Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(22-08-2019, 11:08 PM)nikos1991 Έγραψε: Mέχρι αρχές Αυγούστου που είχα πάει Ν. Μάκρη υπήρχε κανονικά (πέτυχα και τσιμεντόλιθο), και σύμφωνα με τη σελίδα της τηλεματικής συνεχίζει να υφίσταται.
(22-08-2019, 11:41 PM)NightLine Έγραψε: Ναι υπάρχει...αλλά μισή δουλειά κάνανε. Στο ύψος της Νέας Μάκρης δε βάλανε ταμπέλες του ΟΑΣΑ, και ισχύουν οι στάσεις του ΚΤΕΛ...οπότε δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Στην Ποσειδώνος, υπάρχουν ταμπέλες πάντως.
Η ερώτηση ήταν ρητορική.
(22-08-2019, 11:41 PM)NightLine Έγραψε: Καλά το Σύνταγμα (και ο Πειραιάς, και η Κηφισιά, και το Χαλάνδρι, κτλ) δεν είναι τόσο τρομερό να ξεμείνεις. Και η Ελευσίνα έχει κάτι 24ωρα μαγαζιά και περίπτερα, αλλά μηδενική ζωή...άμα δεν ξέμεινα δε θα μάθαινα.
Υπήρχε και η λύση του ταξί, ωστόσο δεν θα επεκταθώ γιατί διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον και μετά περισσής αγωνίας αρκετά πράγματα σε άλλο μεγάλο forum σχετικά με την ιστορία σου. Φαντάσου να ξέμενες Ομόνοια...
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Ομόνοια μια χαρά είναι. Αλλού είναι το πρόβλημα. Έτσι και αλλιώς Ομόνοια έχω περπατήσει και από μέσα και από έξω, τελείως άφοβα.
Περί 310...επειδή τον τελευταίο καιρό πηγαινοέρχομαι Νέα Μάκρη και Ραφήνα, παρατηρώ ότι μεγάλη μερίδα επιβατών είναι μετανάστες εξ ανατολής. Έχω μια υποψία ότι τρώνε πόρτα από τα ΚΤΕΛ και βολεύονται με την συγκεκριμένη γραμμή, διότι στα ΚΤΕΛ σπάνια να έχω πετύχει.
Δημοσιεύσεις: 166
Θέματα: 4
Εγγραφή: 10-08-2019
(23-08-2019, 08:33 AM)NightLine Έγραψε: Ομόνοια μια χαρά είναι. Αλλού είναι το πρόβλημα. Έτσι και αλλιώς Ομόνοια έχω περπατήσει και από μέσα και από έξω, τελείως άφοβα.
Περί 310...επειδή τον τελευταίο καιρό πηγαινοέρχομαι Νέα Μάκρη και Ραφήνα, παρατηρώ ότι μεγάλη μερίδα επιβατών είναι μετανάστες εξ ανατολής. Έχω μια υποψία ότι τρώνε πόρτα από τα ΚΤΕΛ και βολεύονται με την συγκεκριμένη γραμμή, διότι στα ΚΤΕΛ σπάνια να έχω πετύχει.
Πόρτα επειδή είναι τζαμπατζήδες?ή επειδή και καλά το κτελ δεν τους θέλει για επιβάτες-πελάτες επειδή θα ενοχληθούν οι άλλοι επιβάτες?
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
02-09-2019, 11:37 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-09-2019, 11:47 PM από panage_1970. Edited 2 times in total.)
