Δημοσιεύσεις: 269
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(22-11-2021, 12:56 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Το θέμα της τηλεματικής είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Δεν είναι δυνατό να υπολογίσεις πότε θα έρθει το όχημα, υπάρχουν πολλές κυκλικές γραμμές με τεράστιες αποστάσεις.
Δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρεις ακριβώς πότε θα περάσει το 504 από Πλ. Ελαίων προς Θρακομακεδόνες, το 330 από το Κίτσι, το 319 από το εκπτωτικό χωριό προς Πλακεντίας, το 740 από Κάραβο προς Ολυμπιακό Χωριό και το ίδιο για σχεδόν όλες τις γραμμές.
Τώρα αν φταίει το ΚΤΕΛ ή ο ΟΑΣΑ δεν ενδιαφέρει τον επιβάτη, ο οποίος θέλει να ξέρει πότε θα περάσει το λεωφορείο. Και το ότι θα περάσει 10 λεπτά πριν ή μετά που λένε μερικοί είναι αστείο καθώς μέσα σε ένα 20λεπτο λογικά κάποια στιγμή θα περάσει.
Όσον αφορά τα δρομολόγια είναι λίγο πιο συχνά από της ΟΣΥ, το σημαντικότερο όμως είναι ότι δεν λείπουν οχήματα, γιατί όταν έλλειπε ένα αμάξι στα Τ. Ζηρινείου για παράδειγμα, το 30λεπτο στο 536, γινόταν 60λεπτο.
Τα Σ/Κ σε καμία γραμμή δεν έγινε αύξηση δρομολογίων σε σχέση με την ΟΣΥ, και αυτό σε συνδιασμό με την έλλειψη τηλεματικής κάνει χειρότερη την υπηρεσία.
Άλλο ένα πρόβλημα που σχετίζεται με την τηλεματική είναι ότι οι γραμμές του ΚΤΕΛ είναι σε δρόμους που τα οχήματα κινούνται με μεγάλη ταχύτητα, όπως στην Λεωφόρο Νάτο, στην Θησέως στην Εκάλη, στο 122 κλπ. Αυτό σημαίνει ότι από την στιγμή που θα πας στην στάση πρέπει να είσαι όρθιος μπροστά στον δρόμο (ειδικά την νύχτα) και να κάνεις στάση στα πρώτα 2 δευτερόλεπτα αφού το δεις, για να σταματήσει, αφού πάει με 50-60 χλμ. Με την τηλεματική κάθεσαι στην στάση και σηκώνεσαι προετοιμασμένος.
Τέλος για τα οχήματα πλην του ΚΤΕΛ Αττικής που ειδικά τα MAN A37 είναι σε άθλια κατάσταση, τα υπόλοιπα είναι σε παρόμοια με της ΟΣΥ. Το πρόβλημα με τις στάσεις το έχω πετύχει και σε αρκετά Citaro LE της ΟΣΥ, μετά από κάθε στάση στο ένα δευτερόλεπτο έδειχνε ότι κάποιος πάτησε το κουμπί Μπορώ να σου απαντήσω για το 319 (από εκπτωτικό) και 504 (από σταθμό κηφισιασ / Πλ Κηφισιάς) ότι δεν έχω δει απόκλιση πάνω από 10’. Εκεί που έχω δει τεράστια είναι στο 535 και ειδικά στο 535Α (από ΟΤΕ για Κηφισιά)
Οσο για αυτό με την ταχύτητα και της στάσεις. Δεν το σκεφτικά να το αναφέρω (αν και ισχύει) γιατί δεν μου έχει συμβεί προσωπικά. Στις στάσεις που κάθομαι (είναι η μια μετά από αριστερή στροφή, η αλλη μετά από στοπ και στις δυο βλέπεις το όχημα να περνά από την αλλη πριν φτάσει) δεν είναι ευκολο να το χάσεις. Αλλά έχω δει και με τα μάτια μου να χάνουν το οχημα επειδή δεν το βλέπουν. Ειδικά η στάση 2η ΑΛΚΑΙΟΥ 536 προς Κηφισιά έχει τόσο άσχημο φωτισμό που έναν επιβάτη τον βλέπεις όταν πια ειναι πολύ αργά.
