Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
(30-12-2017, 12:36 AM)mercedes1988 Έγραψε: Το 314 πρέπει να μετονομασθεί σε Στ.Δουκ.Πλακεντίας-Παλλήνη-Ν.Βουτζάς και όχι Ραφήνα, διότι πολύς κόσμος που δεν ξέρει το τέρμα του, νομίζει ότι κάνει τέρμα στο λιμάνι της Ραφήνας, ενώ αν γράφει Ν.Βουτζάς θα΄ναι και το σωστό.
Ίσως και να ήταν ακόμα καλύτερα άμα τερμάτιζε στο λιμάνι Ραφήνας και όχι στο Νέο Βουτζά. Θα συνδεόταν άμεσα το λιμάνι και με την περιοχή του Γέρακα που είναι Βόρεια από την Μαραθώνος.
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(16-09-2019, 12:04 PM)NightLine Έγραψε: Ίσως και να ήταν ακόμα καλύτερα άμα τερμάτιζε στο λιμάνι Ραφήνας και όχι στο Νέο Βουτζά. Θα συνδεόταν άμεσα το λιμάνι και με την περιοχή του Γέρακα που είναι Βόρεια από την Μαραθώνος.
Να δεις μετά αντιδράσεις απο τα ΚΤΕΛ...
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
17-09-2019, 10:07 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-09-2019, 10:07 AM από NightLine.)
Μιας και το έφερε η κουβέντα, δεν καταλαβαίνω γιατί χρεώνουν την ίδια τιμή τον Προαστιακό Παλλήνης με το Πεδίο του Αρεως, ενώ μόνο από την Εκκλησία Παλλήνης και μετά πιάνεται ως "Παλλήνη".
Υποτίθεται ότι Παλλήνη είναι από το Σταύρο (εφ' όσον ο Γέρακας πλέον ανήκει στο Δήμο Παλλήνης) μέχρι τον περιφερειακό δρόμο που οδηγεί στο Smart Park.
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
Πρόταση για νέα γραμμή
303 ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΤ.ΚΟΡΩΠΙΟΥ-ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ
Ά πρόταση διαδρομής: Αφετηρία-Σπύρου Δάβαρη-Ανώνυμη Οδός-Λεωφόρος Μαρκόπουλου-Αναπαύσεως-Ερμού-Ευαγγελίστριας-Λεωφ.Πόρτο Ράφτη-Λεωφ.Γ.Γρέγου-Γρέγου-Τέρμα
Β πρόταση διαδρομής: Αφετηρία-Σπύρου Δάβαρη-Λ.Βασιλέως Κωνσταντίνου-Λ.Κορωπίου Μαρκόπουλου-Λ.Αθηνών-Ερμού-Λ.Πόρτο Ράφτη-Λεωφ.Γ.Γρέγου-Γρέγου-Τέρμα
Δημοσιεύσεις: 62
Θέματα: 4
Εγγραφή: 23-04-2021
Ισχύει για το 314 ότι δεν είναι Ραφήνα, άλλωστε έχω ακούσει ότι η Ραφηνιώτες δεν θέλουν τα ΚΤΕΛ παρα την Ο. ΣΥ. Εγώ θα προτιμούσα το 314 να γίνει ως Λ. Ραφήνας - Στ. Πλακεντίας το 310 να τερματίζει στο Λ. Ραφήνας και αυτό και να επεκταθεί έως την περιοχή Καλέτζι για να έχει ανταπόκριση με το 535Α ως Λ. Ραφήνας - Ν. Μάκρη - Καλέτζι και τέλος προτείνω την ίδρυση της 315 Ραφήνα - Άρτεμις (Αγ. Νικόλαος)
Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 3
Εγγραφή: 17-05-2021
(04-05-2021, 03:12 PM)N1 Botanikou Έγραψε: Ισχύει για το 314 ότι δεν είναι Ραφήνα, άλλωστε έχω ακούσει ότι η Ραφηνιώτες δεν θέλουν τα ΚΤΕΛ παρα την Ο. ΣΥ. Εγώ θα προτιμούσα το 314 να γίνει ως Λ. Ραφήνας - Στ. Πλακεντίας το 310 να τερματίζει στο Λ. Ραφήνας και αυτό και να επεκταθεί έως την περιοχή Καλέτζι για να έχει ανταπόκριση με το 535Α ως Λ. Ραφήνας - Ν. Μάκρη - Καλέτζι και τέλος προτείνω την ίδρυση της 315 Ραφήνα - Άρτεμις (Αγ. Νικόλαος)
θα προτεινα να καταργηθει το 300 301Β και 316 και να επεκταθουν τα δρομολογια των 304 305 μεχρι τις 00 00
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
(19-05-2021, 04:54 PM)N2 BRAHAMIOU Έγραψε: θα προτεινα να καταργηθει το 300 301Β και 316 και να επεκταθουν τα δρομολογια των 304 305 μεχρι τις 00 00
Το 301Β γιατί να καταργηθεί; Ετσι θα μείνει χωρίς λεωφορείο ο οικισμός Ντράφι. Θέλουμε να βελτιώσουμε την συγκοινωνία οχι να την χειροτερέψουμε.
Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 3
Εγγραφή: 17-05-2021
(19-05-2021, 05:00 PM)oasagr123 Έγραψε: Το 301Β γιατί να καταργηθεί; Ετσι θα μείνει χωρίς λεωφορείο ο οικισμός Ντράφι. Θέλουμε να βελτιώσουμε την συγκοινωνία οχι να την χειροτερέψουμε.
κανει σχεδον ιδια διαδρομη με το 301 τι διαφορα εχει
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
(19-05-2021, 05:03 PM)N2 BRAHAMIOU Έγραψε: κανει σχεδον ιδια διαδρομη με το 301 τι διαφορα εχει
Εξυπηρετεί και τον οικισμό Ντράφι αυτή είναι η διαφορά
Δημοσιεύσεις: 62
Θέματα: 4
Εγγραφή: 23-04-2021
(19-05-2021, 05:06 PM)oasagr123 Έγραψε: Εξυπηρετεί και τον οικισμό Ντράφι αυτή είναι η διαφορά
Όπως είπες καλύτερα να μείνει το 301Β παρά να καταργηθεί