Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
(03-05-2022, 03:23 PM)nikos1991 Έγραψε: To 842 κάνει τη βόλτα μέχρι το 3ο Νεκροταφείο για να 1) καλύπτει όλη τη Λαμπράκη που δεν μπορεί να μείνει χωρίς λεωφορείο και 2) δίνει ανταπόκριση στο 21 που καλύπτει όλη την Πέτρου Ράλλη, όπως έκανε κάποτε το Γ18.
Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν έχω ιδέα πως δεν μου ήρθε και αυτός ο λόγος. Παντός δεν λέω να αλλάξει διαδρομή λέω ότι πρέπει να αλλάξει ονομασία για να αποτυπώνει ότι πάει στο νεκροταφείο
Απάντηση
(04-05-2022, 10:07 AM)panos._.photography Έγραψε: Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν έχω ιδέα πως δεν μου ήρθε και αυτός ο λόγος. Παντός δεν λέω να αλλάξει διαδρομή λέω ότι πρέπει να αλλάξει ονομασία για να αποτυπώνει ότι πάει στο νεκροταφείο
Ίσως να μην το θεώρησαν τόσο σημαντικό να αλλάξει η ονομασία του, αλλά θα βοηθούσε να γίνει "Πέραμα-Στ. Κορυδαλλός-Γ' νεκροταφείο"
Απάντηση
Καλησπέρα θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση για έναν προβληματισμό που έχω εδώ και αρκετό καιρό . Γιατί ποτέ ακόμα μέχρι και την παράδοση του μετρό σε Αγία Μαρίνα πόσο μάλλον του Κορυδαλλού δεν υπήρξε λεωφορειακή γραμμή που να συνδέει τις περιοχές του άνω Κορυδαλλού το κομμάτι τουλάχιστον πάνω από την Λαμπράκη της περιοχής του Καραβά και άλλα πιο πολύ του Σχιστού  με το μετρό της Αγίας Μαρίνας. Δηλαδή γιατί θα πρέπει εμείς οι κάτοικοι αυτών των περιοχών να κάναμε μέχρι πρόσφατα όλο τον γύρο του Κορυδαλλού να φτάναμε Αιγάλεω για να πάρουμε μετρό και να επομιζομαστε με 30 λεπτά διαδρομή . Καταλαβαίνω το νόημα τις μετακινησης και εξυπηρέτησης μέσω ενδιάμεσων στάσεων και δεν λέω να κοπεί η σύνδεση με Κορυδαλλό. Αλλά δηλαδή δεν θα μπορούσε να υπάρξει λεωφορείο που να ξεκινάει από τα χαμηλά του άνω Κορυδαλλού να περνάει Καραβά μετά σχιστό και μετά μέσο της Λέλας Καραγιάννη να βγαίνει ιερά οδό και να φτάνει Αγία Μαρίνα. Δηλαδή εν έτει 2022 να υπάρχει θέμα μετακίνησης λόγω του όρος Αιγάλεω και να χρειαστεί να κάνεις κύκλο για να πας μετρό αλλά να υπάρχει δρόμος που να εξυπηρετεί είναι έλεος . Το άλλο φέτος με την Χ50 είναι ένα αίσχος γιατί δηλαδή να αναγκάζομαι να παίρνω λεωφορείο να κατεβαίνω Κορυδαλλό ή Νίκαια για να πάρω άλλο λεωφορείο για να πάω μετρό. Πιστεύω πως αυτό αντιμετωπίζουν και άλλοι κάτοικοι άλλων περιοχών. Εξάλλου οι περισσότεροι θέλουμε να πάμε μετρό μιας και υπηρεσίες , εργασίες και σχολές είναι στο κέντρο της Αθήνας δηλαδή ποιο το νόημα των τροφοδοτικών γραμμών με το να φέρνουμε όλο τον δυτικό Πειραιά στον Κορυδαλλό όταν η αγία Μαρίνα η αγία Βαρβάρα και το Αιγάλεω για μικρά ποσοστό είναι ποιο κοντινές περιοχές σε μετρό. Το άλλο αυτό με το 806 και τις μανούβρες του χωρίς νόημα και να έχουμε αποτέλεσμα  στην Δημητρακοπούλου στην στάση μετρό Κορυδαλλό να έχουμε χρόνο αναμονής 30' ώρα για λεωφορεία που κάνουν τον κύκλο του Κορυδαλλού και της Νίκαιας !!! Επίσης αυτό με το 809 γιατί αναγκάζεις έναν κάτοικο άνω Κορυδαλλού να πάει πρώτα Νίκαια με έναν κύκλο από στενά για να περάσει στο τέλος Κορυδαλλό. Τέλος αυτή η δημοτική συγκοινωνία φάντασμα που είναι ούτε στάσεις ούτε άξια δρομολόγια ούτε συχνότητες δηλαδή θα έπρεπε κανονικά να έχει δικό του δρομολόγιο που να συνδέει άνω Κορυδαλλό με αγία Μαρίνα και όχι να ακολουθεί δρομολόγια και στάσεις ήδη υπάρχων γραμμών . Προφανώς δεν λέω να καταργηθεί η χρήση του ως σχολικό δρομολόγιο αλλά θα μπορούσε να αποκτήσει μια παραπάνω αξία. Θα ήθελα να ακούσω γνώμες πάνω σε αυτό και παρεμβάσεις που θα μπορούσαν να γίνουν
* Εδώ ήθελα να προσθέσω ένα παράδειγμα και δράμα που αντιμετώπισα αυτές τις μέρες καθώς χρειάστηκε να πάω στην δυτική Αθήνα και λόγω του κλειστού μετρό έκανα 2 ώρες ενώ από αγία Μαρίνα που το δοκίμασα την Πέμπτη αφού μετακινήθηκα με αυτοκίνητο εκεί μόνο μια. Επίσης να πω αν ήταν ο Κορυδαλλός ανοιχτός και πάλι θα είχα επιβάρυνση μισής ώρας διαδρομής με λεωφορείο
Απάντηση
Καλά αυτό με το Χ50 είναι προσωρινό κάποια σκ μέχρι να ανοίξουν οι σταθμοί του μετρό.

