Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024
Το Β5 επέστρεψε μετά από ενάμισι χρόνο στην κανονική του διαδρομή στην Αγία Παρασκευή
Απάντηση
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω στην ΟΣΥ είναι γιατί να πηγαίνει το όχημα κενό για 5-6 λεπτά καθυστέρηση κυριολεκτικά; Αν έχει καθυστερήσει 12-13 και η γραμμή έχει ανά 15 κατανοητό ότι δεν θα προσφέρει κάτι. Αλλά έτσι το βλέπεις ότι έρχεται με + 5 καθυστέρηση και δεν ξέρεις αν θα φύγει τελικά ή οχι
Απάντηση
(22-10-2024, 04:48 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω στην ΟΣΥ είναι γιατί να πηγαίνει το όχημα κενό για 5-6 λεπτά καθυστέρηση κυριολεκτικά; Αν έχει καθυστερήσει 12-13 και η γραμμή έχει ανά 15 κατανοητό ότι δεν θα προσφέρει κάτι. Αλλά έτσι το βλέπεις ότι έρχεται με + 5 καθυστέρηση και δεν ξέρεις αν θα φύγει τελικά ή οχι
Στο 224 ξέρω ότι στέλνεται κενό αν φτάσει τουλάχιστον 12 λεπτά καθυστερημένο
Απάντηση
(22-10-2024, 06:28 PM)Leon377 Έγραψε: Στο 224 ξέρω ότι στέλνεται κενό αν φτάσει τουλάχιστον 12 λεπτά καθυστερημένο
Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι στάνταρ πχ σήμερα το Β9 των 18:00 έφυγε κανονικά 18:21 με το επόμενο 18:25 (18:30 έφυγε), ενώ το 421 των 16:30 έφτασε 16:36 και πήγε κενό με 16:15-16:50 στην ώρα τους
Απάντηση
(22-10-2024, 07:18 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι στάνταρ πχ σήμερα το Β9 των 18:00 έφυγε κανονικά 18:21 με το επόμενο 18:25 (18:30 έφυγε), ενώ το 421 των 16:30 έφτασε 16:36 και πήγε κενό με 16:15-16:50 στην ώρα τους
Αυτό είναι θέμα τηλεματικής; Έλλειψη οδηγών ή εντολή από την σου; Υπάρχει κάποιος που υπεύθυνα μπορεί να απαντήσει; Δεν γίνεται καθημερινά εργαζόμενοι φοιτητές και μαθητές που μετακινούνται σε γειτονικούς δήμους να χρησιμοποιούν τα λεωφορεία και στην τηλεματική απλά να χάνονται και να ξανά εμφανίζονται. Εγώ σαν εργαζόμενος έχω αναγκαστεί  ή να φτάσω στο όριο της ώρας που πιάνω δουλειά ή να επιλέγω για να προλάβω τέτοιες ακυρώσεις ή αλλαγές να φτάνω μισή ώρα πριν δεν γίνεται αυτή η κατασταση άλλο και αν γίνεται σε γραμμές του κέντρου έχει πλέον επεκταθεί σε γραμμές του Πειραιά και των προαστίων του... Δηλαδή λίγο σεβασμός για εμάς που δεν έχουμε αυτοκίνητο και χρησιμοποιήσουμε τα μέσα από την εταιρεία δεν θα έβλαπτε
Απάντηση
Εντολές από τον εκάστοτε σταθμάρχη που έχει βαρδυα στην τηλεματική.Καποιοι ξέρουν να τα φτιάχνουν και τους νοιάζει και κάποιοι είναι αδιάφοροι . Όπως και σε όλες τις δουλειές.Ειναι ανάλογα τον υπάλληλο
Απάντηση
Δεν έχει σχέση η έλλειψη οδηγών, γιατί δεν στεκόμαστε στο πρόβλημα ότι μια γραμμή έχει 10/13,  που είναι μεγάλο πρόβλημα, αλλά διαφορετικό. Σε αυτή την περίπτωση ο σταθμάρχης που αρχίζει την υπηρεσία του το πρωί, αλλάζει τις ώρες με βάση τα οχήματα που λείπουν ώστε να μην υπάρχουν τεράστια κενά. Πχ αν λείπει το όχημα των 07:30 ενώ έχει 07:00-07:15-07:30-07:45, το κάνει 07:00-07:20-07:40. Έπειτα αφού έχει φτιαχτεί από τον σταθμάρχη ένα νέο πρόγραμμα δρομολογίων περιλαμβάνοντας 10 οχήματα αντί 13, ο σταθμάρχης ελέγχει αν τηρούνται. Αν υπάρχει καθυστέρηση λόγω κίνησης έχει την επιλογή να το στείλει κενό ώστε να προλάβει το επόμενο δρομολόγιο. Πχ αν έχει 13:00/ΑΦ, 14:00/ΤΕ, 15:00/ΑΦ και φτάσει 14:13 στο ΤΕ, ενώ το επόμενο είναι στην ώρα του (14:15), σίγουρα σχεδόν θα το στείλει κενό ώστε να προλάβει στην Αφετηρία να είναι στις 15:00.
