Δημοσιεύσεις: 647
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
04-04-2022, 09:19 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-04-2022, 09:20 PM από Man Lion's city. Edited 1 time in total.)
(04-04-2022, 01:34 PM)panos._.photography Έγραψε: Ίσως είναι καλή ιδέα για να φτιάξει (λιγο-όσο γίνετε) η κατάσταση στα τρόλεϊ να καταργήσουν το 7. Αφού κάνει τρενάκι με τα υπόλοιπα κάθε φορά που περνάει ας καταργηθεί να εξοικονομηθούν τα οχήματα και οι οδηγοί.
Με την κατάργηση του είτε μπορεί να επαναφερθει το Χ7, είτε το Β8 (τροποποιηση/καταργηση του 619) είτε απλώς να μην γίνει τίποτα αν είναι να περνάνε όλα μαζί. Η κατάργηση του 7 επιβάλλεται, όμως το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο. Το 7 έχει συνήθως 2-3 (σπάνια 4 όπως σήμερα) βάρδιες και μόνο πρωί. Δηλαδή με την κατάργηση του, ίσα που θα βγει το 3 με 1-2 βάρδιες κομμένες, αντί 5-6
Τώρα για το Χ7, υποτίθεται το 7 φτιάχτηκε για τον ίδιο σκοπό, ενώ με το να κατεβάσεις μια τροφοδοτική γραμμή στο κέντρο, χαλάει και ο κλάδος της μεταμόρφωσης και δεν θα βοηθήσει ένα όχημα το 40λεπτο που λογικά θα κολλάει πίσω από τα τρόλεϊ.
Η μοναδική λύση είναι πρόσληψη οδηγών τίποτα άλλο. Μιλάμε για βασικές γραμμές που θα επρεπε να έχουν 9λεπτο, ενώ έχουν 15λεπτα προγραμματισμένα, με τα μισά οχήματα να λείπουν και 45 λεπτά σε ώρα αιχμής!
Μέχρι όμως να γίνει αυτό (αν γίνει), πρέπει να βρεθεί λύση. Οι περιοχές που εξυπηρετούνται με τρόλεϊ, απλα δεν έχουν συγκοινωνία. Άπειρες οι φορές στην Πατησίων να περνάει ένα τρόλεϊ 15 λεπτά μετά, και από πίσω όλα μαζί. Το θέμα είναι ότι αν κάποιος πάει Λαμπρινή ή Φιλαδέλφεια και πρώτο είναι το 5 ή το 3 αντίστοιχα, μπορεί να μην χωρέσει και να μπει κάποιος που θα πάει λίγες στάσεις παρακάτω και τον εξυπηρετεί ότι περνάει από πίσω.
Για την Πατησίων η μόνη λύση είναι νταλίκες λεωφορεία από Σίνα μέχρι Άνω Πατήσια, όσες καταφέρουν να βρουν, 6-7 θα ήταν ιδανικά. Και στις υπόλοιπους δρόμους πύκνωση των αντίστοιχων λεωφορειακών γραμμών. Πχ για το 6, πύκνωση Β9, για τα 2/4 πύκνωση 022 κλπ. Προφανώς δεν υπάρχουν οχήματα γενικά, αλλά ας τα κόψουν από αλλού, στην Πατησίων από Βικτώρια δεν χωράς να μπεις συνήθως.
Τέλος 2 εύκολα πράγματα. Πρώτον συγχρονισμός. Λογικό να είναι ανέφικτος σε κάποιες περιπτώσεις, όμως δεν γίνεται από Πλ. Λαυρίου Κυριακές να έχει και το Β9 και το 6 στις ΧΧ:25, ΧΧ:55. Θα μπορούσε ιδανικά το 6 να αλλάξει και να έχει ανά 15 εναλλάξ. Δεύτερον, το είπα και στο προηγούμενο ποστ, να τροποποιούνται τα δρομολόγια από τον σταθμάρχη όπως στα λεωφορεία.