- Δευτέρα 02/09/2019 και επειδή θα πρέπει να λέμε και τα καλά - Στην σημερινή πρώτη εφαρμογή του "Θερινού 1 " προγράμματος που ξεκίνησε να ισχύει για τα λεωφορεία , είχαμε μια αρκετά καλή εικόνα σε αρκετές γραμμές που κατά το παρελθόν υπήρξε πρόβλημα ! (και στο "164" είχαμε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη) - Είναι βέβαια ακόμα η αρχή - αλλά και ο λαός μας λέει ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός - Θα δούμε και στην συνέχεια πως θα κυλήσει η Εβδομάδα και φυσικά αναμένουμε να διατηρηθεί η επαρκής κάλυψη των οχημάτων και τις ημέρες του Σαββάτου και της Κυριακής που κατά το παρελθόν υπήρξε πολύ μεγάλο πρόβλημα , και κυρίως όλο αυτό στο σύνολό του να έχει διάρκεια και να μην "ξεθυμάνει". Ας ελπίσουμε ότι κάτι καλό ξεκινάει να γίνεται !
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Θα κανω μια μικρή καταγραφή των δρομολογίων σε 8 ουσιαστικές λεωφορειακες γραμμές οταν δεν λειτουργούν τα ΜΣΤ (μετρο, τραμ)
https://ibb.co/G5VD3dD
https://ibb.co/DbstKTM
https://ibb.co/WDxSNV6
https://ibb.co/vckhC54
https://ibb.co/Fb9fcbP
https://ibb.co/xqgmsdH
https://ibb.co/xDLCBf6
https://ibb.co/1r0gcwc
Σχολιο, οσο σημαντικοτερη ειναι μια γραμμη, τοσο λιγότερα δρομολόγια πραγματοποιούνται. Δεν υποτίθεται οτι θα λειτουργούν οι λεωφορειακες γραμμες ΚΑΝΟΝΙΚΑ 9-9? (10-8 ουσιαστικά).
Και μετά, γιατι χάνει ο κόσμος τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη στις δημόσιες συγκοινωνίες...(ιδου και ενας λογος ύπαρξης της εισητηριοδιαφυγης)
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(02-10-2019, 02:55 PM)Larioupol Έγραψε: Θα κανω μια μικρή καταγραφή των δρομολογίων σε 8 ουσιαστικές λεωφορειακες γραμμές οταν δεν λειτουργούν τα ΜΣΤ (μετρο, τραμ)
Σχολιο, οσο σημαντικοτερη ειναι μια γραμμη, τοσο λιγότερα δρομολόγια πραγματοποιούνται. Δεν υποτίθεται οτι θα λειτουργούν οι λεωφορειακες γραμμες ΚΑΝΟΝΙΚΑ 9-9? (10-8 ουσιαστικά).
Και μετά, γιατι χάνει ο κόσμος τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη στις δημόσιες συγκοινωνίες...(ιδου και ενας λογος ύπαρξης της εισητηριοδιαφυγης)
Υποτίθεται ότι λειτουργούν 9-9. Στην πραγματικότητα κάθε οδηγός έχει δικαίωμα να απεργήσει σύμφωνα με το ανώτερο σωματείο (ΓΣΕΕ), άρα να μην πάει καθόλου στη δουλειά.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
02-10-2019, 03:11 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-10-2019, 03:13 PM από Larioupol. Edited 1 time in total.)
(02-10-2019, 02:57 PM)nikos1991 Έγραψε: Υποτίθεται ότι λειτουργούν 9-9. Στην πραγματικότητα κάθε οδηγός έχει δικαίωμα να απεργήσει σύμφωνα με το ανώτερο σωματείο (ΓΣΕΕ), άρα να μην πάει καθόλου στη δουλειά.
Οντως αυτη ειναι η αληθεια. Αλλα αν σκεφτεί κανείς λογικά, δεν ειναι ολοι οι κάτοικοι δημόσιοι υπάλληλοι για να μπορούν να απεργήσουν ή να λείψουν απο την εργασία τους. Και δεν εχουν ολοι τα "μπατζάκια" να πληρώσουν 50-60€ πήγαινε-ελα για να πανε στη δουλειά τους ή στη σχολή τους, κλπ με ταξί. Και ούτε εχουν ολοι αυτοκίνητα για να μπορέσουν έστω να κινηθούν. Αρα, πολύ χειρότερη ειναι η ζημιά για τον μέσο πολίτη, σε αντίθεση με το κράτος
*Δε θα ταν καλο να εφαρμοσθεί το παράδειγμα της Ιαπωνίας; *
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Το πράγμα λύνεται με έναν τρόπο. Φυλάκιση σε όποιον συμμετέχει στις απεργίες. Οι λίγοι κανονίζουν για τους πολλούς, δηλαδή το επιβατικό κοινό. Άμα όσοι απεργούσαν συλλαμβανόντουσαν, ούτε που θα το σκεφτόντουσαν για απεργία. Ακραίο ή όχι, έτσι θα λυθεί το πρόβλημα με τις απεργίες.
