Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020
#61
(05-10-2020, 12:36 PM)mercedes elbo Έγραψε: Είναι οι βάρδιες που έστειλε σήμερα η Ανθούσα στο 220/1.

Επίσης από την εξοικονόμηση βαρδιών από τα Ιλίσια στο ΑΜ ΒΟΤ ενισχύθηκε το 224 (πλέον με 9λεπτα) και το 230 που το πρωί από Ζωγράφου έχει σερι 10λεπτα για πάνω από ώρα.

Απο την στιγμη που δεν ανελαβαν ομως τα ΚΤΕΛ γιατι κοψαν βαρδιες απο τα 300αρια και μαλιστα και σε γραμμες που ουτως ή αλλως δεν ηταν να τις αναλαβουν απο τωρα τα ΚΤΕΛ

Ενδεικτικα ας πουμε το 301 είναι με 1 όχημα, το 302 1 με 2 οχηματα απο 3, στις Λουτσες λειπουν οχηματα, στο 324 ειναι με 1 από το πρωί γενικα λειπουν αρκετα οχηματα.

Μάλλον χάσαν λίγο την μπάλα και μετά κατηγορούν τα ΚΤΕΛ.
#62
Το 550 βγήκε σήμερα με 14 οχήματα και συχνότητα πολλές φορές τα 10 λεπτά. Επιτέλους.

Το Α7 ενισχύθηκε μόνο με 1 όχημα παραπάνω και έβγαλε 10.

Αντε να ενισχυθεί και το Ε14, όταν η Ανθουσα γλιτώσει άλλες γραμμές, γιατί το συγκεκριμένο το έχουν ξεσκίσει... Συχνότητες από 30-60 λεπτά. Πριν μερικά χρόνια είχε 15-20.
#63
Τις τελευταίες εβδομάδες το Μπραχάμι έχει βαρέσει διάλυση. Πλέον λείπουν σχεδόν από όλες τις γραμμές του συστηματικά βάρδιες και βλέπουμε 140 πάλι με κενά άνω της ώρας, 141 ανά 15' - 20' και με αποκορύφωμα το 206 στο οποίο εδώ και 2 μέρες κόβουν 2 λεωφορεία και μένει στη μεσημεριανή αιχμή με 2 αμάξια και δρομολόγια ανά 20'-25', χειρότερα και από Κυριακή. Σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για την χώρα και για την Αθήνα συγκεκριμένα βλέπουμε ότι σε αρκετές γραμμές που σηκώνουν βάρος τα δρομολόγια έχουν μειωθεί δραματικά σε σχέση ακόμα και με τον περασμένο Φεβρουάριο. Και από την άλλη ενισχύονται γραμμές όπως το 326 και το 723..
#64
Με αφορμή το παραπάνω ποστ του mercedes elbo θέλω να κάνω και εγώ μια ερώτηση προς όποιον ξέρει, μιας και έχουμε κλείσει ένα μήνα που πέρασαν αρκετές γραμμές στα ΚΤΕΛ.

Μέχρι στιγμής έχουν περάσει οι γραμμές 723, 734, 735, 740, 749, 805, 817, 855, 861, 862, 863, 864, 866, 876, 878, 879, 881, 890 στα δυτικά, οι 301, 301Β, 306, 307, 308, 319, 323, 324, 326, 330 στα ανατολικά και 122, 123, 171, 504 σε νότια/βόρεια, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις στην τηλεματική.

Πόσα οχήματα έχει εξοικονομήσει η ΟΣΥ; Υπάρχει βελτίωση στις υπόλοιπες γραμμές; Με πρόχειρους υπολογισμούς θα πρέπει να έχουν γλιτώσει περίπου 60-70 οχήματα, άρα θα πρέπει να έχουν αρχίσει να φαίνονται αλλαγές προς το καλύτερο. Ωστόσο είδα το παραπάνω ποστ και προβληματίζομαι...
#65
Έχουν κοπεί τα ρεπό, γι'αυτό λείπουν ακόμη κι έτσι βάρδιες..
Επίσης, δεν έχουν γίνει οι τελικές αλλαγές γραμμών ανά Αμαξοστάσιο που θα καθορίσουν την διαθεσιμότητα οχημάτων.
#66
(03-11-2020, 08:56 PM)Giannis Έγραψε: Με αφορμή το παραπάνω ποστ του mercedes elbo θέλω να κάνω και εγώ μια ερώτηση προς όποιον ξέρει, μιας και έχουμε κλείσει ένα μήνα που πέρασαν αρκετές γραμμές στα ΚΤΕΛ.

