Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020
#1
Kαταμέτρηση της τραγικής κατάστασης σήμερα , 10/02/2020 από την τηλεματική :

Ώρες 09:15 - 09:45 κυκλοφορούσαν συνολικά  782 λεωφορεία και 115 τρόλλεϋ.

Σε ώρα αιχμής! Σε σχέση με το ήδη αραιό πρόγραμμα δρομολόγησης, είδα με απλή σύγκριση, ότι σχεδόν σε όλες τις γραμμές έλειπαν οχήματα. Στα τρόλλεϋ είναι μόνιμη κατάσταση, καθώς και άλλες μέρες που έχω κάνει καταμέτρηση, τα οχήματα που βγαίνουν έξω είναι περίπου 110 - 115. Ποτέ παραπάνω.
Στα λεωφορεία και ειδικά σε δευτερεύουσες γραμμές, η δρομολόγηση γίνεται - ως επί το πλείστον - με ένα όχημα (748, 821, 407, 309, 416, 418, 444, 324) ενώ σε άλλες που αποτελούν βασική συγκοινωνία, με δύο οχήματα (πχ 021, 610, 891, 892, 829, 112). Γενικά, αν εξαιρέσει κανείς κάποιες πολύ βασικές γραμμές, δεν υπάρχει γραμμή που να βγάζει σήμερα συχνότητα αιχμής καλύτερη από 20λεπτο ...

Δεν αρκούν οι εξαγγελίες για αγορές οχημάτων ... με 900 οχήματα σε ένα λεκανοπέδιο 4 εκ. κατοίκων, δεν γίνεται συγκοινωνία. Και γι' αυτό δεν φταίει η έλλειψη λεωφορείων και τρόλλεϋ. Ειδικά τα τελευταία, δεν έχουν τις φθορές των θερμικών λεωφορείων και δεν είναι δυνατόν να ... κάθονται 240 από τα 360 οχήματα μέσα. Κανένα από τα τρόλλεϋ δεν έχει πιάσει το ωφέλιμο της ζωής του (στα ηλεκτροκίνητα είναι τουλάχιστον 25 έτη) και, όταν κυκλοφορούν ακόμη θερμικά Ν1 του 1993, δεν μπορεί να ισχυριστεί κανείς  ότι τα τρόλλεϋ Νeoplan και VanHool του 1998 ... πάλιωσαν.

Πρέπει επειγόντως να γίνει μια σωστή καταγραφή των οχημάτων και να καθοριστούν άμεσα οι ανάγκες σε οδηγούς, τεχνικούς και ανταλλακτικά. Ας βγεί έξω ο στόλος που κάθεται παροπλισμένος και - στη συνέχεια - βλέπουμε για τις επόμενες ανάγκες σε τροχαίο υλικο.
Άν έβγαιναν έξω άλλα 130 τρόλλεϋ, τότε θα μπορούσαν να σηκώσουν αυτά όλο το βάρος των κεντρικών αξόνων (Λένορμαν, Πατησίων, Βασ. Σοφίας, Αλεξάνδρας) και να απεμπλακούν τα λεωφορεία από τη συνεξυπηρέτηση. Η λύση είναι στο πιάτο. Οδηγούς θέλει. Ούτε νέα οχήματα ούτε τίποτα.
#2
Πλέον και στα 622/815 άρχισαν οι περικοπές στα τελευταία δρομολόγια.. Απόψε τελευταίο από Γαλάτσι προς Γουδή 22:50 αντί για 23:30..
#3
Επισης, τα δρομολογια του Β12, τωρα που εχει γινει "συγκροτημα" με το 711 εχουν γινει αισχροτατα. Λες και δεν υπαρχει αναγκη εξυπηρετησης των Ανω Λιοσιων...

