Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024
#81
(11-04-2024, 07:13 PM)Korkis Έγραψε: Το 842 (μια γραμμή που ήδη πάσχει από κακή συχνότητα) έχει κενό μεταξύ δρομολογίων 1 ώρα και 40 λεπτά (18:00-19:40) απόγευμα καθημερινής. Γνωρίζει κανείς αν έχει γίνει κάτι τόσο ακραίο για να συμβεί κάτι τέτοιο?
Τις περισσότερες φορές τέτοια κενά είναι λόγω κάποιας έκτακτης βλάβης
Απάντηση
#82
Καλησπέρα δεν ξέρω αν είναι το σωστό μέρος για να το ανεβάσω αλλά. Το ΣΚ 13-14/4/24 Ο σταθμός Κορυδαλλός είναι κλειστός με απόφαση της ΣΤΑΣΥ λόγω εγκατάστασης του συστήματος επικύρωσης εισητηρίων και το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται μέσω της γραμμής Χ50. Ωστόσο πουθενά στην τηλεματική δεν αναφέρεται η γραμμή ή οι χρόνοι που από την κάθε στάση. Πως υποτίθεται θα ξέρουμε πότε περνά ή όχι από την στιγμή που καλύπτει από το μετρό της Νίκαιας μέχρι της Αγίας Μαρίνας; Ξέρει κανείς γιατί συμβαίνει αυτό;?
Απάντηση
#83
Στο oasa telematics το έχει κανονικά, μπορείς να το δεις από την ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ, αλλά όχι από την εφαρμογή. Και ώρες και χάρτη με οχήματα
Απάντηση
#84
(14-04-2024, 12:23 PM)Aggele Έγραψε: Καλησπέρα δεν ξέρω αν είναι το σωστό μέρος για να το ανεβάσω αλλά. Το ΣΚ 13-14/4/24 Ο σταθμός Κορυδαλλός είναι κλειστός με απόφαση της ΣΤΑΣΥ λόγω εγκατάστασης του συστήματος επικύρωσης εισητηρίων και το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται μέσω της γραμμής Χ50. Ωστόσο πουθενά στην τηλεματική δεν αναφέρεται η γραμμή ή οι χρόνοι που από την κάθε στάση. Πως υποτίθεται θα ξέρουμε πότε περνά ή όχι από την στιγμή που καλύπτει από το μετρό της Νίκαιας μέχρι της Αγίας Μαρίνας; Ξέρει κανείς γιατί συμβαίνει αυτό;?
Ανοιξε τη γραμμη 909 κ πήγαινε στη σταση ΣΤ.Νικαιας. Θα σου τη βγάλει εκει στη λίστα διερχόμενων γραμμών κ μετα κλικάρεις
Απάντηση
#85
(14-04-2024, 02:50 PM)Citaro Έγραψε: Ανοιξε τη γραμμη 909 κ πήγαινε στη σταση ΣΤ.Νικαιας. Θα σου τη βγάλει εκει στη λίστα διερχόμενων γραμμών κ μετα κλικάρεις
Ναι αλλά ο μέσος επιβάτης πόσο μάλλον ένα ηλικιωμένο άτομο πως θα ξέρει υποτίθεται να μπει σε αυτή την διαδικασία για να δει το λεωφορείο; ( Ρητορικό το ερώτημα)
Απάντηση
#86
Σήμερα απεργία, το 550 με μόνο 1 όχημα και το Α7 με δυο, το ένα πίσω από το άλλο. Η τηλεματική γράφει για το 550 28 λεπτά, αλλά τελικά έφτασε μετά από μια ώρα και ένα τέταρτο (μια ώρα και ένα τέταρτο για να παει από Συγγρού-Φιξ στη Κατεχάκη). Φτάνει το λεωφορείο, ήμουν το τελευταίο άτομο που χώρεσε για τις επόμενες πέντε στάσεις, 3 άτομα στηριζόντουσαν στο παρμπρίζ. Ευτυχώς που είχε μπεί solaris νταλίκα και όχι GN, και είχε κλιματισμό. Ένα μεγάλο μπράβο στον οδηγό που καταφέρνει και εξυπηρετεί σε μια τόσο δύσκολη μέρα, με το επιβατικό κοινό να φωνάζει για να μπεί και να βγεί.