Μέχρι στιγμής έχουν περάσει οι γραμμές 723, 734, 735, 740, 749, 805, 817, 855, 861, 862, 863, 864, 866, 876, 878, 879, 881, 890 στα δυτικά, οι 301, 301Β, 306, 307, 308, 319, 323, 324, 326, 330 στα ανατολικά και 122, 123, 171, 504 σε νότια/βόρεια, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις στην τηλεματική.

Πόσα οχήματα έχει εξοικονομήσει η ΟΣΥ; Υπάρχει βελτίωση στις υπόλοιπες γραμμές; Με πρόχειρους υπολογισμούς θα πρέπει να έχουν γλιτώσει περίπου 60-70 οχήματα, άρα θα πρέπει να έχουν αρχίσει να φαίνονται αλλαγές προς το καλύτερο. Ωστόσο είδα το παραπάνω ποστ και προβληματίζομαι...

Η καθημερινή δρομολόγηση των ΚΤΕΛ προς το παρόν αριθμεί 103 λεωφορεία και η σύμβαση προβλέπει δρομολόγηση περίπου 175 λεωφορείων, δηλαδή έχει υλοποιηθεί ήδη παρά κάτι το 60% της "ενίσχυσης". Αυτά βέβαια στα χαρτιά γιατί έχουν αναφερθεί και εδώ και αλλού αρρυθμίες ή μη πλήρης επάνδρωση γραμμών οπότε ο αριθμός ίσως είναι λίγο μικρότερος.

Στο επίπεδο της Ο.ΣΥ. σίγουρα εξοικονομήθηκαν αυτοκίνητα και ενίσχυση δρομολογίων φάνηκε κυρίως σε γραμμές του ΑΜ ΛΙΟ όπου στις περισσότερες βγαίνουν όλες οι βάρδιες και σε μερικές ακόμα γραμμές άλλων αμαξοστασίων. Ακόμα, στα 224, 230, 235 και Β12/711 είδαμε ενίσχυση του προγράμματος Καθημερινής με 1 επιπλέον όχημα και οι δρομολογήσεις σε αυτές τις 4 γραμμές προς το παρόν φαίνονται να τηρούνται. Η πορεία όμως δείχνει ότι σταδιακά τα οχήματα που εξοικονομούνται και αρχικά δρομολογούνται σε άλλες γραμμές του εκάστοτε Α/Σ αφαιρούνται και ξαναερχόμαστε στα ίδια/ή και σε χειρότερα επίπεδα επάνδρωσης. Παράδειγμα, η Ράλλη που εξοικονόμησε 10-12 λεωφορεία από την παραχώρηση των 122-171 και αρχικά ενίσχυσε τις υπόλοιπες γραμμές της και φτάσαμε να βλέπουμε 040, 550 κλπ δρομολογημένα κομπλέ. Μέσα σε σκάρτο μήνα έχει πάλι παντού κομμένες βάρδιες (το 550 από εκεί που ήταν το Σεπτέμβρη με 13 αμάξια πήγε κομπλέ στα 15 και πλέον επανήλθε πάλι στα 13, στο 040 ξανακόπηκε το αμάξι που έκοβαν και παλιά, τα ίδια και σε Α2, Β9 κ.α.) και σε σχέση με τον Σεπτέμβρη άντε να βγαίνουν 4-5 αμάξια παραπάνω που και αυτά σε λίγες βδομάδες θα εξαφανιστούν. Τα ίδια γίνονται σε όλα τα Α/Σ και ειδικά σε όσα δεν εξοικονόμησαν πολλά οχήματα (Μπραχάμι, Πειραιάς) η κατάσταση είναι τραγική. Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα στα τρόλεϊ στα οποία τον Ιανουάριο είχαν βγει νέες, αραιωμένες, δρομολογήσεις οι οποίες όμως τότε βγαίναν σχεδόν παντού κομπλέ και σήμερα 10 μήνες μετά δεν έχει μείνει γραμμή που να βγάζει κανονικά τις βάρδιές της, σε ορισμένες περιπτώσεις με απόντα 2 και 3 οχήματα και κενά 35 και 45 λεπτών σε ώρες αιχμής.