Θεωρώ ότι σε αυτό οφείλετε (εν μέρη φυσικά) και ότι τα λεωφορεία δεν είναι φυσικού αερίου. Τα iris έκανα έναν πολύ διακριτό ήχο από ο,τι άλλο κυκλοφορούσε στον δρόμο όποτε τα άκουγες πριν καλά καλά τα δεις. Τα οχήματα των ΚΤΕΛ έχουν απλώς έναν generic diesel bus ήχο.
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
Το 154 σήμερα έφυγε 6 λεπτα νωρίτερα από το Τέρμα
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
Επιτελους μετα από εναν χρόνο και, λειτουργούν οι ηλεκτρονικές προμετωπίδες στις νταλίκες Man Lions City.
Δημοσιεύσεις: 1.198
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Ο δημόσιος φορέας, παρα τις αγκυλώσεις κ τις παθογένειες, βελτίωσε θεαματικά τις υπηρεσίες του, μόλις βρεθηκε α. πολιτική βούληση β. Χρηματοδοτηση. Ο επιλεγμένος ιδιωτικός φορέας, έχει (είχε) μια θαυμάσια ευκαιρια να καθιερωθει στο επιβατικό κοινό ως καλύτερος.
Τωρα που γράφω, ειμαι σ' ενα απαστράπτον οχημα (6025) το οποίο ειναι αυτονόητα φρεσκοβαμμένο στα εταιρικά χρώματα της ΟΣΥ (και οχι της MVG), εκτελει δρομογόλιο 815ΓΟΥΔΗ ΤΑΥΡΟΣ (και όχι 52 Tierpark), εκανε 35' να ερθει απο τον Ταύρο λόγω κίνησης (αλλά το ήξερα 35' πριν οπότε τελειωσα τη δουλεια μου στο γραφείο και πήγα στην Ακαδημία όταν ειδα το στίγμα του στην Ομόνοια), άλλαξα στον Ευαγγελισμό γιατί είδα το στίγμα του 250 να είναι στη Ριζάρη.
Αν - λεω αν - ο ιδιωτικος φορεας ηθελε να προσδώσει υπεραξία στο εργο του, θα φρόντιζε να τελειωσει την τηλεματική ως μέσο πληροφορησης του επιβάτη, αφου το εργο ενδιαφέρει τον επιβάτη και το παρεχει ο ανταγωνιστης. Θα εβαφε τα οχήματα. Θα εβαζε στολή στους οδηγούς. Θα εδειχνε στον επιβατη οτι ήρθε για να ανεβασει το επίπεδο. "Μα δεν το λεει η συμβαση". Η συμβαση λέει ο,τι ζήτησαν τα μέρη. Ο ΟΑΣΑ ζητησε οχηματα κ εδωσε τιμή. Εσυ τι του προτεινες; De minimis υπηρεσία, de minimis ποιότητα. Ελλείψει ανταγωνισμού, μπορούσες καλύτερα. Μπορείς ακόμγ και τώρα. Με αναδειξη προβλημάτων και επαναδιαπραφμγματευση . Δεν θέλεις όμως, διότι αφού βολεύονται με το σάπιο οι ευχαριστούντες με τις επιστολές, σάπιο θα δίνεις. Άλλωστε, σε δυο χρόνια πάλι εσυ θα την παρεις τη δουλεια και θα λες "οταν εγω εφερα λεωφορεια, της ΟΣΥ σκορπάγανε απ' τη σκουριά"
Το δημόσιο δεν καταργείται με κρατικοδίαιτο ιδιώτη. Καταργείται με ορεξάτους κ καινοτόμους, οι οποίοι θα επενδύσουν.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(03-12-2021, 06:59 PM)Citaro Έγραψε: Ο δημόσιος φορέας, παρα τις αγκυλώσεις κ τις παθογένειες, βελτίωσε θεαματικά τις υπηρεσίες του, μόλις βρεθηκε α. πολιτική βούληση β. Χρηματοδοτηση. Ο επιλεγμένος ιδιωτικός φορέας, έχει (είχε) μια θαυμάσια ευκαιρια να καθιερωθει στο επιβατικό κοινό ως καλύτερος.
