Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024
(02-06-2024, 09:13 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Ναι έξυπνη ιδέα η κατάργηση των διαλλειματων.Καλα τώρα αλήθεια θέλετε και τα γράφετε αυτά ;
Κανένας άνθρωπος δεν θα έλεγε να καταργηθεί το διάλειμμα σε 8ωρο, ίσα ίσα θα έπρεπε να ήταν και μεγαλύτερο. Όμως υπάρχουν 6ωρες και μικρότερες βάρδιες χωρίς διάλειμμα όπως στο 400 που δεν υπάρχουν διαλείμματα και οι βάρδιες είναι κάτω από 6 ώρες πχ
Καρτ. 2: 0015/ΑΝΘ, 0030/ΤΕ, 0150/ΑΦ, 0310/ΤΕ, 0425/ΑΦ, 0555 ΑΜ ΑΝΘ
Απάντηση
Μίας και λέτε για νυχτερινά, χθες νύχτα πήγα πρώτη φορά 790 από Γλυφάδα (δρομολόγιο 1.40). Είχα ακούσει από άτομα ότι οι Ασιάτες εργαζόμενοι των μαγαζιών εστίασης της Γλυφάδας παίζουν ξύλο για μια θέση αλλά αυτό που είδα ξεπερνούσε κάθε φαντασία

Για το 500 πρέπει να φύγουν όντως τα citaro
Απάντηση
Εκτός από το 500 και το 790, τα ίδια συμβαίνουν και στο 11 στο οποίο στο Σύνταγμα μπαίνουν 10/50 και στις επόμενες στάσεις μέχρι πλατεία Αμερικής δεν χωράει ούτε 1/50. Μόνο το Χ14 είναι καλύτερα επειδή έχει και νταλίκες
Απάντηση
Νέα μόδα τώρα , κόβουν το 3ο όχημα στο 700. Μια γραμμή με ήδη ελλειπή δρομολόγια και πολύ κόσμο , από τα 20-25λεπτα έχει πάει στο μισάωρο. Στα οχήματα γίνεται χαμός καθώς υποτίθεται πως η συγκεκριμένη γραμμή θα συνδέει το κέντρο της Πετρούπολης με την Αγία Τριάδα μετά τη κατάργηση του Β11 από εκεί. Επίσης νομίζω είναι και μια από τις γραμμές που δεν έχουν πάρει Yutong ακόμα. Άλλη γραμμή με πολύ κόσμο από εκεί είναι και το 747 που τηρούνται τα δρομολόγια αλλά έχει μίντι
Απάντηση
Ηλεκτρικά από γραμμές των Λιοσίων μόνο τα Α11, Β11, Α8, 732, 719 καθημερινές και τα 822, 730 Σαββατοκύριακα έχουν πάρει.

