Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
Μάλιστα έτσι όπως τα έχουν κάνει ο Βοτανικός που έχει τα περισσότερα δίπορτα 12μετρα έχει σχεδόν μόνο βαριές γραμμές για 12μετρα.
(09-11-2021, 05:16 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Αυτό με τα 2πορτα που μπαίνουν σε γραμμές κέντρου, απορώ γιατί συνεχίζεται. Ειδικά τα πούλμαν Crossway, είναι τόσο στενά, που δεν μπορείς να κουνηθείς. Βάζουν τα 3πορτα π.χ. στην Πεντέλη και το Χαλάνδρι να μεταφέρουν 10-20 άτομα (ταυτόχρονα) και στο κέντρο που γίνεται χαμός, βάζουν τα πούλμαν... Πριν λίγο ήμουν στο 220 που είχε αρκετό κόσμο και στον Ευαγγελισμό είχαμε στριμωχτεί 30+ άτομα (με ουρά μπρος-πίσω) στη μία και μοναδική πόρτα και μας πήρε ώρα να κατέβουμε. Covid free.  Tongue

Επίσης, θα έπρεπε πλέον να επιτραπεί και η είσοδος μπροστά, να βελτιωθεί λίγο η κατάσταση, αφού πλέον υποτίθεται ότι οι οδηγοί έχουν εμβολιαστεί και δεν κινδυνεύουν. Χώρια το ότι οι μισοί πλέον έχουν σταματήσει να φοράνε μάσκα.  Tongue
Η κατάσταση αυτή είναι εξίσου κακή με το 211, το 203, 204 και 214, τα οποία φορτώνουν από τον ευαγγελισμό. Όντως, με τα crossway οι επιβάτες σιχτηρίζουν... Η κάκιστη δρομολόγηση δε βοηθάει καθόλου τα πράγματα, με τα λεωφορεία να έρχονται συχνά απανωτά ντο ένα πίσω από το άλλο και να επικρατούν στη συνέχεια κενά 25 λεπτών...
Οι οδηγοί βρήκαν ευκαιρία με την πανδημία να κλείσουν την μπροστά πόρτα. Πότε δεν τους άρεσε να την χρησιμοποιούν, δύσκολα θα επανέλθουν.
Η κατάσταση στις γραμμές που έχουν αναληφθεί από τα ΚΤΕΛ χειροτερεύει καθημερινά και η εξυπηρέτηση είναι αισθητά χειρότερη από ότι πριν τις αναλάβουν ενώ υποτίθεται ηταν για βελτιστοποίηση των παραδομένων υπηρεσιών. Στο 117 προς Γλυφάδα ο οδηγος έστριψε 2 φορες λαθος και προσπέρασε 2 στάσεις που με την έλλειψη της τηλεματικής ο κοσμος δεν θα εμαθε ποτε τι συνέβη πραγματικά. Μετά από αυτό, ενώ δεν είχε κανει κανεναν έλεγχο προηγουμένως αποφάσισε να ρωτήσει αν εχει εισιτηρια ένας αλλοδαπός επιβάτης και όταν αυτος απαντησε όχι ο οδηγος του ζήτησε να κατεβει ενώ και μια άλλη επιβάτιδα απάντησε οχι και δεν της ειπε τιποτα. Το θεμα εχει αναφερθεί ηδη στον ΟΑΣΑ.
Να σημειωθεί ότι εξακολουθούν επανειλλημένα να φεύγουν 2-3 λεπτά νωρίτερα από τα Τέρματα και Αφετηρίες με αποτέλεσμα να το χάνουν τα ατομα που έρχονται στην στάση λιγο αργότερα.
(16-11-2021, 05:27 PM)oasagr123 Έγραψε: Η κατάσταση στις γραμμές που έχουν αναληφθεί από τα ΚΤΕΛ χειροτερεύει καθημερινά και η εξυπηρέτηση είναι αισθητά χειρότερη από ότι πριν τις αναλάβουν ενώ υποτίθεται ηταν για βελτιστοποίηση των παραδομένων υπηρεσιών. Στο 117 προς Γλυφάδα ο οδηγος έστριψε 2 φορες λαθος και προσπέρασε 2 στάσεις που με την έλλειψη της τηλεματικής ο κοσμος δεν θα εμαθε ποτε τι συνέβη πραγματικά. Μετά από αυτό, ενώ δεν είχε κανει κανεναν έλεγχο προηγουμένως αποφάσισε να ρωτήσει αν εχει εισιτηρια ένας αλλοδαπός επιβάτης και όταν αυτος απαντησε όχι ο οδηγος του ζήτησε να κατεβει ενώ και μια άλλη επιβάτιδα απάντησε οχι και δεν της ειπε τιποτα. Το θεμα εχει αναφερθεί ηδη στον ΟΑΣΑ.
Να σημειωθεί ότι εξακολουθούν επανειλλημένα να φεύγουν 2-3 λεπτά νωρίτερα από τα Τέρματα και Αφετηρίες με αποτέλεσμα να το χάνουν τα ατομα που έρχονται στην στάση λιγο αργότερα.
Συμφωνώ και επαυξάνω. Έχει αρχίσει να χειροτερεύει η εξυπηρέτηση. Ενώ στις μέρες του ΟΑΣΑ είχε πιο αραιά δρομολόγια αυτήν την στίμη θα προτιμούσα να γυρίσω πίσω.

