09-11-2021, 09:09 PM
Μάλιστα έτσι όπως τα έχουν κάνει ο Βοτανικός που έχει τα περισσότερα δίπορτα 12μετρα έχει σχεδόν μόνο βαριές γραμμές για 12μετρα.
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
|
09-11-2021, 09:09 PM
Μάλιστα έτσι όπως τα έχουν κάνει ο Βοτανικός που έχει τα περισσότερα δίπορτα 12μετρα έχει σχεδόν μόνο βαριές γραμμές για 12μετρα.
09-11-2021, 09:27 PM
(09-11-2021, 05:16 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Αυτό με τα 2πορτα που μπαίνουν σε γραμμές κέντρου, απορώ γιατί συνεχίζεται. Ειδικά τα πούλμαν Crossway, είναι τόσο στενά, που δεν μπορείς να κουνηθείς. Βάζουν τα 3πορτα π.χ. στην Πεντέλη και το Χαλάνδρι να μεταφέρουν 10-20 άτομα (ταυτόχρονα) και στο κέντρο που γίνεται χαμός, βάζουν τα πούλμαν... Πριν λίγο ήμουν στο 220 που είχε αρκετό κόσμο και στον Ευαγγελισμό είχαμε στριμωχτεί 30+ άτομα (με ουρά μπρος-πίσω) στη μία και μοναδική πόρτα και μας πήρε ώρα να κατέβουμε. Covid free.Η κατάσταση αυτή είναι εξίσου κακή με το 211, το 203, 204 και 214, τα οποία φορτώνουν από τον ευαγγελισμό. Όντως, με τα crossway οι επιβάτες σιχτηρίζουν... Η κάκιστη δρομολόγηση δε βοηθάει καθόλου τα πράγματα, με τα λεωφορεία να έρχονται συχνά απανωτά ντο ένα πίσω από το άλλο και να επικρατούν στη συνέχεια κενά 25 λεπτών...
09-11-2021, 11:31 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-11-2021, 08:00 PM από Giannis. Edited 1 time in total.)
Οι οδηγοί βρήκαν ευκαιρία με την πανδημία να κλείσουν την μπροστά πόρτα. Πότε δεν τους άρεσε να την χρησιμοποιούν, δύσκολα θα επανέλθουν.
16-11-2021, 05:27 PM
Η κατάσταση στις γραμμές που έχουν αναληφθεί από τα ΚΤΕΛ χειροτερεύει καθημερινά και η εξυπηρέτηση είναι αισθητά χειρότερη από ότι πριν τις αναλάβουν ενώ υποτίθεται ηταν για βελτιστοποίηση των παραδομένων υπηρεσιών. Στο 117 προς Γλυφάδα ο οδηγος έστριψε 2 φορες λαθος και προσπέρασε 2 στάσεις που με την έλλειψη της τηλεματικής ο κοσμος δεν θα εμαθε ποτε τι συνέβη πραγματικά. Μετά από αυτό, ενώ δεν είχε κανει κανεναν έλεγχο προηγουμένως αποφάσισε να ρωτήσει αν εχει εισιτηρια ένας αλλοδαπός επιβάτης και όταν αυτος απαντησε όχι ο οδηγος του ζήτησε να κατεβει ενώ και μια άλλη επιβάτιδα απάντησε οχι και δεν της ειπε τιποτα. Το θεμα εχει αναφερθεί ηδη στον ΟΑΣΑ.
Να σημειωθεί ότι εξακολουθούν επανειλλημένα να φεύγουν 2-3 λεπτά νωρίτερα από τα Τέρματα και Αφετηρίες με αποτέλεσμα να το χάνουν τα ατομα που έρχονται στην στάση λιγο αργότερα.
