Δημοσιεύσεις: 14
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-04-2023
15-04-2023, 01:48 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-04-2023, 01:49 PM από panos44. Edited 1 time in total.)
122,171: οπωσδηποτε και όταν λεω οπωσδηποτε εννοώ σε καμία απολύτως περίπτωση δεν πρέπει να ξαναδρομολογηθει 12μετρο σε μια από αυτες τις δυο γραμμές. Και το πιο ενοχλητικό είναι ότι όταν βαζουν 12μετρα τα βαζουν στις ώρες αιχμής αντι να τα βαλουν το βραδυ πχ που θα το καταλάβαινα.
122: αν γινει αυτο που ειπα παρακάτω με το 171, θα μεινει χώρος για αφετηρία στον σταθμο αργυρουπολη και δεν θα χρειαζεται να κανει ολη τη Γερουλάνου και να συναντάει τρελη κίνηση. Είναι αδιανόητο να κανει ολο τον κύκλο της Αργυρούπολης και να προσθέτει 10 λεπτα στην ηδη τεράστια διαδρομή του. Τουλάχιστον ας κανει στάσεις να εξυπηρετήσει και κανεναν.
171,124: δεν καταλαβαινω γιατί δεν γινονται κυκλικά στο ελληνικό όπως το χ97. Θα γλίτωναν κάποιο χρόνο
115: τα Σαββατα οπωσδηποτε θελει νταλίκες στα δρομολόγια 23:15,00:00. Θα σκοτωθεί κανένας ανθρωπος στο τελος με το χάος που επικρατεί εκει μεσα.
117: έχουν βαλει κάποια δρομολόγια με 20 λεπτη συχνότητα που είναι κατι θετικό.
Δημοσιεύσεις: 354
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
15-04-2023, 10:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-04-2023, 10:12 PM από kostas720. Edited 1 time in total.)
Αυτό με τα 122 , 171 ισχύει , ειδικά τα καλοκαίρια που γίνεται ο χαμός δεν πρέπει να μπαίνουν 12μετρα ούτε στο 122Θ. Τα 171 , 124 κυκλικά δεν είναι? Τουλάχιστον έτσι δείχνει στην εφαρμογή. Για το 115 δεν το έχω χρησιμοποιήσει , αλλά τα 116 , 117 δεν πρέπει να πάνε καλύτερα Στ. Ελληνικό (Στ. Αργυρούπολη)? Να έχουν ίδια αφετηρία με το 122 και μαζί με το 122Θ τα καλοκαίρια και ως αποτέλεσμα θα έχουμε πολύ καλές συχνότητες για τις περιοχές Βουλιαγμένης , Βάρης , Βάρκιζας. Το 122 , 117 , 122Θ θα είναι συγκρότημα με εναλλάξ αναχωρήσεις και τα 171 , 116 το ίδιο
Δημοσιεύσεις: 1.032
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Για τις νταλίκες στα 122, 171 φυσικά και επιβάλλεται αλλά το ΚΤΕΛ Αττικής έχει 30 νταλίκες, και περίπου οι μισές είναι σε βλάβη. Σήμερα 19 νταλίκες έπρεπε να βγουν και βγήκαν 17. Τις καθημερινά που θέλει 24-25 θα βγαίνουν και 7-8 12μετρα στα 122, 171, 304/305. Το καλύτερο που θα θέλει 37-40 οχήματα, πάνω από τα μισά θα είναι 12μετρα.
Το 171 κυκλικό είναι στην Αργυρούπολη, δεν καταλαβαίνω τον λόγο που δεν είναι κυκλικό στο Ελληνικό όπως το Χ97 ώστε να γλυτώσει 10 λεπτά σε ώρες αιχμής.
Το 122 παλιά έκανε αναστροφή πάνω απ' την γέφυρα της Αργυρούπολης πάντως όπως κάνει το 171 τώρα και δεν έκανε κύκλο. Όμως, το 171 επειδή είναι κυκλικό όντως δεν επηρεάζει το 122. Πάντως από την Αργυρούπολη αφετηρία 116/227/122/122Θ δεν βγαίνει, εδώ μια νταλίκα χωράει με το ζόρι.
Δημοσιεύσεις: 14
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-04-2023
16-04-2023, 02:41 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-04-2023, 02:44 AM από panos44. Edited 1 time in total.)
