Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Η ερώτηση μου είναι έστω ότι έρχονται αυτά τα αστικά κτελ πως θα ενσωματωθούν στο δίκτυο τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αφού στις εκάστοτε περιοχές που βρίσκονται τώρα χρησιμοποιούν τα δικά τους μέσα.
Υπάρχει απόθεμα από την ΟΣΥ για να εγκατασταθουν σε αυτά τα οχήματα μηχανήματα ακύρωσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου και κεραίες τηλεματικής; Ή θα αρχίσουμε να ψάχνουμε πάλι στα τύφλα που βρίσκονται τα οχήματα της εκάστοτε γραμμής που θα εξυπηρετούν και θα δίνουμε στον οδηγό την athenacard να σκίσει την άκρη της όπως κάνουν στην επαρχία.
Επίσης όταν με το καλό έρθουν τα οχήματα αυτά δεν πρέπει πρώτα να μπουν συνεργείο ώστε αν δουλεύουν οι προμετωπιδες τους να περαστούν οι γραμμές της Αθήνας που θα εξυπηρετούν;
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
25-09-2020, 12:22 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-09-2020, 12:26 PM από panage_1970. Edited 2 times in total.)
(25-09-2020, 11:05 AM)vard_57 Έγραψε: Και σε αυτά τα 100 συμπεριλαμβάνονται και αυτά της Πάτρας και της Λάρισας που αναφέρθηκαν
Θα αναλάβουν δηλαδή για ένα μικρό χρονικό διάστημα (λίγους μήνες), μέχρι να έρθουν τα λεωφορεία της σύμπραξης των τεσσάρων ΚΤΕΛ (Αττικής, Κορινθίας, Ευβοίας, Θηβών) Άντε μήπως δούμε κάποια βελτίωση της κατάστασης , φυσικά εκτός από την ενίσχυση του στόλου χρειάζεται να ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ οι συχνότητες των δρομολογίων και των βαρδιών στο καθεστώς πριν του Οκτωβρίου 2019, που με την εκπόνηση του περιβόητου εξορθολογισμού των γραμμών ο ΟΑΣΑ προκειμένου να κατευθύνει τον κόσμο στο ΜΕΤΡΟ (Στην πράξη πραγματοποιήθηκε η απόλυτη ασφυξία στο σύστημα) , σε ορισμένες γραμμές πραγματοποίησε γενναίο "κούρεμα" στα δρομολόγια και στα οχήματα - Τρανό παράδειγμα αυτού του εγχειρήματος είναι εκτός των άλλων και η γραμμή του " 164 - Στ. Αγ. Δημ Αργυρούπολη - Κατ. Ηλιούπολη Τερψιθέα" , που μετά την περσινή αλλαγή έκοψε 2 βάρδιες από το Χειμερινό της πρόγραμμα δηλαδή αφαιρέθηκε ένα με 2 οχήματα - τις καθημερινές (με το παλιό καθεστώς προβλέπονταν 5 οχήματα) μετά το νέο καθεστώς έμειναν 4 - και σήμερα έπεσαν σε 3 - με συχνότητα από τα 10 - 15 άλεπτα που ήταν πριν έφτασαν σε 18, με 25 άλεπτα σήμερα και όλο αυτό με την ταυτόχρονη κατάργηση των "155 ,165". Το ίδιο ισχύει φυσικά και σε άλλες γραμμές - οπότε συνοψίζοντας για να υπάρξει εμφανές αποτέλεσμα στην πρόταση της κυβέρνησης Θα πρέπει να εκτός από την άμεση ενίσχυση του στόλου , Επιβάλλεται η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΒΑΡΔΙΩΝ στην ΠΡΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ /2019 περίοδο , έστω για ορισμένες γραμμές .
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(25-09-2020, 11:55 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Η ερώτηση μου είναι έστω ότι έρχονται αυτά τα αστικά κτελ πως θα ενσωματωθούν στο δίκτυο τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αφού στις εκάστοτε περιοχές που βρίσκονται τώρα χρησιμοποιούν τα δικά τους μέσα.