16-11-2021, 06:35 PM
(16-11-2021, 05:27 PM)oasagr123 Έγραψε: Η κατάσταση στις γραμμές που έχουν αναληφθεί από τα ΚΤΕΛ χειροτερεύει καθημερινά και η εξυπηρέτηση είναι αισθητά χειρότερη από ότι πριν τις αναλάβουν ενώ υποτίθεται ηταν για βελτιστοποίηση των παραδομένων υπηρεσιών. Στο 117 προς Γλυφάδα ο οδηγος έστριψε 2 φορες λαθος και προσπέρασε 2 στάσεις που με την έλλειψη της τηλεματικής ο κοσμος δεν θα εμαθε ποτε τι συνέβη πραγματικά. Μετά από αυτό, ενώ δεν είχε κανει κανεναν έλεγχο προηγουμένως αποφάσισε να ρωτήσει αν εχει εισιτηρια ένας αλλοδαπός επιβάτης και όταν αυτος απαντησε όχι ο οδηγος του ζήτησε να κατεβει ενώ και μια άλλη επιβάτιδα απάντησε οχι και δεν της ειπε τιποτα. Το θεμα εχει αναφερθεί ηδη στον ΟΑΣΑ.Συμφωνώ και επαυξάνω. Έχει αρχίσει να χειροτερεύει η εξυπηρέτηση. Ενώ στις μέρες του ΟΑΣΑ είχε πιο αραιά δρομολόγια αυτήν την στίμη θα προτιμούσα να γυρίσω πίσω. Θα παραθέσω λίστα με όσα έχω παρατηρήσει (αφορούν τα Τ.ΖΗΡ εκτός οπού γραφώ άλλη γραμμή):
16-11-2021, 07:30 PM
(16-11-2021, 06:35 PM)panos._.photography Έγραψε: Συμφωνώ και επαυξάνω. Έχει αρχίσει να χειροτερεύει η εξυπηρέτηση. Ενώ στις μέρες του ΟΑΣΑ είχε πιο αραιά δρομολόγια αυτήν την στίμη θα προτιμούσα να γυρίσω πίσω.Στα περισσότερα από αυτά που αναφέρεσαι είναι παθογένειες που θα συναντήσεις και αλλού. Ας το πάμε όμως στα σημαντικά.. Η Τηλεματική έχουμε γράψει επανειλημμένα πως έχει εγκατασταθεί πλήρως από τις αρχές, συνεπώς όλα τα οχήματα ελέγχονται από το Σταθμαρχειο και από τον ΟΑΣΑ. Το λογισμικό που επέλεξαν άλλοι (και όχι τα ΚΤΕΛ) προς εγκατάσταση, δεν έχει συγχωνευθεί με το αντίστοιχο που υπάρχει για τις γραμμές της ΟΣΥ, ώστε να υπάρχει και η οπτική αποτυπωση στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ (κίνηση που επιφέρει ένα κόστος που δεν είναι των ΚΤΕΛ φυσικά) Σε κανένα όχημα τα κουμπιά δεν πατιούνται μόνα τους, παρά κάτι καλόπαιδα το έχουν βρει παιχνίδι. Μετά τις πέτρες, την καθημερινή χρήση των βαλβίδων ασφαλείας, τα γκράφιτι, τις ακαθαρσίες (δεν θα γίνω περισσότερο αναλυτικός εδώ), τώρα άρχισαν να ξηλωνουν τους αριθμούς κυκλοφορίας οχημάτων (από το 57 την Κυριακή και το 49 χτες). Συνεπώς, καλό θα ήταν να πάψουν να παίζουν εις βάρος των υπόλοιπων επιβατών, γιατί οι οδηγοί - αν όντως πρόκειται για βλάβη του οχήματος - μπορεί να λάβουν εντολή να αποβιβασουν τον κόσμο και να οδηγήσουν το όχημα στο Αμαξοστάσιο για αντικατάσταση. Τα 1,2,3,6,7,8,10,12 συμβαίνουν και σε πολλά λεωφορεία της ΟΣΥ ομοίως (είτε τα επικυρωτικα που είναι ακριβώς τα ίδια, είτε το "Δεν κάθομαι εδώ" που έχει ξηλωθει εδω και μήνες, είτε η γερμανική αίτηση στάσης στα leasing κτλ κτλ) Τέλος, η λίστα με τις