Και το 731 με κάτι 40λεπτα το έχουν μην καταλαβαίνοντας τη χρησιμότητα της γραμμής. Θεωρούν ότι αλληλοκαλύπτεται από το 703. Αντε να εξηγήσεις ότι πανε σε 703 + Α15 γιατί απλά δεν περνάει το 731.
Απάντηση
(04-06-2024, 11:32 AM)kostas720 Έγραψε: Νέα μόδα τώρα , κόβουν το 3ο όχημα στο 700. Μια γραμμή με ήδη ελλειπή δρομολόγια και πολύ κόσμο , από τα 20-25λεπτα έχει πάει στο μισάωρο. Στα οχήματα γίνεται χαμός καθώς υποτίθεται πως η συγκεκριμένη γραμμή θα συνδέει το κέντρο της Πετρούπολης με την Αγία Τριάδα μετά τη κατάργηση του Β11 από εκεί. Επίσης νομίζω είναι και μια από τις γραμμές που δεν έχουν πάρει Yutong ακόμα. Άλλη γραμμή με πολύ κόσμο από εκεί είναι και το 747 που τηρούνται τα δρομολόγια αλλά έχει μίντι
Δεν έχετε καταλάβει νομίζω το πρόβλημα έλλειψης οδηγών όσο περνάει ο καιρός. Συνταξιοδοτούνται σιγά σιγά και άλλοι παραιτούνται νέοι και παλιοί και δεν αναπληρώνονται σε λεωφορεία και τρόλεϊ. Το πρόβλημα θα χειροτερεύει και άλλο όσο περνάει ο καιρός .Η κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται για την συγκοινωνία . Θέλει να την πουλήσει μπιρ παρά σε κάποιον δικό της με διαγωνισμό να τον επιδοτεί χωρίς εκείνον να τον ενδιαφέρουν τα εισιτήρια και κάποιος ιδιώτης να βγάζει χρήμα, γνωστός του κάθε πολιτικού . Γνωστό το έργο, πρώτα απαξιώνουμε κάτι δεν μπορούμε να το μαζέψουμε και το δίνουμε σε ιδιώτη για να δουλέψει "σωστά" . Όσο δεν πληρώνονται οι οδηγοί ικανοποιητικό μισθό το πρόβλημα θα μεγαλώνει. Μετά με τον ιδιώτη που θα μπορεί να φέρει όποιον θέλει θα φέρει οδηγούς από άλλες χώρες ως φθηνότερα εργατικά χέρια να ρίξει τα μεροκάματα... Γνωστό το έργο ... Με την δικαιολογία ο Έλληνας είναι τεμπέλης και δεν δουλεύει όπως στην σεζόν στα νησιά που δεν πάει ,και σε άλλες δουλειές που δεν πληρώνουν...
Απάντηση
Ο ΟΑΣΑ το ξέρει ότι η ΟΣΥ δεν έχει οδηγούς ούτε για τα βασικά;
Πως φορτώνει στην ΟΣΥ το πχ 122 που κανονικά ήταν στα ΚΤΕΛ ή νέα νυκτερινή γραμμή που θέλει άλλες 3 βάρδιες. Και δεν λέω καν για κάτι Χ80 που γεμίζει ένα στα 10 δρομολόγια. Όχι ότι αν κοπούν όλα αυτά θα σωθεί η κατάσταση αλλά καταλαβαίνει κάνεις ότι προκύπτουν ερωτήματα σχετικά με τις προτεραιότητες.
Και το ότι "θα το δουλέψει σωστά ο ιδιώτης" είναι αστειότητα όταν είδαμε το χάλι σε ΚΤΕΛ Αττικής και Εύβοιας. Μένει να φανεί αν η ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ θα δουλέψει σωστά αν ποτέ αναλάβει.
Απάντηση
Α2 με σχεδόν δύο ώρες κενό σήμερα μεσημέρι από Ακαδημία 15.15-17.00 άλλο που έχει μείνει στο πρόγραμμα το δρομολόγιο 16.20. Το 16.45 είναι αυτό που ήρθε και έφυγε 17.00
Α2 επίσης με δρομολόγια από Βούλα 19.30-20.30-21.30
Απάντηση
Συμφωνώ με τον Mrtrolleibus.. Τα έζησα χτες στην Πάτρα σε συνάντηση με την Υγυπουργό Υποδομών.. Δεν τους ενδιάφερει η συγκοινωνία παρά μόνο αν έχει άλλα ενδιαφέροντα....Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.. Όλοι πουλάνε μούρη και εφέ...
Απάντηση
(04-06-2024, 02:37 PM)ecoj Έγραψε: Ο ΟΑΣΑ το ξέρει ότι η ΟΣΥ δεν έχει οδηγούς ούτε για τα βασικά;
Πως φορτώνει στην ΟΣΥ το πχ 122 που κανονικά ήταν στα ΚΤΕΛ ή νέα νυκτερινή γραμμή που θέλει άλλες 3 βάρδιες. Και δεν λέω καν για κάτι Χ80 που γεμίζει ένα στα 10 δρομολόγια. Όχι ότι αν κοπούν όλα αυτά θα σωθεί η κατάσταση αλλά καταλαβαίνει κάνεις ότι προκύπτουν ερωτήματα σχετικά με τις προτεραιότητες.
Και το ότι "θα το δουλέψει σωστά ο ιδιώτης" είναι αστειότητα όταν είδαμε το χάλι σε ΚΤΕΛ Αττικής και Εύβοιας. Μένει να φανεί αν η ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ θα δουλέψει σωστά αν ποτέ αναλάβει.

Δεν είναι μόνο το 122, είναι και το 171 που έχει γυρίσει από πέρυσι στην ΟΣΥ (σε ανταπόδοση πήραν το 051/2). Για το 122 όμως, που θέλει ειδικά τις Κυριακές 20-22 βάρδιες και 9 οχήματα, το μόνο που "επωμίσθηκε' το ΚΤΕΛ, είναι το 302 με 3 οχήματα και 8 βάρδιες.  

Δεν συζητάμε καν για το γεγονός ότι έχουν δεσμευτεί 16 νταλίκες για 122/171 και λείπουν από άλλες βασικές γραμμές. Κι όλο αυτό διότι "δεν έχει διαθεσιμότητα" το ΚΤΕΛ σε νταλίκες (κοινώς, ικανότατα και καλοδουλευμένα οχήματα Μονάχου, τα διέλυσαν μέσα σε 3 χρόνια - κι αυτές που κυκλοφορούν, ούτε στην Αλβανία δεν θα τις είχαν έτσι)

Το ρεζουμέ είναι ότι, μόλις μπήκε ο Ιούνιος, έχει ξεχαρβαλωθεί όλο το πρόγραμμα δρομολόγησης. Χθές στην Κηφισίας είχε (πρωϊνή αιχμή πάντα) το 550 με 15-20λεπτα, το Α7 με 20λεπτα. Το 10/18/19 είχαν κενά μια ώρα όλα (από 07 :40 μέχρι 08 : 40 δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ αναχώρηση από ΠΟΥΘΕΝΑ για Χαλάνδρι).

Το Μπραχάμι "ανέλαβε" βάρδιες στο 220/1 και εδώ και 4 μέρες δεν έχει καταφέρει να βγάλει πάνω από 2 βάρδιες (και σήμερα πάλι με ένα VOLVO είναι έξω, το οποίο θα αποσυρθεί και θα αφήσει το 220 μετά τις 20:15 με δρομολόγιο κάθε ... μία ώρα!!)

Τί άλλο να πούμε;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.673 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.534 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.361 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.828 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.638 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.646 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.113 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.177 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.125 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.430 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 48 Επισκέπτης (ες)