Τωρα που γράφω, ειμαι σ' ενα απαστράπτον οχημα (6025) το οποίο ειναι αυτονόητα φρεσκοβαμμένο στα εταιρικά χρώματα της ΟΣΥ (και οχι της MVG), εκτελει δρομογόλιο 815ΓΟΥΔΗ ΤΑΥΡΟΣ (και όχι 52 Tierpark), εκανε 35' να ερθει απο τον Ταύρο λόγω κίνησης (αλλά το ήξερα 35' πριν οπότε τελειωσα τη δουλεια μου στο γραφείο και πήγα στην Ακαδημία όταν ειδα το στίγμα του στην Ομόνοια), άλλαξα στον Ευαγγελισμό γιατί είδα το στίγμα του 250 να είναι στη Ριζάρη.
Αν - λεω αν - ο ιδιωτικος φορεας ηθελε να προσδώσει υπεραξία στο εργο του, θα φρόντιζε να τελειωσει την τηλεματική ως μέσο πληροφορησης του επιβάτη, αφου το εργο ενδιαφέρει τον επιβάτη και το παρεχει ο ανταγωνιστης. Θα εβαφε τα οχήματα. Θα εβαζε στολή στους οδηγούς. Θα εδειχνε στον επιβατη οτι ήρθε για να ανεβασει το επίπεδο. "Μα δεν το λεει η συμβαση". Η συμβαση λέει ο,τι ζήτησαν τα μέρη. Ο ΟΑΣΑ ζητησε οχηματα κ εδωσε τιμή. Εσυ τι του προτεινες; De minimis υπηρεσία, de minimis ποιότητα. Ελλείψει ανταγωνισμού, μπορούσες καλύτερα. Μπορείς ακόμγ και τώρα. Με αναδειξη προβλημάτων και επαναδιαπραφμγματευση . Δεν θέλεις όμως, διότι αφού βολεύονται με το σάπιο οι ευχαριστούντες με τις επιστολές, σάπιο θα δίνεις. Άλλωστε, σε δυο χρόνια πάλι εσυ θα την παρεις τη δουλεια και θα λες "οταν εγω εφερα λεωφορεια, της ΟΣΥ σκορπάγανε απ' τη σκουριά"
Το δημόσιο δεν καταργείται με κρατικοδίαιτο ιδιώτη. Καταργείται με ορεξάτους κ καινοτόμους, οι οποίοι θα επενδύσουν. Σε σύγκριση με ένα λεωφορείο που δεν ξέρω αν και πότε θα εκτελέσει το δρομολόγιο του προτιμώ αυτό που το κάνει με συνέπεια.
Σε σχέση με έναν οργανισμό που σπαταλάει τα λεφτά μου (τα λεφτά σου, του κάθε φορολογούμενου) παρέχοντας μου υπηρεσίες με υποτυπώδη ποιοτικά χαρακτηριστικά και αγνοώ πόσο μου κοστίζουν προτιμώ αυτόν που μου παρέχει στάνταρ υπηρεσία, κοστολογημένη μέχρι το τελευταίο ευρώ έστω και αν θα μπορούσε να είναι καλύτερη...
Από εκεί και πέρα σαφώς και προτιμώ το όχημα να είναι σε corporate livery αν και γενικά μου είναι αδιάφορο και η τάση πανευρωπαϊκά πλέον είναι να είναι απλά branded (χώρια που με τις full body διαφημίσεις πρακτικά αυτοκαταργείται).
Προτιμώ να γράφει η προμετωπίδα το λεωφορείου 815 Γουδή-Ταύρος αντί 52 Tierpark (και θα την προτιμούσα ακόμα περισσότερο να έγραφε 815 Γουδή ή 815 Ταύρος ανάλογα με την κατεύθυνση) αλλά η αντιληπτική μου ικανότητα μου επιτρέπει να καταλάβω βλέποντας το "μπακαλόχαρτο" στο παρμπρίζ να γράφει 815 που πάει το λεωφορείο - άλλωστε δεν είναι ελληνική πρωτοτυπία, ανέκαθεν υπήρχαν σε όλη την Ευρώπη ακόμα και στην Ελλάδα με πρώτη διδάξασα την ΕΑΣ.
