Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
(23-06-2021, 06:48 PM)oasagr123 Έγραψε: Ναι ομως αν βλέπεις από την εφαρμογή σε πόση ωρα θα περάσει και εχεις κάποια δουλειά εκείνη την στιγμή, μπορείς να βγεις στην στάση και 2’ πριν χωρίς να το χάσεις.
Δεν πειράζει, δεν θα πάθεις τίποτα αν το περιμένεις πέντε λεπτά...
Η συζήτηση που κάνουμε είναι ανούσια νομίζω, την στιγμή που η Π.Ραλλη έχει (κλασσικά) γονατίσει.
67 (!) Solaris είναι μέσα και οι οδηγοί που πήγαν τα οχήματα στο Α/Σ γιατί δεν είχαν Α/C, βγήκαν στις 7 το απόγευμα (από τις 8 το πρωί που είναι οι τελευταίες εξαγωγές)!

Όταν για να βγάλουν τα βραδινά αεροδρόμια, ΨΑΧΝΟΥΝ αμάξια και όταν πλέον τα 12μετρα του Βοτανικού αποτελούν πλειοψηφία σε Α7 και Β9!

Αλήθεια, μπορεί κάποιος που δεν του αρέσει η κατασταση με τα ΚΤΕΛ να μας πει με τι οχήματα θα έβγαιναν τα φουλ ενισχυμένα από την ΟΣΥ 122 και 171; Γιατί πραγματικά μάλλον δεν θυμούνται κάποιοι τι συνέβαινε τόσα χρόνια και νομίζουν ότι βρήκαν τον δολοφόνο...του Κένεντι!
(23-06-2021, 11:48 PM)MrVanHool Έγραψε: Η συζήτηση που κάνουμε είναι ανούσια νομίζω, την στιγμή που η Π.Ραλλη έχει (κλασσικά) γονατίσει.
67 (!) Solaris είναι μέσα και οι οδηγοί που πήγαν τα οχήματα στο Α/Σ γιατί δεν είχαν Α/C, βγήκαν στις 7 το απόγευμα (από τις 8 το πρωί που είναι οι τελευταίες εξαγωγές)!

Όταν για να βγάλουν τα βραδινά αεροδρόμια, ΨΑΧΝΟΥΝ αμάξια και όταν πλέον τα 12μετρα του Βοτανικού αποτελούν πλειοψηφία σε Α7 και Β9!

Αλήθεια, μπορεί κάποιος που δεν του αρέσει η κατασταση με τα ΚΤΕΛ να μας πει με τι οχήματα θα έβγαιναν τα φουλ ενισχυμένα από την ΟΣΥ 122 και 171; Γιατί πραγματικά μάλλον δεν θυμούνται κάποιοι τι συνέβαινε τόσα χρόνια και νομίζουν ότι βρήκαν τον δολοφόνο...του Κένεντι!
Στο Α7, Β9, ακόμα και στο Α1 βλέπουμε τα 12μ να αυξάνονται συνεχώς. Όταν λες πως 67 Solaris είναι μέσα, εννοείς με βλάβη; Μέχρι και πριν λίγο καιρό, μετραγα μέχρι και 50 urbino18 να δρομολογούνται ταυτόχρονα! Άμα δεν είχε γίνει η παραχώρηση γραμμών στα ΚΤΕΛ, Νομίζω ότι η σαρδελοποιση θα ήταν γεγονός στις περισσότερες γραμμές.
(23-06-2021, 11:48 PM)MrVanHool Έγραψε: Η συζήτηση που κάνουμε είναι ανούσια νομίζω, την στιγμή που η Π.Ραλλη έχει (κλασσικά) γονατίσει.
67 (!) Solaris είναι μέσα και οι οδηγοί που πήγαν τα οχήματα στο Α/Σ γιατί δεν είχαν Α/C, βγήκαν στις 7 το απόγευμα (από τις 8 το πρωί που είναι οι τελευταίες εξαγωγές)!

Όταν για να βγάλουν τα βραδινά αεροδρόμια, ΨΑΧΝΟΥΝ αμάξια και όταν πλέον τα 12μετρα του Βοτανικού αποτελούν πλειοψηφία σε Α7 και Β9!