Θα παραθέσω λίστα με όσα έχω παρατηρήσει (αφορούν τα Τ.ΖΗΡ εκτός οπού γραφώ άλλη γραμμή):
  1. Πετυχαίνω συνεχώς οδηγούς να μιλούν στο τηλέφωνο. (Σε περιστατικό που ήταν το αποκορύφωμα έκανα παρατήρηση στον οδηγό να μην μιλάει στο τηλέφωνο και μετά πήγε όλο το δρομολόγιο τιμωρώντας μας πηγαίνοντας 25 χλμ./ώρα. Εντωμεταξύ το λεωφορείο είχε άλλους 20 επιβάτες)
  2. Παίζουν δυνατά μουσική λες και ήμαστε στο κλαμπ (Αποκορύφωμα τελευταίο δρομολόγιο 536 από τέρμα που είχε κλίσει και τα φωτά στο εσωτερικό)
  3. Φεύγουν κάποιες φορές είτε 2-3 λεπτά νωρίτερα (χάνουν γνωστοί μου το λεωφορείο επειδή μένουν διπλά στο τέρμα. Η αλήθεια είναι ότι αυτό είναι φαινόμενο που γίνετε συχνά και στα Τ.ΚΗΦ που φεύγουν 1 λεπτό νωρίτερα) είτε φεύγουν από 6 έως 30 λεπτά αργότερα.
  4. Δεν υπάρχει τηλεματική (άμα είναι να γυρίσουμε στο 2014 είμαι μέσα αρκεί να φύγει και ο covid ROFL )
  5. Ορισμένα λεωφορεία έχουν βλάβες στα κομβία και πατιούνται μονά του (ή είναι στοιχειωμένα δεν ξέρω σιγουρά Confused ) αλλά ο οδηγοί επιμένουν ότι κάποιος το κάνει επίτηδες και τσαντίζονται.
  6. Σε κάποια λεωφορεία δεν έχεις καμία οπτική ένδειξη ή ακουστική ένδειξη ότι πάτησες το κουμπί ειδικά αν είσαι στο πίσω μέρος(Δεν θα σχολιάσω καν το Wagen Hält σε κάποια οχήματα, άμα δεν ξέρεις γερμανικά δεν κατεβαίνεις στην στάση Tongue ).
  7. Τα χαρτιά «Δεν κάθομαι εδώ» δεν υπάρχουν στις θέσεις (καλά όχι ότι σε άλλες γραμμές που υπάρχουν τα ακολουθεί κάνεις)
  8. Σε ορισμένα οχήματα αποσυνδέονται πολλές φορές τα επικυρωτικά μηχανήματα (ειδικά το μπροστινό) κάθε φορά που πέφτει σε λακκούβα το λεωφορείο.
  9. Ένα όχημα που μπαίνει συχνά στο 721 και ένα από τα δυο που μπαίνουν στο 543/543Α έχουν χαλασμένες προμετωπίδες και κυκλοφορούν με χαρτιά εδώ και μήνες.
  10. Σταθερά το μεσαίο επικυρωτικό μηχάνημα σε λεωφορεία του 721 είναι κατεστραμμένο ολοσχερώς.
  11. Ασυνεννοησία πολλές φορές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: είναι κολλημένα ένα 509 και πίσω ένα 535 στην Πλ. βασιλέως Παύλου. Το 509 ήταν τίγκα και στην στάση που ανετά μπορούσε να προσπεράσει στο 535 να μαζέψει τον κόσμο της Ερυθραίας (ΔΙΑΝΙΤΑ) κορνάρει το 535 στο 509 να τον αφήσει να περάσει και το 509 συνεχίζει χωρίς να δώσει σημασία.
  12. Αρκετά οχήματα έχουν μόνο δυο πόρτες εκ τον οποίον χρησιμοποιείτε η μια. Μπορεί κάνεις ευκολά να αντιληφθεί τι συμβαίνει στα δρομολόγια που έχουν άπειρο κόσμο (τελευταίο 536 / τελευταίο και προ-τελευταίο 509)
  13. Και τέλος τα ποιο ασήμαντα αλλά καλό είναι να γράφονται. Ορισμένα οχήματα δεν μπορούν να δείξουν το «535Α … ΦΡΑΓΜΑ-ΚΑΛΕΤΖΙ» σαν γραμμή οπότε εμφανίζουν «535 ΖΗΡΙΝΕΙΟ ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ» με ότι αυτό συνεπάγεται (να χάσει κάνεις το 535Α και να περιμένει πάνω από 2ωρο για το επόμενο). Κάποια οχήματα γράφουν ΔΙΟΝΥΣΣΟΣ αντί για ΔΙΟΝΥΣΟΣ στο 536.
Εν τέλη δεν ξέρω κατά ποσό βοηθάνε στην συγκοινωνία. Ναι μεν υπάρχουν παραπάνω δρομολόγια αλλά τι να τα κάνει ένας επιβάτης που θέλει να ανεβεί στα 535/535Α/319/310 που έχουν κυκλική διαδρομή μέχρι τον ασκό του έωλου χωρίς τηλεματική (Προφανώς υπάρχει το google maps αλλά σε όλες της παραπάνω γραμμές από προσωπική εμπειρία έχει περάσει λεωφορείο από 10 λεπτά νωρίτερα έως και 10 λεπτά αργότερα).Τι να τα κάνουμε τα επιπλέον δρομολόγια όταν η δρομολόγηση στο κοινό τμήμα των Τ.ΖΗΡ είναι το λιγότερο αστεία(φτάνουν 3 οχήματα μαζί στην πλατεία Νέας Ερυθραίας). Τι να τα κάνουμε τα επιπλέων δρομολόγια όταν τα πρώτα και τελευταία δρομολόγια έχουν μείνει ιδιά ενώ εκεί παρατηρείτε ο υπερβολικός συνωστισμός .
(16-11-2021, 06:35 PM)panos._.photography Έγραψε: Συμφωνώ και επαυξάνω. Έχει αρχίσει να χειροτερεύει η εξυπηρέτηση. Ενώ στις μέρες του ΟΑΣΑ είχε πιο αραιά δρομολόγια αυτήν την στίμη θα προτιμούσα να γυρίσω πίσω.