Κανονικα θα επρεπε να λειτουργει το Β12 με 3 δρομολογια ΚΑΘΕ ωρα και το 711 με 2 την ωρα, ωστε στο συνδυαστικο κομματι να πετυχουμε συχνοτητα καθε 12' και οχι μετα βιας ανα 20', οπως ειναι τωρα
#4
(02-03-2020, 09:53 AM)Larioupol Έγραψε: Κανονικα θα επρεπε να λειτουργει το Β12 με 3 δρομολογια ΚΑΘΕ ωρα και το 711 με 2 την ωρα, ωστε στο συνδυαστικο κομματι να πετυχουμε συχνοτητα καθε 12' και οχι μετα βιας ανα 20', οπως ειναι τωρα
Κανονικά, έπρεπε να καταργηθεί πλήρως το 711 με ενίσχυση του 878 ανά 20 λεπτά και διέλευση από τον Προαστιακό και με διατήρηση του Β12 ανά 12'.
Αλλά αφού ο ΟΑΣΑ αδυνατεί να αντισταθεί στις πιέσεις του επιβατικού κοινού της Ζωφριάς εδώ και χρόνια, ας μείνει μέχρι τα Πατήσια με ένα λεωφορείο κάθε 80'.

(επίσης, μην λαμβάνεις υπόψιν τα δρομολόγια αυτών των ημερών, είναι Κυριακή. Από αύριο θα έχει 15λεπτο συνδυασμένο σίγουρα..)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#5
(02-03-2020, 12:35 PM)MrVanHool Έγραψε: Κανονικά, έπρεπε να καταργηθεί πλήρως το 711 με ενίσχυση του 878 ανά 20 λεπτά και διέλευση από τον Προαστιακό και με διατήρηση του Β12 ανά 12'.
Αλλά αφού ο ΟΑΣΑ αδυνατεί να αντισταθεί στις πιέσεις του επιβατικού κοινού της Ζωφριάς εδώ και χρόνια, ας μείνει μέχρι τα Πατήσια με ένα λεωφορείο κάθε 80'.

(επίσης, μην λαμβάνεις υπόψιν τα δρομολόγια αυτών των ημερών, είναι Κυριακή. Από αύριο θα έχει 15λεπτο συνδυασμένο σίγουρα..)

Από αύριο βάσει προγραμμάτος η συνδυασμένη δρομολόγηση για Β12/711 στο άξονα Λιοσίων/Φυλής θα είναι στα 10' σχεδόν όλες τις ώρες. Συγκεκριμένα υπάρχουν 12 επιπλέον δρομολόγια (από 84 σε 96) και εαν υπάρχει πλήρης δρομολόγηση το κέρδος θα είναι ακόμα μεγαλύτερο αφού μέχρι πρότινος το Β12 είχε μόνιμα κομμένες βάρδιες.