Αλήθεια, μπορεί κάποιος που δεν του αρέσει η κατασταση με τα ΚΤΕΛ να μας πει με τι οχήματα θα έβγαιναν τα φουλ ενισχυμένα από την ΟΣΥ 122 και 171; Γιατί πραγματικά μάλλον δεν θυμούνται κάποιοι τι συνέβαινε τόσα χρόνια και νομίζουν ότι βρήκαν τον δολοφόνο...του Κένεντι!
Τα πράγματα είναι πολύ απλά, στην ΟΣΥ ή διοικούν άτομα που δεν ξέρουν απο συγκοινωνία ή δεν τους νοιάζει η συγκοινωνία ή και τα δυο.
Αδυνατώ να αντιληφθώ πώς εδω και μια 5ετια το συγκεκριμένο αμαξοστάσιο έχει ακόμα πρόβλημα με τα κλιματιστικά χωρίς κάποιος( υπουργείο, συνδικαλιστές κλπ) να αντιδράει. Ξεχνάει κανείς τα καλοκαίρια του 18 και του 19 που έβγαιναν οι βασικες γραμμες με 1-2 οχηματα καλοκαιριάτικα; Ξεχνάει κανεις ότι η Ράλλη έβγαζε 12μετρα στο 608; 
Απλά το συγκεκριμένο αμαξοστάσιο βρίσκει συνέχεια άλλοθι, χωρίς να λύνει το πρόβλημα. Αλήθεια αν δεν είχαν έρθει οι GN από το Ελληνικό πώς θα έβγαιναν οι γραμμές της Ράλλη;
Εγώ γενικότερα παρατηρώ μια απαξιωση πάλι στην ΟΣΥ. Όταν τρίζουν τα δόντια απο «ψηλά» έβγαιναν όλες οι γραμμές ένα δίμηνο με στανταρ πρόγραμμα δρομολόγησης χωρίς να λείπει βάρδια, τώρα αν παρατηρήσεις κάθε μέρα σε όλες τις γραμμές λείπουν βάρδιες. 
Και για να κλείσω δεν έχε νόημα η κόντρα περι ΟΣΥ και ΚΤΕΛ, αυτό που τονίζουν καποιοι ειναι ότι αν η ΟΣΥ ήθελε θα μπορουσε να παρει οδηγούς και οχήματα και να ανταποκριθεί μόνη της αποτελεσματικά στο συγκοινωνιακό έργο. Όυτε θέλει όμως οπυτε μπορεί υπό τις υπάρχουσες έστω συνθήκες και τα άτομα που τη διοικουν. 
Προφανώς αν δεν υπήρχαν τώρα τα Κτελ η κατασταση θα ήταν όπως τον Σεπτεμβρη, Οκτώβρη που έλειπαν βάρδιες απο παντού.
(23-06-2021, 11:48 PM)MrVanHool Έγραψε: Η συζήτηση που κάνουμε είναι ανούσια νομίζω, την στιγμή που η Π.Ραλλη έχει (κλασσικά) γονατίσει.
67 (!) Solaris είναι μέσα και οι οδηγοί που πήγαν τα οχήματα στο Α/Σ γιατί δεν είχαν Α/C, βγήκαν στις 7 το απόγευμα (από τις 8 το πρωί που είναι οι τελευταίες εξαγωγές)!

Όταν για να βγάλουν τα βραδινά αεροδρόμια, ΨΑΧΝΟΥΝ αμάξια και όταν πλέον τα 12μετρα του Βοτανικού αποτελούν πλειοψηφία σε Α7 και Β9!

Αλήθεια, μπορεί κάποιος που δεν του αρέσει η κατασταση με τα ΚΤΕΛ να μας πει με τι οχήματα θα έβγαιναν τα φουλ ενισχυμένα από την ΟΣΥ 122 και 171; Γιατί πραγματικά μάλλον δεν θυμούνται κάποιοι τι συνέβαινε τόσα χρόνια και νομίζουν ότι βρήκαν τον δολοφόνο...του Κένεντι!

