(04-06-2024, 02:37 PM)ecoj Έγραψε: Ο ΟΑΣΑ το ξέρει ότι η ΟΣΥ δεν έχει οδηγούς ούτε για τα βασικά;
Πως φορτώνει στην ΟΣΥ το πχ 122 που κανονικά ήταν στα ΚΤΕΛ ή νέα νυκτερινή γραμμή που θέλει άλλες 3 βάρδιες. Και δεν λέω καν για κάτι Χ80 που γεμίζει ένα στα 10 δρομολόγια. Όχι ότι αν κοπούν όλα αυτά θα σωθεί η κατάσταση αλλά καταλαβαίνει κάνεις ότι προκύπτουν ερωτήματα σχετικά με τις προτεραιότητες.
Και το ότι "θα το δουλέψει σωστά ο ιδιώτης" είναι αστειότητα όταν είδαμε το χάλι σε ΚΤΕΛ Αττικής και Εύβοιας. Μένει να φανεί αν η ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ θα δουλέψει σωστά αν ποτέ αναλάβει.
Δεν είναι μόνο το 122, είναι και το 171 που έχει γυρίσει από πέρυσι στην ΟΣΥ (σε ανταπόδοση πήραν το 051/2). Για το 122 όμως, που θέλει ειδικά τις Κυριακές 20-22 βάρδιες και 9 οχήματα, το μόνο που "επωμίσθηκε' το ΚΤΕΛ, είναι το 302 με 3 οχήματα και 8 βάρδιες.
Δεν συζητάμε καν για το γεγονός ότι έχουν δεσμευτεί 16 νταλίκες για 122/171 και λείπουν από άλλες βασικές γραμμές. Κι όλο αυτό διότι "δεν έχει διαθεσιμότητα" το ΚΤΕΛ σε νταλίκες (κοινώς, ικανότατα και καλοδουλευμένα οχήματα Μονάχου, τα διέλυσαν μέσα σε 3 χρόνια - κι αυτές που κυκλοφορούν, ούτε στην Αλβανία δεν θα τις είχαν έτσι)
Το ρεζουμέ είναι ότι, μόλις μπήκε ο Ιούνιος, έχει ξεχαρβαλωθεί όλο το πρόγραμμα δρομολόγησης. Χθές στην Κηφισίας είχε (πρωϊνή αιχμή πάντα) το 550 με 15-20λεπτα, το Α7 με 20λεπτα. Το 10/18/19 είχαν κενά μια ώρα όλα (από 07 :40 μέχρι 08 : 40 δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ αναχώρηση από ΠΟΥΘΕΝΑ για Χαλάνδρι).
Το Μπραχάμι "ανέλαβε" βάρδιες στο 220/1 και εδώ και 4 μέρες δεν έχει καταφέρει να βγάλει πάνω από 2 βάρδιες (και σήμερα πάλι με ένα VOLVO είναι έξω, το οποίο θα αποσυρθεί και θα αφήσει το 220 μετά τις 20:15 με δρομολόγιο κάθε ... μία ώρα!!)
Τί άλλο να πούμε;