Το θέμα τίθεται γιατί κάποιοι τα στέλνουν κενά ακόμα και με 6 λεπτά καθυστέρηση όπως χθες 421 (16:15-16:30-16:50 δρομολόγια, και 16:36 έφυγε κενό αντί να φύγει απλά με +6), ενώ κάποιοι άλλοι όπως χθες στο Β9 που είχε 21 λεπτά καθυστέρηση (18:21 αντί 18:00, με το επόμενο 18:25), τα διώχνουν με κόσμο. Υπάρχει κάποια ξεκάθαρη οδηγία για το πότε φεύγει κενό, έτσι ώστε σε περίπτωση που φυσικά οι επιβάτες γνωρίζουν τα καρτελάκια, να ξέρουμε αν θα φύγει;
Απάντηση
(23-10-2024, 03:51 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Δεν έχει σχέση η έλλειψη οδηγών, γιατί δεν στεκόμαστε στο πρόβλημα ότι μια γραμμή έχει 10/13,  που είναι μεγάλο πρόβλημα, αλλά διαφορετικό. Σε αυτή την περίπτωση ο σταθμάρχης που αρχίζει την υπηρεσία του το πρωί, αλλάζει τις ώρες με βάση τα οχήματα που λείπουν ώστε να μην υπάρχουν τεράστια κενά. Πχ αν λείπει το όχημα των 07:30 ενώ έχει 07:00-07:15-07:30-07:45, το κάνει 07:00-07:20-07:40. Έπειτα αφού έχει φτιαχτεί από τον σταθμάρχη ένα νέο πρόγραμμα δρομολογίων περιλαμβάνοντας 10 οχήματα αντί 13, ο σταθμάρχης ελέγχει αν τηρούνται. Αν υπάρχει καθυστέρηση λόγω κίνησης έχει την επιλογή να το στείλει κενό ώστε να προλάβει το επόμενο δρομολόγιο. Πχ αν έχει 13:00/ΑΦ, 14:00/ΤΕ, 15:00/ΑΦ και φτάσει 14:13 στο ΤΕ, ενώ το επόμενο είναι στην ώρα του (14:15), σίγουρα σχεδόν θα το στείλει κενό ώστε να προλάβει στην Αφετηρία να είναι στις 15:00.
Το θέμα τίθεται γιατί κάποιοι τα στέλνουν κενά ακόμα και με 6 λεπτά καθυστέρηση όπως χθες 421 (16:15-16:30-16:50 δρομολόγια, και 16:36 έφυγε κενό αντί να φύγει απλά με +6), ενώ κάποιοι άλλοι όπως χθες στο Β9 που είχε 21 λεπτά καθυστέρηση (18:21 αντί 18:00, με το επόμενο 18:25), τα διώχνουν με κόσμο. Υπάρχει κάποια ξεκάθαρη οδηγία για το πότε φεύγει κενό, έτσι ώστε σε περίπτωση που φυσικά οι επιβάτες γνωρίζουν τα καρτελάκια, να ξέρουμε αν θα φύγει;

Υπάρχει άλλη αντιμετώπιση ανάλογα με την εκτιμώμενη κίνηση στο δρόμο, την συνέχεια της βάρδιας (πχ επίκειται διάλειμμα ή αλλαγή οδηγόυ) και την ικανότητα του επόμενου οχήματος, να σηκώσει τον κόσμο που περιμένει στις στάσεις.