Απάντηση
#87
(17-04-2024, 01:06 PM)akis Έγραψε: Σήμερα απεργία, το 550 με μόνο 1 όχημα και το Α7 με δυο, το ένα πίσω από το άλλο. Η τηλεματική γράφει για το 550 28 λεπτά, αλλά τελικά έφτασε μετά από μια ώρα και ένα τέταρτο (μια ώρα και ένα τέταρτο για να παει από Συγγρού-Φιξ στη Κατεχάκη). Φτάνει το λεωφορείο, ήμουν το τελευταίο άτομο που χώρεσε για τις επόμενες πέντε στάσεις, 3 άτομα στηριζόντουσαν στο παρμπρίζ. Ευτυχώς που είχε μπεί solaris νταλίκα και όχι GN, και είχε κλιματισμό. Ένα μεγάλο μπράβο στον οδηγό που καταφέρνει και εξυπηρετεί σε μια τόσο δύσκολη μέρα, με το επιβατικό κοινό να φωνάζει για να μπεί και να βγεί.
Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές , ο οργανισμός δεν έχει καμία ευελιξία στην δρομολόγηση τις συγκεκριμένες ημέρες απεργιών , με αποτέλεσμα ο κόσμος να στοιβάζεται σε τραγικά σημεία , με κίνδυνο τη σωματική τους ακεραιότητα. Γραμμές όπως το 550 , 703 , Α5 , Α7 , Α1 , Β9 κτλ πρέπει να είναι όσο πιο ενισχυμένες γίνεται , ενώ οι τροφοδοτικές γραμμές , αφού το μετρό δεν λειτουργεί , πρέπει να αραιώνουν. Πχ σήμερα το Α1 έχει 6 δρομολόγια , το 550 5 , το Α7 7 και το Α8 11 , ενώ το 141 31 , το 720 28 και το 823 35. Άλλο πρόβλημα είναι οι τραγικές χρονοαποστάσεις που συναντάς σε όλες τις γραμμές , που ενώ έχει για παράδειγμα δρομολόγια κάθε 30-40 λεπτά , ξαφνικά έχει 10λεπτα και μετά πετάει ένα δίωρο κενό. Γενικά , στις απεργίες πρέπει να διεξάγεται πρώτα η σημαντική συγκοινωνία , που είναι οι διακεντρικές και αυτές που αντικαθιστούν τις γραμμές του μετρό και μετά οι τοπικο-τροφοδοτικές.
Απάντηση
#88
(17-04-2024, 02:19 PM)kostas720 Έγραψε: Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές , ο οργανισμός δεν έχει καμία ευελιξία στην δρομολόγηση τις συγκεκριμένες ημέρες απεργιών , με αποτέλεσμα ο κόσμος να στοιβάζεται σε τραγικά σημεία , με κίνδυνο τη σωματική τους ακεραιότητα. Γραμμές όπως το 550 , 703 , Α5 , Α7 , Α1 , Β9 κτλ πρέπει να είναι όσο πιο ενισχυμένες γίνεται , ενώ οι τροφοδοτικές γραμμές , αφού το μετρό δεν λειτουργεί , πρέπει να αραιώνουν. Πχ σήμερα το Α1 έχει 6 δρομολόγια , το 550 5 , το Α7 7 και το Α8 11 , ενώ το 141 31 , το 720 28 και το 823 35. Άλλο πρόβλημα είναι οι τραγικές χρονοαποστάσεις που συναντάς σε όλες τις γραμμές , που ενώ έχει για παράδειγμα δρομολόγια κάθε 30-40 λεπτά , ξαφνικά έχει 10λεπτα και μετά πετάει ένα δίωρο κενό. Γενικά , στις απεργίες πρέπει να διεξάγεται πρώτα η σημαντική συγκοινωνία , που είναι οι διακεντρικές και αυτές που αντικαθιστούν τις γραμμές του μετρό και μετά οι τοπικο-τροφοδοτικές.
Καλά το μεγαλύτερο πρόβλημα στις απεργίες είναι πάντα Ράλλη και Μπραχάμι 