Με 12λεπτο το Β12 μόνο του δεν σηκώνεται.. Όσο για τον ΟΑΣΑ όταν αφήνουν τόσες γραμμές με διαλυμένες δρομολογήσεις και τα γραφεία κίνησης να επανδρώνουν ότι γουστάρουν μην απορούμε γιατί αντιδρούν οι τοπικές κοινωνίες. Γιατί και στη συγκεκριμένη περίπτωση πιστεύω αν στήριζαν σωστά το Β12 εξαρχής με καλύτερες συχνότητες και μόνιμα πλήρη επάνδρωση δεν θα υπήρχαν τόσες αντιδράσεις και θα είχε αποφευχθεί το κατέβασμα του 711. Στον ΟΑΣΑ βέβαια βόλεψε τελικώς γιατί έκοψαν και το Β12 Αττική που ήθελαν από παλιότερα...
#6
Δεύτερη συνεχόμενη ημέρα πλήρους κάλυψης της λεωφορειακής γραμμής 324 με τα δύο οχήματα ως προς τα πρωινά δρομολόγια 06.00 - 13.00 (τα μεσημεριανό απογευματινά 13.00-21.00 κλασσικά με 1 όχημα) κάποιο θαύμα θα έγινε μετά από μήνες.. Ας μην το ματιάσουμε λοιπόν.
#7
(13-03-2020, 09:29 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Δεύτερη συνεχόμενη ημέρα πλήρους κάλυψης της λεωφορειακής γραμμής 324 με τα δύο οχήματα ως προς τα πρωινά δρομολόγια 06.00 - 13.00 (τα μεσημεριανό απογευματινά 13.00-21.00 κλασσικά με 1 όχημα) κάποιο θαύμα θα έγινε μετά από μήνες.. Ας μην το ματιάσουμε λοιπόν.
Ναι, και βεβαια εγινε "θαυμα" - 242 κ 250 βγαινουν με ενα οχημα μονο, μετα το κλεισιμο των σχολων. Που σημαινει 10 βαρδιες κέρδος. Αν και το θεωεω βεβαιο, οτι απο Δευτερα παμε σε εκτακτη δρομολογηση (Σαββατου λογικά) αφου η ζητηση εχει πεσει πολύ (και θα πεσει κ αλλο)
#8
Με την εφαρμογή του Θερινού ΙΙ αυτό το ΣΚ φάνηκε ότι το 19 τα Σάββατα Θερινού ΙΙ θα έχει μόνο 1 δρομολόγιο το πρωί και 1,5 το βράδυ ενώ δεν θα δουλέυει καθόλου Κυριακές. Μάλιστα και το 19Β λειτουργεί με αρκετά μειωμένο ωράριο τις Κυριακές 08:50 - 18:45. Η σταδιακή κατάργηση των κορμών Χαλανδρίου και ειδικά του τμήματος Κέντρο Χαλανδρίου - Στ. Χαλάνδρι προχωράει ...
#9
Στο trolleymotion.eu δημοσιεύτηκε το παρακάτω κείμενο σχετικά με τα τρόλλεϋ και το πόσο έχουν χειροτερέψει οι υπηρεσίες τους από έναν γερμανό, τον J. Lehmann, ο οποίος έχει επισκεφτεί άλλες 2 φορές την Αθήνα τα τελευταία 20 χρόνια και κάνει συγκρίσεις.

Σύναψη:Weiterhin leidet der Betrieb an den Folgen der Finanzkrise und den auferlegten Sparprogramm. Es werden keine neuen Fahrer eingestellt. Der Fahrplan wurde drastisch ausgedünnt, so dass nun auf den Trolleybuslinien auf einen 15- bis 20-Minuten-Verkehr reduziert wurde. Die Anzahl der Kurse auf den 20 Trolleybuslinien liegt bei 120-130 Wagen. Die jüngeren Neoplan-Trolleybusse des Baujahres 2004 sind im Depot Neo Filadelfia, die älteren VanHool und Neoplan-Trolleybusse sind im Depot Rouf beheimatet. Zum Depot Rouf gehört das Depot Attika am der nördlichen Endhaltestelle der Linie 1, hier sind rund 30 VanHool-Trolleybusse für die knapp 20 Kurse der Linien 1, 12, 24 und 25 abgestellt. Ebenfalls zum Depot Rouf gehört das kleine Depot in Piräus an der Endhaltestelle der Linie 20, hier erfolgt der Fahrerwechsel für die Linie 20 und zwei Reservefahrzeuge sind neben 17 abgestellten Neoplan-Trolleybussen der Baujahre 1999/2000 hier zu finden.

Die knapp 20 Kurse der Linien 16, 17 und 20 in Piräus sowie der Linie 21 nach Nikaia werden von den verbliebenen 37 älteren Neoplan-Trolleybussen bedient. Die übrigen 75 Einheiten sind abgestellt worden, rund 10 Wagen davon dienen als Ersatzteilspender, der Rest könnte wieder in Betrieb genommen werden. Von der jüngeren Serie sind auch 15 Fahrzeuge im Depot Neo Filadelfia abgestellt.

