22-10-2024, 12:37 PM
Το Β5 επέστρεψε μετά από ενάμισι χρόνο στην κανονική του διαδρομή στην Αγία Παρασκευή
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024
|
22-10-2024, 12:37 PM
Το Β5 επέστρεψε μετά από ενάμισι χρόνο στην κανονική του διαδρομή στην Αγία Παρασκευή
22-10-2024, 04:48 PM
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω στην ΟΣΥ είναι γιατί να πηγαίνει το όχημα κενό για 5-6 λεπτά καθυστέρηση κυριολεκτικά; Αν έχει καθυστερήσει 12-13 και η γραμμή έχει ανά 15 κατανοητό ότι δεν θα προσφέρει κάτι. Αλλά έτσι το βλέπεις ότι έρχεται με + 5 καθυστέρηση και δεν ξέρεις αν θα φύγει τελικά ή οχι
22-10-2024, 06:28 PM
(22-10-2024, 04:48 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω στην ΟΣΥ είναι γιατί να πηγαίνει το όχημα κενό για 5-6 λεπτά καθυστέρηση κυριολεκτικά; Αν έχει καθυστερήσει 12-13 και η γραμμή έχει ανά 15 κατανοητό ότι δεν θα προσφέρει κάτι. Αλλά έτσι το βλέπεις ότι έρχεται με + 5 καθυστέρηση και δεν ξέρεις αν θα φύγει τελικά ή οχιΣτο 224 ξέρω ότι στέλνεται κενό αν φτάσει τουλάχιστον 12 λεπτά καθυστερημένο
22-10-2024, 07:18 PM
(22-10-2024, 06:28 PM)Leon377 Έγραψε: Στο 224 ξέρω ότι στέλνεται κενό αν φτάσει τουλάχιστον 12 λεπτά καθυστερημένοΔεν ξέρω αν υπάρχει κάτι στάνταρ πχ σήμερα το Β9 των 18:00 έφυγε κανονικά 18:21 με το επόμενο 18:25 (18:30 έφυγε), ενώ το 421 των 16:30 έφτασε 16:36 και πήγε κενό με 16:15-16:50 στην ώρα τους
23-10-2024, 02:37 PM
(22-10-2024, 07:18 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι στάνταρ πχ σήμερα το Β9 των 18:00 έφυγε κανονικά 18:21 με το επόμενο 18:25 (18:30 έφυγε), ενώ το 421 των 16:30 έφτασε 16:36 και πήγε κενό με 16:15-16:50 στην ώρα τουςΑυτό είναι θέμα τηλεματικής; Έλλειψη οδηγών ή εντολή από την σου; Υπάρχει κάποιος που υπεύθυνα μπορεί να απαντήσει; Δεν γίνεται καθημερινά εργαζόμενοι φοιτητές και μαθητές που μετακινούνται σε γειτονικούς δήμους να χρησιμοποιούν τα λεωφορεία και στην τηλεματική απλά να χάνονται και να ξανά εμφανίζονται. Εγώ σαν εργαζόμενος έχω αναγκαστεί ή να φτάσω στο όριο της ώρας που πιάνω δουλειά ή να επιλέγω για να προλάβω τέτοιες ακυρώσεις ή αλλαγές να φτάνω μισή ώρα πριν δεν γίνεται αυτή η κατασταση άλλο και αν γίνεται σε γραμμές του κέντρου έχει πλέον επεκταθεί σε γραμμές του Πειραιά και των προαστίων του... Δηλαδή λίγο σεβασμός για εμάς που δεν έχουμε αυτοκίνητο και χρησιμοποιήσουμε τα μέσα από την εταιρεία δεν θα έβλαπτε
23-10-2024, 03:14 PM
Εντολές από τον εκάστοτε σταθμάρχη που έχει βαρδυα στην τηλεματική.Καποιοι ξέρουν να τα φτιάχνουν και τους νοιάζει και κάποιοι είναι αδιάφοροι . Όπως και σε όλες τις δουλειές.Ειναι ανάλογα τον υπάλληλο
23-10-2024, 03:51 PM
Δεν έχει σχέση η έλλειψη οδηγών, γιατί δεν στεκόμαστε στο πρόβλημα ότι μια γραμμή έχει 10/13, που είναι μεγάλο πρόβλημα, αλλά διαφορετικό. Σε αυτή την περίπτωση ο σταθμάρχης που αρχίζει την υπηρεσία του το πρωί, αλλάζει τις ώρες με βάση τα οχήματα που λείπουν ώστε να μην υπάρχουν τεράστια κενά. Πχ αν λείπει το όχημα των 07:30 ενώ έχει 07:00-07:15-07:30-07:45, το κάνει 07:00-07:20-07:40. Έπειτα αφού έχει φτιαχτεί από τον σταθμάρχη ένα νέο πρόγραμμα δρομολογίων περιλαμβάνοντας 10 οχήματα αντί 13, ο σταθμάρχης ελέγχει αν τηρούνται. Αν υπάρχει καθυστέρηση λόγω κίνησης έχει την επιλογή να το στείλει κενό ώστε να προλάβει το επόμενο δρομολόγιο. Πχ αν έχει 13:00/ΑΦ, 14:00/ΤΕ, 15:00/ΑΦ και φτάσει 14:13 στο ΤΕ, ενώ το επόμενο είναι στην ώρα του (14:15), σίγουρα σχεδόν θα το στείλει κενό ώστε να προλάβει στην Αφετηρία να είναι στις 15:00.