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
(04-04-2022, 09:19 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Τέλος 2 εύκολα πράγματα. Πρώτον συγχρονισμός. Λογικό να είναι ανέφικτος σε κάποιες περιπτώσεις, όμως δεν γίνεται από Πλ. Λαυρίου Κυριακές να έχει και το Β9 και το 6 στις ΧΧ:25, ΧΧ:55. Θα μπορούσε ιδανικά το 6 να αλλάξει και να έχει ανά 15 εναλλάξ. Δεύτερον, το είπα και στο προηγούμενο ποστ, να τροποποιούνται τα δρομολόγια από τον σταθμάρχη όπως στα λεωφορεία.
Πολύ σωστή ιδέα ο συγχρονισμός Β9 με 6 από την πλατεία Λαυρίου, δίπλα είναι οι αφετηρίες τους και είναι κρίμα, ειδικά τις Κυριακές, να περνάνε ασυντόνιστα.
Δημοσιεύσεις: 63
Θέματα: 3
Εγγραφή: 19-06-2020
Δυστυχώς ο κλάδος του παλαιού ΗΛΠΑΠ έχει εκπέσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα εξυπηρέτησης.
Είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει κάποια στρατηγική για το μέσο, οπότε και εμφανίζονται στοιχεία αναρχίας, αποδιοργάνωσης και παρακμής.
Παλιά στην Πατησίων διερχόντουσαν 5 γραμμές, 3,5,11,13,14 με συχνότητες ανά σχεδόν 3' (το 3 μόνο είχε ανά 3'). Επίσης ως στρατηγική είχαν τα δρομολόγια τύπου κύκλωμα (όχι με ώρες αναχώρησης αλλά με χρονοαπόσταση από την προηγούμενη αναχώρηση) ώστε να μην αφήνουν κενά, επιβίβαζαν και αποβίβαζαν κατά την διαδρομή από και προς τα αμαξοστάσια και φρόντιζαν να είναι "ανταγωνιστικά" των άλλων μέσων προσφέροντας συχνότητα, οικολογία και έξτρα υπηρεσίες.
Δημοσιεύσεις: 171
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
(07-04-2022, 03:54 PM)sgkatsos Έγραψε: Δυστυχώς ο κλάδος του παλαιού ΗΛΠΑΠ έχει εκπέσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα εξυπηρέτησης.
Είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει κάποια στρατηγική για το μέσο, οπότε και εμφανίζονται στοιχεία αναρχίας, αποδιοργάνωσης και παρακμής.
Παλιά στην Πατησίων διερχόντουσαν 5 γραμμές, 3,5,11,13,14 με συχνότητες ανά σχεδόν 3' (το 3 μόνο είχε ανά 3'). Επίσης ως στρατηγική είχαν τα δρομολόγια τύπου κύκλωμα (όχι με ώρες αναχώρησης αλλά με χρονοαπόσταση από την προηγούμενη αναχώρηση) ώστε να μην αφήνουν κενά, επιβίβαζαν και αποβίβαζαν κατά την διαδρομή από και προς τα αμαξοστάσια και φρόντιζαν να είναι "ανταγωνιστικά" των άλλων μέσων προσφέροντας συχνότητα, οικολογία και έξτρα υπηρεσίες. Αυτά πρέπει να τα φτιάξουν αυτοί που είναι στην Τηλέματικη και το ότι έγιναν μια εταιρεία με Εθελ ίσως έκανε κακό
Δημοσιεύσεις: 647
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
09-04-2022, 05:37 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-04-2022, 05:37 PM από Man Lion's city.)
Παρατήρησα σήμερα ότι όλα τα δρομολόγια του 122 έφτασαν και έφυγαν με καθυστέρηση από Σαρωνίδα. Ο λόγος ότι προφανώς του δίνουν 65' για το δρομολόγιο, το οποίο είναι αδιανόητο. Έχει 5 οχήματα με 150' κύκλο αλλά όχι 75 ανά κατεύθυνση, αλλά 65' προς Τέρμα και επιστροφή 85'
Επίσης στο Citaro LE XEH-8400 (πρώην Βερολίνου, ίδιο με της ΟΣΥ), η μεσαία πόρτα είναι χαλασμένη εδώ και αρκετό καιρό, έτσι η από-επιβίβαση γίνεται μόνο από την πρώτη. Είναι εντυπωσιακό καθώς είναι ακριβώς το αντίθετο από ΟΛΑ τα υπόλοιπα οχήματα που μπαίνεις μόνο από πίσω.