Όσο για το 806 έτσι όπως είναι έχει γίνει τραγικά περίπλοκο και δύσχρηστο σαν γραμμή. Αν πχ το πάρεις από Σχιστό κυριολεκτικά κάνει το γύρο του Κορυδαλλού στο π και στον Κάραβα μέχρι να φτάσει στο μετρό. Γιατί πρέπει να ανεβαίνει στο π και το 807 (έστω μόνο προς Αιγάλεω) είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω.
Απάντηση
Το Χ50 είναι καθαρά μια γραμμή προσωρινού χαρακτήρα που υποκαθιστά το μετρό για όσο καιρό παραμένει κλειστό λόγω δοκιμών για την επέκταση προς Πειραιά. Είναι κάτι που γίνεται κάθε φορά που επεκτείνεται μια γραμμή και μόνο τότε, οπότε μια όχληση συνολικά 15 ημερών δεν συνγκρίνεται με το μόνιμο όφελος.
Πάμε στα του Κορυδαλλού. Από τότε που έφυγαν όλες οι γραμμές από το παλιό τέρμα του Κορυδαλλού και επεκτάθηκαν στον Άνω Κορυδαλλό έχει γίνει ένα μπάχαλο με τα μπες βγες, τα Π τα Ζ και τις λοιπές παρακάμψεις. Με το άνοιγμα του μετρό στον Κορυδαλλό ήταν μια καλή ευκαιρία να διορθωθούν, κάτι που δεν έγινε και τώρα η δεύτερη ευκαιρία είναι το άνοιγμα προς Πειραιά. Ελπίζω κάποια στιγμή να σκεφτούν ότι οι μετακινήσεις είναι πιο απλές απ' όσο φαντάζονται και θα πρέπει να έχουμε πιο αποδοτικές συγκοινωνίες. Όταν με το καλό βρω παραπάνω χρόνο θα επανέλθω με μια καλύτερη ανάλυση του τι χρειάζεται, μιας και πρέπει να ξανακάνω βόλτα στην περιοχή μετά το άνοιγμα του μετρό για Πειραιά.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(26-09-2022, 11:36 AM)nikos1991 Έγραψε: Το Χ50 είναι καθαρά μια γραμμή προσωρινού χαρακτήρα που υποκαθιστά το μετρό για όσο καιρό παραμένει κλειστό λόγω δοκιμών για την επέκταση προς Πειραιά. Είναι κάτι που γίνεται κάθε φορά που επεκτείνεται μια γραμμή και μόνο τότε, οπότε μια όχληση συνολικά 15 ημερών δεν συνγκρίνεται με το μόνιμο όφελος.
Πάμε στα του Κορυδαλλού. Από τότε που έφυγαν όλες οι γραμμές από το παλιό τέρμα του Κορυδαλλού και επεκτάθηκαν στον Άνω Κορυδαλλό έχει γίνει ένα μπάχαλο με τα μπες βγες, τα Π τα Ζ και τις λοιπές παρακάμψεις. Με το άνοιγμα του μετρό στον Κορυδαλλό ήταν μια καλή ευκαιρία να διορθωθούν, κάτι που δεν έγινε και τώρα η δεύτερη ευκαιρία είναι το άνοιγμα προς Πειραιά. Ελπίζω κάποια στιγμή να σκεφτούν ότι οι μετακινήσεις είναι πιο απλές απ' όσο φαντάζονται και θα πρέπει να έχουμε πιο αποδοτικές συγκοινωνίες. Όταν με το καλό βρω παραπάνω χρόνο θα επανέλθω με μια καλύτερη ανάλυση του τι χρειάζεται, μιας και πρέπει να ξανακάνω βόλτα στην περιοχή μετά το άνοιγμα του μετρό για Πειραιά.
Ξέρουμε που ήταν το παλιό τέρμα ; Εκτός αν αναφερόμαστε στην στάση παλιό τέρμα στο σχιστό που είναι απέναντι από την πλατεία 25ης Μαρτίου
Απάντηση
