Δημοσιεύσεις: 1.196
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(24-11-2022, 04:16 PM)Kostas18 Έγραψε: Το 140 δεν έστριβε παλιά από Παναγούλη προς Παπάγου (δεξιά)? Εκτός αν αυτό γινόταν πριν αποσυρθουν τα ikarus από τη συγκεκριμένη γραμμή. Πάντως το 230 θα μπορούσε εναλλακτικά να μην μπαίνει καθόλου στην Παναγούλη και στην κατεύθυνση προς Ζωγράφου να πηγαίνει από Παπανδρέου και αριστερά Παπάγου.
Επίσης είμαι υπέρ του να σπάσει το 608 σε 608 και 222. Γενικά όπως αποδείχθηκε και με τα 214/732 κλπ όλες οι διακεντρικές γραμμές λειτουργούν καλύτερα ξεχωριστά. Το ίδιο ίσως θα έπρεπε να γίνει και με τα 856 (856 και 202) και 815/622 (815, 622 και 213).
Οντως ετσι πήγαινε το 140, αλλά όπως λες, με Ικαρο. Μόλις μπήκαν τα Ν1, ειδαν οτι δεν παιρνουν τη στροφη λογω κλισης και τα εστειλαν μέσω Γουδιού. Οσο για τις διακεντρικές, τείνω να συμφωνήσω, αν και το 608, επειδη εχει πολλά οχηματα και σπανια κόβουν βαρδια, προσφερει εξαιρετική υπηρεσια ετσι οπως ειναι. Καπως πρεπει να φτανεις απο Πατησιων προς ΒασΣοφιας, το τρολλευ εχει καταντησει ανεκδοτο
Δημοσιεύσεις: 61
Θέματα: 3
Εγγραφή: 19-06-2020
Νομίζω το 608 δεν πρόκειται να αλλάξει μέχρι να παραδοθεί η γραμμή 4. Μετά και το 608 και το 622 θα γίνουν μάλλον τοπικά ή τουλάχιστον κεντρικά.
Στου Ζωγράφου ίσως μείνει το 222 ως κεντρική γραμμή με μικρότερη συχνότητα. Εκτός αν γίνει καμία γραμμή 222 Νεκρ. Ζωγράφου - Άνω Ιλίσσια (μέσω πλατείας Γαρδένιας) και παραμείνει μόνο το 235.
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Μπορεί να μείνει εξ'ολοκλήρου ως 608, όπως το Α3 που καλύπτει μεγάλο μήκος της Κόκκινης Γραμμής. Σίγουρα θα υπάρξει αραίωση δρομολογίων εφ'όσον πλέον θα υφίσταται η γραμμή 4.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(28-11-2022, 04:07 PM)sgkatsos Έγραψε: Νομίζω το 608 δεν πρόκειται να αλλάξει μέχρι να παραδοθεί η γραμμή 4. Μετά και το 608 και το 622 θα γίνουν μάλλον τοπικά ή τουλάχιστον κεντρικά.
Στου Ζωγράφου ίσως μείνει το 222 ως κεντρική γραμμή με μικρότερη συχνότητα. Εκτός αν γίνει καμία γραμμή 222 Νεκρ. Ζωγράφου - Άνω Ιλίσσια (μέσω πλατείας Γαρδένιας) και παραμείνει μόνο το 235.
Δεν έχει νόημα να κοποούν διακεντρικές γραμμές. Το 732/214 και το 054/211 είναι λάθος που έσπασαν, δεν κερδίσαμε ούτε ένα όχημα και χειροτέρεψαν οι συνδέσεις Λιοσίων - Ακαδημίας - Ευαγγελισμού και Πατησίων - Ακαδημίας - Ευαγγελισμού.
Όσο για το 608, όσοι έχουν εμπειρία από την Πατησίων καταλαβαίνουν ότι αν φύγει το 608 θα έχουμε σφαγή στο 3. Ακόμα και μετά το μετρό, η Πατησίων δεν θα εξυπηρετείται από κάτι άλλο. Επίσης σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπάρχουν γραμμές λεωφορείων πάνω από το μετρό.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 632
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
09-02-2023, 03:21 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-02-2023, 03:22 PM από MitsosDaBest.)
Δεν είναι καμιά ιδιαίτερη πρόταση, απλά μου φαίνεται περίεργο. Το ότι το 203 πηγαίνοντας προς το τέρμα (όπου βρίσκεται η γκαζιέρα #937), δεν συνεχίζει ευθεία, ενώ στο Google Maps φαίνεται ότι χωράει.
Κατεβαίνει ξανά στον κεντρικό για να κάνει 1 στάση και μετά ανεβαίνει ξανά επάνω. Ούτως ή άλλως, ο συγκεκριμένος δρόμος εξυπηρετείται από το 212 που συνεχίζει προς Ηλιούπολη και έχουν κοινές στάσεις από πριν (για όποια ανταπόκριση).