Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(04-07-2022, 09:32 PM)notis Έγραψε: Κολλημένα 2 οχήματα του 237 στο Δημ.Κολυμβητηριο ως συνήθως. Δεν εκτελέστηκαν τα δρομολόγια των 21.00 και 21.20. Ευτυχώς το τρίτο όχημα διέφυγε μέσω της Ναυπλίου προς το Τέρμα!
Μόλις παρατήρησα στον Ημερ.Προγραμματισμό ότι εξαφανίστηκαν τα δρομολόγια των 21.00 και 21.20 και εμφανίστηκε ένα στις 21.37, τη στιγμή δηλ. που αναχώρησε το όχημα 726, που ήταν το τρίτο όχημα. Τα άλλα 2 ακόμη κλεισμένα!
Στη γωνία Κριεζή και Δαμασκηνού;
Δημοσιεύσεις: 233
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
(05-07-2022, 01:02 AM)georgio Έγραψε: Στη γωνία Κριεζή και Δαμασκηνού;
Ακριβώς! Και συμβαίνει τακτικά όταν υπάρχει αγώνας στο Κολυμβητήριο!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(05-07-2022, 01:14 AM)notis Έγραψε: Ακριβώς! Και συμβαίνει τακτικά όταν υπάρχει αγώνας στο Κολυμβητήριο!
Ναι γιατι εχουν βγαλει τα κολονακια και παρκαρουν στη στροφη…
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Μιας και πλέον χρησιμοποιώ καθημερινά την γραμμή 860, να πω ότι τις τέσσερις μέρες που έχω χρησιμοποιήσει την γραμμή από την εφαρμογή του Θερινού Ι, τα δρομολόγια της γραμμής που εκτελούνται το απόγευμα κατά τις 4-5 από το Φάληρο δεν είναι σταθερά. Συγκεκριμένα την Παρασκευή 1/7 υπήρχαν δρομολόγια 16:30 και 17:15, την Δευτέρα 4/7 16:25 και 16:55 και χθες 5/7 16:30 και 17:55 (!!!). Σήμερα 6/7 τα δρομολόγια ήταν ίδια με της Δευτέρας. Αυτό το γράφω γιατί όσο ίσχυε το Χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, οι αναχωρήσεις από το Φάληρο ήταν σταθερά 16:30 και 17:00, από τον Φλεβάρη που ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη γραμμή, επομένως μου κάνει εντύπωση που τις τέσσερις μέρες που εφαρμόζεται το Θερινό Ι έχω δει τρεις διαφορετικούς συνδυασμούς δρομολογίων, τις ίδιες ώρες.
Δημοσιεύσεις: 116
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-03-2021
Στο 036 τα μεσημεριανα δρομολόγια είναι κόλαση. Δεν γίνεται να αφήνεις την μόνη διαδημοτική γραμμή που συνδέει Πάνορμου κλπ με το Γαλάτσι (γλιτώνοντας πολύ χρόνο από το να κάνεις τον κύκλο με άλλα μέσα) με 3 οχήματα και με κενά που αγγίζουν άνετα το μισάωρο. Στην Πανόρμου γίνεται χαμός κάθε φορά από τον κόσμο και αν υπολογίσεις και ότι στην γραμμή μπαίνουν πολλές φορές iris crossway, ( και μάλιστα διπορτα που είναι ότι χειρότερο για αυτήν την γραμμή..) η κατάσταση γίνεται ακόμα τραγικότερη...
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(08-07-2022, 03:37 PM)Solaris_sto_608 Έγραψε: Στο 036 τα μεσημεριανα δρομολόγια είναι κόλαση. Δεν γίνεται να αφήνεις την μόνη διαδημοτική γραμμή που συνδέει Πάνορμου κλπ με το Γαλάτσι (γλιτώνοντας πολύ χρόνο από το να κάνεις τον κύκλο με άλλα μέσα) με 3 οχήματα και με κενά που αγγίζουν άνετα το μισάωρο. Στην Πανόρμου γίνεται χαμός κάθε φορά από τον κόσμο και αν υπολογίσεις και ότι στην γραμμή μπαίνουν πολλές φορές iris crossway, ( και μάλιστα διπορτα που είναι ότι χειρότερο για αυτήν την γραμμή..) η κατάσταση γίνεται ακόμα τραγικότερη...