Γενικά πάντως η κατάσταση είναι πολύ άσχημη αρχικά θα έπρεπε πιστεύω πως με το άνοιγμα του μετρό μέχρι τον Πειραιά να γίνουν οι εξής αλλαγές . Για κάποιες γραμμές θα μιλήσω με επιφύλαξη.
806 αφετηρία στον Κουβαρά που συνδέει την περιοχή αυτή με τον Κορυδαλλό. Αφετηρία να μπει στην κορυφή που φτάνει το λεωφορείο όπου και μετά στρίβει στρίβει
814 ίδια αφετηρία με το 806 μόνο που θα συνδέει τις περιοχές που περνά με το μετρό στα μανιάτικα. Ουσιαστικά 806, 814 γίνονται κυκλικές
810 σύνδεση άνω Κορυδαλλού με το μετρό του Κορυδαλλού
809 κόψιμο μέχρι το μετρό του Κορυδαλλού και επιστροφή στο σχιστό.
807 σύνδεση Σχιστού με μέτρο Κορυδαλλού χωρίς να περνάει από Καραβά ώστε να παρέχει σαν γραμμή καλύτερες συχνότητες. Κόψιμο από το Αιγάλεω
824,825,852 και γενικά τις γραμμές της άνω Νεάπολης σύνδεση με περιοχές του Κερατσινίου όπου περνάει και 824 και η 825 με το μετρό στα μανιάτικα. Για την 852 κόψιμο από το Αιγάλεω για καλύτερη συχνότητα να περνάει από Νεάπολη περιοχές της Νίκαιας όπου και εξυπηρετεί και να στρίβει κάποια στιγμή για μανιτικα
750 χωρίς να ξέρω τον κόσμο που έχει σε καθημερινή βάση θα έλεγα να προτείνω πως ως μικρό λεωφορείο που είναι και του δρομολογίου που ακολουθεί να αλλάξει σε αττικό νοσοκομείο μετρό Αιγάλεω για καλύτερη εξυπηρέτηση του νοσοκομείου. Απλά το ζήτημα είναι με το νοσοκομείο της Νίκαιας
830,831 σύνδεση με αγία Βαρβάρα και Αιγάλεω αντίστοιχα
Τώρα το προτείνω πολύ γενικά αλλά προτείνω αυτές τις αλλαγές γιατί είναι γραμμές που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση και επειδή πιστεύω λόγω και της τραγικής κατάστασης από το παρκάρισμα και την κίνηση σε Ταξιαρχών και Δημητρακοπούλου πως δεν είναι σωστό και απαραίτητο να γεμίσουμε με τόσες γραμμές αυτούς τους δρόμους. Επίσης για τις αλλαγές σε αφετηρίες προτείνω την μεταφορά του τέρματος των λεωφορείων στο σχιστό στην στάση Μπότσαρη με διαμόρφωση του χώρου μιας και ο χώρος είναι αναξιοποίητος. Επίσης για μτο 860
860 σύνδεση σχιστό Κερατσινίου με το μετρό στα μανιάτικα δεν θα υπάρχει νόημα αυτή η διαδρομή που ακολουθεί μέχρι Φάληρο αν κάποιος θα μπορεί πιο σύντομα να πάρει το μετρό για Πειραιά και μετά λεωφορείο για το Φάληρο. Τέλος με τις αλλαγές αυτές πιστεύω πως γίνεται και κατανομή της επιβατικής κίνησης ποιο σωστά . Βέβαια περιμένω κριτικές και γνώμες πάνω σε αυτά τα ζητήματα
Απάντηση
Πάντως να πω ότι η περιοχή του Καραβά στον Κορυδαλλό είναι στους πρόποδες του όρους Αιγάλεω και έχει αρκετά μεγάλες κλίσεις, επομένως θα είχε νόημα να εξυπηρετείται από κάποια γραμμή. Θα μπορούσε πχ να εξυπηρετηθεί από το 800 που έχει Solaris midi και τα 806, 807, 814 να έφευγαν από εκεί.