ονομασίες των γραμμών που είχε δωθει στον Παπαδάκη, ήταν βάση της σύμβασης που υπεγράφη, που ένα λάθος κάποιου από τον ΟΑΣΑ που την ειχε συντάξει, ηταν πως έχει συνενώσει το 535 με το 535Α (που έχουν μεγαλη χιλιομετρική διαφορά επίσης), συνεπώς η ονομασία της γραμμής φαινόταν ιδια (αλλά τα οχήματα γράφουν 535Α). Έχει δρομολογηθεί να λυθεί, καθώς ο ένας και μοναδικός ταμπελας δεν μπορεί να αφήσει τα οχήματα της ΟΣΥ και του ΟΑΣΘ χωρίς προμετωπίδες για να φτιάξει αυτές τις λεπτομέρειες δυστυχώς. Όταν τελειώσει με τις παραδόσεις θα διορθωθούν. Εν τέλει λοιπόν, ειδικά εσύ ως χρήστης του 536 όπως γράφεις, τι συχνότητες είχε ο Διόνυσος πριν τα ΚΤΕΛ; Το ότι ο οδηγός μιλάει στο τηλέφωνο ή έχει δυνατά μουσική δεν παίζει κανέναν σημαντικό ρόλο, όταν βγαίνεις πλεον και κάθε 15'-20' περνάει το 536 για να πας στην δουλειά σου. Είσαι μικρός και δεν θυμάσαι καλά μάλλον, να έχει κάθε 50 λεπτά δρομολόγιο και αν και να περιμένεις στο πουθενά. Αν υπάρχει κάτι που όλοι οι επιβάτες από τα Τ.ΖΗΡ αναγνωρίζουν είναι ότι "είδαν λεωφορεία επιτέλους!" Και προσεχώς, θα υλοποιηθεί η πρόταση του ΚΤΕΛ Κορινθίας για μείωση των χρονοαποστασεων και αύξηση των δρομολογίων ακόμα και τα ΣΚ τις ώρες που παρατηρείται αυξημένη επιβατική κίνηση.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
16-11-2021, 11:32 PM
(16-11-2021, 07:30 PM)MrVanHool Έγραψε: Στα περισσότερα από αυτά που αναφέρεσαι είναι παθογένειες που θα συναντήσεις και αλλού.Κλασικά θέλετε να κανετε τα στραβά μάτια σε προβλήματα. Το αν συνέβαιναν και στα λεωφορεία της ΟΣΥ αυτά δεν εχει σημασία. Σημασία εχει ότι συμβαίνουν τώρα στα ΚΤΕΛ που υποτίθεται ηταν αναβάθμιση, αν και στην ΟΣΥ δεν είχα αντιμετωπίσει σχεδόν κανενα από αυτα τα προβλήματα. Όσο για την τηλεματική, δεν με ενδιαφέρει καθολου αμα ελέγχονται τα οχήματα από το σταθμαρχείο. Εμενα με ενδιαφέρει να βλεπω που βρίσκεται το λεωφορείο, αν εχει ξεκινήσει και σε πόση ωρα θα φτάσει, πραγμα που δεν γινεται.
16-11-2021, 11:45 PM
(16-11-2021, 06:35 PM)panos._.photography Έγραψε: Συμφωνώ και επαυξάνω. Έχει αρχίσει να χειροτερεύει η εξυπηρέτηση. Ενώ στις μέρες του ΟΑΣΑ είχε πιο αραιά δρομολόγια αυτήν την στίμη θα προτιμούσα να γυρίσω πίσω.Τα ειπες όλα! Να προσθέσω για το 3. ότι και στην ΟΣΥ έφευγαν νωρίτερα αλλά μέχρι 1 λεπτό. Στα ΚΤΕΛ μου εχει τύχει να φυγει 6 λεπτά νωρίτερα από το προγραμματισμένο και έπειτα γέμισε η στάση από κοσμο που δεν ηξερε και τον λογο που δεν εμφανιζεται λεωφορείο εφόσον δεν υπάρχει τηλεματική. Ακόμα, για το συμβάν που ανέφερα στην αρχη, ο οδηγος απαιτούσε να δει από μαθητές την ταυτότητα τους και οχι εισιτηρια. Στην ταυτότητα δεν υπάρχει καμία απόδειξη για το αν