Επίσης, αξίζει να αναφερθεί η σημαντική μείωση του αριθμού των κυκλοφορούντων αρθρωτών του τελευταίους 2-3 μήνες. Πλέον έχουμε όλο το Β9 με 12μετρα, το ίδιο το 421, 242 άντε να μπει 1 ενώ πέρσι τέτοιο καιρό είχε νταλίκες το μισό Β9, σχεδόν όλο το 421, το 242 και έμπαιναν και που και που σε Α5, 304/5. Ενδιαφέρον έχει βέβαια ότι από το Μάρτιο και μετά έχει μειωθεί κατά 1.000 ευρώ η εβδομαδιαία χρηματοδότηση όλων των Α/Σ (πλήν του Μπραχαμίου που έχει μειωθεί κατά 500€) με συνέπεια να αγοράζονται σαφώς λιγότερα ανταλλακτικά και αναλώσιμα και κατ επέκταση δικαιολογεί τη μειωμένη διαθεσιμότητα λεωφορείων.

Το βασικό πρόβλημα είναι ο μεγάλος αριθμός μετατάξεων και αποσπάσεων σε Υπουργεία, Δήμους, Περιφέρειες, ΑΕΙ, άλλες ΔΕΚΟ κ.α. που συνεχίζουν αμείωτες και τους τελευταίους μήνες παρά τα όσα συμβαίνουν. Μετά έχουμε και όσους οδηγούς κατεβαίνουν από το τιμόνι και ετεροαπασχολούνται εντός της Ο.ΣΥ. συν και τις συνταξιοδοτήσεις που υπάρχουν συνεχώς και δεν μπορούν να αποφευχθούν.

(03-11-2020, 09:49 PM)MrVanHool Έγραψε: Έχουν κοπεί τα ρεπό, γι'αυτό λείπουν ακόμη κι έτσι βάρδιες..
Επίσης, δεν έχουν γίνει οι τελικές αλλαγές γραμμών ανά Αμαξοστάσιο που θα καθορίσουν την διαθεσιμότητα οχημάτων.

Όταν λέμε έχουν κοπεί τα ρεπό μιλάμε για τα πληρωμένα ή τα μεταφερόμενα;
#67
Πάντως από Μεσόγεια μεριά σήμερα έλειπε κάποια στιγμή 1 ή 2 οχήματα από τις Λουτσες αν δεν κάνω λάθος, το 314 εκτελείται με 3 οχήματα τελευταία αντί για 4 όπως συνηθιζε, και βέβαια 309, 310 που είχε μόνιμα κομμένη βάρδια δεν έχει επανδρωθει ακόμα σωστά. Το 309 μάλιστα από εκεί που είχε 35 λεπτά τώρα πλέον έχει 45 λεπτά υποθέτω λόγω της τροποποιημενης διαδρομής.
#68
(03-11-2020, 08:56 PM)Giannis Έγραψε: Με αφορμή το παραπάνω ποστ του mercedes elbo θέλω να κάνω και εγώ μια ερώτηση προς όποιον ξέρει, μιας και έχουμε κλείσει ένα μήνα που πέρασαν αρκετές γραμμές στα ΚΤΕΛ.

Μέχρι στιγμής έχουν περάσει οι γραμμές 723, 734, 735, 740, 749, 805, 817, 855, 861, 862, 863, 864, 866, 876, 878, 879, 881, 890 στα δυτικά, οι 301, 301Β, 306, 307, 308, 319, 323, 324, 326, 330 στα ανατολικά και 122, 123, 171, 504 σε νότια/βόρεια, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις στην τηλεματική.

Πόσα οχήματα έχει εξοικονομήσει η ΟΣΥ; Υπάρχει βελτίωση στις υπόλοιπες γραμμές; Με πρόχειρους υπολογισμούς θα πρέπει να έχουν γλιτώσει περίπου 60-70 οχήματα, άρα θα πρέπει να έχουν αρχίσει να φαίνονται αλλαγές προς το καλύτερο. Ωστόσο είδα το παραπάνω ποστ και προβληματίζομαι...