Σαφώς και προτιμώ να βλέπω στην εφαρμογή σε πόση ώρα έρχεται το λεωφορείο μου (ή αυτό της ανταπόκρισης) αλλά είμαι σε θέση να υπολογίσω τους χρόνους μου προκειμένου να μην το χάσω και περιμένω το επόμενο.
Από εκεί και πέρα το ευκολότερο όλων είναι το Δημόσιο (ο ΟΑΣΑ εν προκειμένω) να τα ζητήσει από τον "κρατικοδίαιτο ιδιώτη" ανάδοχο και φυσικά να τα πληρώσει (όπως άλλωστε έκανε με τους άλλους "κρατικοδίαιτους αναδόχους" που του χρονομίσθωσαν τα λεωφορεία). Ότι πληρώνεις παίρνεις... Τόσο απλά... Και το θέμα είναι τι προτεραιότητες έχεις και τι πόρους. Τώρα αν κάποιοι προτιμούν να αναλώνονται στην εικόνα αγνοώντας την ουσία είναι δικαίωμα τους...
Υ.Γ: (περισσότερο γιατί έχεις αναφερθεί πολλές φορές και είναι λάθος) Στον στόλο των leasing της ΟΣΥ δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ λεωφορείο που να προέρχεται από την MVG.
Δημοσιεύσεις: 3.132
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Βασικά το θέμα που υπάρχει με τα ΚΤΕΛ είναι η έλλειψη ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ και είναι δικαιολογημένες οι διαμαρτυρίες. Αλλά όλα τα άλλα που έχουν γραφτεί για κατάσταση οχημάτων, ανοιγόμενα παράθυρα, προμετωπίδες, οδηγούς κλπ είναι να 'χαμε να λέγαμε.
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
(03-12-2021, 09:54 PM)ecoj Έγραψε: Βασικά το θέμα που υπάρχει με τα ΚΤΕΛ είναι η έλλειψη ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ και είναι δικαιολογημένες οι διαμαρτυρίες. Αλλά όλα τα άλλα που έχουν γραφτεί για κατάσταση οχημάτων, ανοιγόμενα παράθυρα, προμετωπίδες, οδηγούς κλπ είναι να 'χαμε να λέγαμε. Συμφωνώ ότι το κύριο θεμα είναι η τηλεματική αλλά και τα υπόλοιπα δεν είναι ασήμαντα καθώς τα ΚΤΕΛ τα πλάσαραν σαν αναβάθμιση και πρόληψη για τον κορονοιο (όπως έχω ξαναπει δεν έχουν παράθυρα κάποια οχήματα) όποτε αν είναι ετσι ας παρέμεναν οι γραμμές στην ΟΣΥ.
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
(03-12-2021, 10:07 PM)oasagr123 Έγραψε: Συμφωνώ ότι το κύριο θεμα είναι η τηλεματική αλλά και τα υπόλοιπα δεν είναι ασήμαντα καθώς τα ΚΤΕΛ τα πλάσαραν σαν αναβάθμιση και πρόληψη για τον κορονοιο (όπως έχω ξαναπει δεν έχουν παράθυρα κάποια οχήματα) όποτε αν είναι ετσι ας παρέμεναν οι γραμμές στην ΟΣΥ.
Ποιες οικονομικά προηγμένες χώρες έχουν παράθυρα που ανοίγουν πλήρως όπως τα παράθυρα που είχαμε στην Ελλάδα μέχρι πρότινος;
Δεν υπάρχει καμία με ελάχιστες εξαιρέσεις! Πέρα από το ότι δεν είναι ιδιαίτερα ασφαλές, δεν υπάρχει κανένας λόγος. Τα λεωφορεία αυτά έχουν τα απαραίτητα φίλτρα, γίνονται οι απολυμάνσεις και ο εξαερισμός λειτουργεί κανονικά. Το δε επιχείρημα για ζέστη και κρύο και ότι η Ελλάδα δεν έχει θερμοκρασίες Γερμανίας και Σκανδιναβίας νομίζω ότι επίσης είναι βλακώδες. Ούτε στο Ντουμπάϊ ούτε στη Νορβηγία έχουν τα ελληνικά παράθυρα!