Το θέμα τίθεται γιατί κάποιοι τα στέλνουν κενά ακόμα και με 6 λεπτά καθυστέρηση όπως χθες 421 (16:15-16:30-16:50 δρομολόγια, και 16:36 έφυγε κενό αντί να φύγει απλά με +6), ενώ κάποιοι άλλοι όπως χθες στο Β9 που είχε 21 λεπτά καθυστέρηση (18:21 αντί 18:00, με το επόμενο 18:25), τα διώχνουν με κόσμο. Υπάρχει κάποια ξεκάθαρη οδηγία για το πότε φεύγει κενό, έτσι ώστε σε περίπτωση που φυσικά οι επιβάτες γνωρίζουν τα καρτελάκια, να ξέρουμε αν θα φύγει;
23-10-2024, 05:05 PM
(23-10-2024, 03:51 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Δεν έχει σχέση η έλλειψη οδηγών, γιατί δεν στεκόμαστε στο πρόβλημα ότι μια γραμμή έχει 10/13, που είναι μεγάλο πρόβλημα, αλλά διαφορετικό. Σε αυτή την περίπτωση ο σταθμάρχης που αρχίζει την υπηρεσία του το πρωί, αλλάζει τις ώρες με βάση τα οχήματα που λείπουν ώστε να μην υπάρχουν τεράστια κενά. Πχ αν λείπει το όχημα των 07:30 ενώ έχει 07:00-07:15-07:30-07:45, το κάνει 07:00-07:20-07:40. Έπειτα αφού έχει φτιαχτεί από τον σταθμάρχη ένα νέο πρόγραμμα δρομολογίων περιλαμβάνοντας 10 οχήματα αντί 13, ο σταθμάρχης ελέγχει αν τηρούνται. Αν υπάρχει καθυστέρηση λόγω κίνησης έχει την επιλογή να το στείλει κενό ώστε να προλάβει το επόμενο δρομολόγιο. Πχ αν έχει 13:00/ΑΦ, 14:00/ΤΕ, 15:00/ΑΦ και φτάσει 14:13 στο ΤΕ, ενώ το επόμενο είναι στην ώρα του (14:15), σίγουρα σχεδόν θα το στείλει κενό ώστε να προλάβει στην Αφετηρία να είναι στις 15:00. Υπάρχει άλλη αντιμετώπιση ανάλογα με την εκτιμώμενη κίνηση στο δρόμο, την συνέχεια της βάρδιας (πχ επίκειται διάλειμμα ή αλλαγή οδηγόυ) και την ικανότητα του επόμενου οχήματος, να σηκώσει τον κόσμο που περιμένει στις στάσεις. Ίσως αυτό να εξηγεί τις διαφορές. Και στο 608 υπάρχουν πάρα πολλά τέτοια, απλά εκεί δεν φαίνεται τόσο πολύ καθώς η γραμμή είναι με 20/24 οχήματα minimum και δεν δημιουργούνται τεράστια κενά. Στις κυκλικές, τα πράγματα είναι πιό απλά. Όταν μαζέψει ένα όχημα τόση καθυστέρηση, ώστε να πλησιάζει η ώρα του επόμενου δρομολογίου, απλά κάθεται στο τέρμα και περιμένει. Το εξοργιστικό βέβαια είναι, ότι δεν αλλάζουν οι πίνακες δρομολόγησης. Παρατηρώ πχ το 235 τα Σάββατα. Μέχρι το 2010 είχε 60' διαδρομή. Με την κρίση έγιναν 55' , κάποια στιγμή στα βαθιά τα χάλια (2013-2015) έδιναν 50' και μετά το 2018-19 ξαναέγιναν 55'. Όμως, ειδικά μετά την καραντίνα, τα δρομολόγια από τις 11:00 το πρωί και μετά, δεν βγαίνουν. Έτσι, έχουμε ΚΑΘΕ Σάββατο το φαινόμενο, να μαζεύουν καθυστέρηση και τα τρία οχήματα που είναι έξω, και γύρω στις 14:00 - 15:00 να κάθονται στην αφετηρία με τη σειρά, ώστε να ξαναβρούν το δρομολόγιό τους. Εννοείται ότι ενδιάμεσα κυκλοφορούν τελείως ακανόνιστα. Πχ. αντί για 12:05, 12:25, 12:40, 13:00, έχουμε 12:05, 12:35, 12:40, 13:10, 13:40, 13:45 κλπ. Κοινώς, ενώ η κίνηση έχει επανέλθει σε επίπεδα προ του 2010, εν τούτοις οι χρόνοι διαδρομής παρέμειναν σε εποχές .. μνημονίων.