Υπάρχει απόθεμα από την ΟΣΥ για να εγκατασταθουν σε αυτά τα οχήματα μηχανήματα ακύρωσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου και κεραίες τηλεματικής; Ή θα αρχίσουμε να ψάχνουμε πάλι στα τύφλα που βρίσκονται τα οχήματα της εκάστοτε γραμμής που θα εξυπηρετούν και θα δίνουμε στον οδηγό την athenacard να σκίσει την άκρη της όπως κάνουν στην επαρχία.
Επίσης όταν με το καλό έρθουν τα οχήματα αυτά δεν πρέπει πρώτα να μπουν συνεργείο ώστε αν δουλεύουν οι προμετωπιδες τους να περαστούν οι γραμμές της Αθήνας που θα εξυπηρετούν;
Οι εργασίες που πρέπει να γίνουν για να δρομολογηθούν τα οχήματα είναι ακριβώς οι 3 που αναφέρεις και μέσα σε 2 εβδομάδες το βλέπω απίθανο να έχουν ολοκληρωθεί σε 100 αυτοκίνητα και να λειτουργούν όλα σωστά. Επίσης, για την τηλεματική και το ηλεκτρονικό εισιτήριο η απεγκατάσταση από αυτοκίνητα της Ο.ΣΥ. και η μετεγκατάσταση στα ΚΤΕΛ λογικά μπορεί να γίνει μόνο από τους αναδόχους των 2 συμβάσεων ΣΔΙΤ όπως έγινε και η εγκατάστασή τους την περίοδο 2016-2018. Αμφιβάλλω ακόμα και αν σήμερα έρχοταν όλα τα αυτοκίνητα Αθήνα και ξεκινούσαν οι εργασίες αν θα προλάβαιναν να γίνουν και στα 100.
Καλύτερη λύση θα ήταν να έβρισκαν με κάποιο τρόπο άμεσα προσωρινά οδηγούς/τεχνίτες και να έβγαιναν έξω περισσευούμενα αυτοκίνητα από Βοτανικό/Πειραιά και ότι μπορεί να εξασφαλιστεί από καλύτερη διαθεσιμότητα αυτοκινήτων στα άλλα Α/Σ.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(25-09-2020, 02:13 PM)mercedes elbo Έγραψε: Οι εργασίες που πρέπει να γίνουν για να δρομολογηθούν τα οχήματα είναι ακριβώς οι 3 που αναφέρεις και μέσα σε 2 εβδομάδες το βλέπω απίθανο να έχουν ολοκληρωθεί σε 100 αυτοκίνητα και να λειτουργούν όλα σωστά. Επίσης, για την τηλεματική και το ηλεκτρονικό εισιτήριο η απεγκατάσταση από αυτοκίνητα της Ο.ΣΥ. και η μετεγκατάσταση στα ΚΤΕΛ λογικά μπορεί να γίνει μόνο από τους αναδόχους των 2 συμβάσεων ΣΔΙΤ όπως έγινε και η εγκατάστασή τους την περίοδο 2016-2018. Αμφιβάλλω ακόμα και αν σήμερα έρχοταν όλα τα αυτοκίνητα Αθήνα και ξεκινούσαν οι εργασίες αν θα προλάβαιναν να γίνουν και στα 100.
Καλύτερη λύση θα ήταν να έβρισκαν με κάποιο τρόπο άμεσα προσωρινά οδηγούς/τεχνίτες και να έβγαιναν έξω περισσευούμενα αυτοκίνητα από Βοτανικό/Πειραιά και ότι μπορεί να εξασφαλιστεί από καλύτερη διαθεσιμότητα αυτοκινήτων στα άλλα Α/Σ. Eγώ αντιλαμβάνομαι τη δουλειά ως εξης:
- Λεωφορεία σαφώς και δεν έχουν τα ΚΤΕΛ, ούτε θα δεις Πατρινά λεωφορεία στην Αθήνα. Τα ΚΤΕΛ θα μισθώσουν λεωφορεία (λογικά με leasing από το εξωτερικό μεταχειρισμένα) ή θα αγοράσουν (πάλι μεταχειρισμένα από έξω) αν και εφ' όσον η σύμβαση είναι τουλάχιστον 10ετης για να κάνουν απόσβεση.