(15-04-2023, 10:08 PM)kostas720 Έγραψε: Αυτό με τα 122 , 171 ισχύει , ειδικά τα καλοκαίρια που γίνεται ο χαμός δεν πρέπει να μπαίνουν 12μετρα ούτε στο 122Θ. Τα 171 , 124 κυκλικά δεν είναι? Τουλάχιστον έτσι δείχνει στην εφαρμογή. Για το 115 δεν το έχω χρησιμοποιήσει , αλλά τα 116 , 117 δεν πρέπει να πάνε καλύτερα Στ. Ελληνικό (Στ. Αργυρούπολη)? Να έχουν ίδια αφετηρία με το 122 και μαζί με το 122Θ τα καλοκαίρια και ως αποτέλεσμα θα έχουμε πολύ καλές συχνότητες για τις περιοχές Βουλιαγμένης , Βάρης , Βάρκιζας. Το 122 , 117 , 122Θ θα είναι συγκρότημα με εναλλάξ αναχωρήσεις και τα 171 , 116 το ίδιο Πειτε ότι βρισκόταν λύση για αφετηρία και πηγαιναν τα 115-6-7 στο Ελληνικό/Αργυρουπολη. Ομως αυτο που με προβληματίζει είναι η μόνιμη κίνηση και στα δυο ρεύματα στο σημειο από το μετρό ελληνικό εώς το φανάρι της Ελ.Βενιζέλου που θα αύξανε πολύ τον χρόνο διαδρομής. Ομως θα διευκόλυνε αρκετά αυτούς που για να πάνε στο μετρό θελουν μετεπιβίβαση 116/117 και έπειτα 171/122 , και θα πηγαιναν κατευθειαν. Το 122 είχε αφετηρία έξω από το μετρό αργυρουπολη αλλά νομιζω επειδή επέστρεψε εκει το 142, το πήγαν στο πρακτικερ απ´εξω (πανω στην γέφυρα) και χρειαζεται να κανει όλον αυτον τον κύκλο για να φτάσει εκει. Το 171 οντως πρέπει να παει με το Χ97 να κανει αναστροφή στο ελληνικό μιας και είναι κυκλικό. Το 122 δεν ξερω τι να προτείνω αλλά δεν μπορεί να συνεχίσει να κανει τον γύρο όλης της Αργυρούπολης αδειο για να φτάσει στην αφετηρία.
Δημοσιεύσεις: 155
Θέματα: 11
Εγγραφή: 01-06-2020
Καλησπέρα μιας συχνάζω τώρα τελευταία περισσότερο προς Αργυρούπολη Ηλιούπολη και έχω παρατηρήσει το 140 και επειδή έχοντας υπάρξει φοιτητής γνωρίζω για την φήμη του ως φάντασμα. Βλέποντας την διαδρομή του και τις στάσεις που εμπεριέχει η απόσταση που διανύει δεν θα ήταν ποιο λειτουργικό και αντίστοιχα λογικό να κοπεί στο μετρό Κατεχάκη. Δηλαδή κάποια στιγμή μετά την στάση του μετρό να κάνει αναστροφή και να γυρίζει πίσω Γλυφάδα; Από τα τραβιέται μέχρι το πολύγωνο και τα στενά κάνοντας την Γλυφάδα- μετρό Κατεχάκη ;
Δημοσιεύσεις: 2.143
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(24-07-2025, 09:52 PM)Aggele Έγραψε: Καλησπέρα μιας συχνάζω τώρα τελευταία περισσότερο προς Αργυρούπολη Ηλιούπολη και έχω παρατηρήσει το 140 και επειδή έχοντας υπάρξει φοιτητής γνωρίζω για την φήμη του ως φάντασμα. Βλέποντας την διαδρομή του και τις στάσεις που εμπεριέχει η απόσταση που διανύει δεν θα ήταν ποιο λειτουργικό και αντίστοιχα λογικό να κοπεί στο μετρό Κατεχάκη. Δηλαδή κάποια στιγμή μετά την στάση του μετρό να κάνει αναστροφή και να γυρίζει πίσω Γλυφάδα; Από τα τραβιέται μέχρι το πολύγωνο και τα στενά κάνοντας την Γλυφάδα- μετρό Κατεχάκη ; Έχει και μετά κόσμο
Δημοσιεύσεις: 111
Θέματα: 0
Εγγραφή: 06-09-2024
