Δημοσιεύσεις: 1.198
Θέματα: 95
Εγγραφή: 12-10-2009
(, 10:38 AM)Citaro Έγραψε: Επαναφορά του 051 στην ΟΣΥ από σήμερα και ...κομμένη βάρδια με το καλημέρα
Για το καλωσόρισμα είναι
. Και μάλιστα όλα τα οχήματα είναι Yutong (9892, 9895, 9902).
Στο 122 από την άλλη είδα 8 οχήματα κάποια στιγμή που το είδα το πρωί.
Πάντως επειδή χρησιμοποιώ το 860 καθημερινά, βλέπω κάθε μέρα και διαφορετικές ώρες αναχωρήσεων από το Φάληρο. Και το πρόβλημα είναι ότι την τελευταία εβδομάδα βλέπω αστάθεια και στα πρωινά δρομολόγια, χθες πχ καταργήθηκε το δρομολόγιο των 7:55 από Σχιστό ενώ το δρομολόγιο των 7:25 από Σχιστό, 2 φορές αυτή την εβδομάδα, μεταφέρθηκε στις 7:35. Προσωπικά έχω αυτοκίνητο αλλά επειδή κάνω την ίδια ώρα με το 860, προτιμώ το λεωφορείο. Με βλέπω βέβαια στο τέλος να ξαναγυρίζω στο ΙΧ αν γίνει τελείως αναξιόπιστη η γραμμή...
Δημοσιεύσεις: 614
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
9 οχήματα έχει το 122 με κύκλο 150 λεπτά (70 προς Σαρωνίδα και 80 προς Αργυρούπολη), με συχνότητα 3 20λεπτα και 6 15λεπτα στην αιχμή, ενώ και τα διαλείμματα είναι μικρά σχετικά.
Το 860 4/5 έχει πάντα σχεδόν με το Καρτ. 5 να λείπει πάντα (πρώτο δρομολόγιο 0755/ΤΕ και τελευταίο 2125/ΤΕ). Απλά έχει διαφορά πως θα κάνει το πρόγραμμα ο σταθμάρχης
Δημοσιεύσεις: 1.198
Θέματα: 95
Εγγραφή: 12-10-2009
(, 07:35 PM)Man Lion\s city Έγραψε: 9 οχήματα έχει το 122 με κύκλο 150 λεπτά (70 προς Σαρωνίδα και 80 προς Αργυρούπολη), με συχνότητα 3 20λεπτα και 6 15λεπτα στην αιχμή, ενώ και τα διαλείμματα είναι μικρά σχετικά.
Το 860 4/5 έχει πάντα σχεδόν με το Καρτ. 5 να λείπει πάντα (πρώτο δρομολόγιο 0755/ΤΕ και τελευταίο 2125/ΤΕ). Απλά έχει διαφορά πως θα κάνει το πρόγραμμα ο σταθμάρχης
Στην περίπτωση του 122, μπορεί να ήταν δύο οχήματα κοντά στην αφετηρία ή στο τέρμα τους και να μην τα ξεχώρισα.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση στο 860 είναι ότι μέχρι τον Ιούνιο τα δρομολόγια από το Φάληρο ήταν τελείως σταθερά, ήξερα πχ ότι αναχωρεί λεωφορείο από το Φάληρο στις 16:25, στις 16:55 και μετά στις 17:25 και σπάνια χανόταν δρομολόγιο. Από τότε που μπήκε το Χειμερινό βλέπω αυτή την αστάθεια με τα διαφορετικά δρομολόγια κάθε μέρα.
Δημοσιεύσεις: 887
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Β1 με δρομολόγια από τέρμα 15.45-16.25-21.15-21.55
Ενώ από αφετηρία 16.10-17.10-18.32-20.00-20.35 μετά κανονικά
Δεν μπορώ να εξηγήσω τι μπορεί να έγινε, δεν έχει ξαναφτάσει και τέτοιο κενό μέχρι 4 ώρες μόνο
Ήμουν 128 Τερψιθέα 20.30 και ένα ζευγάρι ηλικιωμένων ρωτάγανε αν περνάει το Β1 από κει εκνευρισμένοι. Λογικά θα περίμεναν ήδη ώρα. Άντε να μάθαιναν ότι θα περίμεναν άλλη μια ώρα
Δημοσιεύσεις: 69
Θέματα: 5
Εγγραφή: 18-09-2009
(, 10:38 PM)Leon377 Έγραψε: Β1 με δρομολόγια από τέρμα 15.45-16.25-21.15-21.55
Ενώ από αφετηρία 16.10-17.10-18.32-20.00-20.35 μετά κανονικά
Δεν μπορώ να εξηγήσω τι μπορεί να έγινε, δεν έχει ξαναφτάσει και τέτοιο κενό μέχρι 4 ώρες μόνο
Ήμουν 128 Τερψιθέα 20.30 και ένα ζευγάρι ηλικιωμένων ρωτάγανε αν περνάει το Β1 από κει εκνευρισμένοι. Λογικά θα περίμεναν ήδη ώρα. Άντε να μάθαιναν ότι θα περίμεναν άλλη μια ώρα
Μιλάμε για εικόνα πλήρους διάλυσης (όχι μόνο το Β1, βλ. και προηγούμενα ποστ για βασικότερες γραμμές όπως 21, 206 και 237). Αυτές είναι συχνότητες στην καλύτερη περίπτωση υπεραστικής συγκοινωνίας. Το ακανόνιστο των δρομολογίων διώχνει και τους τελευταίους, αφού θα πρέπει να έχεις άπειρο χρόνο κι ιώβειο υπομονή. Αν το πρόβλημα με το προσωπικό είναι τόσο οξύ κι άλυτο, ίσως θα έπρεπε να εξεταστούν κι άλλες λύσεις, όπως περιορισμός του δικτύου σε όσες βασικές γραμμές μπορούν να επανδρωθούν ώστε να υπάρχει αξιοπρεπής συχνότητα κι αναστολή των υπολοίπων μέχρι να βρεθούν οδηγοί κι οχήματα. Έτσι πάντως δεν εξυπηρετείται κανένας κι απαξιώνεται πλήρως η συγκοινωνία.
Δημοσιεύσεις: 614
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Το 051 με 2/3 οχήματα με κύκλο 40 (20 λεπτά συχνότητα), σε αντίθεση με τα τελευταία 3 χρόνια που είχε 4 οχήματα με κύκλο 35 (δηλαδή 8-9 λεπτά συχνότητα)