κάποιος είναι μαθητής και ούτως η άλλως αυτη είναι η δουλειά του ελεγκτή. Επιπλέον, η αφορμή για τα ΚΤΕΛ ήταν ο κορονοιος και η μείωση συνωστισμού. Τι να την κανω την μείωση συνωστισμού με το να περνάει το λεωφορείο 5 λεπτα πιο συχνά ενώ τα περισσότερα οχήματα των ΚΤΕΛ δεν έχουν ή έχουν πολύ μικρά παράθυρα. Ο σωστος αερισμός είναι στοιχειώδης μετρό για την καταπολέμηση του COVID. Συμφωνώ και για τα κουμπιά που είναι στην πλειοψηφία χαλασμένα, πολλα οχήματα δεν έχουν φως που ανάβει όταν πατιεται το κουμπί. Για την μουσικη και εμενα μου εχει τύχει αν και το συγκεκριμένο δεν με ενοχλει τοσο. Τελος, με αφορμή το 11. θελω να αναφέρω και κατι ακόμα αν και δεν οφείλεται στα ΚΤΕΛ αλλά στον ΟΑΣΑ. Λοιπον στο 171 που εχει γινει κυκλικό εχει κανονικη συχνότητα προς Αργυρουπολη και προς Βάρκιζα περνάει όποτε να ´ναι και δυο μαζι. Αν δεν υπάρχει άλλη λύση παω πάσο αλλά τουλάχιστον φτιάξτε τηλεματική να ξερω ποσο θα περιμένω.
17-11-2021, 01:59 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-11-2021, 02:12 PM από MitsosDaBest. Edited 3 times in total.)
Δεν έχετε άδικο. Μπορεί με τα ΚΤΕΛ να αυξήθηκαν τα δρομολόγια στην Αττική γενικότερα, αλλά η ποιότητα υπηρεσιών είναι πολύ κατώτερη από της ΟΣΥ. Δεν μπαίνω συχνά στου ΚΤΕΛ, αλλά δεν χρειάζεται και πολύ για να φανεί η διαφορά.
Χαρακτηριστικά, μπήκα σήμερα σε λεωφορεία του ΚΤΕΛ Αττικής, σε κάτι MAN γκρι χρώματος χωρίς παράθυρα (Covid party), που είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από λεωφορεία αντίστοιχης ηλικίας της ΟΣΥ. Κάνουν περίεργους θορύβους, κάποια έχουν χαλασμένες πόρτες, σε άλλα λείπουν κομμάτια από προφυλακτήρες/φανάρια και στις φωτογραφίες που τράβηξα (links στο τέλος), φαίνεται ότι είναι και βρωμερά. Αυτή η μαύρη κολλημένη λίγδα, είναι σκόνη. Ήταν παντού, ακόμα και στα τοιχώματα. Το επόμενο MAN που μπήκα, ήταν ακόμα πιο βρωμερό... Επίσης, ο οδηγός του ενός, παριστάνοντας τον Σουμάχερ ( ) , οδήγησε 20-30 μέτρα με ανοιχτή πόρτα, γιατί ξεκινούσε γρήγορα πριν να δει αν έκλεισε ή όχι. https://ibb.co/4thQTcF https://ibb.co/t8j4pyh
17-11-2021, 02:11 PM
Από ότι έχω παρατηρήσει η καθαριότητα διαφέρει ανάλογα το ΚΤΕΛ οπότε δεν αφορά όλα τα οχήματα. Έχω χρησιμοποιήσει παρά πολλές φορές τα ΚΤΕΛ και παρατηρώ ότι όντως τα οχήματα του ΚΤΕΛ Αττικής και ειδικά τα MAN είναι τραγικά από άποψη καθαριότητας. Αντίθετα όμως του Θήβας και της Κορίνθου είναι πεντακάθαρα σχεδόν πάντα. Του Ευβοίας πολύ συχνά είναι βρώμικα αλλά παίζουν ρόλο και οι γραμμές που είναι δύσκολες (Τοπικά Μεσονυχίου, Καράβου). Αυτό φαίνεται και από το Κορινθίας που τα Τοπικά Ζηρινείου είναι άψογα, ενώ τα Citaro LE που είναι στο 740 πολύ πιο βρώμικα.
|
|