Η κατάσταση στο Α7 τις ώρες αιχμής, είναι δραματική. Τρίτη πρωί, τα 10/12 οχήματα ήταν N2. Τετάρτη ήταν τα 9/12. Σε συνδυασμό και με τα 550 που περνούν επίσης γεμάτα, η κατάσταση στην Κηφισίας άρχισε να θυμίζει την εποχή πριν έρθουν τα ΚΤΕΛ... 

Υ.Γ. Το πρωί πριν φύγω από το σπίτι, έριξα μια ματιά στην τηλεματική και είδα ότι έρχεται το 18μ Volvo #141. Έφυγα τρέχοντας να το προλάβω, γιατί από πίσω έρχονταν μόνο Ν2 και ήξερα τι θα γινόταν. Και είχε αρκετό κόσμο το Volvo...  Πλέον θα διαλέγουμε λεωφορεία που χωράμε. Tongue
(23-06-2021, 06:53 PM)garvanitis Έγραψε: Δεν πειράζει, δεν θα πάθεις τίποτα αν το περιμένεις πέντε λεπτά...
Συμφωνώ απόλυτα ότι η τηλεματική είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο που δίνει πολλές δυνατότητες για καλύτερη αξιοποίηση του στόλου και ότι δεν είναι για το πότε περνάει το λεωφορείο.

Όμως άσχετα με αυτό, το λεωφορείο δεν ξέρεις πότε θα σε περάσει... Οχι συν πλην 5 λεπτά, αλλά ούτε συν πλην 30 τις καθημερινές...Τα παραδείγματα άπειρα 
-Το 504 από Πλ. Ελαίων για Θρακομακεδόνες...μπορεί να κάνει από 45 ως και 65 λεπτά άνετα με την κίνηση στην Κηφισίας
- Το 740 από Σκα (30-45 λεπτά), μην πω από Κάραβο για Ολυμπιακό χωριό 
-Το 724 που μπορεί να κάνει ως τον βλάχο προς Μεσονύχι από 20 ως και 60 λεπτά απο την ώρα που θα ξεκινήσει από Αφετηρία. Αφήστε που με χρόνο 70 λεπτά δεν βγαίνει...ειδικά 12:20 (724) και μετά 13:20 (725) ποτέ δεν είναι στην ώρα του. Επομένως όλα φεύγουν εκτός και λίγα δρομολόγια τηρούνται και αυτό επηρεάζει και τους Θρακομακεδόνες που έχουν άνα 1 ώρα.
Έτσι και στις περισσότερες γραμμές 

Ναι μεν δεν ευθύνεται το κτελ για αυτό, αλλά δεν είναι συν πλην 5 λεπτά, είναι μεγάλο πρόβλημα Καλό θα την να υπάρξει μέριμνα να φτιαχτεί. Δεν φαντάζομαι να είναι τόσο ακατόρθωτο
(24-06-2021, 05:55 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα ότι η τηλεματική είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο που δίνει πολλές δυνατότητες για καλύτερη αξιοποίηση του στόλου και ότι δεν είναι για το πότε περνάει το λεωφορείο.

Όμως άσχετα με αυτό, το λεωφορείο δεν ξέρεις πότε θα σε περάσει... Οχι συν πλην 5 λεπτά, αλλά ούτε συν πλην 30 τις καθημερινές...Τα παραδείγματα άπειρα 
-Το 504 από Πλ. Ελαίων για Θρακομακεδόνες...μπορεί να κάνει από 45 ως και 65 λεπτά άνετα με την κίνηση στην Κηφισίας
- Το 740 από Σκα (30-45 λεπτά), μην πω από Κάραβο για Ολυμπιακό χωριό 
-Το 724 που μπορεί να κάνει ως τον βλάχο προς Μεσονύχι από 20 ως και 60 λεπτά απο την ώρα που θα ξεκινήσει από Αφετηρία. Αφήστε που με χρόνο 70 λεπτά δεν βγαίνει...ειδικά 12:20 (724) και μετά 13:20 (725) ποτέ δεν είναι στην ώρα του. Επομένως όλα φεύγουν εκτός και λίγα δρομολόγια τηρούνται και αυτό επηρεάζει και τους Θρακομακεδόνες που έχουν άνα 1 ώρα.
Έτσι και στις περισσότερες γραμμές 