23-10-2024, 05:44 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-10-2024, 05:45 PM από Man Lion's city. Edited 1 time in total.)
Σίγουρα παίζουν όλα αυτά ρόλο, απλά μερικές φορές είναι ακατανόητο γιατί φεύγουν κενά με λίγα λεπτά καθυστέρηση και ενώ ο οδηγός σχολάει σε 6 ώρες. Σε ελάχιστες περιπτώσεις πιστεύω ότι το κάνουν επίτηδες και οι οδηγοί (σε ελάχιστες, άλλωστε οι περισσότεροι φτάνουν και φεύγουν).
Πχ μια μέρα το Χ93 έφυγε 08:55 αντί για 08:40 από τα ΚΤΕΛ και πήγαινε υπερβολικά αργά, με αποτέλεσμα το επόμενο των 09:05 στο ύψος του Ηρακλείου, να κάνει προσπέραση σχεδόν με την διπλάσια ταχύτητα στην δεξιά λωρίδα. Παρατηρώντας την τηλεματική το πρώτο έφτασε στις 10:02 στο Αεροδρόμιο, με αναχώρηση στις 10:40 (με διάλειμμα), ενώ εμείς ακόμα ήμασταν Παιανία και φτάσαμε αεροδρόμιο 10:20, ενώ είχε 10:15 (με διάλειμμα). Δηλαδή μιλάμε για 28 λεπτά διαφορά στους χρόνους μεταξύ των δύο οχημάτων και σε γραμμή χωρίς στάσεις. Έπειτα έφυγε κενό στις 10:40 και πήρε κανονικά κόσμο στις 11:25 από ΚΤΕΛ και σε ΟΛΑ τα υπόλοιπα δρομολόγια έκανε πολύ καλούς χρόνους, ενώ σε εκείνο πήγαινε με 40 στην Αττική οδό. Μήπως επειδή έφυγε με +15 από ΚΤΕΛ και μετά είχε διάλειμμα, σκέφτηκε ότι αν φτάσεις με +10 πχ, θα του πουν να φύγει κανονικά (με 10 λεπτά διάλειμμα), ενώ με +25 να πάει κενό. Τέλος, προφανώς χρειάζεται αναθεώρηση αρκετά το πρόγραμμα δρομολογίων, αρχικά όσο αφορά τους χρόνους διαδρομής, οι οποίοι δεν επαρκούν τις Καθημερινές 3-7 (ενώ 11-1 φτάνουν και περισσεύουν), Σάββατο 12-3 κλπ, αφετέρου όσον αφορά την συχνότητα των δρομολογίων που είναι αρκετά υψηλή στις 1-2 αλλά όχι στις 4-5
23-10-2024, 06:40 PM
(23-10-2024, 05:44 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Σίγουρα παίζουν όλα αυτά ρόλο, απλά μερικές φορές είναι ακατανόητο γιατί φεύγουν κενά με λίγα λεπτά καθυστέρηση και ενώ ο οδηγός σχολάει σε 6 ώρες. Σε ελάχιστες περιπτώσεις πιστεύω ότι το κάνουν επίτηδες και οι οδηγοί (σε ελάχιστες, άλλωστε οι περισσότεροι φτάνουν και φεύγουν).Τεράστιο πρόβλημα έχουν οι χρόνοι διαδρομής ανάμεσα 8:30 - 10:30 λόγω κίνησης. Επειδή δεν έχω σαφή εικόνα από άλλες περιοχές θα μιλήσω για τη δικιά μου. Γραμμές της περιοχής μου που επηρεάζονται πολύ λόγω κίνησης είναι ότι διέρχεται από το κέντρο των Αγίων (πχ ΑΒ10 , Β12 , ΑΒ11 κλπ) που για να περάσουν το συγκεκριμένο κομμάτι μπορεί να θέλουν και μισή ώρα. Εκτός από αυτά τα κλασσικά επηρεάζεται πολύ και το 720 το οποίο ανάμεσα σε 8:30-9:30 δεν έχει καν δρομολόγια τις περισσότερες ημέρες , ενώ το 024 χάνεται άδειο στη κίνηση της Εθνικής Οδού και των Πατησίων. Και δυστυχώς το πρόβλημα της κίνησης φένεται άλυτο γιατί από τη μία δεν μπορείς να δωσεις χρόνο 120' για μία γραμμή που θέλει 60' κανονικά και από την άλλη πρέπει να το υποστούν οι επιβάτες |
|