι να μην τα ξαναλέμε ότι πρέπει να την χτυπάς όταν μπαίνεις στο λεωφορείο.
Δημοσιεύσεις: 645
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(12-11-2024, 10:22 AM)panos1b Έγραψε: Ναι να μην τα ξαναλέμε ότι πρέπει να την χτυπάς όταν μπαίνεις στο λεωφορείο.
Σε έναν θεωρητικά σοβαρό οργανισμό (και μιλάω κυρίως για την ΟΣΥ, όχι τα ΚΤΕΛ) που θα είχε δρομολόγια ανά 10 λεπτά στις ώρες αιχμής, θα μπορούσε να γίνει. Όταν το Α7 έκανε σήμερα 45 λεπτά να περάσει στις 8 το πρωί, το Β9 35 και πάει λέγοντας και αν είσαι τυχερός οριακά χωράς στην πόρτα, είναι ανέφικτο.
Επίσης σίγουρα ο λόγος που λείπουν 6-7 αμάξια από το 608, 5 από το 421 και 7 από το Α8 δεν είναι ότι πιστεύουν ότι είναι άδεια, απλά δεν έχουν οδηγούς. Στο τελευταίο αναφέρομαι γιατί ελεγκτές στα τρόλεϊ που έχουν να περάσουν 2 ώρες αναφέρουν ότι είναι επειδή δεν χτυπάτε εισιτήρια και φαίνεται ότι δεν έχει κόσμο. Νομίζω όποιον και να ρωτήσεις θα σου πει πόσο κόσμο έχει το 3 στην Πατησίων στις 8 το πρωί πχ
Δημοσιεύσεις: 171
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
(12-11-2024, 10:31 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Σε έναν θεωρητικά σοβαρό οργανισμό (και μιλάω κυρίως για την ΟΣΥ, όχι τα ΚΤΕΛ) που θα είχε δρομολόγια ανά 10 λεπτά στις ώρες αιχμής, θα μπορούσε να γίνει. Όταν το Α7 έκανε σήμερα 45 λεπτά να περάσει στις 8 το πρωί, το Β9 35 και πάει λέγοντας και αν είσαι τυχερός οριακά χωράς στην πόρτα, είναι ανέφικτο.
Επίσης σίγουρα ο λόγος που λείπουν 6-7 αμάξια από το 608, 5 από το 421 και 7 από το Α8 δεν είναι ότι πιστεύουν ότι είναι άδεια, απλά δεν έχουν οδηγούς. Στο τελευταίο αναφέρομαι γιατί ελεγκτές στα τρόλεϊ που έχουν να περάσουν 2 ώρες αναφέρουν ότι είναι επειδή δεν χτυπάτε εισιτήρια και φαίνεται ότι δεν έχει κόσμο. Νομίζω όποιον και να ρωτήσεις θα σου πει πόσο κόσμο έχει το 3 στην Πατησίων στις 8 το πρωί πχ
Εσύ λες την αλήθεια αλλά ο ΟΑΣΑ κρύβεται πίσω από τα νούμερα ώστε να κρύψει την αλήθεια και να την χρησιμοποιεί όπως τον βολεύει
Δημοσιεύσεις: 115
Θέματα: 10
Εγγραφή: 01-06-2020
(12-11-2024, 11:20 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Εσύ λες την αλήθεια αλλά ο ΟΑΣΑ κρύβεται πίσω από τα νούμερα ώστε να κρύψει την αλήθεια και να την χρησιμοποιεί όπως τον βολεύει
Οπότε και εμείς λοιπόν θα κρυβόμαστε σε λίγο καιρό από ότι φαίνεται πίσω από τα μετρό τα ταξί και Ι.Χ. μιας και φαίνεται πως θα εξυπηρετήσουν καλύτερα τον επιβάτη από το να περιμένουμε 20'-30' ώρα λεωφορείο στην Ακαδημίας στον Πειραιά ή στην παραλιακή και θα λένε μετά πως γεμίσαμε χρέη και πως τα λεωφορεία δεν είναι βιώσιμα... Γιατί για κάντε την αντίστοιχηση χρόνου αναμονής + διαδρομής σε ένα λεωφορείο με το
ταχύμετρο σε ένα ταξί να δείτε που θα ήταν ποιο ακριβά...
Δημοσιεύσεις: 233
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
12-11-2024, 01:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-11-2024, 01:45 PM από notis.)
(12-11-2024, 11:41 AM)Aggele Έγραψε: Οπότε και εμείς λοιπόν θα κρυβόμαστε σε λίγο καιρό από ότι φαίνεται πίσω από τα μετρό τα ταξί και Ι.Χ. μιας και φαίνεται πως θα εξυπηρετήσουν καλύτερα τον επιβάτη από το να περιμένουμε 20'-30' ώρα λεωφορείο στην Ακαδημίας στον Πειραιά ή στην παραλιακή και θα λένε μετά πως γεμίσαμε χρέη και πως τα λεωφορεία δεν είναι βιώσιμα... Γιατί για κάντε την αντίστοιχηση χρόνου αναμονής + διαδρομής σε ένα λεωφορείο με το
ταχύμετρο σε ένα ταξί να δείτε που θα ήταν ποιο ακριβά...
Μήπως αυτό θέλουν πραγματικά; Να δουλέψουν λίγο και τα ταξί εννοοώ.
Δημοσιεύσεις: 951
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Ναι, και μετά θα βάλουν μέσο να πάνε πίσω στα γραφεία.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(12-11-2024, 11:20 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Εσύ λες την αλήθεια αλλά ο ΟΑΣΑ κρύβεται πίσω από τα νούμερα ώστε να κρύψει την αλήθεια και να την χρησιμοποιεί όπως τον βολεύει
Παιδιά, να σοβαρευτούμε λίγο. Ο ΟΑΣΑ και κάθε ΟΑΣΑ (όπως και η ΟΣΥ) είναι ΔΗΜΟΣΙΑ νομικά πρόσωπα, που σημαίνει ότι ΔΕΝ έχουν δικά τους λεφτά ούτε δικές τους πρωτοβουλίες. Ο,τι δώσει και ο,τι επιτρέψει το αρμόδιο Υπουργείο. Λέτε να μην ξέρουν ότι δεν βγαίνει το συγκοινωνιακό έργο; Λέτε να μην ξέρουν ότι στα τρόλλεϋ έχει επέλθει διάλυση;
Προς τιμήν του ΟΑΣΑ μάλιστα, τα κομμένα δρομολόγια είναι ΔΗΜΟΣΙΩΣ αναρτημένα στο telematics και μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει από ΕΠΙΣΗΜΑ στοιχεία, πόσα οχήματα λείπουν καθημερινά. Να θυμίσω ότι η Θεσσαλονίκη ΔΕΝ το κάνει.
Συνεπώς δεν έχει καμία απολύτως αλήθεια να κρύψει ο ΟΑΣΑ ή η ΟΣΥ. Τα μισά οχήματα είναι χαλασμένα και δεν έχουν ανταλλακτικά, και οι οδηγοί είναι με σημερινά στοιχεία 2.900, άρα φτάνουν για να βγάλουν συνολικά 1.000 οχήματα (λεωφορεία και τρόλλευ). Ε, τόσα βγαίνουν πάνω - κάτω.