Δημοσιεύσεις: 1.205
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
(01-11-2024, 10:38 AM)Citaro Έγραψε: Επαναφορά του 051 στην ΟΣΥ από σήμερα και ...κομμένη βάρδια με το καλημέρα
Για το καλωσόρισμα είναι
. Και μάλιστα όλα τα οχήματα είναι Yutong (9892, 9895, 9902).
Στο 122 από την άλλη είδα 8 οχήματα κάποια στιγμή που το είδα το πρωί.
Πάντως επειδή χρησιμοποιώ το 860 καθημερινά, βλέπω κάθε μέρα και διαφορετικές ώρες αναχωρήσεων από το Φάληρο. Και το πρόβλημα είναι ότι την τελευταία εβδομάδα βλέπω αστάθεια και στα πρωινά δρομολόγια, χθες πχ καταργήθηκε το δρομολόγιο των 7:55 από Σχιστό ενώ το δρομολόγιο των 7:25 από Σχιστό, 2 φορές αυτή την εβδομάδα, μεταφέρθηκε στις 7:35. Προσωπικά έχω αυτοκίνητο αλλά επειδή κάνω την ίδια ώρα με το 860, προτιμώ το λεωφορείο. Με βλέπω βέβαια στο τέλος να ξαναγυρίζω στο ΙΧ αν γίνει τελείως αναξιόπιστη η γραμμή...
Δημοσιεύσεις: 639
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
9 οχήματα έχει το 122 με κύκλο 150 λεπτά (70 προς Σαρωνίδα και 80 προς Αργυρούπολη), με συχνότητα 3 20λεπτα και 6 15λεπτα στην αιχμή, ενώ και τα διαλείμματα είναι μικρά σχετικά.
Το 860 4/5 έχει πάντα σχεδόν με το Καρτ. 5 να λείπει πάντα (πρώτο δρομολόγιο 0755/ΤΕ και τελευταίο 2125/ΤΕ). Απλά έχει διαφορά πως θα κάνει το πρόγραμμα ο σταθμάρχης
Δημοσιεύσεις: 1.205
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
(01-11-2024, 07:35 PM)Man Lion\s city Έγραψε: 9 οχήματα έχει το 122 με κύκλο 150 λεπτά (70 προς Σαρωνίδα και 80 προς Αργυρούπολη), με συχνότητα 3 20λεπτα και 6 15λεπτα στην αιχμή, ενώ και τα διαλείμματα είναι μικρά σχετικά.
Το 860 4/5 έχει πάντα σχεδόν με το Καρτ. 5 να λείπει πάντα (πρώτο δρομολόγιο 0755/ΤΕ και τελευταίο 2125/ΤΕ). Απλά έχει διαφορά πως θα κάνει το πρόγραμμα ο σταθμάρχης
Στην περίπτωση του 122, μπορεί να ήταν δύο οχήματα κοντά στην αφετηρία ή στο τέρμα τους και να μην τα ξεχώρισα.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση στο 860 είναι ότι μέχρι τον Ιούνιο τα δρομολόγια από το Φάληρο ήταν τελείως σταθερά, ήξερα πχ ότι αναχωρεί λεωφορείο από το Φάληρο στις 16:25, στις 16:55 και μετά στις 17:25 και σπάνια χανόταν δρομολόγιο. Από τότε που μπήκε το Χειμερινό βλέπω αυτή την αστάθεια με τα διαφορετικά δρομολόγια κάθε μέρα.
Δημοσιεύσεις: 944
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Β1 με δρομολόγια από τέρμα 15.45-16.25-21.15-21.55
Ενώ από αφετηρία 16.10-17.10-18.32-20.00-20.35 μετά κανονικά
Δεν μπορώ να εξηγήσω τι μπορεί να έγινε, δεν έχει ξαναφτάσει και τέτοιο κενό μέχρι 4 ώρες μόνο
Ήμουν 128 Τερψιθέα 20.30 και ένα ζευγάρι ηλικιωμένων ρωτάγανε αν περνάει το Β1 από κει εκνευρισμένοι. Λογικά θα περίμεναν ήδη ώρα. Άντε να μάθαιναν ότι θα περίμεναν άλλη μια ώρα
Δημοσιεύσεις: 69
Θέματα: 5
Εγγραφή: 18-09-2009
(01-11-2024, 10:38 PM)Leon377 Έγραψε: Β1 με δρομολόγια από τέρμα 15.45-16.25-21.15-21.55
Ενώ από αφετηρία 16.10-17.10-18.32-20.00-20.35 μετά κανονικά
Δεν μπορώ να εξηγήσω τι μπορεί να έγινε, δεν έχει ξαναφτάσει και τέτοιο κενό μέχρι 4 ώρες μόνο
Ήμουν 128 Τερψιθέα 20.30 και ένα ζευγάρι ηλικιωμένων ρωτάγανε αν περνάει το Β1 από κει εκνευρισμένοι. Λογικά θα περίμεναν ήδη ώρα. Άντε να μάθαιναν ότι θα περίμεναν άλλη μια ώρα
Μιλάμε για εικόνα πλήρους διάλυσης (όχι μόνο το Β1, βλ. και προηγούμενα ποστ για βασικότερες γραμμές όπως 21, 206 και 237). Αυτές είναι συχνότητες στην καλύτερη περίπτωση υπεραστικής συγκοινωνίας. Το ακανόνιστο των δρομολογίων διώχνει και τους τελευταίους, αφού θα πρέπει να έχεις άπειρο χρόνο κι ιώβειο υπομονή. Αν το πρόβλημα με το προσωπικό είναι τόσο οξύ κι άλυτο, ίσως θα έπρεπε να εξεταστούν κι άλλες λύσεις, όπως περιορισμός του δικτύου σε όσες βασικές γραμμές μπορούν να επανδρωθούν ώστε να υπάρχει αξιοπρεπής συχνότητα κι αναστολή των υπολοίπων μέχρι να βρεθούν οδηγοί κι οχήματα. Έτσι πάντως δεν εξυπηρετείται κανένας κι απαξιώνεται πλήρως η συγκοινωνία.