Τελευταίο δρομολόγιο Α3 από Αθήνα 17.15.  Κάθησα μισή ώρα στο Σύνταγμα και ενημέρωνα κόσμο να πάει να πάρει Α2 και 856 από την άλλη στάση 

Τα δρομολόγια του Α1 μειώθηκαν σε 5 ανά κατεύθυνση. 550 από Φάληρο φύγανε 4. Α7 πέντε και τέσσερα αντίστοιχα
Απάντηση
#89
(17-04-2024, 07:27 PM)Leon377 Έγραψε: Καλά το μεγαλύτερο πρόβλημα στις απεργίες είναι πάντα Ράλλη και Μπραχάμι 

Τελευταίο δρομολόγιο Α3 από Αθήνα 17.15.  Κάθησα μισή ώρα στο Σύνταγμα και ενημέρωνα κόσμο να πάει να πάρει Α2 και 856 από την άλλη στάση 

Τα δρομολόγια του Α1 μειώθηκαν σε 5 ανά κατεύθυνση. 550 από Φάληρο φύγανε 4. Α7 πέντε και τέσσερα αντίστοιχα
Και το Χ95 μια απο τα ιδια. Απο της 14:15 που ημουν Συνταγμα εφτασα αεροδρομιο 16:30.Τεσσερα λεωφορεια ειχαν στην γραμμη.
Απάντηση
#90
(17-04-2024, 02:19 PM)kostas720 Έγραψε: Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές , ο οργανισμός δεν έχει καμία ευελιξία στην δρομολόγηση τις συγκεκριμένες ημέρες απεργιών , με αποτέλεσμα ο κόσμος να στοιβάζεται σε τραγικά σημεία , με κίνδυνο τη σωματική τους ακεραιότητα. Γραμμές όπως το 550 , 703 , Α5 , Α7 , Α1 , Β9 κτλ πρέπει να είναι όσο πιο ενισχυμένες γίνεται , ενώ οι τροφοδοτικές γραμμές , αφού το μετρό δεν λειτουργεί , πρέπει να αραιώνουν. Πχ σήμερα το Α1 έχει 6 δρομολόγια , το 550 5 , το Α7 7 και το Α8 11 , ενώ το 141 31 , το 720 28 και το 823 35. Άλλο πρόβλημα είναι οι τραγικές χρονοαποστάσεις που συναντάς σε όλες τις γραμμές , που ενώ έχει για παράδειγμα δρομολόγια κάθε 30-40 λεπτά , ξαφνικά έχει 10λεπτα και μετά πετάει ένα δίωρο κενό. Γενικά , στις απεργίες πρέπει να διεξάγεται πρώτα η σημαντική συγκοινωνία , που είναι οι διακεντρικές και αυτές που αντικαθιστούν τις γραμμές του μετρό και μετά οι τοπικο-τροφοδοτικές.
Πού κολλάει ο Οργανισμός; Ο Οργανισμός αφιέρωσε ώρες για να φτιαχτούν δρομολογήσεις με προσωπικό ασφαλείας, τις οποίες ουδέποτε χρησιμοποίησε η ΟΣΥ.

Όταν τα Σωματεία καλύπτουν τους εργαζόμενους του Δημόσιου για 24ωρη απεργία, ανεξάρτητα από το είδος της απεργίας που έχει προκηρύξει το εταιρικό τους σωματείο και μένουν να στελεχωνονται ούτε 50 βάρδιες συνολικά, τι συζητάμε;!

Ποια ενίσχυση των κεντρικών γραμμών;!
Στην κρατική ΟΣΥ που αδιαφορεί για την πραγματική εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, παρά μόνο για το βόλεμα των υμετερων;
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.673 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.510 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.360 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.820 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.632 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.645 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.112 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.162 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.121 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.430 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 22 Επισκέπτης (ες)