Ίσως πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να καταργήσουν το 651 και να δώσουν το όχημα στο 036.
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(08-07-2022, 03:37 PM)Solaris_sto_608 Έγραψε: Στο 036 τα μεσημεριανα δρομολόγια είναι κόλαση. Δεν γίνεται να αφήνεις την μόνη διαδημοτική γραμμή που συνδέει Πάνορμου κλπ με το Γαλάτσι (γλιτώνοντας πολύ χρόνο από το να κάνεις τον κύκλο με άλλα μέσα) με 3 οχήματα και με κενά που αγγίζουν άνετα το μισάωρο. Στην Πανόρμου γίνεται χαμός κάθε φορά από τον κόσμο και αν υπολογίσεις και ότι στην γραμμή μπαίνουν πολλές φορές iris crossway, ( και μάλιστα διπορτα που είναι ότι χειρότερο για αυτήν την γραμμή..) η κατάσταση γίνεται ακόμα τραγικότερη...
Το Χειμώνα έβγαινε μόνιμα με 5-6 οχήματα, αντί για 7. Τώρα με το Θερινό 1, αντί για 5 οχήματα θα βγαίνει με 3-4;
Περισσότερο όμως θεωρώ ότι φταίνε τα 2πορτα Crossway, παρά η συχνότητα. Πρέπει όταν λήξει η σύμβαση leasing, να μην τα αγοράσουν. Είναι πολύ στενά και όσοι θέλουν να κατέβουν 5 στάσεις πιο πάνω κάθονται όρθιοι στη μέση και γίνεται χαμός. Δεν χωράει ούτε να μπει, ούτε να κατέβει κανείς.
Δημοσιεύσεις: 116
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-03-2021
(08-07-2022, 09:19 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Το Χειμώνα έβγαινε μόνιμα με 5-6 οχήματα, αντί για 7. Τώρα με το Θερινό 1, αντί για 5 οχήματα θα βγαίνει με 3-4;
Περισσότερο όμως θεωρώ ότι φταίνε τα 2πορτα Crossway, παρά η συχνότητα. Πρέπει όταν λήξει η σύμβαση leasing, να μην τα αγοράσουν. Είναι πολύ στενά και όσοι θέλουν να κατέβουν 5 στάσεις πιο πάνω κάθονται όρθιοι στη μέση και γίνεται χαμός. Δεν χωράει ούτε να μπει, ούτε να κατέβει κανείς.
Καλά προφανώς τα 2 πόρτα crossway είναι τραγικά, αλλά αυτά απλα επιβαρύνουν την κατάσταση περαιτέρω. Ναι γενικά το 036 έχει πάντα κομμένες βάρδιες, οποτεδήποτε, και δεν ξέρω το γιατί. Το να κατεβαίνει κάποιος Πανόρμου από το μέτρο και να περιμένει έως και 45 λεπτά!! (Ναι έχει συμβεί) το 036 για να κάνει την δουλειά του είναι απελπιστικα κακό...
Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
09-07-2022, 01:53 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-07-2022, 01:55 AM από ecoj. Edited 1 time in total.)
Δεν τις έχω μετρήσει αναλυτικά αλλά θα έλεγα με βάση αυτά που βλέπω ότι τα 7 στις 10 γραμμές της ΟΣΥ, ασχέτως αμαξοστασίου, έχουν τουλάχιστον 1 κομμένο όχημα καθημερινά. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι μπορεί να γλιτώσει το 036?
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
Συνεχίζεται η απογοήτευση με 12μετρα να κυκλοφορούν ολο και περισσότερο σε 171 και 122 σε ώρες αιχμής κιολας και συχνότητες 25 λεπτών γιατί πιστεύουν ότι επειδή δρομολογήθηκε το 122Θ, λύθηκε το πρόβλημα με το 122. Ήθελα να ηξερα τι σκέφτονται και βαζουν 12μετρα στο 122 που είναι η πιο γνωστή λεωφορειακή γραμμή της Ελλάδας, που εχει εμφανιστει 150 φορες σε κανάλια ως η πιο πολυσύχναστη. Ακόμα, στο 171 η καλύτερη συχνότητα είναι το 10 λεπτο ενώ πέρσι υπήρχαν συνεχεια 9λεπτα μεταξύ 10 το πρωι και 4 το μεσημερι. Κατι θετικό που παρατήρησα ηταν 18μετρο στο 122Θ.