Δημοσιεύσεις: 203
Θέματα: 7
Εγγραφή: 25-10-2013
20-10-2016, 07:29 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-10-2016, 07:30 PM από ns_.)
(25-05-2016, 11:11 PM)Citaro Έγραψε: Καλα, γενικά το 100 έτσι όπως είναι πάει για κατάργηση, αφού συνήθως δεν έχει επιβάτες και αν πάρει, θα είναι τυχαίοι στο κομμάτι Κάνιγγος - Κολωνάκι που περίμεναν 022/060/100.
Βγαίνουν όμως κάποιοι Κολωνακιώτες, στέλνουν επιστολές σε εφημερίδες και το κρατάνε ζωντανό (χωρίς κανένα πρακτικό όφελος)
(25-05-2016, 11:11 PM)Citaro Έγραψε: Καλα, γενικά το 100 έτσι όπως είναι πάει για κατάργηση, αφού συνήθως δεν έχει επιβάτες και αν πάρει, θα είναι τυχαίοι στο κομμάτι Κάνιγγος - Κολωνάκι που περίμεναν 022/060/100.
Βγαίνουν όμως κάποιοι Κολωνακιώτες, στέλνουν επιστολές σε εφημερίδες και το κρατάνε ζωντανό (χωρίς κανένα πρακτικό όφελος)
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Δεν ξέρω άμα ανήκει στον τομέα 0, αλλά πιστεύω πιο πολύ εδώ κολλάει. Έχω παρατηρήσει ότι μια περιοχή που δεν εξυπηρετείτε από αστική συγκοινωνία, είναι ο οικισμός Παπανδρέου που είναι επάνω στα Τουρκοβούνια. Παρόλο που ανήκει στον Δήμο Αθηναίων (ή Δήμο Γαλατσίου έστω) δεν διέρχεται συγκοινωνία από κει.
Μου κάνει εντύπωση, γιατί υπάρχουν κάτοικοι εκεί πάνω, και γενικώς είναι πάρα πολύ κοντά στο κέντρο της Αθήνας. Δεν είναι κάποιο χωριό που βρίσκεται κάτι χιλιόμετρα έξω από το Μαραθώνα, να πεις ΟΚ τι δουλειά έχει αστικό εκεί;
Θα μπορούσε το 036, να έχει μερικά δρομολόγια που να διέρχεται από την περιοχή (σαν το 301 που μπαίνει στο Ντράφι σε μερικά δρομολόγια) μετά το τέρμα Ψυχικού, πριν μπει στο Γαλάτσι. Θα ήταν υπερβολή να δημιουργηθεί έξτρα γραμμή για τον οικισμό, όμως θα ήταν ΟΚ άμα γινόταν κάτι με το 036.
Αφού το Ντράφι και το Πανόραμα Παλλήνης που είναι αποκομμένες περιοχές έχουν...γιατί όχι και ο οικισμός Παπανδρέου;
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(11-10-2019, 04:32 AM)NightLine Έγραψε: Δεν ξέρω άμα ανήκει στον τομέα 0, αλλά πιστεύω πιο πολύ εδώ κολλάει. Έχω παρατηρήσει ότι μια περιοχή που δεν εξυπηρετείτε από αστική συγκοινωνία, είναι ο οικισμός Παπανδρέου που είναι επάνω στα Τουρκοβούνια. Παρόλο που ανήκει στον Δήμο Αθηναίων (ή Δήμο Γαλατσίου έστω) δεν διέρχεται συγκοινωνία από κει.
Μου κάνει εντύπωση, γιατί υπάρχουν κάτοικοι εκεί πάνω, και γενικώς είναι πάρα πολύ κοντά στο κέντρο της Αθήνας. Δεν είναι κάποιο χωριό που βρίσκεται κάτι χιλιόμετρα έξω από το Μαραθώνα, να πεις ΟΚ τι δουλειά έχει αστικό εκεί;
Θα μπορούσε το 036, να έχει μερικά δρομολόγια που να διέρχεται από την περιοχή (σαν το 301 που μπαίνει στο Ντράφι σε μερικά δρομολόγια) μετά το τέρμα Ψυχικού, πριν μπει στο Γαλάτσι. Θα ήταν υπερβολή να δημιουργηθεί έξτρα γραμμή για τον οικισμό, όμως θα ήταν ΟΚ άμα γινόταν κάτι με το 036.
Αφού το Ντράφι και το Πανόραμα Παλλήνης που είναι αποκομμένες περιοχές έχουν...γιατί όχι και ο οικισμός Παπανδρέου;
O oικισμός αυτός, εξ όσων γνωρίζω, είναι μη νόμιμος (εκτός σχεδίου πόλεως) και προφανώς υπάρχει πρόβλημα. Κάποτε, όσο υπήρχε το 601, έστελναν ένα λεωφορείο το πρωί και ένα το μεσημέρι, ως σχολικά.