Θα παραθέσω λίστα με όσα έχω παρατηρήσει (αφορούν τα Τ.ΖΗΡ εκτός οπού γραφώ άλλη γραμμή):
  1. Πετυχαίνω συνεχώς οδηγούς να μιλούν στο τηλέφωνο. (Σε περιστατικό που ήταν το αποκορύφωμα έκανα παρατήρηση στον οδηγό να μην μιλάει στο τηλέφωνο και μετά πήγε όλο το δρομολόγιο τιμωρώντας μας πηγαίνοντας 25 χλμ./ώρα. Εντωμεταξύ το λεωφορείο είχε άλλους 20 επιβάτες)
  2. Παίζουν δυνατά μουσική λες και ήμαστε στο κλαμπ (Αποκορύφωμα τελευταίο δρομολόγιο 536 από τέρμα που είχε κλίσει και τα φωτά στο εσωτερικό)
  3. Φεύγουν κάποιες φορές είτε 2-3 λεπτά νωρίτερα (χάνουν γνωστοί μου το λεωφορείο επειδή μένουν διπλά στο τέρμα. Η αλήθεια είναι ότι αυτό είναι φαινόμενο που γίνετε συχνά και στα Τ.ΚΗΦ που φεύγουν 1 λεπτό νωρίτερα) είτε φεύγουν από 6 έως 30 λεπτά αργότερα.
  4. Δεν υπάρχει τηλεματική (άμα είναι να γυρίσουμε στο 2014 είμαι μέσα αρκεί να φύγει και ο covid ROFL )
  5. Ορισμένα λεωφορεία έχουν βλάβες στα κομβία και πατιούνται μονά του (ή είναι στοιχειωμένα δεν ξέρω σιγουρά Confused ) αλλά ο οδηγοί επιμένουν ότι κάποιος το κάνει επίτηδες και τσαντίζονται.
  6. Σε κάποια λεωφορεία δεν έχεις καμία οπτική ένδειξη ή ακουστική ένδειξη ότι πάτησες το κουμπί ειδικά αν είσαι στο πίσω μέρος(Δεν θα σχολιάσω καν το Wagen Hält σε κάποια οχήματα, άμα δεν ξέρεις γερμανικά δεν κατεβαίνεις στην στάση Tongue ).
  7. Τα χαρτιά «Δεν κάθομαι εδώ» δεν υπάρχουν στις θέσεις (καλά όχι ότι σε άλλες γραμμές που υπάρχουν τα ακολουθεί κάνεις)
  8. Σε ορισμένα οχήματα αποσυνδέονται πολλές φορές τα επικυρωτικά μηχανήματα (ειδικά το μπροστινό) κάθε φορά που πέφτει σε λακκούβα το λεωφορείο.
  9. Ένα όχημα που μπαίνει συχνά στο 721 και ένα από τα δυο που μπαίνουν στο 543/543Α έχουν χαλασμένες προμετωπίδες και κυκλοφορούν με χαρτιά εδώ και μήνες.
  10. Σταθερά το μεσαίο επικυρωτικό μηχάνημα σε λεωφορεία του 721 είναι κατεστραμμένο ολοσχερώς.
  11. Ασυνεννοησία πολλές φορές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: είναι κολλημένα ένα 509 και πίσω ένα 535 στην Πλ. βασιλέως Παύλου. Το 509 ήταν τίγκα και στην στάση που ανετά μπορούσε να προσπεράσει στο 535 να μαζέψει τον κόσμο της Ερυθραίας (ΔΙΑΝΙΤΑ) κορνάρει το 535 στο 509 να τον αφήσει να περάσει και το 509 συνεχίζει χωρίς να δώσει σημασία.
  12. Αρκετά οχήματα έχουν μόνο δυο πόρτες εκ τον οποίον χρησιμοποιείτε η μια. Μπορεί κάνεις ευκολά να αντιληφθεί τι συμβαίνει στα δρομολόγια που έχουν άπειρο κόσμο (τελευταίο 536 / τελευταίο και προ-τελευταίο 509)
  13. Και τέλος τα ποιο ασήμαντα αλλά καλό είναι να γράφονται. Ορισμένα οχήματα δεν μπορούν να δείξουν το «535Α … ΦΡΑΓΜΑ-ΚΑΛΕΤΖΙ» σαν γραμμή οπότε εμφανίζουν «535 ΖΗΡΙΝΕΙΟ ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ» με ότι αυτό συνεπάγεται (να χάσει κάνεις το 535Α και να περιμένει πάνω από 2ωρο για το επόμενο). Κάποια οχήματα γράφουν ΔΙΟΝΥΣΣΟΣ αντί για ΔΙΟΝΥΣΟΣ στο 536.
Εν τέλη δεν ξέρω κατά ποσό βοηθάνε στην συγκοινωνία. Ναι μεν υπάρχουν παραπάνω δρομολόγια αλλά τι να τα κάνει ένας επιβάτης που θέλει να ανεβεί στα 535/535Α/319/310 που έχουν κυκλική διαδρομή μέχρι τον ασκό του έωλου χωρίς τηλεματική (Προφανώς υπάρχει το google maps αλλά σε όλες της παραπάνω γραμμές από προσωπική εμπειρία έχει περάσει λεωφορείο από 10 λεπτά νωρίτερα έως και 10 λεπτά αργότερα).Τι να τα κάνουμε τα επιπλέον δρομολόγια όταν η δρομολόγηση στο κοινό τμήμα των Τ.ΖΗΡ είναι το λιγότερο αστεία(φτάνουν 3 οχήματα μαζί στην πλατεία Νέας Ερυθραίας). Τι να τα κάνουμε τα επιπλέων δρομολόγια όταν τα πρώτα και τελευταία δρομολόγια έχουν μείνει ιδιά ενώ εκεί παρατηρείτε ο υπερβολικός συνωστισμός .
Στα περισσότερα από αυτά που αναφέρεσαι είναι παθογένειες που θα συναντήσεις και αλλού. 