Ναι μεν δεν ευθύνεται το κτελ για αυτό, αλλά δεν είναι συν πλην 5 λεπτά, είναι μεγάλο πρόβλημα Καλό θα την να υπάρξει μέριμνα να φτιαχτεί. Δεν φαντάζομαι να είναι τόσο ακατόρθωτο
Αν είσαι λίγο πριν τον ελάχιστο χρόνο που χρειάζεται για να φτάσει στη στάση δεν υπάρχει περίπτωση να το χάσεις. Και να αργήσει λίγο το πολύ πολύ να περιμένεις λίγο παραπάνω, κανένας δεν έπαθε τίποτα... Δηλαδή αν πας στη στάση και σου λέει ότι έρχεται σε 20 λεπτά τι θα αλλάξει από το να μην στο λέει καθόλου...

Ασφαλώς δεν είναι ακατόρθωτο και σαφώς και καλό θα ήταν να "συνεργαστεί" η εφαρμογή του ΟΑΣΑ. Αλλά δεν είναι και απαραίτητο κιόλας, μην τρελαθούμε. Και ούτε φυσικά μείζον θέμα όπως προσπαθούν να μας πείσουν οι καθ' έξη γκρινιάρηδες "ειδικοί" επί των συγκοινωνιακών θεμάτων.
(24-06-2021, 06:15 PM)garvanitis Έγραψε: Αν είσαι λίγο πριν τον ελάχιστο χρόνο που χρειάζεται για να φτάσει στη στάση δεν υπάρχει περίπτωση να το χάσεις. Και να αργήσει λίγο το πολύ πολύ να περιμένεις λίγο παραπάνω, κανένας δεν έπαθε τίποτα... Δηλαδή αν πας στη στάση και σου λέει ότι έρχεται σε 20 λεπτά τι θα αλλάξει από το να μην στο λέει καθόλου...
Μπορεί να έχεις κάποια εναλλακτική επιλογή και εάν ξερεις ότι το λεωφορείο περνα σε λίγα λεπτα να πας με αυτό ενώ αν περνάει σε πολύ ώρα να πας με άλλη γραμμή ή αλλο μέσο. Εφόσον το έχουν ήδη οι περισσότερες γραμμές της Αθήνας γιατί να μην το έχουν όλες;
(24-06-2021, 06:30 PM)oasagr123 Έγραψε: Μπορεί να έχεις κάποια εναλλακτική επιλογή και εάν ξερεις ότι το λεωφορείο περνα σε λίγα λεπτα να πας με αυτό ενώ αν περνάει σε πολύ ώρα να πας με άλλη γραμμή ή αλλο μέσο. Εφόσον το έχουν ήδη οι περισσότερες γραμμές της Αθήνας γιατί να μην το έχουν όλες;
Γιατί δεν θέλει ο ΟΑΣΑ, τόσο απλό...
Σε μια γραμμή όπως το Α1 είναι απαγορευτικό να δρομολογούνται 12 μέτρα, όταν οι νταλίκες τιγκάρουν. Έχει γίνει συχνό το φαινόμενο με τα irisbus 12m στο Α1.
Επίσης, το Β2 πρέπει άμεσα να επεκταθεί μέχρι Πλατεία Γλυφάδας, διότι μετά την 3η-4η Καλαμακίου άδειο κυκλοφορεί οπότε αφού παει που πάει μέχρι Αγ.Κοσμά ας παει λιγο πιο κάτω στην Γλυφαδα να εξυπηρετήσει περισσότερο κόσμο και να προσφέρει μετεπιβίβαση στα τοπικά άλλοστε αυτός είναι ο αρχικός σκοπός των κορμών.
Ακόμα, το 109 αφού δεν κάνει αναστροφή στον Άλιμο και βγαίνει στην παραλιακή είναι προτιμότερο να πηγαίνει 5 στάσεις παρακάτω στην Γλυφάδα από το να κάνει αναστροφή στο πουθενά.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 578 78.246 3 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.695 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.763 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.936 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.861 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.892 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.121 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.257 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.349 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.824 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)