Χώρια, που με τις απεργίες βρίσκουν ευκαιρία οι θρασύτατοι κίτρινοι να βγάλουν λεφτά, που είναι είδος υπό εξαφάνιση, γιατί με 300+ γραμμές, με τρόλλευ, με Προαστιακό, με ΚΤΕΛ, με μετρό, με ΗΣΑΠ και με τραμ...τι να σου κάνει το ταξί; Ακόμα και με τις απεργίες, άμα λειτουργούν τα λεωφορεία μόνο, τη βρίσκεις την άκρη. Θα φτάσεις εκεί που θες.
Π.χ. Άμα θες να πας από Κορωπί στην Κηφισιά...Κορωπί -> Γλυφάδα -> Φλοίσβος -> Κηφισιά
Άμα δε λειτουργεί τίποτα.....τότε ναι, τελείωσες.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(02-10-2019, 02:57 PM)nikos1991 Έγραψε: Υποτίθεται ότι λειτουργούν 9-9. Στην πραγματικότητα κάθε οδηγός έχει δικαίωμα να απεργήσει σύμφωνα με το ανώτερο σωματείο (ΓΣΕΕ), άρα να μην πάει καθόλου στη δουλειά.
Γκουχουγκουχου! Η "ΓΣΕΕ" στερειται επι του παροντος νομιμης διοικησης. Συνεπως ΔΕΝ μπορει να προκηρυξει γενικη απεργια. Έβαλε λοιπον όλα τα πρωτοβαθμια σωματεια να προκηρυξουν απεργιες ανα κλαδο.
Αφου λοιπον ο κλαδος της ΟΣΥ ειχε σταση εργασιας, οποιος συμμετειχε περαν αυτης σε - υποτιθεμενη 24ωρη της ΓΣΕΕ - ειναι παρανομος. Μολις το "δεσω", θα φυγει εξωδικο προς την ΟΣΥ για τις βαρδιες που ενδιαφερουν εμενα (608, 235, 220/1). Πρεπει να ειναι γυρω στους 40-45 οδηγους που δεν βγηκαν για εργασια. Θα αιφνιδιαστουν βεβαια, αλλα μαλλον θα "πονεσουν"
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(05-10-2019, 10:45 AM)Citaro Έγραψε: Γκουχουγκουχου! Η "ΓΣΕΕ" στερειται επι του παροντος νομιμης διοικησης. Συνεπως ΔΕΝ μπορει να προκηρυξει γενικη απεργια. Έβαλε λοιπον όλα τα πρωτοβαθμια σωματεια να προκηρυξουν απεργιες ανα κλαδο.
Αφου λοιπον ο κλαδος της ΟΣΥ ειχε σταση εργασιας, οποιος συμμετειχε περαν αυτης σε - υποτιθεμενη 24ωρη της ΓΣΕΕ - ειναι παρανομος. Μολις το "δεσω", θα φυγει εξωδικο προς την ΟΣΥ για τις βαρδιες που ενδιαφερουν εμενα (608, 235, 220/1). Πρεπει να ειναι γυρω στους 40-45 οδηγους που δεν βγηκαν για εργασια. Θα αιφνιδιαστουν βεβαια, αλλα μαλλον θα "πονεσουν"
24ωρη απεργία είχε προκηρύξει το Εργατικό Κέντρο Αθήνας ως δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση-μέλος της ΓΣΕΕ.
|