Δημοσιεύσεις: 639
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Το 051 με 2/3 οχήματα με κύκλο 40 (20 λεπτά συχνότητα), σε αντίθεση με τα τελευταία 3 χρόνια που είχε 4 οχήματα με κύκλο 35 (δηλαδή 8-9 λεπτά συχνότητα)
Δημοσιεύσεις: 102
Θέματα: 1
Εγγραφή: 26-11-2018
Καταλαβαίνεις την ένδεια και την απαξίωση από την πολιτική ηγεσία της ΟΣΥ (και) σε ποιοτικά οχήματα (την ώρα που στελέχη της Κυβέρνσης διαφημίζουν τα νέα οχήματα της Κοινοπραξίας, όποτε αυτά κυκλοφορούν) όταν κυκλοφορούν χρέπια σαν την Volvo #124. Όποτε χρειάζεται να πάρω Α7 και εμφανίζεται σόμπα η πρώτη μου κουβέντα είναι "ωχ", αλλά πραγματικά η #124 ξεπέρασε κάθε όριο. Τέτοιο κοπάνημα ούτε σε κάδο πλυντηρίου, πόνεσαν οι μέσες μας, κινητήρας έτοιμος να ρετάρει ανά πάσα στιγμή, πόρτες στο όριο του ή να μην ξανανοίξουν ή να μην ξανακλείσουν ποτέ.
Φιλότιμος ο οδηγός, μπαρουτοκαπνισμένος υποθέτω στην Κηφισίας, όπου ήξερε ότι έχει λακούβα ή ρήγμα ο δρόμος έκοβε όσο μπορούσε να περάσει "πιο γλυκά" το όχημα, αλλά τι να σου κάνει ο έρμος... Δεν είναι μάγος.
Επιστροφή στο σχόλασμα με άλλη Volvo σε σαφώς πιο ανθρώπινη και ασφαλή κατάσταση. Φτάνουμε στο Υγεία, μανούβρα ο οδηγός μετά τη στάση να προσπεράσει εμπόδιο, ήταν η #124 καθηλωμένη με βλάβη. Εύχομαι ποτέ ξανά στο δρόμο αυτός ο κουβάς, σκραπ απόψε και συγχαρητήρια στην πολιτική ηγεσία που έχει καταφέρει την Αθήνα να έχει χειρότερο κυκλοφοριακό χάος σε σχέση με την κατά 14 λιγότερους σταθμούς μετρό Αθήνα του 2009 και ένα Προαστιακό στα αζήτητα.
Μόνο χάρη στο φιλότιμο ό,τι έχει απομείνει όρθιο.
Δημοσιεύσεις: 133
Θέματα: 3
Εγγραφή: 04-08-2022
Το φιλότιμο δυστυχώς κρατεί ορθιους πολλούς τομείς της ζωής μας...
Δημοσιεύσεις: 639
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
05-11-2024, 11:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-11-2024, 11:56 PM από Man Lion's city.)
Η 124 δεν έχει περάσει και ανακατασκευή οπότε είναι ακόμα χειρότερα, πάντως σήμερα το βράδυ στο Α7 σφαίρα ανέβαινε την Κηφισίας. Αντίστοιχα η GN 530 σήμερα είχε τεράστιο θέμα στα αμορτισέρ, η οποία κυριολεκτικά χωρίς λακούβες πήγαινε σε ακραίο βαθμό πάνω κάτω σε σημείο να ανακατεύεσαι
Δημοσιεύσεις: 944
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
07-11-2024, 04:30 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-11-2024, 04:30 PM από Leon377.)
Τρία Ν2 μόνο στα τοπικά Γλύφαδας
Δρομολόγια 124: ανά μια ώρα όλο το πρωί και μετά 12.50-15.15
128: 13.35-14.40-16.00
205: 12.10-14.10-14.35-16.15