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Από όσο έχω διαβάσει, ο παππούς Παπανδρέου είχε παραχωρήσει κατοικίες στην περιοχή τη δεκαετία του 60. Θα μου πεις, και από τους Θρακομακεδόνες που είναι καθαρά 100% αυθαίρετα (έχει κτιστεί μέσα στο δάσος της Πάρνηθας) περνάνε αστικά μια χαρά...
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(11-10-2019, 04:32 AM)NightLine Έγραψε: Δεν ξέρω άμα ανήκει στον τομέα 0, αλλά πιστεύω πιο πολύ εδώ κολλάει. Έχω παρατηρήσει ότι μια περιοχή που δεν εξυπηρετείτε από αστική συγκοινωνία, είναι ο οικισμός Παπανδρέου που είναι επάνω στα Τουρκοβούνια. Παρόλο που ανήκει στον Δήμο Αθηναίων (ή Δήμο Γαλατσίου έστω) δεν διέρχεται συγκοινωνία από κει.
Μου κάνει εντύπωση, γιατί υπάρχουν κάτοικοι εκεί πάνω, και γενικώς είναι πάρα πολύ κοντά στο κέντρο της Αθήνας. Δεν είναι κάποιο χωριό που βρίσκεται κάτι χιλιόμετρα έξω από το Μαραθώνα, να πεις ΟΚ τι δουλειά έχει αστικό εκεί;
Θα μπορούσε το 036, να έχει μερικά δρομολόγια που να διέρχεται από την περιοχή (σαν το 301 που μπαίνει στο Ντράφι σε μερικά δρομολόγια) μετά το τέρμα Ψυχικού, πριν μπει στο Γαλάτσι. Θα ήταν υπερβολή να δημιουργηθεί έξτρα γραμμή για τον οικισμό, όμως θα ήταν ΟΚ άμα γινόταν κάτι με το 036.
Αφού το Ντράφι και το Πανόραμα Παλλήνης που είναι αποκομμένες περιοχές έχουν...γιατί όχι και ο οικισμός Παπανδρέου;
Η διαφορά είναι οτι το Ντραφι και το Πανόραμα Παλλήνης εχουν ΔΡΟΜΟΥΣ. Στον Οικισμό Παπανδρέου, με εξαίρεση την οδο Ελληνικού και (ελάχιστα) την οδό Ηπείρου, οι δρόμοι δεν διαφέρουν σε τίποτα απο κατεστραμμένες επαρχιακές οδούς, οι οποίες αμφιβάλλω αν χωρούν αυτοκίνητο. Μια αυτοψία στο Google street view αρκει.
ΥΓ. Επειδή ειδα την περιοχή από το Street View, μενει κανενας εκει? Σαν να ειναι εγκαταλελειμένα ολα τα κτίρια εκεί
Δημοσιεύσεις: 105
Θέματα: 2
Εγγραφή: 19-12-2010
(12-10-2019, 07:52 PM)Larioupol Έγραψε: Η διαφορά είναι οτι το Ντραφι και το Πανόραμα Παλλήνης εχουν ΔΡΟΜΟΥΣ. Στον Οικισμό Παπανδρέου, με εξαίρεση την οδο Ελληνικού και (ελάχιστα) την οδό Ηπείρου, οι δρόμοι δεν διαφέρουν σε τίποτα απο κατεστραμμένες επαρχιακές οδούς, οι οποίες αμφιβάλλω αν χωρούν αυτοκίνητο. Μια αυτοψία στο Google street view αρκει.
ΥΓ. Επειδή ειδα την περιοχή από το Street View, μενει κανενας εκει? Σαν να ειναι εγκαταλελειμένα ολα τα κτίρια εκεί
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος προτείνει εξυπηρέτηση λεωφορείου σε οριακά κατοικημένες ή και εντελώς ακατοίκητες περιοχές. Ακόμα θυμάμαι που είχε προτείνει το 224 να κοπεί από το Πολύγωνο (!) και μετά την Καισαριανή να ανεβαίνει τον Υμηττό μέχρι τη Μονή Αστερίου (!!!). Δηλαδή ενώ οι άνθρωποι που μένουν όντως μέσα στην Αθήνα στοιβάζονται, θα στέλνουν τα λεωφορεία να κάνουν βόλτες στα βουνά και στα λαγκάδια.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(11-10-2019, 04:32 AM)NightLine Έγραψε: Δεν ξέρω άμα ανήκει στον τομέα 0, αλλά πιστεύω πιο πολύ εδώ κολλάει. Έχω παρατηρήσει ότι μια περιοχή που δεν εξυπηρετείτε από αστική συγκοινωνία, είναι ο οικισμός Παπανδρέου που είναι επάνω στα Τουρκοβούνια. Παρόλο που ανήκει στον Δήμο Αθηναίων (ή Δήμο Γαλατσίου έστω) δεν διέρχεται συγκοινωνία από κει.