- Αν, τώρα, θέλουν να βγούν 100 λεωφορεία σε δύο βδομάδες, το πράγμα είναι απλό : Τα ΚΤΕΛ προσλαμβάνουν οδηγούς "με τηλέφωνο" (ιδιωτικά είναι, ΑΣΕΠ δεν έχουν, όποιον θέλουν παίρνουν και καλά κάνουν). Στη συνέχεια θα μισθώσουν λεωφορεία από την ΟΣΥ που κάθονται, θα τα "μαζέψουν" με δικά τους συνεργεία και θα τα βγάλουν στο δρόμο ως υπεργολάβοι.
- Ασφαλώς και υπάρχουν πάνω από 100 αξιόμαχα λεωφορεία στην ΟΣΥ που κάθονται γιατί δεν υπάρχει προσωπικό να τα τσουλήσει ή να τα επισκευάσει.
- Έχω και μια άλλη ιδέα : Αν δεν απατώμαι, αυτή τη στιγμή τα ΗΛΠΑΠ (τρόλλευ) βγάζουν - δε βγάζουν 110 οχήματα έξω. Από τα 360 που έχουν σύνολο στόλο, θεωρώ ότι άλλα 100 μπορούν να βγούν αμέσως. Ας πάνε λοιπόν οδηγοί της πρ.ΕΘΕΛ στον Κόκκινο Μύλο να κάνουν μια μετεκπαίδευση και να βγάλουν έξω βαγόνια, όσο τα ΚΤΕΛ θα μπολιάζουν γραμμές.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Τα 4 ΚΤΕΛ τουλάχιστον σε πρώτη φάση θα πάρουν ότι απόθεμα αστικών μπορούν να βρουν, γιατί όχι από Πάτρα, Πύργο, Λάρισα ή Ιωάννινα (ενδεικτικά αναφέρω αυτές τις πόλεις). Αυτή τη στιγμή, λόγω Covid τα δρομολόγια των 4 ΚΤΕΛ έχουν μειωθεί με αποτέλεσμα να έχουν σίγουρα οδηγούς που κάθονται και οχήματα. Δεν έχουν σίγουρα 100 αστικά περισσεμα, γιατί ίσως δεν είναι ούτε όλος ο στόλος τους 100 αστικά οχήματα. Οπότε μαζεύουν ότι αστικό δικό τους έχουν, παίρνουν δανεικά από αλλού που κάθονται και βγάζουν τις πρώτες βδομάδες δρομολόγησης. Μετά αφού επισημοποιηθεί η ανάθεση έργου και το διάστημα αυτής πάνε για πιο μόνιμες λύσεις με προσλήψεις οδηγών (έχουν deadline μέχει τέλος Οκτωβρίου) και αγορά μεταχειρισμένων η leasing.
Δανεικά από ΟΣΥ, ξεχάστε. Δεν υπάρχουν πάνω από 10-15 λεωφορεία σε αξιοπρεπή κατάσταση και να κάθονται.
Σημείωση:
Οι συνδικάλες λένε ότι τα ΚΤΕΛ έχουν ζητήσει να μπουν και να χρησιμοποιήσουν για στάθμευση και σέρβις τα ΑΣ Άνω Λιοσίων και Μπραχαμίου. Δεν έχω καμία εικόνα για το αν ευσταθεί, αλλά δεν μου φαίνεται παράλογο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(25-09-2020, 04:28 PM)Citaro Έγραψε: Eγώ αντιλαμβάνομαι τη δουλειά ως εξης:
- Λεωφορεία σαφώς και δεν έχουν τα ΚΤΕΛ, ούτε θα δεις Πατρινά λεωφορεία στην Αθήνα. Τα ΚΤΕΛ θα μισθώσουν λεωφορεία (λογικά με leasing από το εξωτερικό μεταχειρισμένα) ή θα αγοράσουν (πάλι μεταχειρισμένα από έξω) αν και εφ' όσον η σύμβαση είναι τουλάχιστον 10ετης για να κάνουν απόσβεση.