Ας το πάμε όμως στα σημαντικά.. Η Τηλεματική έχουμε γράψει επανειλημμένα πως έχει εγκατασταθεί πλήρως από τις αρχές, συνεπώς όλα τα οχήματα ελέγχονται από το Σταθμαρχειο και από τον ΟΑΣΑ.
Το λογισμικό που επέλεξαν άλλοι (και όχι τα ΚΤΕΛ) προς εγκατάσταση, δεν έχει συγχωνευθεί με το αντίστοιχο που υπάρχει για τις γραμμές της ΟΣΥ, ώστε να υπάρχει και η οπτική αποτυπωση στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ (κίνηση που επιφέρει ένα κόστος που δεν είναι των ΚΤΕΛ φυσικά)

Σε κανένα όχημα τα κουμπιά δεν πατιούνται μόνα τους, παρά κάτι καλόπαιδα το έχουν βρει παιχνίδι. Μετά τις πέτρες, την καθημερινή χρήση των βαλβίδων ασφαλείας, τα γκράφιτι, τις ακαθαρσίες (δεν θα γίνω περισσότερο αναλυτικός εδώ), τώρα άρχισαν να ξηλωνουν τους αριθμούς κυκλοφορίας οχημάτων (από το 57 την Κυριακή και το 49 χτες). Συνεπώς, καλό θα ήταν να πάψουν να παίζουν εις βάρος των υπόλοιπων επιβατών, γιατί οι οδηγοί - αν όντως πρόκειται για βλάβη του οχήματος - μπορεί να λάβουν εντολή να αποβιβασουν τον κόσμο και να οδηγήσουν το όχημα στο Αμαξοστάσιο για αντικατάσταση.