Τέλος το 123, έφυγε με 2 επιβάτες από την Σαρωνίδα, ελπίζω να έτυχε, γιατί γενικά το θυμάμαι να μαζεύει πολύ κόσμο...
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
28-05-2022, 11:35 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-05-2022, 11:36 PM από MrVanHool.)
Του πανηγυριού το κάγκελο σήμερα στις γραμμές του ΚΤΕΛ Αττικής... Ευτυχώς ( ; ) λέμε που δεν υπάρχει η πληροφόρηση πραγματικού χρόνου, γιατί θα θύμιζε ΟΣΥ..
122Θ, 310, 324, 116, 307, 171, 314 και 301 σήμερα Σάββατο υπέφεραν!!
Επίσης, δεν αναφέρθηκε η δεύτερη φωτιά που έπιασε όχημα του ΚΤΕΛ Αττικής πριν καμιά δεκαριά μέρες..
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
Θέλω να αναφερθώ στον κλιματισμό:
Για να λέμε και κανένα καλό! Από τα οχήματα του ΚΤΕΛ Κορινθίας και του ΚΤΕΛ Θηβών που έχω μπει δεν υπήρξε ΟΥΤΕ ΕΝΑ χωρίς κλιματισμό! Και ειδικά του Κορίνθιας που έχω μπει σε πληθώρα οχημάτων πρέπει να μην κυκλοφορεί όχημα χωρίς κλιματισμό.
Στον αντίποδα σε ότι οχήματα leasing έχω μπει δεν λειτουργεί καθόλου (Solaris 18 κυρίως).
Επίσης στα οχήματα του ΚΤΕΛ Εύβοιας είναι ανάλογα την περίπτωση (ένα είχε αναμένη την θέρμανση με 30 βαθμούς!).
Ενώ στα Solaris των Τ.ΚΗΦ είναι ~60% με κλιματισμό (πάντα όμως θαύμαζα ποσό δυνατός είναι ο κλιματισμός τους όταν λειτουργεί, σε καταψύχει)
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
(28-05-2022, 11:35 PM)MrVanHool Έγραψε: Του πανηγυριού το κάγκελο σήμερα στις γραμμές του ΚΤΕΛ Αττικής... Ευτυχώς ( ; ) λέμε που δεν υπάρχει η πληροφόρηση πραγματικού χρόνου, γιατί θα θύμιζε ΟΣΥ..
122Θ, 310, 324, 116, 307, 171, 314 και 301 σήμερα Σάββατο υπέφεραν!!
Επίσης, δεν αναφέρθηκε η δεύτερη φωτιά που έπιασε όχημα του ΚΤΕΛ Αττικής πριν καμιά δεκαριά μέρες..
Από ποια άποψη υπέφεραν;
Δημοσιεύσεις: 647
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(30-05-2022, 11:37 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Από ποια άποψη υπέφεραν; Προφανώς εννοεί από ανεπάνδρωτες βάρδιες
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
(28-05-2022, 11:35 PM)MrVanHool Έγραψε: Του πανηγυριού το κάγκελο σήμερα στις γραμμές του ΚΤΕΛ Αττικής... Ευτυχώς ( ; ) λέμε που δεν υπάρχει η πληροφόρηση πραγματικού χρόνου, γιατί θα θύμιζε ΟΣΥ..
122Θ, 310, 324, 116, 307, 171, 314 και 301 σήμερα Σάββατο υπέφεραν!!
Επίσης, δεν αναφέρθηκε η δεύτερη φωτιά που έπιασε όχημα του ΚΤΕΛ Αττικής πριν καμιά δεκαριά μέρες.. Και το 117 επίσης! Γενικά τις τελευταίες μερες η κατάσταση είναι τραγικη στα Νότια Προάστια από ολες τις απόψεις.
|