Mε δύο καταμετρήσεις που έκανα από την τηλεματική, σας δίνω τα εξής δεδομένα :

04.11.2020 και ώρα 17:30 > 740 οχήματα ΟΣΥ εξω
05.11.2020 και ώρα 09:00 > 785 οχήματα ΟΣΥ έξω

Τόσα ήταν περίπου τα οχήματα που έβγαιναν καθημερινά εδώ και μήνες. Απλούστατα, έχοντας πλέον δώσει αρκετές γραμμές στα ΚΤΕΛ, τα ίδια λεωφορεία (780-790 περίπου) δουλεύουν σε λιγότερες γραμμές και έτσι βγαίνουν πιό σωστά τα προγράμματα.

Σας δίνω ενδεικτικά βελτιώσεις που ξέρω με βεβαιότητα :
608 πλήρης δρομολόγηση (+2 οχήματα)
235 πλήρης δρομολόγηση με νεο πρόγραμμα (+2 οχήματα)
220/1 +1 όχημα
653 +1 όχημα
550 + 2 οχήματα
619 + 1 όχημα
224 + 2 οχήματα
021 + 1 όχημα
230 + 2 οχήματα
036 + 1 όχημα

και πολλές άλλες ενισχύσεις που παρατηρώ στην τηλεματική. Συνολικά δίνει μια καλύτερη εικόνα η συγκοινωνία και οι χρόνοι αναμονής έχουν μειωθεί. Συμβάλλει βέβαια το γεγονός ότι η κίνηση είναι πεσμένη, εδώ και μια βδομάδα...
#69
(05-11-2020, 02:03 PM)Citaro Έγραψε: Mε δύο καταμετρήσεις που έκανα από την τηλεματική, σας δίνω τα εξής δεδομένα :

04.11.2020 και ώρα 17:30 > 740 οχήματα ΟΣΥ εξω
05.11.2020 και ώρα 09:00 > 785 οχήματα ΟΣΥ έξω

Τόσα ήταν περίπου τα οχήματα που έβγαιναν καθημερινά εδώ και μήνες. Απλούστατα, έχοντας πλέον δώσει αρκετές γραμμές στα ΚΤΕΛ, τα ίδια λεωφορεία (780-790 περίπου) δουλεύουν σε λιγότερες γραμμές και έτσι βγαίνουν πιό σωστά τα προγράμματα.

Σας δίνω ενδεικτικά βελτιώσεις που ξέρω με βεβαιότητα :
608 πλήρης δρομολόγηση (+2 οχήματα)
235 πλήρης δρομολόγηση με νεο πρόγραμμα (+2 οχήματα)
220/1 +1 όχημα
653 +1 όχημα
550 + 2 οχήματα
619 + 1 όχημα
224 + 2 οχήματα
021 + 1 όχημα
230 + 2 οχήματα
036 + 1 όχημα

και πολλές άλλες ενισχύσεις που παρατηρώ στην τηλεματική. Συνολικά δίνει μια καλύτερη εικόνα η συγκοινωνία και οι χρόνοι αναμονής έχουν μειωθεί. Συμβάλλει βέβαια το γεγονός ότι η κίνηση είναι πεσμένη, εδώ και μια βδομάδα...

Το 653 είχε χρόοονια να βγει με 2 οχήματα. Μόνο το πρωί του Σαββάτου λόγω λαϊκής είχε 2.
#70
(05-11-2020, 02:23 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Το 653 είχε χρόοονια να βγει με 2 οχήματα. Μόνο το πρωί του Σαββάτου λόγω λαϊκής είχε 2.

Δεν ήταν λόγω της λαϊκής. Είναι λόγω της αλληλοεπικάλυψης της βάρδιας. Η πρώτη είναι 05:00 -13:00 και η δεύτερη 09:00-17:00/17:00 - 01:00.  Γι' αυτό και μεταξύ 09:30 και 12:00 είχε δύο λεωφορεία. Το αυτό γινόταν και με τα θερινά προγράμματα.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 576 77.118 9 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.673 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.573 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.362 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.641 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.648 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.113 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.201 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.129 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.431 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)