Τα 1,2,3,6,7,8,10,12 συμβαίνουν και σε πολλά λεωφορεία της ΟΣΥ ομοίως (είτε τα επικυρωτικα που είναι ακριβώς τα ίδια, είτε το "Δεν κάθομαι εδώ" που έχει ξηλωθει εδω και μήνες, είτε η γερμανική αίτηση στάσης στα leasing κτλ κτλ)

Τέλος, η λίστα με τις ονομασίες των γραμμών που είχε δωθει στον Παπαδάκη, ήταν βάση της σύμβασης που υπεγράφη, που ένα λάθος κάποιου από τον ΟΑΣΑ που την ειχε συντάξει, ηταν πως έχει συνενώσει το 535 με το 535Α (που έχουν μεγαλη χιλιομετρική διαφορά επίσης), συνεπώς η ονομασία της γραμμής φαινόταν ιδια (αλλά τα οχήματα γράφουν 535Α). Έχει δρομολογηθεί να λυθεί, καθώς ο ένας και μοναδικός ταμπελας δεν μπορεί να αφήσει τα οχήματα της ΟΣΥ και του ΟΑΣΘ χωρίς προμετωπίδες για να φτιάξει αυτές τις λεπτομέρειες δυστυχώς. Όταν τελειώσει με τις παραδόσεις θα διορθωθούν.

Εν τέλει λοιπόν, ειδικά εσύ ως χρήστης του 536 όπως γράφεις, τι συχνότητες είχε ο Διόνυσος πριν τα ΚΤΕΛ; Το ότι ο οδηγός μιλάει στο τηλέφωνο ή έχει δυνατά μουσική δεν παίζει κανέναν σημαντικό ρόλο, όταν βγαίνεις πλεον και κάθε 15'-20' περνάει το 536 για να πας στην δουλειά σου. Είσαι μικρός και δεν θυμάσαι καλά μάλλον, να έχει κάθε 50 λεπτά δρομολόγιο και αν και να περιμένεις στο πουθενά. Αν υπάρχει κάτι που όλοι οι επιβάτες από τα Τ.ΖΗΡ αναγνωρίζουν είναι ότι "είδαν λεωφορεία επιτέλους!" Και προσεχώς, θα υλοποιηθεί η πρόταση του ΚΤΕΛ Κορινθίας για μείωση των χρονοαποστασεων και αύξηση των δρομολογίων ακόμα και τα ΣΚ τις ώρες που παρατηρείται αυξημένη επιβατική κίνηση.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
(16-11-2021, 07:30 PM)MrVanHool Έγραψε: Στα περισσότερα από αυτά που αναφέρεσαι είναι παθογένειες που θα συναντήσεις και αλλού. 

Ας το πάμε όμως στα σημαντικά.. Η Τηλεματική έχουμε γράψει επανειλημμένα πως έχει εγκατασταθεί πλήρως από τις αρχές, συνεπώς όλα τα οχήματα ελέγχονται από το Σταθμαρχειο και από τον ΟΑΣΑ.
Το λογισμικό που επέλεξαν άλλοι (και όχι τα ΚΤΕΛ) προς εγκατάσταση, δεν έχει συγχωνευθεί με το αντίστοιχο που υπάρχει για τις γραμμές της ΟΣΥ, ώστε να υπάρχει και η οπτική αποτυπωση στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ (κίνηση που επιφέρει ένα κόστος που δεν είναι των ΚΤΕΛ φυσικά)

Σε κανένα όχημα τα κουμπιά δεν πατιούνται μόνα τους, παρά κάτι καλόπαιδα το έχουν βρει παιχνίδι. Μετά τις πέτρες, την καθημερινή χρήση των βαλβίδων ασφαλείας, τα γκράφιτι, τις ακαθαρσίες (δεν θα γίνω περισσότερο αναλυτικός εδώ), τώρα άρχισαν να ξηλωνουν τους αριθμούς κυκλοφορίας οχημάτων (από το 57 την Κυριακή και το 49 χτες). Συνεπώς, καλό θα ήταν να πάψουν να παίζουν εις βάρος των υπόλοιπων επιβατών, γιατί οι οδηγοί - αν όντως πρόκειται για βλάβη του οχήματος - μπορεί να λάβουν εντολή να αποβιβασουν τον κόσμο και να οδηγήσουν το όχημα στο Αμαξοστάσιο για αντικατάσταση.