Από εκεί και πέρα χρειάζονται απλοποιήσεις οι διαδρομές των γραμμών της περιοχής (πχ το 800 δεν ξέρω αν έχει νόημα να περνά από το γήπεδο του Ιωνικού), προσέχοντας να εξυπηρετούνται όμως και οι ενδοδημοτικές διαδρομές. Επίσης κάποιες γραμμές έχει νόημα να κατεβαίνουν Πειραιά, δεν γίνεται να κοπούν όλες οι γραμμές σε σταθμούς του μετρό καθώς υπάρχουν και ενδιάμεσες μετακινήσεις και γειτονιές που δεν εξυπηρετούνται καλά από το μετρό, πχ η περιοχή των Αγίων Αναργύρων στην Νίκαια που έγραψε ο Citaro της προάλλες.

Άγγελε, το 860 εξυπηρετεί κυρίως τοπικές μετακινήσεις (πχ Μοσχάτο-παραλιακή, Κορυδαλλός-Μοσχάτο, μετακινήσεις προς το Γενικό Κρατικό) και έχει μια χαρά κόσμο σε ώρες αιχμής, δεν χρειάζεται κάποια αλλαγή, ίσα-ίσα ίσως χρειάζεται ενίσχυση.

Τέλος, αυτό που έγραψε ο Άγγελος για σύνδεση του Κορυδαλλού με τον σταθμό στην Αγία Μαρίνα θα άξιζε να δοκιμαστεί, θα μπορούσε μια γραμμή να επεκταθεί εκεί.
Απάντηση
(27-09-2022, 09:48 PM)Giannis Έγραψε: Πάντως να πω ότι η περιοχή του Καραβά στον Κορυδαλλό είναι στους πρόποδες του όρους Αιγάλεω και έχει αρκετά μεγάλες κλίσεις, επομένως θα είχε νόημα να εξυπηρετείται από κάποια γραμμή. Θα μπορούσε πχ να εξυπηρετηθεί από το 800 που έχει Solaris midi και τα 806, 807, 814 να έφευγαν από εκεί.

Από εκεί και πέρα χρειάζονται απλοποιήσεις οι διαδρομές των γραμμών της περιοχής (πχ το 800 δεν ξέρω αν έχει νόημα να περνά από το γήπεδο του Ιωνικού), προσέχοντας να εξυπηρετούνται όμως και οι ενδοδημοτικές διαδρομές. Επίσης κάποιες γραμμές έχει νόημα να κατεβαίνουν Πειραιά, δεν γίνεται να κοπούν όλες οι γραμμές σε σταθμούς του μετρό καθώς υπάρχουν και ενδιάμεσες μετακινήσεις και γειτονιές που δεν εξυπηρετούνται καλά από το μετρό, πχ η περιοχή των Αγίων Αναργύρων στην Νίκαια που έγραψε ο Citaro της προάλλες.

Άγγελε, το 860 εξυπηρετεί κυρίως τοπικές μετακινήσεις (πχ Μοσχάτο-παραλιακή, Κορυδαλλός-Μοσχάτο, μετακινήσεις προς το Γενικό Κρατικό) και έχει μια χαρά κόσμο σε ώρες αιχμής, δεν χρειάζεται κάποια αλλαγή, ίσα-ίσα ίσως χρειάζεται ενίσχυση.

Τέλος, αυτό που έγραψε ο Άγγελος για σύνδεση του Κορυδαλλού με τον σταθμό στην Αγία Μαρίνα θα άξιζε να δοκιμαστεί, θα μπορούσε μια γραμμή να επεκταθεί εκεί.
Θα μπορούσε οι γραμμές που όπως πρότεινες και εσύ να ξεκινούν από Καραβά να κατεβαίνουν να ανεβαίνουν σχιστό και μ σου Λέλας Καραγιάννη να βγαίνουμε ιερά οδό και να φτάνουν αγία Μαρίνα όπου θα κάνουν τον γύρο από τον σταθμό και μετά πάλι πίσω για άνω Κορυδαλλό. Επίσης το δέχομαι αυτό για τις γραμμές του Πειραιά και για το 860
Απάντηση
Ποιες λέτε να είναι οι επόμενες τροποποιήσεις που θα γίνουν μετά το άνοιγμα του μετρό στο Πειραιά ;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.339 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.526 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.815 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.615 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.698 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.386 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.635 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.727 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.296 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.285 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 28 Επισκέπτης (ες)