Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024
(14-07-2024, 06:33 PM)antonis Έγραψε: Δεν ξέρω αν η κατάσταση στις γραμμές του ΚΤΕΛ Αττικής είναι χειρότερη από ό,τι ήταν επί ΟΣΥ αλλά η ουσία είναι ότι αυτός τις ξεφορτωθηκε ώστε να μπορέσει να καλύψει καλύτερα τις υπόλοιπες. Εξάλλου, κακές υπηρεσιες ,μπορεί να υπάρξουν σε όλους τους τομείς. Ο κακός επαγγελματίας όμως θα φύγει από την αγορά. Αντιθέτως κατά κανόνα ο μονοπωλιακός πάροχος δεν έχει κάποιο λόγο να βελτιωθεί.
Πώς θα φύγει ο κακός επαγγελματίας από την αγορά όταν γίνεται διαγωνισμός και ο μόνος γνώμονας που ενδιαφέρει το κράτος είναι το κόστος;Αφού δεν υπάρχει έλεγχος σε τίποτα ... Θα έπρεπε να υπάρχουν έλεγχοι στο έργο που παράγεται από τον εκάστοτε που έχει αναλάβει την δουλειά μέσω του διαγωνισμού
Απάντηση
(14-07-2024, 07:24 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Πώς θα φύγει ο κακός επαγγελματίας από την αγορά όταν γίνεται διαγωνισμός και ο μόνος γνώμονας που ενδιαφέρει το κράτος είναι το κόστος;Αφού δεν υπάρχει έλεγχος σε τίποτα ... Θα έπρεπε να υπάρχουν έλεγχοι στο έργο που παράγεται από τον εκάστοτε που έχει αναλάβει την δουλειά μέσω του διαγωνισμού
Από πού προκύπτει ότι το μόνο κριτήριο είναι το κόστος? Ο διαγωνισμός θέτει προδιαγραφές και για το έργο που πρέπει να παραχθεί και για τα οχήματα, η δε σύμβαση προβλέπει συνέπειες σε περίπτωση πλημμελούς εκτέλεσης. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση το ΚΤΕΛ Αττικής έχασε το έργο.
Απάντηση
(14-07-2024, 10:09 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Από πού προκύπτει ότι το μόνο κριτήριο είναι το κόστος? Ο διαγωνισμός θέτει προδιαγραφές και για το έργο που πρέπει να παραχθεί και για τα οχήματα, η δε σύμβαση προβλέπει συνέπειες σε περίπτωση πλημμελούς εκτέλεσης. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση το ΚΤΕΛ Αττικής έχασε το έργο.
Δεν έχασε το έργο... Αποχώρησε απλά και δεν συμμετείχε στον νέο διαγωνισμό. Για πες μου ποια ήταν η χρηματική αξίωση που θα έπρεπε να αξιώσει το ελληνικό δημόσιο απέναντι στο έργο που εκτελούσε; Γιατί μια χαρά τα τσεπωνε το ΚΤΕΛ.
Απάντηση
(14-07-2024, 10:22 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Δεν έχασε το έργο... Αποχώρησε απλά και δεν συμμετείχε στον νέο διαγωνισμό. Για πες μου ποια ήταν η χρηματική αξίωση που θα έπρεπε να αξιώσει το ελληνικό δημόσιο απέναντι στο έργο που εκτελούσε; Γιατί μια χαρά τα τσεπωνε το ΚΤΕΛ.
Και γιατί αποχωρησε;
Απάντηση
(14-07-2024, 10:22 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Δεν έχασε το έργο... Αποχώρησε απλά και δεν συμμετείχε στον νέο διαγωνισμό. Για πες μου ποια ήταν η χρηματική αξίωση που θα έπρεπε να αξιώσει το ελληνικό δημόσιο απέναντι στο έργο που εκτελούσε; Γιατί μια χαρά τα τσεπωνε το ΚΤΕΛ.
Προφανώς αγνοείς ότι τα ΚΤΕΛ που εκτελούν έργο του ΟΑΣΑ πληρώνονται με το διανυθέν χιλιόμετρο. Κάθε χαμένο δρομολόγιο σημαίνει λιγότερα έσοδα, ενώ βασικά κόστη, όπως μισθοί, leasing οχημάτων κλπ τρέχουν.
Απάντηση
(14-07-2024, 11:12 PM)antonis Έγραψε: Και γιατί αποχωρησε;
Πολύ σωστή ερώτηση!! Και αυτό είναι το νόημα όταν κάποιος βλέπει σφαιρικά την κατάσταση. Αντίληψη λέγεται και όχι προκατάληψη.