Τα 1,2,3,6,7,8,10,12 συμβαίνουν και σε πολλά λεωφορεία της ΟΣΥ ομοίως (είτε τα επικυρωτικα που είναι ακριβώς τα ίδια, είτε το "Δεν κάθομαι εδώ" που έχει ξηλωθει εδω και μήνες, είτε η γερμανική αίτηση στάσης στα leasing κτλ κτλ)

Τέλος, η λίστα με τις ονομασίες των γραμμών που είχε δωθει στον Παπαδάκη, ήταν βάση της σύμβασης που υπεγράφη, που ένα λάθος κάποιου από τον ΟΑΣΑ που την ειχε συντάξει, ηταν πως έχει συνενώσει το 535 με το 535Α (που έχουν μεγαλη χιλιομετρική διαφορά επίσης), συνεπώς η ονομασία της γραμμής φαινόταν ιδια (αλλά τα οχήματα γράφουν 535Α). Έχει δρομολογηθεί να λυθεί, καθώς ο ένας και μοναδικός ταμπελας δεν μπορεί να αφήσει τα οχήματα της ΟΣΥ και του ΟΑΣΘ χωρίς προμετωπίδες για να φτιάξει αυτές τις λεπτομέρειες δυστυχώς. Όταν τελειώσει με τις παραδόσεις θα διορθωθούν.

Εν τέλει λοιπόν, ειδικά εσύ ως χρήστης του 536 όπως γράφεις, τι συχνότητες είχε ο Διόνυσος πριν τα ΚΤΕΛ; Το ότι ο οδηγός μιλάει στο τηλέφωνο ή έχει δυνατά μουσική δεν παίζει κανέναν σημαντικό ρόλο, όταν βγαίνεις πλεον και κάθε 15'-20' περνάει το 536 για να πας στην δουλειά σου. Είσαι μικρός και δεν θυμάσαι καλά μάλλον, να έχει κάθε 50 λεπτά δρομολόγιο και αν και να περιμένεις στο πουθενά. Αν υπάρχει κάτι που όλοι οι επιβάτες από τα Τ.ΖΗΡ αναγνωρίζουν είναι ότι "είδαν λεωφορεία επιτέλους!" Και προσεχώς, θα υλοποιηθεί η πρόταση του ΚΤΕΛ Κορινθίας για μείωση των χρονοαποστασεων και αύξηση των δρομολογίων ακόμα και τα ΣΚ τις ώρες που παρατηρείται αυξημένη επιβατική κίνηση.
Κλασικά θέλετε να κανετε τα στραβά μάτια σε προβλήματα. Το αν συνέβαιναν και στα λεωφορεία της ΟΣΥ αυτά δεν εχει σημασία. Σημασία εχει ότι συμβαίνουν τώρα στα ΚΤΕΛ που υποτίθεται ηταν αναβάθμιση, αν και στην ΟΣΥ δεν είχα αντιμετωπίσει σχεδόν κανενα από αυτα τα προβλήματα. Όσο για την τηλεματική, δεν με ενδιαφέρει καθολου αμα ελέγχονται τα οχήματα από το σταθμαρχείο. Εμενα με ενδιαφέρει να βλεπω που βρίσκεται το λεωφορείο, αν εχει ξεκινήσει και σε πόση ωρα θα φτάσει, πραγμα που δεν γινεται.
(16-11-2021, 06:35 PM)panos._.photography Έγραψε: Συμφωνώ και επαυξάνω. Έχει αρχίσει να χειροτερεύει η εξυπηρέτηση. Ενώ στις μέρες του ΟΑΣΑ είχε πιο αραιά δρομολόγια αυτήν την στίμη θα προτιμούσα να γυρίσω πίσω.