Ίσως αυτό να εξηγεί τις διαφορές. Και στο 608 υπάρχουν πάρα πολλά τέτοια, απλά εκεί δεν φαίνεται τόσο πολύ καθώς η γραμμή είναι με 20/24 οχήματα minimum και δεν δημιουργούνται τεράστια κενά.

Στις κυκλικές, τα πράγματα είναι πιό απλά. Όταν μαζέψει ένα όχημα τόση καθυστέρηση, ώστε να πλησιάζει η ώρα του επόμενου δρομολογίου, απλά κάθεται στο τέρμα και περιμένει. Το εξοργιστικό βέβαια είναι, ότι δεν αλλάζουν οι πίνακες δρομολόγησης. Παρατηρώ πχ το 235 τα Σάββατα. Μέχρι το 2010 είχε 60' διαδρομή. Με την κρίση έγιναν 55' , κάποια στιγμή στα βαθιά τα χάλια (2013-2015) έδιναν 50' και μετά το 2018-19 ξαναέγιναν 55'.
Όμως, ειδικά μετά την καραντίνα, τα δρομολόγια από τις 11:00 το πρωί και μετά, δεν βγαίνουν. Έτσι, έχουμε ΚΑΘΕ Σάββατο το φαινόμενο, να μαζεύουν καθυστέρηση και τα τρία οχήματα που είναι έξω, και γύρω στις 14:00 - 15:00 να κάθονται στην αφετηρία με τη σειρά, ώστε να ξαναβρούν το δρομολόγιό τους. Εννοείται ότι ενδιάμεσα κυκλοφορούν τελείως ακανόνιστα. Πχ. αντί για 12:05, 12:25, 12:40, 13:00, έχουμε 12:05, 12:35, 12:40, 13:10, 13:40, 13:45 κλπ.

Κοινώς, ενώ η κίνηση έχει επανέλθει σε επίπεδα προ του 2010, εν τούτοις οι χρόνοι διαδρομής παρέμειναν σε εποχές .. μνημονίων.
Απάντηση
Σίγουρα παίζουν όλα αυτά ρόλο, απλά μερικές φορές είναι ακατανόητο γιατί φεύγουν κενά με λίγα λεπτά καθυστέρηση και ενώ ο οδηγός σχολάει σε 6 ώρες. Σε ελάχιστες περιπτώσεις πιστεύω ότι το κάνουν επίτηδες και οι οδηγοί (σε ελάχιστες, άλλωστε οι περισσότεροι φτάνουν και φεύγουν).
Πχ μια μέρα το Χ93 έφυγε 08:55 αντί για 08:40 από τα ΚΤΕΛ και πήγαινε υπερβολικά αργά, με αποτέλεσμα το επόμενο των 09:05 στο ύψος του Ηρακλείου, να κάνει προσπέραση σχεδόν με την διπλάσια ταχύτητα στην δεξιά λωρίδα. Παρατηρώντας την τηλεματική το πρώτο έφτασε στις 10:02 στο Αεροδρόμιο, με αναχώρηση στις 10:40 (με διάλειμμα), ενώ εμείς ακόμα ήμασταν Παιανία και φτάσαμε αεροδρόμιο 10:20, ενώ είχε 10:15 (με διάλειμμα). Δηλαδή μιλάμε για 28 λεπτά διαφορά στους χρόνους μεταξύ των δύο οχημάτων και σε γραμμή χωρίς στάσεις. Έπειτα έφυγε κενό στις 10:40 και πήρε κανονικά κόσμο στις 11:25 από ΚΤΕΛ και σε ΟΛΑ τα υπόλοιπα δρομολόγια έκανε πολύ καλούς χρόνους, ενώ σε εκείνο πήγαινε με 40 στην Αττική οδό. Μήπως επειδή έφυγε με +15 από ΚΤΕΛ και μετά είχε διάλειμμα, σκέφτηκε ότι αν φτάσεις με +10 πχ, θα του πουν να φύγει κανονικά (με 10 λεπτά διάλειμμα), ενώ με +25 να πάει κενό.