Δεν μπορούσε να συμμετέχει, είναι η απάντηση. Είχε τεθεί και σαν όρος από τον ΟΑΣΑ πως κοινοπραξία με την συμμετοχή έστω της Αττικής, δεν θα γινόταν αποδεκτή από το ΔΣ του Οργανισμού, καθώς είχε αποδείξει την ανεπάρκεια της και κανείς από τον Οργανισμό δεν θα ενέκρινε τέτοιο διαγωνισμό. Αυτός είναι ο λόγος που η σύμβαση-γέφυρα έως το τέλος του 2024 έγινε με την Κόρινθο και μόνο με αυτήν.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(15-07-2024, 02:08 AM)MrVanHool Έγραψε: Πολύ σωστή ερώτηση!! Και αυτό είναι το νόημα όταν κάποιος βλέπει σφαιρικά την κατάσταση. Αντίληψη λέγεται και όχι προκατάληψη.

Δεν μπορούσε να συμμετέχει, είναι η απάντηση. Είχε τεθεί και σαν όρος από τον ΟΑΣΑ πως κοινοπραξία με την συμμετοχή έστω της Αττικής, δεν θα γινόταν αποδεκτή από το ΔΣ του Οργανισμού, καθώς είχε αποδείξει την ανεπάρκεια της και κανείς από τον Οργανισμό δεν θα ενέκρινε τέτοιο διαγωνισμό. Αυτός είναι ο λόγος που η σύμβαση-γέφυρα έως το τέλος του 2024 έγινε με την Κόρινθο και μόνο με αυτήν.
Ναι αλλά οι υπηρεσίες που παρέχονται με τα ήδη αμάξι ήταν χάλια ... Οπότε τι συζητάμε;Το έκοψε το κράτος γιατί δεν τηρούσε τους όρους της σύμβασης;Ζήτησε πίσω το κράτος χρήμα για τις κακές υπηρεσίες;Απλά δεν συμμετέχει στο επόμενο διαγωνισμό... Ε, και ;Δεν πήρε τα λεφτά τόσα χρόνια χωρίς να υπάρχει κάποια χρηματική ποινή ;Κάποια ρήτρα;Όπως και με τα leasing της. ΟΣΥ... Αυτά που δεν δουλεύουν σωστά ή βγάζουν προβλήματα και δεν υπάρχει σωστή συντήρηση από τον ιδιώτη που έχει αναλάβει το έργο, δεν θα πρέπει αποζημίωση στο κράτος που δεν παρέχει τις υπηρεσίες όπως θα έπρεπε;;;Ποτέ τι συζητάμε... Όπως και στα έργα . Γίνεται ένα έργο το παραλαμβάνει το κράτος και πάλι δεν υπάρχει έλεγχος ούτε κάποια αποζημίωση αν τελικά το έργο έχει ατέλειες... Οπότε τι συζητάμε...
Απάντηση
(15-07-2024, 10:23 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Ναι αλλά οι υπηρεσίες που παρέχονται με τα ήδη αμάξι ήταν χάλια ... Οπότε τι συζητάμε;Το έκοψε το κράτος γιατί δεν τηρούσε τους όρους της σύμβασης;Ζήτησε πίσω το κράτος χρήμα για τις κακές υπηρεσίες;Απλά δεν συμμετέχει στο επόμενο διαγωνισμό... Ε, και ;Δεν πήρε τα λεφτά τόσα χρόνια χωρίς να υπάρχει κάποια χρηματική ποινή ;Κάποια ρήτρα;Όπως και με τα leasing της. ΟΣΥ... Αυτά που δεν δουλεύουν σωστά ή βγάζουν προβλήματα και δεν υπάρχει σωστή συντήρηση από τον ιδιώτη που έχει αναλάβει το έργο, δεν θα πρέπει αποζημίωση στο κράτος που δεν παρέχει τις υπηρεσίες όπως θα έπρεπε;;;Ποτέ τι συζητάμε... Όπως και στα έργα . Γίνεται ένα έργο το παραλαμβάνει το κράτος και πάλι δεν υπάρχει έλεγχος ούτε κάποια αποζημίωση αν τελικά το έργο έχει ατέλειες... Οπότε τι συζητάμε...
Απο την στιγμή που πλέον το συγκοινωνιακό έργο είναι όλο του ΟΑΣΑ, το οποίο το δίνει προς εκμετάλλευση στα ΚΤΕΛ, αλλά και στην ΟΣΥ με σύμβαση με τον κάθε ένα, θα έπρεπε όλες αυτές οι ερωτήσεις να αφορούν και την ΟΣΥ αρχικά και να δούμε αν εκεί έλεγξε ποτέ το κράτος τι συμβαίνει. Που κανείς εδώ και τόσα χρόνια δεν έχει τιμωρηθεί για αυτή την κατάντια της συγκοινωνίας (με αποκορύφωμα εκείνο το καλοκαίρι του '17 που η Π.Ραλλη έβγαζε 25 οχήματα όλη την ημέρα και άλλα τόσα ο Πειραιάς. Δεν πιστεύω πως έχει ξεχάσει κανείς εκείνες τις μέρες, που για να κάνουν τα πολιτικά τους παιχνίδια με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ τότε, πάνω από 300 λεωφορεία "χάλασαν" ξαφνικά)