Θα παραθέσω λίστα με όσα έχω παρατηρήσει (αφορούν τα Τ.ΖΗΡ εκτός οπού γραφώ άλλη γραμμή):
  1. Πετυχαίνω συνεχώς οδηγούς να μιλούν στο τηλέφωνο. (Σε περιστατικό που ήταν το αποκορύφωμα έκανα παρατήρηση στον οδηγό να μην μιλάει στο τηλέφωνο και μετά πήγε όλο το δρομολόγιο τιμωρώντας μας πηγαίνοντας 25 χλμ./ώρα. Εντωμεταξύ το λεωφορείο είχε άλλους 20 επιβάτες)
  2. Παίζουν δυνατά μουσική λες και ήμαστε στο κλαμπ (Αποκορύφωμα τελευταίο δρομολόγιο 536 από τέρμα που είχε κλίσει και τα φωτά στο εσωτερικό)
  3. Φεύγουν κάποιες φορές είτε 2-3 λεπτά νωρίτερα (χάνουν γνωστοί μου το λεωφορείο επειδή μένουν διπλά στο τέρμα. Η αλήθεια είναι ότι αυτό είναι φαινόμενο που γίνετε συχνά και στα Τ.ΚΗΦ που φεύγουν 1 λεπτό νωρίτερα) είτε φεύγουν από 6 έως 30 λεπτά αργότερα.
  4. Δεν υπάρχει τηλεματική (άμα είναι να γυρίσουμε στο 2014 είμαι μέσα αρκεί να φύγει και ο covid ROFL )
  5. Ορισμένα λεωφορεία έχουν βλάβες στα κομβία και πατιούνται μονά του (ή είναι στοιχειωμένα δεν ξέρω σιγουρά Confused ) αλλά ο οδηγοί επιμένουν ότι κάποιος το κάνει επίτηδες και τσαντίζονται.
  6. Σε κάποια λεωφορεία δεν έχεις καμία οπτική ένδειξη ή ακουστική ένδειξη ότι πάτησες το κουμπί ειδικά αν είσαι στο πίσω μέρος(Δεν θα σχολιάσω καν το Wagen Hält σε κάποια οχήματα, άμα δεν ξέρεις γερμανικά δεν κατεβαίνεις στην στάση Tongue ).
  7. Τα χαρτιά «Δεν κάθομαι εδώ» δεν υπάρχουν στις θέσεις (καλά όχι ότι σε άλλες γραμμές που υπάρχουν τα ακολουθεί κάνεις)
  8. Σε ορισμένα οχήματα αποσυνδέονται πολλές φορές τα επικυρωτικά μηχανήματα (ειδικά το μπροστινό) κάθε φορά που πέφτει σε λακκούβα το λεωφορείο.
  9. Ένα όχημα που μπαίνει συχνά στο 721 και ένα από τα δυο που μπαίνουν στο 543/543Α έχουν χαλασμένες προμετωπίδες και κυκλοφορούν με χαρτιά εδώ και μήνες.
  10. Σταθερά το μεσαίο επικυρωτικό μηχάνημα σε λεωφορεία του 721 είναι κατεστραμμένο ολοσχερώς.
  11. Ασυνεννοησία πολλές φορές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: είναι κολλημένα ένα 509 και πίσω ένα 535 στην Πλ. βασιλέως Παύλου. Το 509 ήταν τίγκα και στην στάση που ανετά μπορούσε να προσπεράσει στο 535 να μαζέψει τον κόσμο της Ερυθραίας (ΔΙΑΝΙΤΑ) κορνάρει το 535 στο 509 να τον αφήσει να περάσει και το 509 συνεχίζει χωρίς να δώσει σημασία.
  12. Αρκετά οχήματα έχουν μόνο δυο πόρτες εκ τον οποίον χρησιμοποιείτε η μια. Μπορεί κάνεις ευκολά να αντιληφθεί τι συμβαίνει στα δρομολόγια που έχουν άπειρο κόσμο (τελευταίο 536 / τελευταίο και προ-τελευταίο 509)
  13. Και τέλος τα ποιο ασήμαντα αλλά καλό είναι να γράφονται. Ορισμένα οχήματα δεν μπορούν να δείξουν το «535Α … ΦΡΑΓΜΑ-ΚΑΛΕΤΖΙ» σαν γραμμή οπότε εμφανίζουν «535 ΖΗΡΙΝΕΙΟ ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ» με ότι αυτό συνεπάγεται (να χάσει κάνεις το 535Α και να περιμένει πάνω από 2ωρο για το επόμενο). Κάποια οχήματα γράφουν ΔΙΟΝΥΣΣΟΣ αντί για ΔΙΟΝΥΣΟΣ στο 536.
Εν τέλη δεν ξέρω κατά ποσό βοηθάνε στην συγκοινωνία. Ναι μεν υπάρχουν παραπάνω δρομολόγια αλλά τι να τα κάνει ένας επιβάτης που θέλει να ανεβεί στα 535/535Α/319/310 που έχουν κυκλική διαδρομή μέχρι τον ασκό του έωλου χωρίς τηλεματική (Προφανώς υπάρχει το google maps αλλά σε όλες της παραπάνω γραμμές από προσωπική εμπειρία έχει περάσει λεωφορείο από 10 λεπτά νωρίτερα έως και 10 λεπτά αργότερα).Τι να τα κάνουμε τα επιπλέον δρομολόγια όταν η δρομολόγηση στο κοινό τμήμα των Τ.ΖΗΡ είναι το λιγότερο αστεία(φτάνουν 3 οχήματα μαζί στην πλατεία Νέας Ερυθραίας). Τι να τα κάνουμε τα επιπλέων δρομολόγια όταν τα πρώτα και τελευταία δρομολόγια έχουν μείνει ιδιά ενώ εκεί παρατηρείτε ο υπερβολικός συνωστισμός .
Τα ειπες όλα! Να προσθέσω για το 3. ότι και στην ΟΣΥ έφευγαν νωρίτερα αλλά μέχρι 1 λεπτό. Στα ΚΤΕΛ μου εχει τύχει να φυγει 6 λεπτά νωρίτερα από το προγραμματισμένο και έπειτα γέμισε η στάση από κοσμο που δεν ηξερε και τον λογο που δεν εμφανιζεται λεωφορείο εφόσον δεν υπάρχει τηλεματική. Ακόμα, για το συμβάν που ανέφερα στην αρχη, ο οδηγος απαιτούσε να δει από μαθητές την ταυτότητα τους και οχι εισιτηρια. Στην ταυτότητα δεν υπάρχει καμία απόδειξη για το αν κάποιος είναι μαθητής και ούτως η άλλως αυτη είναι η δουλειά του ελεγκτή. Επιπλέον, η αφορμή για τα ΚΤΕΛ ήταν ο κορονοιος και η μείωση συνωστισμού. Τι να την κανω την μείωση συνωστισμού με το να περνάει το λεωφορείο 5 λεπτα πιο συχνά ενώ τα περισσότερα οχήματα των ΚΤΕΛ δεν έχουν ή έχουν πολύ μικρά παράθυρα. Ο σωστος αερισμός είναι στοιχειώδης μετρό για την καταπολέμηση του COVID. Συμφωνώ και για τα κουμπιά που είναι στην πλειοψηφία χαλασμένα, πολλα οχήματα δεν έχουν φως που ανάβει όταν πατιεται το κουμπί. Για την μουσικη και εμενα μου εχει τύχει αν και το συγκεκριμένο δεν με ενοχλει τοσο. Τελος, με αφορμή το 11. θελω να αναφέρω και κατι ακόμα αν και δεν οφείλεται στα ΚΤΕΛ αλλά στον ΟΑΣΑ. Λοιπον στο 171 που εχει γινει κυκλικό εχει κανονικη συχνότητα προς Αργυρουπολη και προς Βάρκιζα περνάει όποτε να ´ναι και δυο μαζι. Αν δεν υπάρχει άλλη λύση παω πάσο αλλά τουλάχιστον φτιάξτε τηλεματική να ξερω ποσο θα περιμένω.
Δεν έχετε άδικο. Μπορεί με τα ΚΤΕΛ να αυξήθηκαν τα δρομολόγια στην Αττική γενικότερα, αλλά η ποιότητα υπηρεσιών είναι πολύ κατώτερη από της ΟΣΥ. Δεν μπαίνω συχνά στου ΚΤΕΛ, αλλά δεν χρειάζεται και πολύ για να φανεί η διαφορά.