Τέλος, προφανώς χρειάζεται αναθεώρηση αρκετά το πρόγραμμα δρομολογίων, αρχικά όσο αφορά τους χρόνους διαδρομής, οι οποίοι δεν επαρκούν τις Καθημερινές 3-7 (ενώ 11-1 φτάνουν και περισσεύουν), Σάββατο 12-3 κλπ, αφετέρου όσον αφορά την συχνότητα των δρομολογίων που είναι αρκετά υψηλή στις 1-2 αλλά όχι στις 4-5
Απάντηση
(23-10-2024, 05:44 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Σίγουρα παίζουν όλα αυτά ρόλο, απλά μερικές φορές είναι ακατανόητο γιατί φεύγουν κενά με λίγα λεπτά καθυστέρηση και ενώ ο οδηγός σχολάει σε 6 ώρες. Σε ελάχιστες περιπτώσεις πιστεύω ότι το κάνουν επίτηδες και οι οδηγοί (σε ελάχιστες, άλλωστε οι περισσότεροι φτάνουν και φεύγουν).
Πχ μια μέρα το Χ93 έφυγε 08:55 αντί για 08:40 από τα ΚΤΕΛ και πήγαινε υπερβολικά αργά, με αποτέλεσμα το επόμενο των 09:05 στο ύψος του Ηρακλείου, να κάνει προσπέραση σχεδόν με την διπλάσια ταχύτητα στην δεξιά λωρίδα. Παρατηρώντας την τηλεματική το πρώτο έφτασε στις 10:02 στο Αεροδρόμιο, με αναχώρηση στις 10:40 (με διάλειμμα), ενώ εμείς ακόμα ήμασταν Παιανία και φτάσαμε αεροδρόμιο 10:20, ενώ είχε 10:15 (με διάλειμμα). Δηλαδή μιλάμε για 28 λεπτά διαφορά στους χρόνους μεταξύ των δύο οχημάτων και σε γραμμή χωρίς στάσεις. Έπειτα έφυγε κενό στις 10:40 και πήρε κανονικά κόσμο στις 11:25 από ΚΤΕΛ και σε ΟΛΑ τα υπόλοιπα δρομολόγια έκανε πολύ καλούς χρόνους, ενώ σε εκείνο πήγαινε με 40 στην Αττική οδό. Μήπως επειδή έφυγε με +15 από ΚΤΕΛ και μετά είχε διάλειμμα, σκέφτηκε ότι αν φτάσεις με +10 πχ, θα του πουν να φύγει κανονικά (με 10 λεπτά διάλειμμα), ενώ με +25 να πάει κενό.

Τέλος, προφανώς χρειάζεται αναθεώρηση αρκετά το πρόγραμμα δρομολογίων, αρχικά όσο αφορά τους χρόνους διαδρομής, οι οποίοι δεν επαρκούν τις Καθημερινές 3-7 (ενώ 11-1 φτάνουν και περισσεύουν), Σάββατο 12-3 κλπ, αφετέρου όσον αφορά την συχνότητα των δρομολογίων που είναι αρκετά υψηλή στις 1-2 αλλά όχι στις 4-5
Τεράστιο πρόβλημα έχουν οι χρόνοι διαδρομής ανάμεσα 8:30 - 10:30 λόγω κίνησης. Επειδή δεν έχω σαφή εικόνα από άλλες περιοχές θα μιλήσω για τη δικιά μου. Γραμμές της περιοχής μου που επηρεάζονται πολύ λόγω κίνησης είναι ότι διέρχεται από το κέντρο των Αγίων (πχ ΑΒ10 , Β12 , ΑΒ11 κλπ) που για να περάσουν το συγκεκριμένο κομμάτι μπορεί να θέλουν και μισή ώρα. Εκτός από αυτά τα κλασσικά επηρεάζεται πολύ και το 720 το οποίο ανάμεσα σε 8:30-9:30 δεν έχει καν δρομολόγια τις περισσότερες ημέρες , ενώ το 024 χάνεται άδειο στη κίνηση της Εθνικής Οδού και των Πατησίων. Και δυστυχώς το πρόβλημα της κίνησης φένεται άλυτο γιατί από τη μία δεν μπορείς να δωσεις χρόνο 120' για μία γραμμή που θέλει 60' κανονικά και από την άλλη πρέπει να το υποστούν οι επιβάτες
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.673 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.578 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.362 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.837 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.642 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.648 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.113 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.203 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.130 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.431 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 37 Επισκέπτης (ες)