Μπορώ να σου πω λοιπόν πως η απευθείας ανάθεση δεν περιείχε πολλές δυνατότητες "τιμωρίας", καθώς ήρθε για να μας γλιτώσει από αυτά και άλλα τόσα που προανέφερα πως υπήρχαν. Όταν φάνηκε η ανεπάρκεια του όποιου ιδιώτη, ήταν ξεκάθαρη η μη συνέχιση της συνεργασίας με την λήξη της απευθείας ανάθεσης. Αν ήταν και τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ ανεπαρκή, δεν ξέρω καν αν θα μιλούσαμε για διεθνή διαγωνισμό τώρα. Όμως το αποτέλεσμα έδειξε πως τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ (πλην της Αττικής) κάνουν ένα πολύ καλό έργο, γι'αυτο και ο ίδιος ο ΟΑΣΑ επιθυμεί να επεκταθεί η συνεργασία με τα ΚΤΕΛ.

Φυσικά ότι λέμε ισχύει για τώρα. Αν αύριο τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ αρχίζουν να δείχνουν σημάδια Αττικής, η αντίδραση του ΟΑΣΑ θα είναι η ίδια με αυτήν της Αττικής. Αντίθετα με την ΟΣΥ που δεν θα πληρώσει ποτέ και κανείς κανένα πρόστιμο για ο,τι κι αν κάνουν... Θα την πληρώσει το κράτος την ζημιά, δηλαδή ο πολίτης, το γνωστό κορόιδο...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(15-07-2024, 11:20 AM)MrVanHool Έγραψε: Απο την στιγμή που πλέον το συγκοινωνιακό έργο είναι όλο του ΟΑΣΑ, το οποίο το δίνει προς εκμετάλλευση στα ΚΤΕΛ, αλλά και στην ΟΣΥ με σύμβαση με τον κάθε ένα, θα έπρεπε όλες αυτές οι ερωτήσεις να αφορούν και την ΟΣΥ αρχικά και να δούμε αν εκεί έλεγξε ποτέ το κράτος τι συμβαίνει. Που κανείς εδώ και τόσα χρόνια δεν έχει τιμωρηθεί για αυτή την κατάντια της συγκοινωνίας (με αποκορύφωμα εκείνο το καλοκαίρι του '17 που η Π.Ραλλη έβγαζε 25 οχήματα όλη την ημέρα και άλλα τόσα ο Πειραιάς. Δεν πιστεύω πως έχει ξεχάσει κανείς εκείνες τις μέρες, που για να κάνουν τα πολιτικά τους παιχνίδια με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ τότε, πάνω από 300 λεωφορεία "χάλασαν" ξαφνικά)

Μπορώ να σου πω λοιπόν πως η απευθείας ανάθεση δεν περιείχε πολλές δυνατότητες "τιμωρίας", καθώς ήρθε για να μας γλιτώσει από αυτά και άλλα τόσα που προανέφερα πως υπήρχαν. Όταν φάνηκε η ανεπάρκεια του όποιου ιδιώτη, ήταν ξεκάθαρη η μη συνέχιση της συνεργασίας με την λήξη της απευθείας ανάθεσης. Αν ήταν και τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ ανεπαρκή, δεν ξέρω καν αν θα μιλούσαμε για διεθνή διαγωνισμό τώρα. Όμως το αποτέλεσμα έδειξε πως τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ (πλην της Αττικής) κάνουν ένα πολύ καλό έργο, γι'αυτο και ο ίδιος ο ΟΑΣΑ επιθυμεί να επεκταθεί η συνεργασία με τα ΚΤΕΛ.