Χαρακτηριστικά, μπήκα σήμερα σε λεωφορεία του ΚΤΕΛ Αττικής, σε κάτι MAN γκρι χρώματος χωρίς παράθυρα (Covid party), που είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από λεωφορεία αντίστοιχης ηλικίας της ΟΣΥ. Κάνουν περίεργους θορύβους, κάποια έχουν χαλασμένες πόρτες, σε άλλα λείπουν κομμάτια από προφυλακτήρες/φανάρια και στις φωτογραφίες που τράβηξα (links στο τέλος), φαίνεται ότι είναι και βρωμερά. Αυτή η μαύρη κολλημένη λίγδα, είναι σκόνη. Ήταν παντού, ακόμα και στα τοιχώματα. Το επόμενο MAN που μπήκα, ήταν ακόμα πιο βρωμερό...

Επίσης, ο οδηγός του ενός, παριστάνοντας τον Σουμάχερ ( Tongue) , οδήγησε 20-30 μέτρα με ανοιχτή πόρτα, γιατί ξεκινούσε γρήγορα πριν να δει αν έκλεισε ή όχι.

https://ibb.co/4thQTcF
https://ibb.co/t8j4pyh
Από ότι έχω παρατηρήσει η καθαριότητα διαφέρει ανάλογα το ΚΤΕΛ οπότε δεν αφορά όλα τα οχήματα. Έχω χρησιμοποιήσει παρά πολλές φορές τα ΚΤΕΛ και παρατηρώ ότι όντως τα οχήματα του ΚΤΕΛ Αττικής και ειδικά τα MAN είναι τραγικά από άποψη καθαριότητας. Αντίθετα όμως του Θήβας και της Κορίνθου είναι πεντακάθαρα σχεδόν πάντα. Του Ευβοίας πολύ συχνά είναι βρώμικα αλλά παίζουν ρόλο και οι γραμμές που είναι δύσκολες (Τοπικά Μεσονυχίου, Καράβου). Αυτό φαίνεται και από το Κορινθίας που τα Τοπικά Ζηρινείου είναι άψογα, ενώ τα Citaro LE που είναι στο 740 πολύ πιο βρώμικα.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 71 8.838 , 01:13 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 63.220 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 56.039 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 49.548 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 120.223 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 124.910 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 115.679 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 92.499 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 200.548 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 434.517 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)