(16-04-2023, 02:41 AM)panos44 Έγραψε: Πειτε ότι βρισκόταν λύση για αφετηρία και πηγαιναν τα 115-6-7 στο Ελληνικό/Αργυρουπολη. Ομως αυτο που με προβληματίζει είναι η μόνιμη κίνηση και στα δυο ρεύματα στο σημειο από το μετρό ελληνικό εώς το φανάρι της Ελ.Βενιζέλου που θα αύξανε πολύ τον χρόνο διαδρομής. Ομως θα διευκόλυνε αρκετά αυτούς που για να πάνε στο μετρό θελουν μετεπιβίβαση 116/117 και έπειτα 171/122 , και θα πηγαιναν κατευθειαν. Το 122 είχε αφετηρία έξω από το μετρό αργυρουπολη αλλά νομιζω επειδή επέστρεψε εκει το 142, το πήγαν στο πρακτικερ απ´εξω (πανω στην γέφυρα) και χρειαζεται να κανει όλον αυτον τον κύκλο για να φτάσει εκει. Το 171 οντως πρέπει να παει με το Χ97 να κανει αναστροφή στο ελληνικό μιας και είναι κυκλικό. Το 122 δεν ξερω τι να προτείνω αλλά δεν μπορεί να συνεχίσει να κανει τον γύρο όλης της Αργυρούπολης αδειο για να φτάσει στην αφετηρία. Προτείνω το 122 να γίνει κυκλική μαζί την ήδη κυκλική με το 171 και να κάνουν αναστροφή στο Ελληνικό για να γλιτώσουν χρόνο δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνουν μέχρι την Αργυρούπολη εξαιτίας της κίνησης.Επίσης θα μπορούσε οι γραμμές 124,154 να κάνουν αυτήν την αναστροφή στο Ελληνικό ενώ, για τις 115-6-7 δεν νομίζω να ήταν καλή ιδέα να πήγαιναν Ελληνικό από τι στιγμή που ,ήδη περνάνε μέσω Σάκης Καραγιώργα το 122,122Θ,205,Α3.Εκτός και αν τα συντονίσουν τα δρομολόγια με το 205,Α3 για ανταπόκριση-μετεπιβίβαση στην Πλατεία Γλυφάδας.
Δημοσιεύσεις: 2.143
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(25-07-2025, 09:54 AM)SniperB12 Έγραψε: Προτείνω το 122 να γίνει κυκλική μαζί την ήδη κυκλική με το 171 και να κάνουν αναστροφή στο Ελληνικό για να γλιτώσουν χρόνο δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνουν μέχρι την Αργυρούπολη εξαιτίας της κίνησης.Επίσης θα μπορούσε οι γραμμές 124,154 να κάνουν αυτήν την αναστροφή στο Ελληνικό ενώ, για τις 115-6-7 δεν νομίζω να ήταν καλή ιδέα να πήγαιναν Ελληνικό από τι στιγμή που ,ήδη περνάνε μέσω Σάκης Καραγιώργα το 122,122Θ,205,Α3.Εκτός και αν τα συντονίσουν τα δρομολόγια με το 205,Α3 για ανταπόκριση-μετεπιβίβαση στην Πλατεία Γλυφάδας. Α3 από το 2013 δεν πάει από Σάκη
Δημοσιεύσεις: 155
Θέματα: 11
Εγγραφή: 01-06-2020
(24-07-2025, 10:20 PM)Leon377 Έγραψε: Έχει και μετά κόσμο Το λέω για να έρθουν σε μια πιο λογική βάση οι χρόνο αποστάσεις και η μείωση της αναμονής στην στάση εξάλλου όσοι θα θέλουν από πολύγωνο θα μπορούν να περπατανε μέχρι Αμπελόκηπους και μετά Κατεχάκη. Εξάλλου το 149 δεν το έχω δει ποτέ γεμάτο
Δημοσιεύσεις: 2.143
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(25-07-2025, 01:45 PM)Aggele Έγραψε: Το λέω για να έρθουν σε μια πιο λογική βάση οι χρόνο αποστάσεις και η μείωση της αναμονής στην στάση εξάλλου όσοι θα θέλουν από πολύγωνο θα μπορούν να περπατανε μέχρι Αμπελόκηπους και μετά Κατεχάκη. Εξάλλου το 149 δεν το έχω δει ποτέ γεμάτο Περπατάνε μέχρι Αμπελόκηπους; Αρχικά η Πανόρμου είναι πιο κοντά αλλά και πάλι τα υψόμετρα στη περιοχή δεν επιτρέπουν περπάτημα
|