Φυσικά ότι λέμε ισχύει για τώρα. Αν αύριο τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ αρχίζουν να δείχνουν σημάδια Αττικής, η αντίδραση του ΟΑΣΑ θα είναι η ίδια με αυτήν της Αττικής. Αντίθετα με την ΟΣΥ που δεν θα πληρώσει ποτέ και κανείς κανένα πρόστιμο για ο,τι κι αν κάνουν... Θα την πληρώσει το κράτος την ζημιά, δηλαδή ο πολίτης, το γνωστό κορόιδο...
Ποιος είπε ότι συμφωνώ με ότι γίνεται και στην ΟΣΥ ;Αλλά εφόσον είναι κρατική μην περιμένεις έλεγχο ... Αλλά επειδή είναι μπαχαλο οι κρατικές εταιρείες σημαίνει ότι πρέπει να δουλεύουν με τα ίδια κριτήρια και αυτοί που κάνουν σύμβαση έργου ως ιδιώτες;Αν δεν τους βγαίνουν τα κουκιά με τα λεφτά που πληρώνονται να μην αναλάβουν την δουλειά και να μην κάνουν προσφορά ... Έχουμε δει και τα ΚΤΕΛ τι συγκοινωνία κάνουν και τι υπηρεσία προσφέρουν στον πολίτη ...Για να βγει το δρομολόγιο για να πληρωθεί το ΚΤΕΛ γκραν Πρι κάνουν ... Και παράδειγμα αν θες να σου πω ...Λένορμαν για Αχιλλέως το 051 συστηματικά ενώ έχει κίνηση η αριστερή λωρίδα πάει από την δεξιά για αν στρίψει αριστερά... Δεν το κάνει ένας οδηγός αλλά ΟΛΟΙ . Προφανώς και γίνεται για να βγουν οι χρόνοι που έχει δώσει ο ΟΑΣΑ .Είναι επαγγελματική οδήγηση αυτή;Όχι βέβαια .Πιέζονται οι οδηγοί να γίνει έτσι η συγκοινωνία;Είναι επικίνδυνη οδήγηση αυτή ; Είναι έχω να σου πω ...και σου είπα για ένα σημείο το οποίο περνάω καθημερινά και το έχω προσέξει ... Χωρίς να σου πω για τα 12ωρα που δουλεύουν οι οδηγοί στα ΚΤΕΛ καθώς δεν κάνουν κατσαρες ... Στην πλάτη των οδηγών βγαίνουν τα δρομολόγια είτε της ΟΣΥ είτε των ΚΤΕΛ .Οπότε όλα τα έπρεπε να ελέγχονται σε μια σύμβαση.Απο το αποτέλεσμα που έρχεται αλλά και από το πώς έρχεται αυτό το αποτέλεσμα... Το πρόβλημα είναι ότι για να πάρουν το έργο το παίρνουν είτε τους συμφέρει είτε όχι πατώντας επί πτωμάτων
Απάντηση
(15-07-2024, 11:29 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Ποιος είπε ότι συμφωνώ με ότι γίνεται και στην ΟΣΥ ;Αλλά εφόσον είναι κρατική μην περιμένεις έλεγχο ... Αλλά επειδή είναι μπαχαλο οι κρατικές εταιρείες σημαίνει ότι πρέπει να δουλεύουν με τα ίδια κριτήρια και αυτοί που κάνουν σύμβαση έργου ως ιδιώτες;Αν δεν τους βγαίνουν τα κουκιά με τα λεφτά που πληρώνονται να μην αναλάβουν την δουλειά και να μην κάνουν προσφορά ... Έχουμε δει και τα ΚΤΕΛ τι συγκοινωνία κάνουν και τι υπηρεσία προσφέρουν στον πολίτη ...Για να βγει το δρομολόγιο για να πληρωθεί το ΚΤΕΛ γκραν Πρι κάνουν ... Και παράδειγμα αν θες να σου πω ...Λένορμαν για Αχιλλέως το 051 συστηματικά ενώ έχει κίνηση η αριστερή λωρίδα πάει από την δεξιά για αν στρίψει αριστερά... Δεν το κάνει ένας οδηγός αλλά ΟΛΟΙ . Προφανώς και γίνεται για να βγουν οι χρόνοι που έχει δώσει ο ΟΑΣΑ .Είναι επαγγελματική οδήγηση αυτή;Όχι βέβαια .Πιέζονται οι οδηγοί να γίνει έτσι η συγκοινωνία;Είναι επικίνδυνη οδήγηση αυτή ; Είναι έχω να σου πω ...και σου είπα για ένα σημείο το οποίο περνάω καθημερινά και το έχω προσέξει ... Χωρίς να σου πω για τα 12ωρα που δουλεύουν οι οδηγοί στα ΚΤΕΛ καθώς δεν κάνουν κατσαρες ... Στην πλάτη των οδηγών βγαίνουν τα δρομολόγια είτε της ΟΣΥ είτε των ΚΤΕΛ .Οπότε όλα τα έπρεπε να ελέγχονται σε μια σύμβαση.Απο το αποτέλεσμα που έρχεται αλλά και από το πώς έρχεται αυτό το αποτέλεσμα... Το πρόβλημα είναι ότι για να πάρουν το έργο το παίρνουν είτε τους συμφέρει είτε όχι πατώντας επί πτωμάτων
Μα συζητάμε για ευθύνες και ζητάμε να τιμωρείται μόνο ο κακός ιδιώτης και όχι η κακία δημόσια εταιρεία. Ίσως η τιμωρία της κακιάς δημόσιας εταιρείας είναι πως έχασε το μονοπώλιο (όπως προανέφερε ο Αντώνης) και ένα κομμάτι του έργου το έδωσαν αλλού. Αλλά και πάλι δεν βλέπω να βάζει μυαλό.. 