Βέβαια, αντί να πηγαίνουμε μπροστά και να προσπαθούμε να εκσυγχρονίσουμε λίγο καθόμαστε και ασχολούμαστε με πόρτες και παράθυρα…
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
(03-12-2021, 11:01 PM)irisbus57 Έγραψε: Ποιες οικονομικά προηγμένες χώρες έχουν παράθυρα που ανοίγουν πλήρως όπως τα παράθυρα που είχαμε στην Ελλάδα μέχρι πρότινος;
Δεν υπάρχει καμία με ελάχιστες εξαιρέσεις! Πέρα από το ότι δεν είναι ιδιαίτερα ασφαλές, δεν υπάρχει κανένας λόγος. Τα λεωφορεία αυτά έχουν τα απαραίτητα φίλτρα, γίνονται οι απολυμάνσεις και ο εξαερισμός λειτουργεί κανονικά. Το δε επιχείρημα για ζέστη και κρύο και ότι η Ελλάδα δεν έχει θερμοκρασίες Γερμανίας και Σκανδιναβίας νομίζω ότι επίσης είναι βλακώδες. Ούτε στο Ντουμπάϊ ούτε στη Νορβηγία έχουν τα ελληνικά παράθυρα!
Βέβαια, αντί να πηγαίνουμε μπροστά και να προσπαθούμε να εκσυγχρονίσουμε λίγο καθόμαστε και ασχολούμαστε με πόρτες και παράθυρα… Εχεις μπει σε κάποιο λεωφορείο της σύμβασης ΟΑΣΑ-ΚΤΕΛ; Γιατί αν ειχες μπει θα γνώριζες ότι ακόμα και με κρύο έξω, εκει μεσα είναι σαν φούρνος και η ατμόσφαιρα αποπνικτική(στα περισσότερα οχήματα ειδικά στα ΜΑΝ). Όσο για απολυμάνσεως,φίλτρα και εξαερισμούς το αφήνω ασχολίαστο καθώς τιποτα από αυτα δεν ισχυει. Για να υπάρχουν ανοιχτα παράθυρα υπάρχουν πολλοί λόγοι αναμεσα και ένας σημαντικός, ο κορονοιος. Αυτο που ειναι το κλειδί για να μην κολλήσεις ειναι να μπαίνει καθαρός αέρας και να ανανεώνεται συνεχώς. Το επιχείρημα για ζεστη και κρύο που αναφέρεις ποιο ειναι; Δεν καταλαβαινω που κολλάνε οι θερμοκρασίες Γερμανίας και Σκανδιναβίας εξήγησε καλυτερα αν θες. Τελος, πως θες να εκσυγχρονίσουμε όταν ενώ παρεχόταν η τηλεματική στους επιβάτες σταματησε και τα λεωφορεία που υποτίθεται ηρθαν για την καταπολέμηση της πανδημίας δεν έχουν παράθυρα; (Αλλά περνανε 5 λεπτα πιο συχνά!!!)
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
(03-12-2021, 11:19 PM)oasagr123 Έγραψε: Εχεις μπει σε κάποιο λεωφορείο της σύμβασης ΟΑΣΑ-ΚΤΕΛ; Γιατί αν ειχες μπει θα γνώριζες ότι ακόμα και με κρύο έξω, εκει μεσα είναι σαν φούρνος και η ατμόσφαιρα αποπνικτική(στα περισσότερα οχήματα ειδικά στα ΜΑΝ). Όσο για απολυμάνσεως,φίλτρα και εξαερισμούς το αφήνω ασχολίαστο καθώς τιποτα από αυτα δεν ισχυει. Για να υπάρχουν ανοιχτα παράθυρα υπάρχουν πολλοί λόγοι αναμεσα και ένας σημαντικός, ο κορονοιος. Αυτο που ειναι το κλειδί για να μην κολλήσεις ειναι να μπαίνει καθαρός αέρας και να ανανεώνεται συνεχώς. Το επιχείρημα για ζεστη και κρύο που αναφέρεις ποιο ειναι; Δεν καταλαβαινω που κολλάνε οι θερμοκρασίες Γερμανίας και Σκανδιναβίας εξήγησε καλυτερα αν θες. Τελος, πως θες να εκσυγχρονίσουμε όταν ενώ παρεχόταν η τηλεματική στους επιβάτες σταματησε και τα λεωφορεία που υποτίθεται ηρθαν για την καταπολέμηση της πανδημίας δεν έχουν παράθυρα; (Αλλά περνανε 5 λεπτα πιο συχνά!!!)