- Αν, τώρα, θέλουν να βγούν 100 λεωφορεία σε δύο βδομάδες, το πράγμα είναι απλό : Τα ΚΤΕΛ προσλαμβάνουν οδηγούς "με τηλέφωνο" (ιδιωτικά είναι, ΑΣΕΠ δεν έχουν, όποιον θέλουν παίρνουν και καλά κάνουν). Στη συνέχεια θα μισθώσουν λεωφορεία από την ΟΣΥ που κάθονται, θα τα "μαζέψουν" με δικά τους συνεργεία και θα τα βγάλουν στο δρόμο ως υπεργολάβοι.
- Ασφαλώς και υπάρχουν πάνω από 100 αξιόμαχα λεωφορεία στην ΟΣΥ που κάθονται γιατί δεν υπάρχει προσωπικό να τα τσουλήσει ή να τα επισκευάσει.
- Έχω και μια άλλη ιδέα : Αν δεν απατώμαι, αυτή τη στιγμή τα ΗΛΠΑΠ (τρόλλευ) βγάζουν - δε βγάζουν 110 οχήματα έξω. Από τα 360 που έχουν σύνολο στόλο, θεωρώ ότι άλλα 100 μπορούν να βγούν αμέσως. Ας πάνε λοιπόν οδηγοί της πρ.ΕΘΕΛ στον Κόκκινο Μύλο να κάνουν μια μετεκπαίδευση και να βγάλουν έξω βαγόνια, όσο τα ΚΤΕΛ θα μπολιάζουν γραμμές.
Στο τοπικ της Πάτρας γράφτηκε η πληροφορία για 10 νταλίκες που ανεβαίνουν Αθήνα. Η σύμβαση κατά πάσα πιθανότητα θα είναι διετής, όπως και στη Θεσσαλονίκη.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ΟΣΥ είναι η έλλειψη προσωπικού και όχι τόσο η έλλειψη οχημάτων. Ειδικά στα τρόλεϊ υπάρχουν πάρα πολλά οχήματα που κάθονται και δρομολογούνται εκ περιτροπής. Ακόμα όμως και στα λεωφορεία τουλάχιστον ο Βοτανικός έχει αρκετά αμάξια λειτουργικά που θα μπορούσαν να δρομολογούνται αν υπήρχε προσωπικό, στον Πειραιά περισσεύουν Solaris και στα υπόλοιπα Α/Σ αν υπήρχε περισσότερη ενασχόληση θα μπορούσαν να βρεθούν αυτοκίνητα. Αλλά τι να λέμε όταν εν μέσω πανδημίας και δήθεν αναστολής μετατάξεων έφυγαν μονομιάς 24 άτομα από την ΟΣΥ προς άλλους φορείς..
(25-09-2020, 08:39 PM)nikos1991 Έγραψε: Σημείωση:
Οι συνδικάλες λένε ότι τα ΚΤΕΛ έχουν ζητήσει να μπουν και να χρησιμοποιήσουν για στάθμευση και σέρβις τα ΑΣ Άνω Λιοσίων και Μπραχαμίου. Δεν έχω καμία εικόνα για το αν ευσταθεί, αλλά δεν μου φαίνεται παράλογο.