Τώρα ως προς τα εσωτερικά, αρχικά στο τελείωμα της Λενορμαν ολοι χρησιμοποιούν τις 2 αριστερές λωρίδες για αριστερά και την μια που μένει για ευθεία ή δεξιά. Δεν εμποδίζει κανέναν, αντίθετα με το να είσαι αριστερά αλλά να πρέπει να πιάσεις δεξιά για την στάση "Μεταξουργείο" επί της Αχιλλέως, υπάρχει το ενδεχόμενο να κλείσεις και τις δύο λωρίδες της Αχιλλέως.

Τα ωράρια εργασίας είναι επιλογή της πλειοψηφίας των οδηγών για να σπάσουν οι κατσαρές (εκτός από τις διακοπές κατσαρές που υφίστανται κανονικά) και να πληρώνονται παραπάνω, αφού τα ΚΤΕΛ πληρώνουν κοντά στα 14 ευρώ μεικτά την ώρα! 

Είναι μάταιο να προσπαθείς να βρεις κάτι να πεις για τα ΚΤΕΛ που κάνουν ένα καλό έργο (με λάθη φυσικά). Αν σκεφτούμε πως τα ΚΤΕΛ ήρθαν από την ανεπάρκεια της ΟΣΥ και όπως είπες η ΟΣΥ είναι δημόσιο άρα ποτέ δεν θα τιμωρηθεί κανείς, τότε να κλείσει τελείως η ΟΣΥ, να έρθουν μόνο ιδιώτες που τουλάχιστον έστω και με καθυστέρηση θα τιμωρούνται.

Οπότε αντί να προσπαθούμε να βρούμε λάθη στον άλλο, ας δούμε πως μπορεί ρεαλιστικά να γίνει η συγκοινωνία καλύτερη αύριο. Η Πολιτεία δεν θα αλλάξει ουσιαστικά, άρα τι κάνουμε εμείς από το κομμάτι που είμαστε ο καθένας; Εμένα πάντως προτεραιότητα μου δεν είναι να στηλιτεύω τον γείτονα, όσο κι αν αυτός το κάνει διαρκώς. Προτεραιότητα μου είναι να φτιάξουμε την καμμενη γη της Αττικής και την αδιαφορία παλαιότερα της ΟΣΥ που βρήκαμε σε όσες γραμμές έχουμε αναλάβει. Και το έργο είναι τεράστιο και με αποτελέσματα που μας δικαιώνουν σε όλους.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.673 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.577 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.362 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.836 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.642 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.648 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.113 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.203 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.130 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.431 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 40 Επισκέπτης (ες)