Die Werkstatt hält die Trolleybusse in einem guten Zustand, Ersatzteile werden in eigener Werkstatt zur Wiederverwendung aufgearbeitet. Insbesondere der Zustand der bis zu 20 Jahre alten VanHool ist deutlich besser als die zahlreichen Dieselbusse des Betriebs. Bei den rund 1.500 Autobussen dominieren weiterhin die Daimler-Benz-Busse aus den 90er Jahren, deren Ersatz durch 90 Neufahrzeuge weiterhin geplant ist. Ein Konzept für den Gesamtverkehr fehlt jedoch weiterhin. Viele Linie könnten umweltfreundlich mit Batterie-Trolleybussen mittels IMC-System befahren werden, aber stattdessen wird Geld in einzelne Projekte gesteckt, wie die lange geplante Straßenbahn-Verlängerung nach Piräus, für die 50 Mio. € aufgewendet werden.
 
Die Erneuerung der Fahrleitung mit flexibler Aufhängung auf dem gesamten Netz konnte nicht realisiert werden, es blieb bei rund 1,3 km in Neo Filadelfia am Ende der Linie 6. Außerdem wurden bei der Erneuerung der Fahrleitung in Piräus einzelne flexibele Aufhängungen verwendet. Der Vorteil dieser Bauart liegt bei der verbesserten Längenausdehnung an heißen Sommertagen. Eine stetige Erneuerung erfahren die 35 Unterwerke, die Weichen sind bis auf 10-20% bereits erneuert worden. Sie werden durch Sender pro Linie automatisch gestellt.

Die im Oktober 2019 vom Minister für Infrastruktur und Verkehr in Aussicht gestellte Absicht, endlich den Busverkehr ab Anfang 2020 durch Neueinstellung von Fahrern zu verdichten, wurde erneut nicht eingehalten. Anfang Januar wurden mit einem neuen Fahrplan die Frequenzen erneut gestreckt, so dass die Fahrerdienste im Fahrplan von Montag bis Freitag von 342 auf 295 gesenkt wurden. Dieses macht eine weitere Reduzierung von 14% aus. Die aktuellen Durchschnittsfrequenzen der 20 Trolleybuslinien sind in der Städteübersicht bzw. im Reisebericht des Autors zu finden.

Συνοπτικά αναφέρει ότι κυκλοφορούν καθημερινά 120-130 οχήματα. Από τα Neoplan N6014 λειτουργικά είναι 37 οχήματα, από τα Α300Τ 90 οχήματα (με 30 οχήματα να βρίσκονται στην Αττική) ενώ από τα Ν6221 και Ν6216 που βρίσκονται Φιλαδέλφεια, 15 οχήματα είναι εκτός.

Στο τέλος του παραπάνω κειμένου υπάρχει ένα pdf με περισσότερες λεπτομέρειες από την επίσκεψη του J. Lehmann στην Αθήνα, διαθέσιμη στα γερμανικά μόνο. Μέσα στο pdf υπάρχουν αρκετές φωτογραφίες από τα αμαξοστάσια.
#10
Πρωτόγνωρες καταστάσεις με την επιδημία που έχουν άμεσο αντίκτυπο και στην δρομολόγηση όλων των γραμμών!
024, 026, 748, Β15 και 712 (πλην 2 δρομολογίων το βράδυ για Μενίδι - λογικά σαν/από υπηρεσιακό) δεν λειτουργούν καθόλου ή είναι επανδρωμένη μόνο η πρωινή βάρδια (734, 805) , με κενά (704) και πολλές λειτουργούν με ένα όχημα ή δυο με τις αντίστοιχες συχνότητες (Τ.ΚΗΦ, Τ.Ν.Ι, Β5, Α7 κτλ)


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 70 8.679 26-03-2024, 01:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 63.184 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 55.983 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 175.353 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 120.195 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 124.871 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 115.651 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 92.486 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 200.500 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 434.449 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)