Ναι, έχω μπει και σε όχημα της σύμβασης ΟΑΣΑ-ΚΤΕΛ όπως και σε οχήματα leasing και σε οχήματα που ήρθανε στη Θεσσαλονίκη για να εκτελέσουν συγκοινωνιακό έργο. Τόσο οι ΜΑΝ νταλίκες, όσο τα LE της QBuzz είχαν εξαιρετικό κλιματισμό και θέρμανση για χειμώνα και καλοκαίρι αντίστοιχα - λειτουργούσε μια χαρά και ο αέρας ανακυκλωνόταν όπως πρέπει. Τώρα εάν αναφέρεσαι σε μεμονωμένα οχήματα δεν γνωρίζω, αλλά η γενική εντύπωση είναι μόνο θετική. Η μόνη περίπτωση που η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική ήταν σε ΜΑΝ νταλίκα του ΚΤΕΛ Αττικής, αν θυμάμαι καλά, που ήταν καλοκαίρι και ο οδηγός κατά λάθος είχε ανοίξει τη θέρμανση αντί για τη ψύξη.
Σχετικά με τα φίλτρα, τουλάχιστον από τους προηγούμενους συγκοινωνιακούς φορείς είναι εγκατεστημένα. Επίσης οι απολυμάνσεις γίνονται σε καθημερινή βάση, όπως συστήνουν οι αρμόδιοι φορείς. Το παν στα ΜΜΜ για τον κορονοϊό δεν είναι τα παράθυρα - αν ήταν στο εξωτερικό θα υπήρχε ντόρος, έχεις δει κάπου να γίνεται τέτοιος χαμός για τα παράθυρα που δεν ανοίγουν; - αλλά η αποφυγή συνωστισμού και η ορθή χρήση μάσκας. Με τη σύμβαση των ΚΤΕΛ ο συνωστισμός που υπήρχε στον ΟΑΣΑ έχει αποφευχθεί και τα λεωφορεία τηρούν τα ευρωπαϊκά και τα διεθνή Στάνταρντ.
Η ύπαρξη των παραθύρων με την ελληνική μορφή τους όπως την είχαμε συνηθίσει σε λεωφορεία προηγούμενων δεκαετιών είναι πλέον παρωχημένη. Σχετικά με τη Νορβηγία και το Ντουμπάϊ είναι οι περιοχές με τις σχετικά χαμηλότερες και υψηλότερες θερμοκρασίες. Επομένως τα επιχειρήματα που είχαν ακουστεί όταν πρωτοήρθανε εδώ τα λεωφορεία («εδώ είναι Ελλάδα, δεν είναι ίδιες οι θερμοκρασίες») προφανώς δεν ισχύουν αφού ούτε σε περιοχές με κρύο ούτε σε περιοχές με υπερβολική ζέστη υπάρχουν τέτοιου είδους παράθυρα. Άλλωστε ούτε τα οχήματα του υπεραστικού ΚΤΕΛ - που σε πολλές περιπτώσεις μεταφέρουν περισσότερο κόσμο από ότι αστικά οχήματα και για πολύ περισσότερη ώρα έχουν ανοιγόμενα παράθυρα, εκεί γιατί δεν δημιουργεί πρόβλημα;
Το θέμα της τηλεματικής έχει θιχτεί ήδη επαρκώς. Νομίζω ότι είναι πλέον ξεκάθαρο ότι το ΚΤΕΛ από μεριάς του έχει κάτι οτιδήποτε προβλεπόταν και το ζήτημα είναι του ΟΑΣΑ. Επομένως, ο εκσυγχρονισμός υφίσταται πλήρως σε αυτούς τους τομείς. Δεν υφίσταται στις απόψεις και τις νοοτροπίες που πολλοί έχουν και αντί να δουν την θετική εικόνα που υπερτερεί κατά πολύ της αρνητικής, κάθονται και ψάχνουν ψύλλους στα άχυρα.
|