Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(27-10-2024, 05:13 PM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: Η επικύρωση συνδρομών απεριορίστων διαδρομών(μηνιαίων, εξαμηνιαίων κτλ) είναι υποχρεωτική στα λεωφορεία όπως ισχύει και στο μετρό που είναι και οι πόρτες! Με το νέο εισιτήριο από το 2016 είναι υποχρεωτική η επικύρωση σε αντίθεση με τα προηγούμενα που δεν επικυρώνονταν Δεν υπάρχει πρόστιμο αν απλά δεν χτυπάς κάρτα που απεριορίστων διαδρομών που ισχύει άρα η υποχρεώτικότητα είναι ανούσια.
Για την ακρίβεια ακόμα και αν δεν την έχεις καθόλου πάνω σου και σου γράψουν πρόστιμο αν πας και τους δείξεις ότι είχες κάρτα που ισχύε εκείνη τη μέρα το πρόστιμο θα σβήσει.
Δημοσιεύσεις: 282
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(27-10-2024, 04:51 PM)Citaro Έγραψε: Είναι ηλίθιος, απλά, που σου απαντάει έτσι. 8 στους 10 επιβάτες εχουμε κάρτες απεριορίστων, τις οποίες δεν τις περνάμε από το επικυρωτικό scanner γιατί απλά ΔΕΝ χρειάζεται. Οι επιβάτες δεν μετριώνται με "επικυρώσεις" αλλά με αισθητήρες στα οχήματα. Ούτε αυτό όμως έχει κάποια σημασία. Η συγκοινωνία είναι δημόσια υπηρεσία και πρέπει να παρέχεται σε επάρκεια. Για τους λαθρεπιβάτες υπάρχει ο έλεγχος εισιτηρίων. Επίσης, ακόμη και αυτή η λαθρεπιβίβαση είναι μύθος, ως επί το πλείστον. Εχω πετύχει αρκετούς ελέγχους τελευταία, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας. Σε λεωφορείο με 50-60 επιβάτες, "γράφουν" από μηδέν έως ένα άτομο τη φορά. Στα προάστια, πράγματι είναι πιό χύμα τα πραγματα και όντως η πιτσιρικαρία δεν επικυρώνει εισιτήρια. Σε πολλές πόλεις όμως, οι κάτω των 18 πάνε δωρεάν ή με πολύ φθηνό κόμιστρο. Δεν θα χάσει από τα παιδιά ο ΟΑΣΑ. Αν μάθουν να χρησιμοποιούν μια καλή συγκοινωνία, αύριο - μεθαύριο μπορεί να προτιμήσουν να βγούν για ποτό ΧΩΡΙΣ αυτοκίνητο και να γλιτώσουμε 5-10 θανατηφόρα τροχαία. Αλλά πού τέτοιες οπτικές στη σκέψη...
Καλά όλα αυτά θα μπορούσαν να λυθούν μονομιάς με την υποχρεωτική είσοδο ΟΛΩΝ από την πρώτη πόρτα και υποχρεωτική αποβίβαση αν τυχόν κάποιος δεν έχει εισιτήριο. Ήδη ισχύει το μέτρο σε όλες τις πόλεις της περιφέρειας, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Πάτρα, που γίνεται ακόμα και στην πιο πολυσύχναστη γραμμή της, με αντίστοιχα επίπεδα επιβίβασης με το 608 (συμπτωματικά, ο κωδικός της γραμμής είναι το "6").
Οπότε, μπορεί να γίνει το μέτρο της εισόδου από τη πρώτη πόρτα, αλλά δεν υπάρχει θέληση
Δημοσιεύσεις: 101
Θέματα: 1
Εγγραφή: 26-11-2018
Κάτι που έχω απορία για χρόνια και σήμερα πάλι μου κακοφάνηκε: γιατί τα ερχόμενα από την Πανεπιστημίου -> Ρήγα Φεραίου λεωφορεία - κυρίως τα 220/1, 211, 214 κλπ. χρησιμοποιούν τις πρώτες στάσεις της Ακαδημίας αμέσως μετά τη στροφή; Από κάθε σκοπιά κι αν το δω, μου φαίνεται άβολη έως και επικίνδυνη αυτή η επιλογή. Πρώτον, τα οχήματα δεν ευθυγραμμίζονται με το πεζοδρόμιο αναμονής, δεύτερον συχνά κλείνουν καθολικά ή εν μέρει τη διάβαση πεζών, τρίτον εμποδίζουν τη διέλευση και στάση των από Ακαδημίας διερχόμενων λεωφορείων, τέταρτον καθυστερούν τη στροφή τυχόν λεωφορείων που είναι να στρίψουν κι αυτά στην Ακαδημίας, κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά. Όλα αυτά είναι δυνητικά και επικίνδυνα.
Θα μπορούσαν τα συγκεκριμένα οχήματα (που έρχονται από Πανεπιστημίου) να χρησιμοποιούν τις ενδιάμεσες στάσεις (3ο, 4ο, 5ο στέγαστρο μέχρι το φανάρι της Π. Γρηγορίου Ε'), τα διερχόμενα της Ακαδημίας (224, 608, 230, 025/6 κοκ) να χρησιμοποιούν τις πρώτες στάσεις (δύο πρώτα στέγαστρα) και το Α5 ως έχει στο φανάρι της Σίνα.