Μου κάνει εντύπωση, γιατί υπάρχουν κάτοικοι εκεί πάνω, και γενικώς είναι πάρα πολύ κοντά στο κέντρο της Αθήνας. Δεν είναι κάποιο χωριό που βρίσκεται κάτι χιλιόμετρα έξω από το Μαραθώνα, να πεις ΟΚ τι δουλειά έχει αστικό εκεί;
Θα μπορούσε το 036, να έχει μερικά δρομολόγια που να διέρχεται από την περιοχή (σαν το 301 που μπαίνει στο Ντράφι σε μερικά δρομολόγια) μετά το τέρμα Ψυχικού, πριν μπει στο Γαλάτσι. Θα ήταν υπερβολή να δημιουργηθεί έξτρα γραμμή για τον οικισμό, όμως θα ήταν ΟΚ άμα γινόταν κάτι με το 036.
Αφού το Ντράφι και το Πανόραμα Παλλήνης που είναι αποκομμένες περιοχές έχουν...γιατί όχι και ο οικισμός Παπανδρέου;
Βέβαια, πώς θα ανεβαίνουν όσοι πάνε να πάρουν μάτι στα Τουρκοβούνια αν δεν τους βάλεις λεωφορείο; (αυτοί που προσφέρουν το θέαμα πάνε με τα αυτοκίνητα τους φυσικά).
Οικισμός (ο Θεός να τον κάνει) με 800 κατοίκους και μάλιστα χωρίς υποδομές (δρόμους να σηκώσουν λεωφορεία κλπ.) δεν έχει κανένα λόγο να έχει συγκοινωνιακή σύνδεση.
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Για τον οικισμό Τιτάν λοιπόν, τι γνώμη έχετε; Προσωπικά πιο λογικό μου φαίνονται τα Τουρκοβούνια και ο Υμηττός παρά ο οικισμός Τιτάν.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(13-10-2019, 10:44 PM)NightLine Έγραψε: Για τον οικισμό Τιτάν λοιπόν, τι γνώμη έχετε; Προσωπικά πιο λογικό μου φαίνονται τα Τουρκοβούνια και ο Υμηττός παρά ο οικισμός Τιτάν.
Πρόσεξε, είσαι off-topic! Βρίσκεσαι στις γραμμές που ξεκινούν από 0 και μας μιλάς για περιοχές που εντάσσονται στο 8.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
26-11-2019, 03:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-11-2019, 03:55 PM από garvanitis. Edited 2 times in total.)
(03-09-2013, 07:01 PM)nikos1991 Έγραψε: Μπορούμε να αφήσουμε το 051 για τους κατοίκους της Ακ. Πλάτωνος ανά 15', καταργώντας τον κλάδο των ΚΤΕΛ και να βάλουμε 2 αεροδρομιακά Ν2 (που έχουν σκευοφόρο) να κάνουν κυκλικό express μέχρι τον Ελαιώνα. Η διαδρομή ΑΦΧ93-Χ51 -> αριστερά Δράκοντος -> δεξιά Αντιγόνης -> απέναντι Μαρκόνι -> δεξιά Ιερά Οδός, στάση Ελαιώνας -> συνέχεια Ιερά Οδός -> δεξιά παράδρομος ΠΑΘΕ -> δεξιά Δράκοντος -> αριστερά Παππού -> ΑΦΧ93-Χ51.
Σε πάει στο μετρό σε 5-10', δεν μπλέκει με κέντρο και φασαρίες, ενώ υποκαθιστά και το Χ93. Η διαδρομή είναι 100% προσβάσιμη από Ν2, καθώς πέρασα με Tourismo χθες το απόγευμα. Γλυτώνεις τουλάχιστον 2 οχήματα από το 051 και το μπλέξιμο στα στενάκια της Ομόνοιας.
Το συζητάμε με μέλη του φόρουμ δια ζώσης τουλάχιστον από το 2008, το έχει γράψει εδώ από το 2013, το έχουμε στείλει ως πρόταση/αίτημα στον ΟΑΣΑ εγώ και άλλοι δύο (που δεν απαντήθηκε καν, ούτε ένα "ευχαριστούμε για τις προτάσεις σας" δεν ήρθε) το ζητάει εδώ και χρόνια η ΠΟΑΥΣ χρηματοδοτώντας το μάλιστα, ήρθε πλέον η ώρα του! Το Χ51 είναι γεγονός (ως 052) από την 1η Δεκεμβρίου!
Φυσικά για να λειτουργήσει σωστά θέλει αρθρωτό λεωφορείο (ή έστω σε συγκεκριμένες ώρες ντουμπλάρισμα), να είναι ΧΩΡΙΣ εισιτήριο και να λειτουργεί εκδοτήριο εισιτηρίων στον Ελαιώνα όλες τις ώρες λειτουργίας της γραμμής (που υπό συνθήκες θα μπορούσε να είναι και 24ωρη).
https://www.newsit.gr/ellada/oasa-allage...YvAY7ICRro
|