Αν ισχύει αυτό είναι πέρα για πέρα παράλογο. Αν μπουν τα ΚΤΕΛ μέσα στα αμαξοστάσια της ΟΣΥ πάμε με το καλημέρα για μείωση στόλου τουλάχιστον 200 οχημάτων και η όποια πύκνωση κεντρικών γραμμών, που εκεί πατάνε τώρα για να μπουν τα ΚΤΕΛ, πάει περίπατο αφού δεν θα υπάρχουν αμάξια για να κρατηθούν τα δρομολόγια ούτε στα σημερινά χάλια επίπεδα. Περαιτέρω είναι παρανοϊκό να δοθεί το βασικό Α/Σ λεωφορείων φυσικού αερίου που έχει όλο τον εξοπλισμό για συντήρηση οχημάτων φυσικού αερίου και ότι χοντρή ζημία προκύψει επισκευάζεται εκεί. Ακόμα και στο Μπραχάμι όμως θα πληρώσει το ΚΤΕΛ τα παραπάνω νεκρά χιλιόμετρα και τα χαμένα δρομολόγια για 106/26, 109, 112, 131, 136/7, 141, 164, 201, 206, 219 κλπ που τώρα είναι δίπλα;;
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Το λογικό θα ήταν να αδειάσουν την Ανθούσα να μεταφέρουν όλα τα οχήματα σε άλλα αμαξοστάσια και να δώσουν την Ανθούσα. Αλλά υπάρχουν και οι εγκαταστάσεις φυσικού αερίου που θα πάνε άχρηστες, εκτός και προμηθευτούν τα ΚΤΕΛ και οχήματα φυσικού αερίου. Πάντως η αλήθεια είναι ότι επειδή τα ΚΤΕΛ παρκάρουν τα οχήματα τους σπίτι τους (αν κάνετε μια βόλτα από Μαρκόπουλο κλπ θα τα δείτε) καλύτερα τα "αστικά" να τα έχουν κάπου κλεισμένα παρά έξω στο δρόμο με τον οποιοδήποτε κίνδυνο (γκράφιτι, βανδαλισμούς κλπ) και να αρχίσουμε να "ξεμένουμε" πάλι από οχήματα.
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(26-09-2020, 10:06 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Το λογικό θα ήταν να αδειάσουν την Ανθούσα να μεταφέρουν όλα τα οχήματα σε άλλα αμαξοστάσια και να δώσουν την Ανθούσα. Αλλά υπάρχουν και οι εγκαταστάσεις φυσικού αερίου που θα πάνε άχρηστες, εκτός και προμηθευτούν τα ΚΤΕΛ και οχήματα φυσικού αερίου. Πάντως η αλήθεια είναι ότι επειδή τα ΚΤΕΛ παρκάρουν τα οχήματα τους σπίτι τους (αν κάνετε μια βόλτα από Μαρκόπουλο κλπ θα τα δείτε) καλύτερα τα "αστικά" να τα έχουν κάπου κλεισμένα παρά έξω στο δρόμο με τον οποιοδήποτε κίνδυνο (γκράφιτι, βανδαλισμούς κλπ) και να αρχίσουμε να "ξεμένουμε" πάλι από οχήματα.
Θα μπορούσαν να τους κάνουν χώρο, στέλνοντας τα δεκάδες διαλυμένα Renault που κάθονται, για σκραπ στο Θριάσιο.
Αλλά να δώσουν ολόκληρο το αμαξοστάσιο, χλωμό το βλέπω.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Σε όλα τα 300αρια (τουλάχιστον) λείπουν σήμερα πολλές βάρδιες ξέρουμε γιατί;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(05-10-2020, 08:24 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Σε όλα τα 300αρια (τουλάχιστον) λείπουν σήμερα πολλές βάρδιες ξέρουμε γιατί;
Είναι οι βάρδιες που έστειλε σήμερα η Ανθούσα στο 220/1.
Επίσης από την εξοικονόμηση βαρδιών από τα Ιλίσια στο ΑΜ ΒΟΤ ενισχύθηκε το 224 (πλέον με 9λεπτα) και το 230 που το πρωί από Ζωγράφου έχει σερι 10λεπτα για πάνω από ώρα.
|