Δημοσιεύσεις: 882
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(27-10-2024, 08:30 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Κάτι που έχω απορία για χρόνια και σήμερα πάλι μου κακοφάνηκε: γιατί τα ερχόμενα από την Πανεπιστημίου -> Ρήγα Φεραίου λεωφορεία - κυρίως τα 220/1, 211, 214 κλπ. χρησιμοποιούν τις πρώτες στάσεις της Ακαδημίας αμέσως μετά τη στροφή; Από κάθε σκοπιά κι αν το δω, μου φαίνεται άβολη έως και επικίνδυνη αυτή η επιλογή. Πρώτον, τα οχήματα δεν ευθυγραμμίζονται με το πεζοδρόμιο αναμονής, δεύτερον συχνά κλείνουν καθολικά ή εν μέρει τη διάβαση πεζών, τρίτον εμποδίζουν τη διέλευση και στάση των από Ακαδημίας διερχόμενων λεωφορείων, τέταρτον καθυστερούν τη στροφή τυχόν λεωφορείων που είναι να στρίψουν κι αυτά στην Ακαδημίας, κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά. Όλα αυτά είναι δυνητικά και επικίνδυνα.
Θα μπορούσαν τα συγκεκριμένα οχήματα (που έρχονται από Πανεπιστημίου) να χρησιμοποιούν τις ενδιάμεσες στάσεις (3ο, 4ο, 5ο στέγαστρο μέχρι το φανάρι της Π. Γρηγορίου Ε'), τα διερχόμενα της Ακαδημίας (224, 608, 230, 025/6 κοκ) να χρησιμοποιούν τις πρώτες στάσεις (δύο πρώτα στέγαστρα) και το Α5 ως έχει στο φανάρι της Σίνα. Τίς μέρες που δουλεύω και παίρνω 608 από Κάνιγγος να κατέβω πανεπιστήμιου απολαμβάνω όσους ρίχνουν καντήλια στον οδηγό επειδή δε ξέρουν ότι το 608 σταματάει στη δεύτερη στάση
Γενικά όλα σταματούν στη πρώτη με εξαίρεση το 608 που είναι μεγάλο και τα 3/025/026/230 που είναι μετά. Τα 622/815/235/214 δεν εφαρμόζουν την δεύτερη στάση
Όλος ο λαός περιμένει πάνω στη γωνία όμως γτ εκεί είναι η ταμπέλα της τηλεματικής
Δημοσιεύσεις: 27
Θέματα: 0
Εγγραφή: 05-08-2023
28-10-2024, 10:59 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-10-2024, 11:02 AM από 500_enjoyer. Edited 1 time in total.)
(27-10-2024, 08:19 PM)Larioupol Έγραψε: Καλά όλα αυτά θα μπορούσαν να λυθούν μονομιάς με την υποχρεωτική είσοδο ΟΛΩΝ από την πρώτη πόρτα και υποχρεωτική αποβίβαση αν τυχόν κάποιος δεν έχει εισιτήριο. Ήδη ισχύει το μέτρο σε όλες τις πόλεις της περιφέρειας, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Πάτρα, που γίνεται ακόμα και στην πιο πολυσύχναστη γραμμή της, με αντίστοιχα επίπεδα επιβίβασης με το 608 (συμπτωματικά, ο κωδικός της γραμμής είναι το "6").
Οπότε, μπορεί να γίνει το μέτρο της εισόδου από τη πρώτη πόρτα, αλλά δεν υπάρχει θέληση Διαφωνώ. Για να δουλέψει η επιβίβαση από την 1η πόρτα πρέπει
1. Ο οδηγός να έχει την δικαιοδοσία να ελέγχει εισιτήρια (δεν την έχει)
2. Να υπάρχει αρκετός χώρος στα λεωφορεία για να χωράνε οι επιβάτες να μπουν από την 1η πόρτα και όχι από τις μεσαίες (αδύνατο λόγω έλλειψης δρομολογίων και συνωστισμού, εγγενώς μάλλον αδύνατο στα 18μετρα)
3. Παρουσία ελεγκτή για να "πιάνει" αυτούς που μπαίνουν από την μεσαία πόρτα. Αν ο οδηγός πρέπει να σταματάει το λεωφορείο καθε φορά που κάποιος δεν επιβιβαζαται σωστά, οι υπόλοιποι επιβάτες θα τον πλακώσουν. Δεδομένου ότι πληρώνονται κατώτατο μισθό με ήδη τις υπάρχουσες δυσκολίες, κανένας οδηγός - δικαίως - δεν θα το δεχτεί αυτό.
Αυτοί είναι οι λόγοι που έχει αποτύχει το μέτρο στην Αθήνα τόσες φορές που το έχουν προσπαθήσει. Η επιβίβαση από την 1η πόρτα έχει πολλά πλεονεκτήματα, αλλά η επικύρωση δεν είναι ένα από αυτά, και είναι ανεφαρμοστη στην παρούσα κατάσταση. Η παρουσία ελεγκτών θα ήταν πολύ πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος για την επικύρωση.
Δημοσιεύσεις: 227
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
29-10-2024, 04:33 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-10-2024, 04:36 PM από notis. Edited 1 time in total.)
Δρομολογια εποχής ... κορωνοιού στο 237 σήμερα Καθημερινη'!
13.00 13.55 14.55
Και εν τω μεταξύ το 206 στο ίδιο διάστημα είχε ανα τέταρτο!
Δημοσιεύσεις: 882
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
29-10-2024, 07:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-10-2024, 07:45 PM από Leon377.)
(29-10-2024, 04:33 PM)notis Έγραψε: Δρομολογια εποχής ... κορωνοιού στο 237 σήμερα Καθημερινη'!
13.00 13.55 14.55
Και εν τω μεταξύ το 206 στο ίδιο διάστημα είχε ανα τέταρτο! Την Πέμπτη ήταν το ανάποδο. Είναι δίκαιοι
|